siwz_zakup_wraz_z_dostawa_oleju_napedowego_grzewczego_transportem_dostawcy_w_lacznej_ilosci_140_000_litrow__dla_gminy_mlodzieszyn_i_podleglych_jednostek_budzetowych__w_roku__2016.docx
Ogłoszenie o zamówieniu IZPPP-271.1.2016
Wójt Gminy Młodzieszyn ogłasza przetarg
nieograniczony na:
ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO
TRANSPORTEM DOSTAWCY W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 140 000 LITRÓW DLA GMINY MŁODZIESZYN I
PODLEGŁYCH JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH W ROKU 2016
Numer ogłoszenia: 6442 - 2016; data zamieszczenia: 08.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel.
46 8641750, 8641760, faks 46 8641765.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO
TRANSPORTEM DOSTAWCY W ŁĄCZNEJ ILOŚCI 140 000 LITRÓW DLA GMINY MŁODZIESZYN I
PODLEGŁYCH JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH W ROKU 2016.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest
Zakup wraz z dostawą oleju napędowego grzewczego transportem dostawcy w łącznej
ilości 140 000 litrów dla Gminy Młodzieszyn i podległych jednostek budżetowych
w roku 2016 sukcesywnie w miarę potrzeb. 4.2. Olej będzie dostarczany do
następujących punktów: 4.2.1. Urząd Gminy Młodzieszyn; 4.2.2. Budynek komunalny
- Ośrodek Zdrowia w Młodzieszynie; 4.2.3. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w
Młodzieszynie; 4.2.4. Szkoła Podstawowa w Janowie; 4.2.5. Szkoła Podstawowa w
Kamionie. 4.3. Dostarczony olej powinien posiadać następujące parametry :
wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg , gęstość w temperaturze 15 oC, nie
wyższa niż 0,86g/m3 , temperatura zapłonu nie niższa niż 56oC , temperatura
płynięcia nie wyższa niż - 200C , zawartość siarki nie więcej niż 0,1 %(m/m) ,
lepkość kinematyczna w temperaturze 200C nie większa niż 6 mm2/s, zawartość
wody nie większa niż 200 mg/kg, całkowita zawartość zanieczyszczeń nie większa
niż 24 mg/kg, pozostałość po spopieleniu nie większa niż 0,01 %/m/m,
pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, nie większa niż 0,3
%/m/m, skład frakcyjny - do 250 oC destyluje nie więcej niż 65 %/V/V, do 350 oC
destyluje nie mniej niż 85 %/V/V. 4.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09.13.51.00-5..
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
-
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 8.1. Oferta
musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy
złotych ) 8.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.01. 2016 roku do
godz. 1200. 8.3.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 8.3.1
w pieniądzu, 8.3.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym 8.3.3. w gwarancjach bankowych, 8.3.4. w gwarancjach
ubezpieczeniowych, 8.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275,
z późn. zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na
rachunek bankowy Zamawiającego: 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Koncesja na prowadzenie
działalności w zakresie obrotu paliwami wydana na podstawie ustawy z dnia
10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn.
zm.) oraz na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w
art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie oświadczenia o
spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie oświadczenia o
spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie oświadczenia o
spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Na podstawie oświadczenia o
spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE
DOKUMENTY
Inne
dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz
ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Karta warunków
realizacji zamówienia; 3. Zaakceptowany wzór umowy, stanowiący załącznik nr 3
do SIWZ
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin realizacji dostawy
od dnia zamówienia - 20
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
96-512 Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, Sekretariat Urzędu Gminy..
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2016 godzina 12:00, miejsce:
96-512 Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, Sekretariat Urzędu Gminy..
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Młodzieszyn
Monika Pietrzyk-Połubińska
siwz_zakup_wraz_z_dostawa_oleju_napedowego_grzewczego_transportem_dostawcy_w_lacznej_ilosci_140_000_litrow__dla_gminy_mlodzieszyn_i_podleglych_jednostek_budzetowych__w_roku__2016.docx