Informacja o wynikach naboru

Informacja o kandydatach którzy zgłosili się do naboru


Zarządzenie Nr 13.2019 Wójta Gminy Młodzieszyn  z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie powołania Komisji Rekrutacyjnej przeprowadzającej nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze- Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości  Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Młodzieszyn

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze

 

Wójt Gminy   Młodzieszyn

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości i Ochrony Środowiska w Urzędzie Gminy Młodzieszyn

w pełnym wymiarze czasu   pracy

Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy Młodzieszyn

ul. Wyszogrodzka 25

 

Określenie stanowiska:

- kierownicze stanowisko urzędnicze : Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej,    Nieruchomości     i Ochrony Środowiska

 

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

1.       Wymagania niezbędne:  

  1)   obywatelstwo polskie,

  2)   oświadczenie   o zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

    3) oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku,

    4) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,

       5) wykształcenie: wyższe   pierwszego lub drugiego stopnia   w rozumieniu przepisów o   szkolnictwie   wyższym ,

     6) dokumenty potwierdzające   co najmniej 4 letni staż pracy na stanowisku    urzędniczym w administracji samorządowej

      7) nieposzlakowana opinia,


2.       Wymagania dodatkowe:

1)       znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,

2)       znajomość przepisów następujących ustaw:   prawo ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawo łowieckie, ustawy o zarządzaniu kryzysowym, o gospodarce nieruchomościami i rozgraniczeniu gruntów, znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

3)       umiejętność organizacji pracy,

4)       doświadczenie w pracy o podobnym charakterze,

5)       dobra znajomość obsługi komputera MS Office, WORD oraz innych programów i aplikacji dotyczących ochrony środowiska,

6)       komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

7)       kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,

8)       wykształcenie wyższe   techniczne ( z zakresu ochrony środowiska ),

9)       umiejętność pozyskiwania funduszy europejskich i dotacji krajowych na   ochronę środowiska,

10)   komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

11)   umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

12)   wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,

13)   prawo jazdy kat. B,

 

  3.    Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)Nadzór   nad referatem w zakresie:

a)       nad prowadzeniem   spraw w referacie w zakresie   następujących ustaw : prawo ochrony środowiska,   ochrona przyrody,   ochrona gruntów rolnych i leśnych, prawo łowieckie, prawo wodne, stan klęski żywiołowej, zarządzanie kryzysowe, gospodarka   nieruchomościami,   scalanie i podział nieruchomości,   rozgraniczanie nieruchomości,

 

2)Podejmowanie przepisanych prawem działań w przypadku stwierdzenia zagrożeń środowiska, w tym współdziałanie z innymi organami w przypadkach tych zagrożeń i awarii.

 

3)Koordynacja działań w zakresie zarządzania kryzysowego, na skutek wystąpienia powodzi i podtopień na skutek długotrwałych opadów deszczu, lub innych warunków atmosferycznych typu wichury, trąby powietrzne, przymrozki, oraz innych sytuacji kryzysowych.

 

4)Współpraca z Wojewodą, z Wojewódzkim Zarządem Melioracji i   Urządzeń Wodnych, Starostwem Powiatowym,   z   Powiatowym   Zarządem   Melioracji i Urządzeń Wodnych, ze służbami Powiatowej Straży Pożarnej, z Policją z Sanepidem w zakresie przeciwdziałania i usuwania skutków klęski żywiołowej.

 

5) Opracowywanie i przedkładanie staroście do zatwierdzenia gminnego planu zarządzania kryzysowego.

 

6) Koordynacja   realizacji   gminnego planu zarządzania kryzysowego.

 

7) Współpraca z Gminnym Zespołem Zarządzania Kryzysowego.

 

8) Nadzór prac związanych z promocją i obrotem nieruchomości gminnych.

 

9) Współpraca z komisją   zajmującą się sprzedażą   nieruchomości gminnych.

 

10) Realizacja zadań wynikających z ustawy - prawo wodne w szczególności   naruszenia stosunków wodnych na gruncie.

 

11) Koordynacja prac związanych :

- ze spisem rolnym oraz   wyborami do izb rolniczych.

 

 

  4.       Wymagane dokumenty:


  1)    List motywacyjny,

  2 )   CV z dokładnym opisem przebiegu pracy,

3)       Kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany   staż pracy, lub zaświadczenie o zatrudnieniu,

4)       Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

5)       Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

6)      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w siedzibie urzędu   oraz na stronie internetowej), POBIERZ  

7)     Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

8)    Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenia   o niekaralności z KRK),

9)     Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

10) Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji poza wymóg ustawowy, a zawarty w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji

11) Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób    o zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy   o pracownikach samorządowych   (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz.1260 ze zm.),

 

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV                                                        ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie   przez Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, moich danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy, a zawartych w   dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko : Kierownika Referatu Gospodarki Komunalnej,    Nieruchomości   i Ochrony Środowiska, dla potrzeb niezbędnych dla jego realizacji i dokumentacji ‘’

- kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (   D. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm. ),   jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

  5.    Informacja   o wskaźniku zatrudnienia   osób niepełnosprawnych.

W   miesiącu lutym 2019 roku ( miesiącu poprzedzającym   datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia   osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji   zawodowej i społecznej   oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych   był niższy niż 6%.

6.         Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie   w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok.   Nr 1 lub przesłać   pocztą na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn,   ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko - Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej, Nieruchomości     i Ochrony Środowiska” w terminie   do dnia 18 marca 2019 roku do godz. 12.00   (liczy się data wpływu do urzędu).

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej : www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn).

Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „ Nabór pracowników ”.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel.( 046 )864 17 52, lub (046) 864 17 63.

 

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z   Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady   (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego   przepływu takich danych oraz uchylenia   dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie   o ochronie   danych „ RODO”), ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21   listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (   Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.)”.

 

7.       Przebieg postępowania w sprawie naboru:

Postępowanie naboru, które obejmie analizę formalną złożonych dokumentów oraz rozmowy z kandydatami przeprowadzi Komisja ds. naboru powołana przez Wójta Gminy.

  Lista kandydatów spełniających wymagania formalne zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu .

Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną indywidualnie powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Wójt Gminy Młodzieszyn jest upoważniony do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze na każdym etapie postępowania.

Informacja o wynikach naboru zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn.

8.       Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

1)Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

a)       Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.

b)       Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 2.

c)       Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji

d)      i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu pracy.

e)       W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

f)        W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

g)       Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata - przez okres 6 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty) oraz do czasu określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum.

h)       Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych.

i)         Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

j)         Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych.

k)       Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

 

   Młodzieszyn, dnia 5 marca   2019 rok.

                                       

 

 

                                                     Wójt Gminy Młodzieszyn

 

                                                       /-/ Monika Pietrzyk   

                                                         

 

 

  ________________________________________________________________________________

   

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym kto jest Administratorem Danych, przekazano mi dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych, wskazano cele i podstawy przetwarzania danych,   podano informacje o odbiorcach danych, wskazano okres przechowywania danych, pouczono mnie o przysługujących mi prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, poinformowano mnie o możliwości złożenia skargi do organu nadrzędnego, jak również wskazano czy podanie danych jest obowiązkiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy jestem zobowiązany do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych, udzielono mi także informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.

 

 

 

 

 

 

…..……………………………………….

    (data i podpis)

 

 




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Młodzieszyn
Informację wprowadził(a) do BIP:Katarzyna Jasińska
Data udostępnienia w BIP:2019-03-05
Informacja zaktualizowana przez:Katarzyna Jasińska
Data ostatniej aktualizacji:2019-03-28