INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO
KIEROWNIK GMINNEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W MŁODZIESZYNIE
_____________________________________________________
INFORMACJA O KANDYDATACH KTÓRZY ZGŁOSILI SIĘ DO NABORU
NA STANOWISKO:
Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej
_____________________________________________________________________________
Wójt Gminy Młodzieszyn
OGŁASZA NABÓR
na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
– Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej
w pełnym wymiarze czasu pracy
Nazwa i adres jednostki : Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Młodzieszynie, Ul. Wspólna 42, 96-512 Młodzieszyn
Określenie stanowiska - kierownicze stanowisko urzędnicze : Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Młodzieszynie.
Wymagania niezbędne w stosunku do kandydata .
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- co najmniej pięcioletni staż pracy,
- nieposzlakowana opinia,
Wymagania dodatkowe.
1) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej oraz procedury administracyjnej,
2) umiejętność organizacji pracy,
3) zdolności organizacyjne, kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
4) umiejętność pracy w zespole,
5) biegła znajomość obsługi komputera, programów i aplikacji wykorzystywanych w administracji,
6) prawo jazdy kat. B,
7) dyspozycyjność,
8) doświadczenie w pozyskiwaniu środków z UE i w zakresie zarządzania projektami dofinansowanymi z Unii Europejskiej,
9) orientacja w zagadnieniach z zakresu prawa zamówień publicznych.
10) wykształcenie wyższe techniczne
Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku.
Głównymi zadaniami zakładu są:
Do głównych zadań kierownika należeć będzie:
a) kierowanie bieżącą działalnością Zakładu,
b) dysponowanie i rozporządzanie środkami finansowymi oraz odpowiedzialność za
ich prawidłowe wykorzystanie,
c) ustalanie rocznych planów techniczno-ekonomicznych Zakładu i ich wykonanie,
d) opracowywanie informacji i sprawozdań z działalności Zakładu,
e) współpraca przy opracowywaniu materiałów do projektu budżetu gminy,
f) dbanie o dobre wyniki ekonomiczne zakładu,
g) zabezpieczenie majątku Zakładu przed dewastacją, kradzieżą i pożarem,
h) zabezpieczenie i przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych i
informacji niejawnych,
i) opracowanie regulaminu organizacyjnego zakładu, regulaminu pracy oraz innych
dokumentów wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla dobrego funkcjonowania
Zakładu.
Warunki pracy na stanowisku.
- praca administracyjno - biurowa wykonywana w jednostce połączona z wyjazdami służbowymi,
- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy
- stanowisko pracy z dostępem do komputera,
- kontakty bezpośrednie i telefoniczne z klientami GZGK,
- wynagrodzenie ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych ( t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 936) oraz Zarządzenia Nr 2.2015 Wójta Gminy Młodzieszyn w przedmiocie maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia dla kierowników jednostek budżetowo - organizacyjnych oraz samorządowych zakładów budżetowych w gminie Młodzieszyn.
Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych
W maju 2019 r. (miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz o zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- koncepcja funkcjonowania Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej
- życiorys (cv) z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
- kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRK),
- oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku Kierownika Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej,
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji poza wymóg ustawowy, a zawarty w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji Wzór oświadczenia: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko: młodszy referent ds. ochrony przyrody, środowiska i zarządzania kryzysowego”.
- Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy
osób
o zamierzających skorzystać z
uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy
o pracownikach samorządowych
( t. j. Dz. U. z 2018 r., poz.1260 ze zm.),
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko : Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Młodzieszynie. ‘’
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (D. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko - Kierownik Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej” w terminie do dnia 24 czerwca 2019 roku w godzinach pracy urzędu.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn). Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (046) 864 17 52.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych „ RODO”), ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.)”.
Przebieg postępowania w sprawie naboru.
Postępowanie konkursowe, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.
Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
1)Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.
b) Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 2.
c) Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu pracy.
d) W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
e) W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
f) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata - przez okres 6 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty) oraz do czasu określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum.
g) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych.
h) Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
i) Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych.
j) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Wójt Gminy Młodzieszyn
/-/ Monika Pietrzyk
Młodzieszyn, dnia 13 czerwca 2019 roku.
OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym kto jest Administratorem Danych, przekazano mi dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych, wskazano cele i podstawy przetwarzania danych, podano informacje o odbiorcach danych, wskazano okres przechowywania danych, pouczono mnie o przysługujących mi prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, poinformowano mnie o możliwości złożenia skargi do organu nadrzędnego, jak również wskazano czy podanie danych jest obowiązkiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy jestem zobowiązany do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych, udzielono mi także informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.
…..……………………………………….
(data i podpis)
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Młodzieszyn |
Informację wprowadził(a) do BIP: | Katarzyna Jasińska |
Data udostępnienia w BIP: | 2019-06-13 |
Informacja zaktualizowana przez: | Katarzyna Jasińska |
Data ostatniej aktualizacji: | 2019-07-02 |