INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO INFORMATYK


_______________________________________________________________________________

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Wójt Gminy   Młodzieszyn

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:   Informatyk w Urzędzie Gminy Młodzieszyn

w pełnym wymiarze czasu   pracy


Nazwa i adres jednostki:   Urząd Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn

Określenie stanowiska : stanowisko urzędnicze   -   Informatyk


WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

Wymagania niezbędne:  

1.       obywatelstwo polskie,

2.         zdolność   do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3.         stan zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,

4.       niekaralność   za   przestępstwo popełnione umyślnie,

5.       wykształcenie: średnie lub wyższe o kierunku informatycznym

6.       nieposzlakowana opinia,

 

Wymagania dodatkowe:


1.       znajomość ustaw i aktów wykonywanych z zakresu samorządu terytorialnego, ustawy o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne ,

2.       staż pracy na stanowisku informatyka

3.       znajomość budowy, obsługi, konserwacji komputerów klasy PC, umiejętność samodzielnej diagnozy i naprawy uszkodzeń sprzętu komputerowego

4.       dobra znajomość budowy i zarządzania sieciami komputerowymi,

5.       dobra znajomość oprogramowania narzędziowego oraz systemów operacyjnych,

6.       biegła znajomość posługiwania się aplikacjami biurowymi MS Office

7.       znajomość języka angielskiego w stopniu dobrym do samodzielnego korzystania z fachowej dokumentacji technicznej,

8.       gotowość do poszerzania wiedzy w zakresie technologii   teleinformatycznych,

9.       umiejętność organizacji pracy własnej,

10.    preferowanie wykształcenie wyższe techniczne (z zakresu informatyki),

11.    wysoka kultura osobista,

12.    samodzielność, sumienność i obowiązkowość, kreatywność,   odpowiedzialność, dokładność i pracowitość,

13.    umiejętności   interpersonalne: tj.;   łatwość nawiązywania kontaktu, komunikatywność, empatia, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole ,

14.    komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

15.    umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

16.    prawo jazdy kat. „B”,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.       W zakresie BIP i strony internetowej urzędu:

1)      Terminowe publikowanie informacji w BIP, oraz koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania BIP i strony internetowej urzędu,

2)      Tworzenie zakładek tematycznych na stronie internetowej i BIP wynikających z obowiązujących przepisów prawa,

3)      Uaktualnianie adresów e-mail i przekazanie ich spisu na stanowiska pracownikom urzędu,

 

2.       W zakresie nowych systemów informatycznych:

 

1)        Uczestniczenie w nowych projektach informatycznych,

2)      Wdrażanie, szkolenie pracowników   i nadzór nad   elektronicznym zarządzaniem dokumentów - EZD,

3)      Wdrażanie i szkolenie pracowników z nowych programów dziedzinowych.

4)      Udział w projektach unijnych i wdrażanie programów wynikających   z tych projektów, udział w pisaniu wniosków informatycznych o dotacje państwowe lub UE.

5)      Synchronizacja   programów z   e-puap, wrota Mazowsza, facebook i BIP.

 

3.       W zakresie polityki bezpieczeństwa i ochrony danych osobowych:

 

1)      Opracowywanie dokumentów polityki bezpieczeństwa i bieżąca aktualizacja zgodnie   z obowiązującymi przepisami prawa,

2)      Kontrola bezpieczeństwa informacji i ochrony danych,

3)      Zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych,

4)      Pełnienie funkcji administratora   bezpieczeństwa informacji,

5)      Realizacja polityki bezpieczeństwa w Urzędzie   Gminy Młodzieszyn,

6)      Pomoc użytkownikom systemów   informatycznych w tworzeniu   nowych zbiorów   danych bądź   uzupełnianiu dotychczasowych, zmiany haseł, szkolenie pracowników, usuwanie awarii,

7)      Współpraca z pracownikami urzędu w zakresie   wysyłanie do GIODO zbioru danych osobowych i ich aktualizacja,

8)      Prowadzenie zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych:

a)       pełnienie funkcji administratora bezpieczeństwa informacji,

b)   prowadzenie dokumentacji dotyczącej bezpieczeństwa teleinformatycznego, opracowywanie   zaleceń   dotyczących ochrony fizycznej systemów i sieci teleinformatycznej,

c)       podejmowanie odpowiednich działań   w przypadku naruszenia systemu zabezpieczenia   danych,

d)       terminowe dokonywanie aktualizacji licencji oprogramowania,

e)      prowadzenie   ewidencji stosowanych w urzędzie gminy programów i systemów komputerowych,

f)     zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu, oprogramowania i konserwacji, nadzór nad bezpieczeństwem danych, przeciwdziałanie dostępowi do systemu osób nieuprawnionych,

g)   kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących programów komputerowych i sprzętu komputerowego,

 

 

4.       W zakresie bieżącego utrzymania   systemów informatycznych:

 

1)      Pomoc użytkownikom systemów   informatycznych w tworzeniu   nowych zbiorów   danych bądź   uzupełnianiu dotychczasowych, zmiany haseł, szkolenie pracowników, usuwanie awarii,

2)      Zapewnienie bezpieczeństwa   sieci komputerowej i systemów – konfiguracja   i zarządzanie   systemami wykrywania zagrożeń sieciowych,

3)      Nadzór   nad sprzętem komputerowym i urządzeniami pokrewnymi,

4)      Administrowanie siecią komputerową ( LAN/WAN)

5)      Utrzymanie stałej sprawności sprzętu informatycznego oraz sieci komputerowej,

6)      Zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych,

7)      Tworzenie kopii zapasowych danych (archiwizacja według aktualnie obowiązujących przepisów),

8)      Współpraca z innymi stanowiskami w zakresie   wymagającym   wiedzy informatycznej,

9)      Kompletowanie i przechowywanie   dokumentacji dotyczącej   licencji programów komputerowych i sprzętu komputerowego,   zakupu sprzętu komputerowego, kasowanie   i utylizacja   sprzętu komputerowego nie nadającego   się do dalszego użytku,

10)   Realizacja zadań w zakresie elektronicznego podpisu,

 

5.       W zakresie   budżetu gminy:

1)      Planowanie i opiniowanie inwestycji informatycznych,

 

6.       W zakresie szkolenia:

1)      Szkolenia w zakresie obsługi sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz wdrożenia   zakupionego i otrzymanego bezpłatnie oprogramowania, a także inne usługi związane   z bieżącym funkcjonowaniem   sieci komputerowej,

2)      Wdrażanie pracowników do przesyłania informacji na stronę   internetową ( poprzez nadanie   im haseł dostępu oraz umieszczania informacji i dodawanie zdjęć),

  Wymagane dokumenty:

1.       List motywacyjny,

2.         CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,

3.       Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie,

4.       Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

5.       Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),

6.       Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

7.       Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia   o niekaralności z KRK),

8.       Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

9.       Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji poza wymóg ustawowy, a zawarty w dokumentach składanych   w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji i dokumentacji .

 

  Wzór oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 96-512 Młodzieszyn,   moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy , a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko : Informatyk w Urzędzie Gminy Młodzieszyn, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji”.

 

10.    Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność   (dotyczy osób zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy   o pracownikach samorządowych   (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz.1260 ze zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  Informacja   o wskaźniku zatrudnienia   osób niepełnosprawnych.

1.       W miesiącu   maju 2019 roku ( miesiącu poprzedzającym   datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia   osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji   zawodowej i społecznej   oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych   był niższy niż 6%.

  Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1.       Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście   w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1   lub przesłać  pocztą   na adres:   Urząd Gminy Młodzieszyn,   ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko – Informatyk”   w terminie   do dnia 24 czerwca 2019 roku   w godzinach pracy urzędu

2.       Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn). Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.

3.       Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.

4.       Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. (046) 864 17 52

 

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z   Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady   (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego   przepływu takich danych oraz uchylenia   dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie   o ochronie   danych „ RODO”), ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21   listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.)”.

 

 

Przebieg postępowania w sprawie naboru:

 

1.       Postępowanie naboru, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.

2.       Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .

3.       Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

4.       Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.

5.       Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

1.       Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.

2)      Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 2.

3)      Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu pracy.

4)      W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

5)      W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

6)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata - przez okres 6 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty) oraz do czasu określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum.

7)      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych.

8)      Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

9)      Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych.

10)   Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

 

                                               Wójt Gminy Młodzieszyn

 

                                             /-/ Monika Pietrzyk

 

 

Młodzieszyn, dnia 13 czerwca 2019 rok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym kto jest Administratorem Danych, przekazano mi dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych, wskazano cele i podstawy przetwarzania danych,   podano informacje o odbiorcach danych, wskazano okres przechowywania danych, pouczono mnie o przysługujących mi prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, poinformowano mnie o możliwości złożenia skargi do organu nadrzędnego, jak również wskazano czy podanie danych jest obowiązkiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy jestem zobowiązany do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych, udzielono mi także informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.

 

 

 

 

 

 

…..………………………………………

data i podpis




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Młodzieszyn
Informację wprowadził(a) do BIP:Katarzyna Jasińska
Data udostępnienia w BIP:2019-06-13
Informacja zaktualizowana przez:Katarzyna Jasińska
Data ostatniej aktualizacji:2019-06-27