|
Ogłoszenie o zamówieniu
UG-ZP-271.2.2015
Wójt Gminy Młodzieszyn
ogłasza przetarg nieograniczony na:
Organizacja placów zabaw, dostosowanie i
wyposażenie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych gminy Młodzieszyn w ramach
projektu pn. Pora do przedszkola.
Numer ogłoszenia: 45592 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul.
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 46 8641750,
8641760, faks 46 8641765.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Organizacja
placów zabaw, dostosowanie i wyposażenie pomieszczeń oddziałów przedszkolnych
gminy Młodzieszyn w ramach projektu pn. Pora do przedszkola.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedsięwzięcia obejmuje : Przedmiotem
zamówienia są dostawy i usługi oraz roboty budowlane składające się na projekt
Pora do przedszkola realizowany przez Gminę Młodzieszyn w ramach środków
Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1.
Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług
edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie
nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Wszelkie
działania związane z realizacją projektu powinny uwzględniać uregulowania
dotyczące projektów współfinansowanych z funduszy europejskich. Zamówienie
składa się z zadań: Zadanie 1: Organizacja placów zabaw. Zadanie 2:
Dostosowanie pomieszczeń. Zadanie 3: Wyposażenie pomieszczeń. Dokładny opis
przedmiotu zamówienia (ilości i parametry dostarczanych artykułów) zawarty jest
w formularzach cenowych (dotyczy części 2 i 3) oraz Programie Funkcjonalno
Użytkowym (dotyczy części 1). Wykonawca dostarczy wymagane wyposażenie do
poszczególnych szkół na własny koszt i na własne ryzyko oraz zapewni ich rozładunek
i montaż w każdym oddziale przedszkolnym znajdującym się w przy Szkołach
Podstawowych w następujących miejscowościach: Młodzieszyn, Janów, Kamion w dni
robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wszystkie materiały powinny
być fabrycznie nowe, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod
względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, zamawiający dopuszcza
zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań
technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy towarów, urządzeń i wyrobów użyte w
szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako wzorcowe,
a nie konkretne nazwy firmowe. Rozwiązania równoważne muszą spełniać wymagania
określone przez zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie wykonawcy zgodnie z art.
30 ust 5 ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. katalogów, opisów
producenta, wydruków ze strony internetowej itp. - czyli opisów, które w sposób
niebudzący wątpliwości zamawiającego będą potwierdzały równoważność urządzeń i
wyrobów.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
71.32.00.00-7, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.22.38.00-4, 39.16.21.00-6,
48.19.00.00-6, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.22.00.00-0, 39.31.40.00-6,
30.23.60.00-2. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: Okres w
dniach: 60. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 12.1 Zamawiający wymaga wniesienia
wadium w wysokości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). 12.2 Wadium
może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 12.2.1 pieniądzu,
12.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, 12.2.3 gwarancjach bankowych, 12.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych,
12.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 12.3 Wadium w formie
pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: Vistula Bank
Spółdzielczy 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020 z dopiskiem na blankiecie
przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną
za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 12.4 Wadium wnoszone w
formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej
lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, - w
formie oryginału Wykonawca składa razem z ofertą. 12.5 Z treści gwarancji winno
wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej
kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych. na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w
terminie związania ofertą. 12.6 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu
składania ofert. 12.7 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w
podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 12.8
Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego
oferta zostanie odrzucona. 12.9 Zamawiający dokonuje zwrotu i zatrzymania
wadium zgodnie z art.46 u.1,1a,2. 12.10 W zakresie wadium obowiązują
uregulowania ustawy zawarte w art. 45 i 46. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku Wykonawca
musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, i. co najmniej 2 zamówień polegających
na zaprojektowaniu i budowie placów zabaw na wartość min. 90 tys. zł.,
wykonanych w zakresie ułożenia podłoża i nawierzchni bezpiecznej w technologii
wymaganej przez Zamawiającego, ii. co najmniej 1 zamówienia polegającego na
dostawach pomocy edukacyjno dydaktycznych na wartość min. 120 tys. zł.
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku i. Posiada
ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie
mniejszą niż ofertowa wartość zadania. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających,
czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo
ukończone;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
1.4.1 wypełniony formularz oferty -
załącznik Nr 1, wraz z wypełnionymi formularzami cenowymi (załączniki 1A, 1B,
1C) 1.4.2 dokument, z którego wynika upoważnienie do podpisania oferty lub
pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik
lub podmiot występujący wspólnie, 1.4.3 Dla Placów Zabaw: 1.4.3.1 Koncepcja
zagospodarowania terenu w postaci wizualizacji placu zabaw z rozmieszczonymi
urządzeniami, naniesionymi strefami bezpieczeństwa i wysokościami swobodnego
upadku. 1.4.3.2 Karty techniczne proponowanych urządzeń (zdjęcia , rysunki,
szczegółowe opisy) z podanymi maksymalnymi wysokościami upadku, 1.4.3.3
Certyfikaty bezpieczeństwa dla urządzeń zabawowych wystawione w oparciu o
aktualnie obowiązujące wersje norm bezpieczeństwa PN-EN 1176 części 1-11,
1.4.3.4 Karty techniczne bezpiecznej nawierzchni syntetycznej, 1.4.3.5
Certyfikaty na bezpieczną nawierzchnię syntetyczną, na zgodność z normą PN-EN
1177 (2008, 2009), 1.4.3.6 Atest higieniczny na bezpieczną nawierzchnię
syntetyczną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem
zamówienia:
1 - Cena -
95 2 - Termin
wykonania - 5 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian zawarte są w rozdziale IV SIWZ Istotne
postanowienia umowy IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Młodzieszynie, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25,
sekretariat. IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 09:00, miejsce:
Urząd Gminy w Młodzieszynie, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25,
sekretariat. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Pora do przedszkola
realizowany jest przez Gminę Młodzieszyn w ramach środków Europejskiego
Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój
wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans
edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w
systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu
upowszechniania edukacji przedszkolnej.. IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Wójt Gminy
Młodzieszyn
Monika Pietrzyk-Połubińska siwz__pora_do_przedszkola..doc zalaczniki_nr_1a_1b_1c_pora_do_przdszkola.xlsx zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_grupie_kapitalowej.docx zalacznik_nr_5_wykaz_robot_i_dostaw.docx zalacznik_nr_6_projekt_funkcjonalno-uzytkowy_placow_zabaw.docx
drukuj
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Młodzieszyn | Informację wprowadził(a) do BIP: | Mirosław Domińczak | Data udostępnienia w BIP: | 2015-03-02 | Data ostatniej aktualizacji: | 2015-03-02 |
|
|
|