Informacja o kandydatach którzy zgłosili się do naboru
o naborze na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze
Wójt Gminy Młodzieszyn
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Młodzieszyn
w pełnym wymiarze czasu pracy
Nazwa i adres jednostki:
Urząd Gminy Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25
Określenie stanowiska:
- kierownicze stanowisko urzędnicze : Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska
WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM
1. Wymagania niezbędne:
1) obywatelstwo polskie,
2) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
3) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,
4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
5) wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym ,
6) dokumenty potwierdzające co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym w administracji samorządowej
7) nieposzlakowana opinia,
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,
2) znajomość przepisów następujących ustaw: prawo ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawo łowieckie, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, o gospodarce nieruchomościami i rozgraniczeniu gruntów, znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
3) umiejętność organizacji pracy,
4) doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,
5) dobra znajomość obsługi komputera MS Office, WORD oraz innych programów i aplikacji dotyczących ochrony środowiska,
6) komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,
7) kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
8) wykształcenie wyższe techniczne ( z zakresu ochrony środowiska ),
9) umiejętność pozyskiwania funduszy europejskich i dotacji krajowych na ochronę środowiska,
10) komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,
11) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,
12) wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,
13) prawo jazdy kat. B,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Nadzór nad referatem w zakresie:
a) nad prowadzeniem spraw w referacie w zakresie następujących ustaw : prawo ochrony środowiska, ochrona przyrody, ochrona gruntów rolnych i leśnych, prawo łowieckie, prawo wodne, stan klęski żywiołowej, zarządzanie kryzysowe, gospodarka nieruchomościami, scalanie i podział nieruchomości, rozgraniczanie nieruchomości,
2)Podejmowanie przepisanych prawem działań w przypadku stwierdzenia zagrożeń środowiska, w tym współdziałanie z innymi organami w przypadkach tych zagrożeń i awarii.
3)Koordynacja działań w zakresie zarządzania kryzysowego, na skutek wystąpienia powodzi i podtopień na skutek długotrwałych opadów deszczu, lub innych warunków atmosferycznych typu wichury, trąby powietrzne, przymrozki, oraz innych sytuacji kryzysowych.
4)Współpraca z Wojewodą, z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych, Starostwem Powiatowym, z Powiatowym Zarządem Melioracji i Urządzeń Wodnych, ze służbami Powiatowej Straży Pożarnej, z Policją z Sanepidem w zakresie przeciwdziałania i usuwania skutków klęski żywiołowej.
5) Opracowywanie i przedkładanie staroście do zatwierdzenia gminnego planu zarządzania kryzysowego.
6) Koordynacja realizacji gminnego planu zarządzania kryzysowego.
7) Współpraca z Gminnym Zespołem Zarządzania Kryzysowego.
8) Nadzór prac związanych z promocją i obrotem nieruchomości gminnych.
9) Współpraca z komisją zajmującą się sprzedażą nieruchomości gminnych.
10) Realizacja zadań wynikających z ustawy - prawo wodne w szczególności naruszenia stosunków wodnych na gruncie.
11) Koordynacja prac związanych :
- ze spisem rolnym oraz wyborami do izb rolniczych.
4. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2 ) CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,
3) Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu,
4) Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
5) Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej), POBIERZ
7) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,
8) Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z KRK),
9) Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
10) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji poza wymóg ustawowy, a zawarty w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji
11) Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób o zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz.1260 ze zm.),
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko : Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji ‘’
- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( D. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm. ), jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
5. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
W miesiącu lutym 2019 roku ( miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6%.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. Nr 1 lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 18 marca 2019 roku do godz. 12.00 (liczy się data wpływu do urzędu).
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn).
Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.( 046 )864 17 52, lub (046) 864 17 63.
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych „ RODO”), ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.)”.
7. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Postępowanie naboru, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .
Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.
Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.
8. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
1)Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:
a) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.
b) Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 2.
c) Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji
d) i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu pracy.
e) W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
f) W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
g) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata - przez okres 6 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty) oraz do czasu określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum.
h) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych.
i) Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
j) Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych.
k) Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
Młodzieszyn, dnia 5 marca 2019 rok.
Wójt Gminy Młodzieszyn
/-/ Monika Pietrzyk
________________________________________________________________________________
Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym kto jest Administratorem Danych, przekazano mi dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych, wskazano cele i podstawy przetwarzania danych, podano informacje o odbiorcach danych, wskazano okres przechowywania danych, pouczono mnie o przysługujących mi prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, poinformowano mnie o możliwości złożenia skargi do organu nadrzędnego, jak również wskazano czy podanie danych jest obowiązkiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy jestem zobowiązany do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych, udzielono mi także informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.
…..……………………………………….
(data i podpis)
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Młodzieszyn |
Informację wprowadził(a) do BIP: | Katarzyna Jasińska |
Data udostępnienia w BIP: | 2019-03-05 |
Informacja zaktualizowana przez: | Katarzyna Jasińska |
Data ostatniej aktualizacji: | 2019-03-28 |