INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO URZĘDNICZE KIEROWNICZE


Informacja o kandydatach którzy zgłosili się do naboru

Ogłoszenie o naborze
 

Wójt Gminy   Młodzieszyn

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich w Urzędzie Gminy Młodzieszyn w pełnym wymiarze czasu   pracy

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25, 96 - 512 Młodzieszyn

Określenie stanowiska: - kierownicze stanowisko urzędnicze : Kierownik   Referatu Organizacyjnego   i Spraw obywatelskich

I.WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

1.       Wymagania niezbędne:  

1)       obywatelstwo polskie,

2)       zdolność   do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3)       stan zdrowia pozwalający   na zatrudnienie na stanowisku,

4)       niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

5)       wykształcenie: wyższe   pierwszego lub drugiego stopnia   w rozumieniu przepisów   o   szkolnictwie   wyższym ,

6)       co najmniej 4 letni staż pracy,

7)       nieposzlakowana opinia,

2.       Wymagania dodatkowe

1)       znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,

2)       znajomość przepisów następujących ustaw:   o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych,   znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego, znajomość zasad Kodeksu Cywilnego,

3)       umiejętność organizacji pracy,

4)       doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,

5)       dobra znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego   MS Office,

6)       komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

7)       kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,

8)       wykształcenie wyższe   ( z zakresu administracja publiczna ),

9)       komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

10)   umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

11)   wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,

12)   prawo jazdy kat. B,

  3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. W zakresie organizacyjnych i Spraw Obywatelskich należy:

a.        współpraca z sekretarzem gminy w zakresie   opracowywania projektu regulaminu oraz projektów jego zmian,

b.       współpraca z sekretarzem gminy w zakresie opracowywania projektu struktury   organizacyjnej urzędu,

c.        nadzór i koordynacja   realizacji zadań i przepisów w podległym referacie:

2)       W zakresie przestrzegania   Kodeksu Postępowania Administracyjnego, w zakresie prawidłowości przygotowywania decyzji,

3)       W zakresie przestrzegania   instrukcji kancelaryjnej, oraz Rzeczowego Wykazu Akt,

4)       występowanie z wnioskami dotyczącymi awansu, nagrody, wyróżnienia, oraz kar regulaminowych dla pracowników oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,

5)       nadzorowanie czasu pracy pracowników urzędu oraz kontrola wykorzystania przysługującego pracownikom urlopu,

6)       współpraca z sekretarzem gminy zakresie   przygotowywania   i przeprowadzania   naborów na wolne stanowiska urzędnicze, zgodnie   z zarządzeniem Wójta Gminy,

7)       współpraca z sekretarzem gminy w zakresie   organizacji służby przygotowawczej i egzaminu kończącego służbę przygotowawczą na podstawie zarządzenia Wójta Gminy Młodzieszyn.  

8)       koordynacja i nadzór nad zakupem środków trwałych i bieżącego zaopatrzenia,

9)       współpraca    z sekretarzem gminy w zakresie organizacji spraw związanych z przeprowadzeniem wyborów powszechnych, referendów oraz spisów,

10)   nadzór nad prowadzeniem archiwum zakładowego i przekazywaniem akt do archiwum państwowego,  

11)   zapewnienie w podległym referacie   funkcjonowania adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej,

12)   przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych w zakresie wykonywanych przez referat zadań oraz nadzór nad ich realizacją,

13)   współpraca przy prowadzeniu   spraw związanych z promocją gminy,

14)   nadzór nad wdrażaniem sprawnego systemu informatycznego dla interesantów, nadzór nad BIP, stroną internetową,

15)   nadzór nad realizacją zadań wynikających z ustaw: o działalności   pożytku publicznego i o wolontariacie, o zbiórkach publicznych, prawo o zgromadzeniach, prawo o stowarzyszeniach,

16)   nadzór nad wykonywaniem przydzielonych kierowanej komórce zadań związanych z obronnością kraju i obroną cywilną, wynikających z przepisów prawa oraz wewnętrznych regulacji prawnych,

17)   nadzór nad czynnościami związanymi z przeprowadzeniem kwalifikacji wojskowej,

18)   nadzór nad realizacją zadań określonych w ustawach o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, o cudzoziemcach,

19)   nadzór nad prowadzeniem rejestru mieszkańców oraz rejestru cudzoziemców,

20)   nadzór nad realizacją zadań w zakresie   zarządzania kryzysowego oraz ochrony przeciwpożarowej realizowanych w referacie, na podstawie obowiązujących w tym zakresie   przepisów prawa, a także wewnętrznych regulacji prawnych,

21)   nadzór nad opracowywaniem, uzgadnianiem i aktualizacją Planu obrony cywilnej, a także innej dokumentacji wymaganej przepisami prawa,

22)   nadzór i współpraca w uruchamianiu akcji kurierskiej i kierowanie jej przebiegiem,

23)   zapewnienie sprawnego funkcjonowania referatu   poprzez planowanie, podział pracy oraz bieżący    nadzór nad pracą podległych pracowników.

24)   systematyczne sprawdzanie merytorycznej i formalnej poprawności prowadzonych   postępowań administracyjnych, w szczególności decyzji administracyjnych, dokumentów i pism oraz opracowań powstających w referacie,

25)   analizowanie   i dokonywanie oceny wyników pracy podległych pracowników   referatu

26)   nadzór i kontrola   nad poprawną i terminową realizacją zarządzeń Wójta Gminy,

27)   opracowywanie projektów wydatków budżetu gminy w części dotyczącej zakresu działania referatu oraz sprawozdań z jego realizacji,

2.Zadania w zakresie spraw kadrowych :

1) Prowadzenie spraw pracowniczych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, w tym:

- prowadzenie akt osobowych i ewidencji pracowników,

- prowadzenie spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, ustalaniem wynagrodzeń, udzielaniem urlopów, przyznawaniem innych świadczeń pracowniczych,

-    opracowywanie projektów zakresów czynności na stanowiskach pracy,

- zapewnienie realizacji przepisów dotyczących zasad wynagradzania pracowników zatrudnionych w Urzędzie,

- zapewnienie racjonalnej gospodarki etatami i funduszem płac,

- zapewnienie właściwej realizacji przepisów dotyczących doskonalenia zawodowego pracowników,

- prowadzenie ewidencji czasu pracy uwzględniającej urlopy, zwolnienia lekarskie, pracę w godzinach nadliczbowych oraz nadzór nad dyscypliną pracy,

- prowadzenie   spraw związanych z przyznawaniem nagród i wyróżnień oraz odznaczeń,

-przygotowywanie projektów   regulaminów wynagradzania i premiowania z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa,

- prowadzenie spraw związanych z odpowiedzialnością służbową i dyscyplinarną pracowników,

- prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalnego pracowników,

- prowadzenie i załatwianie innych spraw pracowniczych wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu Pracy, zapewnienie realizacji wyżej wskazanych przepisów,

- nadzór nad właściwą realizacją zadań w zakresie spraw pracowniczych w jednostkach organizacyjnych Gminy prowadzących sprawy pracownicze we własnym zakresie,

- koordynowanie realizacji zadań w zakresie obowiązków pracodawcy wynikających z Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych,

2) Przygotowanie, wypełnianie, dokumentacji związanej z przechodzeniem pracowników rzędu gminy na renty i emerytury wynikające z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,

3)   Współdziałanie z Powiatowym Urzędem Pracy w Sochaczewie w zakresie organizowania robót publicznych i prowadzenia dokumentacji,

4 ) Prowadzenie spraw związanych z przebiegiem zajęć praktycznych aplikantów i stażystów w Urzędzie Gminy Młodzieszyn,

5) Kierowanie pracowników   urzędu gminy   i kierowników jednostek podległych na badania lekarskie: wstępne, okresowe i kontrolne,

3. W zakresie oświadczeń majątkowych:

1)   przyjmowanie, przechowywanie i przekazywanie wójtowi oraz urzędowi skarbowemu oświadczeń majątkowych, opracowywanie sprawozdań w tym zakresie,

2) zapewnienie realizacji zadań w zakresie udostępniania informacji publicznej w zakresie
oświadczeń majątkowych zgodnie z ustawą o samorządzie gminnym,

4.   W zakresie   kultury :

1)    przygotowanie projektu budżetu w dziedzinie kultury,

2)    organizacja konkursów w zakresie kultury,

3)    opracowywanie gminnych programów rozwoju kultury,

4) współpraca z Gminnym Ośrodkiem Kultury i Gminną Biblioteką Publiczną,   stowarzyszeniami i organizacjami pozarządowymi,

5. W   zakresie przepisów o ochronie przeciwpożarowej:

1) ustalanie zakresu i struktury finansowania zadań realizowanych przez jednostki OSP,

  współudział w planowaniu budżetu w powyższym zakresie,
2) ustalanie zakresu i sposobu uczestniczenia gminy w finansowaniu zadań przez OSP poprzez zawieranie stosownych porozumień z jednostkami OSP w powyższym zakresie,
3) prowadzenie ewidencji jednostek OSP działających na terenie gminy oraz zbioru dokumentów stanowiących podstawę działania tych jednostek,
4) nadzór nad właściwym gospodarowaniem środkami i majątkiem przekazanym,
5) wydawanie kart drogowych kierowcom gminnych jednostek OSP,

6) rozliczanie kierowców OSP z pobranych kart drogowych i paliwa zgodnie z ustaloną normą,

7) prowadzenie rejestru wydawanych kart drogowych,

II. Warunki pracy na stanowisku.

      - Stanowisko: urzędnicze kierownicze,

- praca administracyjno - biurowa wykonywana w jednostce  połączona z wyjazdami służbowymi,

- zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy

- praca jednozmianowa,

- stanowisko pracy z dostępem do komputera,

- bezpieczne warunki pracy na stanowisku, stanowisko pracy znajduje się na parterze budynku, budynek jest przystosowany dla osób z dysfunkcją narządów ruchu,

- praca przy komputerze.

  III.   Informacja   o wskaźniku zatrudnienia   osób niepełnosprawnych.

W miesiącu    listopadzie   2018 roku ( miesiącu poprzedzającym   datę upublicznienia ogłoszenia   o naborze) wskaźnik zatrudnienia   osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów   o rehabilitacji   zawodowej i społecznej   oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych   był niższy niż 6%.

  IV . Wymagane dokumenty:

1)       List motywacyjny,

2)       CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,

3) Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany   staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu,

4) Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, kserokopia dowodu osobistego,

5) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

6) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),

7) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

8) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe   ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia   o niekaralności z KRK),

9) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

10)   Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji poza wymóg ustawowy, a zawarty w dokumentach składanych w związku z naborem , dla potrzeb niezbędnych   dla jego realizacji i dokumentacji.

11)   Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób    o zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy   o pracownikach samorządowych   ( t. j. Dz. U. z 2018 r., poz.1260 ze zm.),

V. Wzór oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko:   Kierownika Referatu Organizacyjnego i Spraw obywatelskich w Urzędzie Gminy Młodzieszyn, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji”.

- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (   D. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm. ),   jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VI. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście   w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1   lub przesłać pocztą   na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn,   ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko Kierownik Referatu Organizacyjnego i Spraw Obywatelskich” w terminie do dnia   17 grudnia 2018 roku   do godz. 12 00 .

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn).   Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (046) 864 17 52.

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z   Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady   (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego   przepływu takich danych oraz uchylenia   dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie   o ochronie   danych „ RODO”), ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21   listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (   Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.)”.

VII. Przebieg postępowania w sprawie naboru.

Postępowanie naboru, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.

 Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.

Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.

VIII. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

1)       Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

2)       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.

3)       Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 2.

4)       Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji
i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu pracy.

5)       W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

6)       W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

7)       Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata - przez okres 6 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty) oraz do czasu określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum.

8)       Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych.

9)       Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10)   Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych.

11)   Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

 

 

Młodzieszyn, dnia 5 grudnia   2018 r.

 

                                                                                                        Wójt  Gminy Młodzieszyn

                                                                                                               /-/ Monika Pietrzyk

 

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym kto jest Administratorem Danych, przekazano mi dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych, wskazano cele i podstawy przetwarzania danych,   podano informacje o odbiorcach danych, wskazano okres przechowywania danych, pouczono mnie o przysługujących mi prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, poinformowano mnie o możliwości złożenia skargi do organu nadrzędnego, jak również wskazano czy podanie danych jest obowiązkiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy jestem zobowiązany do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych, udzielono mi także informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.

 

 

                                                                                                                

 

 

 

……………………………………….

    (data i podpis)

 

 




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Młodzieszyn
Informację wprowadził(a) do BIP:Jackowska Justyna
Data udostępnienia w BIP:2018-12-05
Informacja zaktualizowana przez:Jackowska Justyna
Data ostatniej aktualizacji:2019-01-07