Młodzieszyn 11.12.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 3
âUsługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność Gminy Młodzieszynâ
I. Postanowienia ogólne:
1. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z Zarządzeniem Nr 67.2015 Wójta Gminy Młodzieszyn z dn. 2 listopada 2015 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30000 euro, oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2017, poz.1579, 2018).
2. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, 2018 ) ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000.00 euro.
II. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
III. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich polegających na:
a. Sprawdzeniu stanu technicznego sprawności przewodów kominowych 1 raz w roku w terminie do 31 sierpnia 2019 roku, które powinny zawierać:
- Dokonanie kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
- Badanie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
- Badanie prawidłowości połączeń kominowych;
- Pomiar ciągu kominowego;
- Sporządzenie odpowiedniej opinii kominiarskiej.
b. Czyszczenie przewodów kominowych:
- Dymowych 4 razy w roku (1 raz na kwartał) w terminach do; 31.03.2019 r., 30.06.2019 r., 30.09.2019 r., 15.11.2019 r.;
- Spalinowych 2 razy w roku (1 raz na pół roku) w terminach do 30.06.2019 r., 15.11.2019 r.;
- Wentylacyjnych 1 raz w roku w terminie do 15.11.2019 r.
2. Wykaz budynków objętych przedmiotem zamówienia określono poniżej:
a. Młodzieszyn ul. Walk nad Bzurą 12 - 23 lokale;
b. Młodzieszyn ul. Walk nad Bzurą 14 â 12 lokali;
c. Młodzieszyn ul. Sochaczewska 20 â 4 lokale;
d. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 7 â 3 lokale;
e. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 23 A â 2 lokale
f. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 62 â 2 lokale;
g. Młodzieszyn ul. Krucza 16 â 15 lokali;
h. Młodzieszyn ul. Krucza 16 A â 1 lokal;
i. Kamion Poduchowny 4 â 4 lokale;
j. Stare Mistrzewice 36 â świetlica + 1 lokal;
k. Nowy Kamion 50 â - 1 budynek;
l. Nowa Wieś 4 â 1 budynek.
3. Wykonawca po przeprowadzonych kontrolach dokonanych 1 raz w roku sporządzi protokół kontroli wraz z wykazem nieprawidłowości i usterek jeżeli takie występują, w którym zawarte będą propozycje usunięcia nieprawidłowości z zaznaczeniem pilności ich wykonania.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Od 02.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie;
c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków będą załączone do oferty oświadczenia na zasadzie âspełniaâ/ânie spełniaâ.
3. Oświadczenia, o których mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
VI. Dokumenty wymagane od wykonawców:
1. Dokumenty jakie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:
a. Formularz ofertowy â stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b. Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do zapytania ofertowego;
c. Wypis z CEIDG lub KRS;
d. Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze albo, gdy wykonawca jest osobą fizyczną niebędącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione
VII. Cena ofertowa:
1. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu;
2. Kwotę należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku;
3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (T.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1221);
4. Najniższa, wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty.
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Zawartość oferty: wypełniony załącznik nr 1 Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście lub przesłać pocztą do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem âUsługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność Gminy Młodzieszynâ w terminie do 03.01.2019 r. do godz. 1300.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu do 03.01.2019 r. o godz. 1330.
3. Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcom.
4. Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni.
IX. Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Anna Jasińska, tel. 46 864 17 59 adres mail ajasinska@mlodzieszyn.pl godzinach pracy tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 08:00-16:00.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie,
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 â Wzór formularza ofertowego.
2. Załącznik nr 2 â Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w punkcie V oferty.
3. Załącznik nr 3 â Istotne postanowienia umowy.
ZAŁĄCZNIK NR 1
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
(pieczęć Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
I. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
II. *Nazwa i adres wykonawcy
NAZWA: ......................................................................................................................................
ADRES: .......................................................................................................................................
Telefon: .................................................................. fax ...............................................................
NIP: ..............................................................................................................................................
1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienia
|
częstotliwość
|
Łączna cena brutto za przedmiot zamówienia
|
Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z art. 62 ust.1 ustawy Prawo Budowlane
|
1 raz w roku
|
|
Czyszczenie i udrażnianie przewodów kominowych w oparciu o Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109 poz.719 z 2010 r.)
|
dymowych
|
4 razy w roku
|
|
spalinowych
|
2 razy w roku
|
|
wentylacyjnych
|
1 raz w roku
|
|
Razem
|
|
dnia ............................... ........................................... ..........................................
pieczęć wykonawcy podpis osoby uprawnionej
*- Część II wypełnia Wykonawca i po podpisaniu oraz opieczętowaniu odsyła do Zamawiającego w sposób wskazany w części VIII.
ZAŁĄCZNIK NR 2
Oświadczenie
Przystępując do udziału w zapytaniu ofertowym, którego przedmiotem jest:
âUsługi kominiarskie w budynkach stanowiących własność Gminy Młodzieszyn w 2019 r.â
Ja niżej podpisanyâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.. świadom odpowiedzialności karnej za podanie w niniejszym oświadczeniu nieprawdy zgodnie z art. 233 Kodeksu Karnego, działając w imieniu i na rzecz
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ
(nazwa i siedziba firmy)
Oświadczam, że jako wykonawca spełniam warunki określone w punkcie V zapytania ofertowego tj:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie
c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
(miejscowość, data) (podpis ew. pieczęć imienna, osoby
upoważnionej do reprezentowania
Wykonawcy)
ZAŁĄCZNIK NR 3
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
ďż˝ 1
Zleceniodawca powierza, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania zgodnie przepisami:
1. Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r, poz. 1332, 1529);
2. Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r.(Nr 109 poz. 719),
następujące zadania:
1. Obowiązkowe okresowe kontrole stanu technicznego przewodów kominowych 1 raz w roku, które powinny zawierać:
a. Dokonanie kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
b. Badanie drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
c. Badanie prawidłowości połączeń kominowych;
d. Pomiar ciągu kominowego;
e. Sporządzenie odpowiednich protokołów i opinii.
2. Obowiązkowa całoroczna obsługa w zakresie czyszczenia przewodów kominowych z usunięciem sadzy i innych zanieczyszczeń:
a. Przewodów dymowych â czterokrotne czyszczenie przewodów z częstotliwością raz na kwartał â czyszczenia należy wykonać do ostatniego dnia danego kwartału;
b. Przewodów spalinowych â dwukrotnie czyszczenie przewodów spalinowych przed i po zakończeniu sezonu grzewczego w terminach do 30.06.2019 r, 15.11.2019 r.;
c. Przewodów wentylacyjnych â jednokrotnie w ciągu roku w terminie 15.11.2019 r.
ďż˝ 2
Za czynności wymienione w ďż˝ 1 Zleceniodawca otrzyma wynagrodzenie kwartalne na podstawie przedłożonych i zatwierdzonych przez Zleceniodawcę faktur.
ďż˝ 3
Zleceniobiorca oświadcza, że posiada uprawnienia do dokonywania powierzonych mu czynności.
ďż˝ 4
Kwota brutto za wykonanie przedmiotu umowy nie przekroczy wartości âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚzł
ďż˝ 5
W razie niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany każdorazowo, do naprawienia wyrządzonej Zamawiającemu szkody, poprzez zapłatę 2 % wartości zamówienia brutto określonej w ďż˝ 7 tytułem kary umownej.
ďż˝ 6
Zamawiający jest uprawniony do żądania na zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy wysokość szkody wyrządzonej Zamawiającemu niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem zobowiązania przez Wykonawcę przewyższa wysokość kary umownej określonej ďż˝ 5.
ďż˝ 7
Faktura powinna być złożona w ciągu 3 dni po upływie każdego kwartału i realizowana będzie w okresie 30 dni licząc od chwili otrzymania.
ďż˝ 8
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
ďż˝ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
ďż˝ 10
Umowę sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, dwa dla zamawiającego i jeden dla zleceniobiorcy.