Młodzieszyn,
02 styczeń 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2018
na wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z
budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn od 1 stycznia 2018
r. do 31 grudnia 2018 r.
I.
Postanowienia ogólne
1.
Postępowanie
jest prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z Zarządzeniem Nr 67.2015
Wójta Gminy Młodzieszyn z dn. 2 listopada 2015 r. w
sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o
wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30000 euro, oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia
2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2017, poz.1579, z późn. zm.).
2.
Do
niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r.
poz. 1579 ze zmianami ) ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000.00 euro.
II.
Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46
864-17-65
Adres poczty
elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
III. Określenie
przedmiotu oraz zakresu zamówienia
Usługa polegałaby na
odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120
l, 240 l i 1100 l z budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn
po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym o zapełnieniu.
IV. Termin
realizacji zamówienia
Od dnia 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
V. Warunki
udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału
przedsiębiorstwa w postępowaniu jest posiadanie zaświadczenia o wpisie do
rejestru działalności regulowanej Gminy Młodzieszyn w zakresie odbierania
odpadów komunalnych.
VI. Cena
ofertowa
1.
Cenę
ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej.
2.
Cena
ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia
określonego w niniejszym zapytaniu.
3.
Kwotę
należy podać w PLN z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
4.
Najniższa,
wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej
oferty.
VII.
Miejsce, sposób i termin składania ofert
1.
Formularz
ofertowy wraz ze wszystkimi załączonymi do oferty oświadczeniami i dokumentami
sporządzonymi przez Wykonawcę muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się
własnoręczny podpis osoby upoważnionej do reprezentowania zgodnie z Formą
reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie właściwym dla jego formy
organizacyjnej wraz z pieczęcią imienną. We wszystkich przypadkach gdzie jest
mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści
pieczęci np. nazwa firmy, adres lub czytelny podpis w przypadku pieczęci
imiennej.
2.
W
razie wykonania czynności związanych z postępowaniem przez Pełnomocnika,
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia łącznie z ofertą pełnomocnictwa określającego jego zakres i
podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy
Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument
pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3.
Wszystkie
oświadczenia i dokumenty tworzące ofertę należy złożyć w formie oryginałów lub
kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
4.
Zawartość
oferty: wypełniony załącznik nr 1 Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi
załącznikami należy składać osobiście
lub przesłać pocztą do Urzędu Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512
Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Zapytanie ofertowe na wykonanie
usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków
użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn” w terminie do 15 stycznia 2018
r. do godz. 12:00.
5.
Otwarcie
ofert nastąpi w dniu 15 stycznia 2018 r.
o godz. 12:15.
VIII.
Dodatkowe informacje
1.
Wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy
przekazują w formie pisemnej.
2.
Ze
strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień
odnośnie postępowania jest Karol Jarka, tel. 46 864 17 59 adres e-mail karoljarka@mlodzieszyn.pl w godzinach pracy
tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 08:00-16:00.
3.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.
Zamawiający
nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
5.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
6.
W
przypadku jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w
terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do
wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7.
Zamawiający
zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w
tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne
roszczenia w szczególności:
a. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie
wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie.
b. Zamawiający zastrzega
sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena
najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia.
8.
Odwołaniu
lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje
wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Załączniki:
1. załącznik nr 1 – Wzór formularza ofertowego
2. załącznik nr 2 – Istotne postanowienia
umowy
ZAŁĄCZNIK NR 1
………………………………….
(pieczęć Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
I. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
II. *Nazwa
i adres wykonawcy
NAZWA: ......................................................................................................................................
ADRES:
.......................................................................................................................................
Telefon:
.................................................................. fax
...............................................................
NIP:
..............................................................................................................................................
Oferuję wykonanie
przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu usługi odbioru i
zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej z
terenu Gminy Młodzieszyn od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
Przedmiot
zamówienia
|
Pojemność
pojemnika na śmieci
|
Cena
netto za odbiór jednego pojemnika
|
Wartość
podatku VAT
|
Cena
brutto za odbiór jednego pojemnika
|
Odbiór i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej z
terenu Gminy Młodzieszyn od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
|
120
litrów
|
|
|
|
240
litrów
|
|
|
|
1100
litrów
|
|
|
|
Razem
|
|
|
|
dnia ............................... ...........................................
..........................................
pieczęć wykonawcy
podpis osoby uprawnionej
*- Część II wypełnia Wykonawca i po podpisaniu oraz
opieczętowaniu odsyła do Zamawiającego w sposób wskazany w części VII.
ZAŁĄCZNIK NR
2
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
§ 1
1.
Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie
Zamawiającego do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków
użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn od 1 stycznia 2018 r. do 31
grudnia 2018 r.
2.
Wykonawca
zobowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w ustawie z dnia 13
września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisów
Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza oraz przepisów prawa
miejscowego.
3.
Wykonawca
podczas wykonywania usługi musi posiadać:
a. Wpis do rejestru
działalności regulowanej Gminy Młodzieszyn w zakresie odbioru odpadów
komunalnych;
b. Odpowiedni pojazd
(samochód przystosowany do transportu odpadów);
4.
Przedstawianie
Zamawiającemu, wraz z fakturą VAT dokumentacji dotyczącej ilości i rodzaju odebranych
odpadów.
§ 2
1.
Opróżnianie
pojemnika odbywać się będzie na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie o
zapełnieniu w terminie do 3 dni roboczych
od przyjęcia zgłoszenia.
2.
W
przypadku gdy 3 dzień od momentu wysłania zgłoszenia o zapełnieniu
pojemnika/pojemników przypada na dzień świąteczny (wolny od pracy), zgłoszenie
powinno być zrealizowane dzień wcześniej.
3.
Rozliczenie
z Wykonawcą następować będzie na podstawie faktur oraz załączonych odpowiednio
dokumentów określonych w § 1 ust. 4. niniejszej umowy.
3. Należność będzie płatna
przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty
jej otrzymania przez Zamawiającego.
4. Zamawiający upoważnia
Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu.
§ 3
1.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo kontroli działalności Wykonawcy w okresie realizacji
postanowień niniejszej umowy.
2.
W
przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający może wstrzymać wypłatę
wynagrodzenia do chwili usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych
nieprawidłowości, a w przypadku powtarzających się takich sytuacji od umowy
odstąpić bez wyznaczania dodatkowego terminu.
3.
Z
tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca
zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości:
a.
10%
wartości brutto, za usługę oferowanej przez Wykonawcę, gdy Zamawiający odstąpi
od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
b.
W
przypadku nie dotrzymania terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 Wykonawca zapłaci
Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5 % wynagrodzenia określonego w § 2
ust. 3 za każdy dzień opóźnienia.
c.
Za
każdy przypadek nie przekazania informacji, o których mowa w § 1 ust. 5
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia
określonego w § 2 ust. 3.
§ 4
1. Umowa
została zawarta na czas określony od
dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r.
2.
W
przypadku niewywiązania się Wykonawcy ze zobowiązań niniejszej umowy
Zamawiający może wypowiedzieć umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu
wypowiedzenia.
§ 5
Strony zawierają
umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany umowy dokonane
w innej formie niż pisemnej są nieważne.
§ 6
Spory wynikające z
realizacji niniejszej umowy rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 7
Umowę sporządzono w
dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA