Informacja o wynikach naboru na stanowisko : Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska
Informacja o kandydatach którzy zgłosili się do naboru na stanowisko : Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska
OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze
Wójt Gminy Młodzieszyn
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska
w pełnym wymiarze czasu pracy
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25
96 - 512 Młodzieszyn
Określenie stanowiska:
- kierownicze stanowisko urzędnicze : Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym ,
6) co najmniej 4 letni staż pracy,
7) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,
2) znajomość przepisów następujących ustaw: ustawy prawo zamówień publicznych, prawo ochrony środowiska, znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
3) umiejętność organizacji pracy,
4) doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
5) dobra znajomość obsługi komputera MS Office, WORD oraz innych programów i aplikacji dotyczących ochrony środowiska,
6) komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,
7) kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
8) wykształcenie wyższe techniczne ( z zakresu ochrony środowiska ),
9) umiejętność pozyskiwania funduszy europejskich i dotacji krajowych,
10) komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,
11) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
12) wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,
13) prawo jazdy kat. B,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1 . Zadania w zakresie zamówień publicznych:
1) zapewnienie wykonania ustawy prawo zamówień publicznych, koordynowanie działań urzędu w powyższym zakresie, prowadzenie odpowiednich procedur związanych z realizacją zamówień publicznych, w tym:
a) ustalanie obowiązującego trybu udzielania zamówień publicznych,
b) przygotowywanie zarządzeń Wójta w sprawie zamówień publicznych, w tym zarządzeń w sprawie powoływania komisji przetargowych,
c) przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektami umów przy współpracy z merytorycznym stanowiskiem lub komórką organizacyjną Urzędu,
d) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej, w tym zapewnienie organizacyjno – kancelaryjnych prac komisji przetargowej,
e) prowadzenie analizy zapotrzebowania na dostawy i usługi w zakresie niezbędnym do udzielenia zamówień publicznych, zgodnie z przepisami ustawy,
f) przygotowywanie wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
g) koordynowanie podpisywania umów o udzielenie zamówienia w zakresie zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych,
h) gromadzenie informacji o firmach doradczych, ekspertach i rzeczoznawcach uczestniczących w procesie udzielania zamówień publicznych i wykonaniu umów zawartych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych,
i) prowadzenie analiz efektywności przetargów,
j) uczestniczenie w negocjacjach umów o udzielenie zamówień publicznych,
k) analiza możliwości wystąpienia zagrożeń w zakresie braku skutecznego zakończenia wszczętych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
l) informowanie Wójta o występujących w Urzędzie nieprawidłowościach w zakresie realizacji przepisów o zamówieniach publicznych,
m) nadzór merytoryczny nad informacjami upowszechnianymi w systemie informatycznym w sprawie ogłaszania zamówień publicznych udzielanych w imieniu Gminy,
n) opracowywanie wewnętrznych dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz udostępnianie ich pozostałym wewnętrznym komórkom organizacyjnym Urzędu,
o) przygotowanie projektów rozstrzygnięć i decyzji w zakresie odpłatności za udostępnianie dokumentów przetargowych w związku z ogłoszeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
p) gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach
o udzielenie zamówień publicznych,
r ) współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
s) organizowanie wewnętrznych szkoleń w zakresie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,
t) prowadzenie rejestru zamówień publicznych udzielanych w oparciu o ustawę
o zamówieniach publicznych.
2. Prowadzenie zadań wynikających z ustawy – prawo ochrony środowiska
1) Prowadzenie zadań wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko
a) udostępnianie informacji o środowisku
b) Przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi
2) aplikowanie i rozliczenie funduszy z Unii Europejskiej i dotacji krajowych
3) prowadzenie dokumentacji w w/w zakresie,
4) raportowanie, monitorowanie, rozliczanie wniosków i sprawozdawczość
5) Kierowanie i nadzór nad prawidłową organizacją pracy w Referacie Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska.
4. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2 ) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,
3) Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
4) Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, kserokopia dowodu osobistego,
5) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),
7) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
8) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRK),
9) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922. ),
11) Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób o zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz.902.),
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:
„ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 902)”
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu sierpniu 2017 roku ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko - Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 6 października 2017 roku w godzinach pracy urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn). Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.
Dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Młodzieszyn lub pod nr tel: (046) 864 17 50 lub 46 864 17 52.
7. Inne informacje:
· Komisja powołana dokonująca wyboru na stanowisko: Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Młodzieszyn po dokonanej analizie formalnej dokumentów dopuszcza kandydatów do dalszego etapu umieszczając w BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn informację o kandydatach, którzy spełniają wymogi formalne.
· O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.
· Urząd Gminy w Młodzieszynie zapewnia, iż wszelkie informacje oraz dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie do celów związanych z rekrutacją.
· Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Młodzieszyn.
· Wójt Gminy Młodzieszyn zastrzega sobie prawo do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Młodzieszyn, dnia 20 września 2017 rok.
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Młodzieszyn |
Informację wprowadził(a) do BIP: | Czubiel Bartosz |
Data udostępnienia w BIP: | 2017-09-21 |
Informacja zaktualizowana przez: | Jackowska Justyna |
Data ostatniej aktualizacji: | 2017-10-23 |