INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO KIEROWNIK REFERATU GOSPODARKI KOMUNALNEJ, NIERUCHOMOŚCI I OCHRONY ŚRODOWISKA

____________________________________________________________________________________________

INFORMACJA O KANDYDATACH KTÓRZY ZGŁOSILI SIĘ DO NABORU  

NA STANOWISKO:  
Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Młodzieszyn

________________________________________________________________________________


  OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze

 

Wójt Gminy   Młodzieszyn

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Młodzieszyn   w pełnym wymiarze czasu   pracy


Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25

Określenie stanowiska: kierownicze stanowisko urzędnicze - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej,   Nieruchomości   i   Ochrony Środowiska

 

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

Wymagania niezbędne:  

1)       obywatelstwo polskie,

2)       oświadczenie   o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3)       oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,

4)       oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

5)       wykształcenie: wyższe   pierwszego lub drugiego stopnia   w rozumieniu przepisów o   szkolnictwie   wyższym ,

6)       dokumenty potwierdzające   co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku                                   urzędniczym w administracji samorządowej

7)       nieposzlakowana opinia

 

Wymagania dodatkowe:

1)       znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,

2)       znajomość przepisów następujących ustaw:   prawo ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawo łowieckie, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, o gospodarce nieruchomościami i rozgraniczeniu gruntów, znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

3)       umiejętność organizacji pracy,

4)       doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,

5)       dobra znajomość obsługi komputera MS Office, WORD oraz innych programów i aplikacji dotyczących ochrony środowiska,

6)       kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,

7)       wykształcenie wyższe   techniczne ( z zakresu ochrony środowiska ),

8)       umiejętność pozyskiwania funduszy europejskich i dotacji krajowych na   ochronę środowiska,

9)       komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

10)    umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

11)    wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,

12)    prawo jazdy kat. B,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)       Nadzór   nad referatem w zakresie : prowadzenia   spraw w referacie w zakresie   następujących ustaw : prawo ochrony środowiska,   ochrona przyrody,   ochrona gruntów rolnych i leśnych, prawo łowieckie, prawo wodne, stan klęski żywiołowej, zarządzanie kryzysowe, gospodarka   nieruchomościami,   scalanie i podział nieruchomości,   rozgraniczanie nieruchomości,

 

2)       Podejmowanie przepisanych prawem działań w przypadku stwierdzenia zagrożeń środowiska, w tym współdziałanie z innymi organami w przypadkach tych zagrożeń i awarii.

 

3)       Koordynacja działań w zakresie zarządzania kryzysowego, na skutek wystąpienia powodzi i podtopień na skutek długotrwałych opadów deszczu, lub innych warunków atmosferycznych typu wichury, trąby powietrzne, przymrozki, oraz innych sytuacji kryzysowych.

 

4)       Współpraca z Wojewodą, z   Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie, Starostwem Powiatowym, ze służbami Powiatowej Straży Pożarnej, z Policją, z Sanepidem w zakresie przeciwdziałania i usuwania skutków klęski żywiołowej.

 

5)       5)  Opracowywanie i przedkładanie staroście do zatwierdzenia gminnego planu zarządzania kryzysowego.

 

6)       6) Koordynacja   realizacji   gminnego planu zarządzania kryzysowego.

 

7)       7) Współpraca z Gminnym Zespołem Zarządzania Kryzysowego.

 

8)    Nadzór prac związanych z promocją i obrotem nieruchomości gminnych.

 

9)    Współpraca z komisją   zajmującą się sprzedażą   nieruchomości gminnych.

 

10)    Realizacja zadań wynikających z ustawy - prawo wodne w szczególności   naruszenia stosunków wodnych na gruncie.

 

11)    Koordynacja prac związanych ze spisem rolnym oraz   wyborami do izb rolniczych.

 

Wymagane dokumenty:

 

1)     List motywacyjny,

2)     CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,

3)     Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany   staż pracy, lub zaświadczenie  o zatrudnieniu,

4)     Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

5)     Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

6)     Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania   w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),

7)     Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

8)     Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe   (w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia   o niekaralności z KRK),

9)     Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji poza wymóg ustawowy, a zawarty w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji Wzór oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn,   moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko: młodszy referent ds. ochrony przyrody, środowiska i zarządzania kryzysowego ”.

11) Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób o zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy   o pracownikach samorządowych   ( t. j. Dz. U. z 2018 r., poz.1260 ze zm.),

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie   przez Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w   dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko : Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej,    Nieruchomości   i Ochrony Środowiska, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji ‘’

- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (   D. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm. ),   jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

 

Informacja   o wskaźniku zatrudnienia   osób niepełnosprawnych.

W   miesiącu maju 2019 roku ( miesiącu poprzedzającym   datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia   osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji   zawodowej i społecznej   oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych   był niższy niż 6%.

 

Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie   w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn, przy ul. Wyszogrodzkiej 25, w sekretariacie pok.   Nr 1 lub przesłać   pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn,   ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości   i Ochrony Środowiska” w terminie  do dnia 24 czerwca   2019 roku w godzinach pracy urzędu   (liczy się data wpływu do urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn).

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.(046) 864 17 52,   lub (046) 864 17 63.

 

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z   Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady   (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego   przepływu takich danych oraz uchylenia   dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie   o ochronie   danych „ RODO”), ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21   listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.)”.

 

Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Postępowanie naboru, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.

  Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.

Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.


Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

1) Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

a)        - Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.

b)       - Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 2.

c)        - Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu pracy.

d)      -   W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

e)       - W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

f)        - Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata - przez okres 6 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty) oraz do czasu określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum.

g)      -  Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych.

h)       - Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

i)         - Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych.

j)         - Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.



                                                                                                          Wójt  Gminy Młodzieszyn
                                                                                                               /-/  Monika Pietrzyk

Młodzieszyn, dnia 13 czerwca 2019 roku.
 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym kto jest Administratorem Danych, przekazano mi dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych, wskazano cele i podstawy przetwarzania danych,   podano informacje o odbiorcach danych, wskazano okres przechowywania danych, pouczono mnie o przysługujących mi prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, poinformowano mnie o możliwości złożenia skargi do organu nadrzędnego, jak również wskazano czy podanie danych jest obowiązkiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy jestem zobowiązany do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych, udzielono mi także informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.

 

 

 

 

 

 

…..……………………………………….

                                       (data i podpis)

 

 













































































































 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Młodzieszyn
Informację wprowadził(a) do BIP:Katarzyna Jasińska
Data udostępnienia w BIP:2019-06-13
Informacja zaktualizowana przez:Katarzyna Jasińska
Data ostatniej aktualizacji:2019-07-02