Informacja o wynikach naboru na stanowisko : Kierownik   Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska

Informacja o kandydatach którzy zgłosili się do naboru na stanowisko : Kierownik   Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska



OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

Wójt Gminy Młodzieszyn

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy:   Kierownik Referatu   Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska

w pełnym wymiarze czasu   pracy

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Młodzieszyn

ul. Wyszogrodzka 25

96 - 512 Młodzieszyn

 

Określenie stanowiska:

- kierownicze stanowisko urzędnicze : Kierownik   Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

1.        Wymagania niezbędne:  

  1)   obywatelstwo polskie,

  2)   zdolność   do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

         3) stan zdrowia pozwalający   na zatrudnienie na stanowisku,

          4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

          5) wykształcenie: wyższe   pierwszego lub drugiego stopnia   w rozumieniu przepisów                                       o   szkolnictwie   wyższym ,

        6) co najmniej 4 letni staż pracy,

         7) nieposzlakowana opinia,

 

2.        Wymagania dodatkowe:

 

1)       znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,

2)       znajomość przepisów następujących ustaw: ustawy   prawo zamówień publicznych, prawo ochrony środowiska,   znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

3)       umiejętność organizacji pracy,

4)       doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,

5)       dobra znajomość obsługi komputera MS Office, WORD oraz innych programów i aplikacji dotyczących ochrony środowiska,

6)       komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

7)       kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,

8)       wykształcenie wyższe   techniczne ( z zakresu ochrony środowiska ),

9)       umiejętność pozyskiwania funduszy europejskich i dotacji krajowych,

10)    komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

11)    umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

12)    wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,

13)    prawo jazdy kat. B,

 

  3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1 .   Zadania w zakresie zamówień publicznych:

1) zapewnienie wykonania ustawy prawo zamówień publicznych, koordynowanie działań urzędu w powyższym zakresie, prowadzenie odpowiednich procedur związanych z realizacją zamówień publicznych, w tym:

a)   ustalanie obowiązującego trybu udzielania zamówień publicznych,

b)    przygotowywanie zarządzeń Wójta w sprawie zamówień publicznych, w tym zarządzeń w sprawie powoływania komisji przetargowych,

c)    przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z projektami umów przy współpracy z merytorycznym stanowiskiem lub komórką organizacyjną Urzędu,

d)    przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej, w tym zapewnienie organizacyjno – kancelaryjnych prac komisji przetargowej,

e)    prowadzenie analizy zapotrzebowania na dostawy i usługi w zakresie niezbędnym do udzielenia zamówień publicznych, zgodnie z przepisami ustawy,

f)    przygotowywanie wystąpień do Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wynikającym z przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,

g)    koordynowanie podpisywania umów o udzielenie zamówienia w zakresie zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych,

h)    gromadzenie informacji o firmach doradczych, ekspertach i rzeczoznawcach uczestniczących w procesie udzielania zamówień publicznych i wykonaniu umów zawartych w trybie ustawy o zamówieniach publicznych,

i)    prowadzenie analiz efektywności przetargów,

j)    uczestniczenie w negocjacjach umów o udzielenie zamówień publicznych,

k)    analiza możliwości wystąpienia zagrożeń w zakresie braku skutecznego zakończenia wszczętych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,

l)    informowanie Wójta o występujących w Urzędzie nieprawidłowościach w zakresie realizacji przepisów o zamówieniach publicznych,

m)   nadzór merytoryczny nad informacjami upowszechnianymi w systemie informatycznym w sprawie ogłaszania zamówień publicznych udzielanych w imieniu Gminy,

n)    opracowywanie wewnętrznych dokumentów dotyczących udzielania zamówień publicznych oraz udostępnianie ich pozostałym wewnętrznym komórkom organizacyjnym Urzędu,

o)    przygotowanie projektów rozstrzygnięć i decyzji w zakresie odpłatności za udostępnianie dokumentów przetargowych w związku z ogłoszeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

p)    gromadzenie informacji o przygotowywanych i realizowanych postępowaniach                  

  o   udzielenie zamówień publicznych,

r )    współdziałanie z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,

s)    organizowanie wewnętrznych szkoleń w zakresie przepisów ustawy o zamówieniach publicznych,

t)    prowadzenie rejestru zamówień publicznych udzielanych w oparciu o ustawę                    

    o zamówieniach publicznych.

2. Prowadzenie zadań wynikających z ustawy – prawo ochrony środowiska

1)   Prowadzenie zadań wynikających z ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko

a) udostępnianie informacji o środowisku

b) Przygotowywanie projektów  decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi

2)    aplikowanie i rozliczenie funduszy z Unii Europejskiej i dotacji krajowych

3)    prowadzenie dokumentacji w w/w zakresie,

4)     raportowanie, monitorowanie, rozliczanie wniosków i sprawozdawczość

5) Kierowanie i nadzór nad prawidłową organizacją pracy w Referacie Inwestycji, Zamówień       Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska.

 

 

4.        Wymagane dokumenty:

 

  1)    List motywacyjny,

  2 )   CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,

3)       Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany   staż pracy, lub zaświadczenie                                      o zatrudnieniu,

4)       Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, kserokopia dowodu osobistego,

5)       Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

6)       Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),

7)       Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

8)       Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRK),

9)       Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)    Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922. ),

11)    Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób    o zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy   o pracownikach samorządowych   ( t. j. Dz. U. z 2016 r., poz.902.),

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych ( t. j. Dz. U. z 2016 r.,   poz. 922) oraz ustawą z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( t. j. Dz. U. z 2016r., poz. 902)”

  5. Informacja   o wskaźniku zatrudnienia   osób niepełnosprawnych.

W miesiącu sierpniu 2017 roku ( miesiącu poprzedzającym   datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia   osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji   zawodowej i społecznej   oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.

 

6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście   w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1   lub przesłać pocztą   na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn,   ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko - Kierownik Referatu   Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska”     w terminie  do dnia 6 października 2017 roku w godzinach pracy urzędu.

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn). Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.

Dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Młodzieszyn lub pod nr tel:    (046) 864 17 50 lub 46 864 17 52.

 

7.        Inne informacje:

·          Komisja powołana dokonująca wyboru na stanowisko: Kierownik Referatu Inwestycji, Zamówień Publicznych, Planowania Przestrzennego, Funduszy Zewnętrznych i Ochrony Środowiska    w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn po dokonanej analizie formalnej dokumentów dopuszcza kandydatów do dalszego etapu umieszczając w BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn   informację   o kandydatach, którzy spełniają wymogi formalne.

·          O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.

·          Urząd Gminy w Młodzieszynie zapewnia, iż wszelkie informacje oraz dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie do celów związanych z rekrutacją.

·          Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Młodzieszyn.

·          Wójt Gminy Młodzieszyn zastrzega sobie prawo do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze   na każdym etapie postępowania.

                                                           Wójt Gminy

                                                             Monika Pietrzyk

 

Młodzieszyn, dnia 20  września  2017 rok.



Ogłoszenie o naborze




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Młodzieszyn
Informację wprowadził(a) do BIP:Czubiel Bartosz
Data udostępnienia w BIP:2017-09-21
Informacja zaktualizowana przez:Jackowska Justyna
Data ostatniej aktualizacji:2017-10-23