Informacja o wynikach naboru-Sekretarz Gminy Młodzieszyn


OGŁOSZENIE

o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy   Młodzieszyn

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:   Sekretarz Gminy

w pełnym wymiarze czasu   pracy

 

I.                     Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25

 

Określenie stanowiska:

- kierownicze stanowisko urzędnicze : Sekretarz Gminy

   II.                Wymagania związane ze stanowiskiem:

1.        Wymagania niezbędne:  

  1)    obywatelstwo polskie,

  2)     oświadczenie   o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

         3)   oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,

        4)   oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

       5)   wykształcenie: wyższe   pierwszego lub drugiego stopnia   w rozumieniu przepisów                                          o   szkolnictwie   wyższym ,

    6)     dokumenty potwierdzające   co najmniej 4- letni staż pracy   na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U.                       z 2016 r. poz. 902 ), w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym   stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach , o których mowa   w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej 2-letni   staż pracy na kierowniczym   stanowisku urzędniczym   w innych jednostkach sektora finansów publicznych,

      7) nieposzlakowana opinia,

2.        Wymagania dodatkowe:

1)       znajomość i regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych ustaw z nim związanych,

2)       znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn,

3)       znajomość przepisów   ustawy   Prawo zamówień publicznych,

4)       doświadczenie zawodowe z zakresu realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych,

5)       umiejętność tworzenia wniosków dotyczących dofinansowania   z funduszy UE,

6)       umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,

7)       doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania   zespołem i koordynacja   działań,

8)       biegła   obsługa komputera   (pakietu MS Office, poczta elektroniczna),

9)       samodzielność, komunikatywność, kreatywność, rzetelność,

10)    wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,

11)    prawo jazdy kat. B,

 

III.                 Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)       opracowywanie projektów : statutu gminy, regulaminu organizacyjnego urzędu gminy   i ich aktualizacja,

2)       opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,

3)       nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Urzędu postanowień zawartych                       w regulaminie organizacyjnym urzędu gminy oraz instrukcji kancelaryjnej, Polityki Bezpieczeństwa Informacji, Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów bhp           i p. poż., ustaw o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych oraz innych aktów regulujących pracę urzędu,

4)       podejmowanie działań organizacyjno-technicznych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Urzędu,

5)       koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami oraz spisami powszechnymi,

6)       koordynacja wykonywania zadań w zakresie obsługi organów gminy, zapewnienia terminowego i prawidłowego przygotowania materiałów   pod obrady sesji i komisji rady,

7)       nadzór nad realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,

8)       nadzór nad administrowaniem strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy,

9)       nadzór i współpraca w tworzeniu wniosków dotyczących dofinansowania   z funduszy UE,

10)    nadzorowanie organizacji i funkcjonowania kontroli zarządczej w Gminie Młodzieszyn,

11)    czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,

12)    realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez prowadzenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej   i okresowej oceny pracowników,

13)    przyjmowanie oświadczeń woli spadkobiercy,

14)    nadzór nad działalnością publicznych szkół podstawowych i przedszkola samorządowego oraz realizacją i przestrzeganiem porozumień zawartych pomiędzy Wójtem, a dyrektorami szkół,

15)    realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( t. j.   Dz. U. z 2016 r.   poz. 1943 z późn. zm.) przepisów wykonawczych i ustaleń   rady gminy, wójta gminy w zakresie oświaty,

16)    współpraca z Kuratorium Oświaty i innymi organami lub organizacjami zajmującymi się sprawami oświaty,

17)    koordynacja   działań związanych z ustalaniem sieci szkół podstawowych, przedszkoli na terenie gminy   i przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich uchwał Rady Gminy,

18)    współpraca z sołectwami, współorganizowanie zebrań wiejskich oraz organizowanie pracy                    i nadzór nad opiekunami poszczególnych sołectw,

19)    współdziałanie z organami kontroli państwowej oraz organami ścigania,

20)    prowadzenie rejestrów: zarządzeń Wójta, pełnomocnictw i upoważnień,

21)    Wykonywanie innych zadań na polecenie   lub z upoważnienia Wójta,

 

IV.                 Warunki pracy na stanowisku:

- praca administracyjno - biurowa wykonywana w  godzinach od 9:00-ej   do 17:00-ej w poniedziałek,   od 8:00-ej do 16:00-ej   od wtorku do piątku,  połączona z wyjazdami służbowymi,

- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy

- wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r.                         w sprawie   wynagradzania pracowników samorządowych ( t. j. Dz. U.   z 2014 r. , poz. 1786 z poźn. zm. ) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Młodzieszyn,

- stanowisko pracy z dostępem do komputera,

- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami   Urzędu.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1)        List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,

  2 )     CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,

3)       Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany   staż pracy, lub zaświadczenie                                      o zatrudnieniu,

4)       Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

5)       Kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,

6)       Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

7)       Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania                                               w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),

8)       Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

9)       Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe                           ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia                             o niekaralności z KRK),

10)    Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

11)    Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych       z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia     17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( t. j.                       Dz. U.   z 2017 r. poz. 1311),

12)    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych      (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922 ),. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r.,   poz. 922) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r.  o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 )”

VI. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście   w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1   lub przesłać                          pocztą   na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn,   ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko -   Sekretarz Gminy”   w terminie   do   dnia 6   października   2017 roku     w godzinach pracy urzędu.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn).   Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.

Dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich   pod nr tel. (046) 864 17 52.

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r.,   poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. z   2016 r., poz. 902 )”

 

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru.

Postępowanie konkursowe, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.

 Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze   kierownicze na każdym etapie postępowania.  

Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.


 

 

                                                  Wójt Gminy Młodzieszyn

                                                 Monika Pietrzyk

 

Młodzieszyn, dnia 20 września 2017 rok.


Ogłoszenie o naborze





 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Młodzieszyn
Informację wprowadził(a) do BIP:Czubiel Bartosz
Data udostępnienia w BIP:2017-09-21
Informacja zaktualizowana przez:Jackowska Justyna
Data ostatniej aktualizacji:2017-10-12