OGŁOSZENIE
o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Młodzieszyn
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Sekretarz Gminy
w pełnym wymiarze czasu pracy
I. Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25
Określenie stanowiska:
- kierownicze stanowisko urzędnicze : Sekretarz Gminy
II. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym ,
6) dokumenty potwierdzające co najmniej 4- letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 902 ), w tym co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej 4-letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach , o których mowa w art. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oraz co najmniej 2-letni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
7) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania samorządu terytorialnego oraz innych ustaw z nim związanych,
2) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn,
3) znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
4) doświadczenie zawodowe z zakresu realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych,
5) umiejętność tworzenia wniosków dotyczących dofinansowania z funduszy UE,
6) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
7) doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacja działań,
8) biegła obsługa komputera (pakietu MS Office, poczta elektroniczna),
9) samodzielność, komunikatywność, kreatywność, rzetelność,
10) wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,
11) prawo jazdy kat. B,
III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) opracowywanie projektów : statutu gminy, regulaminu organizacyjnego urzędu gminy i ich aktualizacja,
2) opracowywanie zakresów czynności na stanowiskach pracy,
3) nadzór nad przestrzeganiem przez pracowników Urzędu postanowień zawartych w regulaminie organizacyjnym urzędu gminy oraz instrukcji kancelaryjnej, Polityki Bezpieczeństwa Informacji, Kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów bhp i p. poż., ustaw o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych oraz innych aktów regulujących pracę urzędu,
4) podejmowanie działań organizacyjno-technicznych dla zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Urzędu,
5) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i referendami oraz spisami powszechnymi,
6) koordynacja wykonywania zadań w zakresie obsługi organów gminy, zapewnienia terminowego i prawidłowego przygotowania materiałów pod obrady sesji i komisji rady,
7) nadzór nad realizacją ustawy Prawo zamówień publicznych,
8) nadzór nad administrowaniem strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy,
9) nadzór i współpraca w tworzeniu wniosków dotyczących dofinansowania z funduszy UE,
10) nadzorowanie organizacji i funkcjonowania kontroli zarządczej w Gminie Młodzieszyn,
11) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
12) realizacja polityki zarządzania zasobami ludzkimi w Urzędzie poprzez prowadzenie naboru na wolne stanowiska urzędnicze oraz służby przygotowawczej i okresowej oceny pracowników,
13) przyjmowanie oświadczeń woli spadkobiercy,
14) nadzór nad działalnością publicznych szkół podstawowych i przedszkola samorządowego oraz realizacją i przestrzeganiem porozumień zawartych pomiędzy Wójtem, a dyrektorami szkół,
15) realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1943 z późn. zm.) przepisów wykonawczych i ustaleń rady gminy, wójta gminy w zakresie oświaty,
16) współpraca z Kuratorium Oświaty i innymi organami lub organizacjami zajmującymi się sprawami oświaty,
17) koordynacja działań związanych z ustalaniem sieci szkół podstawowych, przedszkoli na terenie gminy i przygotowywanie w tym zakresie odpowiednich uchwał Rady Gminy,
18) współpraca z sołectwami, współorganizowanie zebrań wiejskich oraz organizowanie pracy i nadzór nad opiekunami poszczególnych sołectw,
19) współdziałanie z organami kontroli państwowej oraz organami ścigania,
20) prowadzenie rejestrów: zarządzeń Wójta, pełnomocnictw i upoważnień,
21) Wykonywanie innych zadań na polecenie lub z upoważnienia Wójta,
IV. Warunki pracy na stanowisku:
- praca administracyjno - biurowa wykonywana w godzinach od 9:00-ej do 17:00-ej w poniedziałek, od 8:00-ej do 16:00-ej od wtorku do piątku, połączona z wyjazdami służbowymi,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1786 z poźn. zm. ) oraz Regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Młodzieszyn,
- stanowisko pracy z dostępem do komputera,
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami Urzędu.
V. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru,
2 ) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,
3) Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
4) Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) Kserokopia dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata,
6) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
7) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),
8) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
9) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRK),
10) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
11) Oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych, związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art.31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych ( t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1311),
12) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 922 ),. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 902 )”
VI. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko - Sekretarz Gminy” w terminie do dnia 6 października 2017 roku w godzinach pracy urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn). Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.
Dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich pod nr tel. (046) 864 17 52.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych ( t.j. Dz. z 2016 r., poz. 902 )”
VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru.
Postępowanie konkursowe, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze kierownicze na każdym etapie postępowania.
Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.
Wójt Gminy Młodzieszyn
Monika Pietrzyk
Młodzieszyn, dnia 20 września 2017 rok.
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Młodzieszyn |
Informację wprowadził(a) do BIP: | Czubiel Bartosz |
Data udostępnienia w BIP: | 2017-09-21 |
Informacja zaktualizowana przez: | Jackowska Justyna |
Data ostatniej aktualizacji: | 2017-10-12 |