Młodzieszyn, dnia 21.03.2018 r.
GKOŚ.7021.9.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
W sprawie âokresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie âPrawo budowlaneâ z dnia 7.07.1994 r. w których znajdują się lokale wchodzące w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Młodzieszynâ
I. Postanowienia ogólne:
1. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem Nr 18.2018 Wójta Gminy Młodzieszyn z dn. 09 marca 2018 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30000 euro, oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. 2017, poz. 1579, z późn. zm.).
II. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
III. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest okresowa (roczna i pięcioletnia) kontrola budynków komunalnych wchodzący w skład mieszkaniowego zasobu gminy określonymi w ustawie prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332.) obejmującego wykonanie przeglądów stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz okresową kontrolę urządzeń służących ochronie środowiska, polegającą na sprawdzeniu ich stanu technicznego.
2. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków wykonawca sporządzi protokół w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną i dokumentacją fotograficzną na płycie CD oraz dokona wpisów w książkach obiektów.
3. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowości, które mogłyby spowodować ich awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji â wstępne oszacowanie kosztów napraw.
4. Wykaz budynków będących objętych przedmiotem zamówienia określono poniżej:
a. Młodzieszyn ul. Walk nad Bzurą 12,
b. Młodzieszyn ul. Walk nad Bzurą 14,
c. Młodzieszyn ul. Sochaczewska 20,
d. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 7
e. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 64,
f. Młodzieszyn ul. Krucza 16,
g. Kamion Poduchowny 4,
h. Nowy Kamion 50,
i. Stare Budy Szkoła Podstawowa,
j. Nowa Wieś 4,
k. Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25
l. Młodzieszyn, ul. Wspólna 13 A, budynek Szkoły Podstawowej
m. Kamion Poduchowny 9, budynek Szkoły Podstawowej
n. Janów 71 A, budynek Szkoły Podstawowej
o. Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 23 A, budynek Biblioteki i GOPS
5. Rocznej i pięcioletnie kontroli podlegają między innymi:
a. Elementy budynków, budowli i instalacji narażone na szkodliwe wpływy warunków atmosferycznych i niszczące działania czynników atmosferycznych występujących podczas procesu użytkowania obiektu, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska oraz konstrukcji i budowli.
b. Stan konstrukcji budynków i budowli:
- zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), oraz elementów ścian zewnętrznych,
- urządzeń zamontowanych do ścian i dachu budynków,
- elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich,
- pokryć dachowych,
- instalacji centralnego ogrzewania ciepłej wody użytkowej,
- urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynków,
- elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynków
c. Stan elewacji budynków i budowli
d. Instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska
e. Stan techniczny przewodów kominowych i wentylacyjnych
f. Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronowej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i ochrony od porażeń, odporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów,
g. Instalacje wewnątrz budynków i budowli,
h. Przeprowadzenie kontroli estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością wymaganą od profesjonalisty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie obszaru wykonywanych prac, zaspokojenie roszczeń wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów prawa w szczególności dotyczących BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, a także do zastosowania nieuciążliwego dla otoczenia sposobu prowadzenia prac.
7. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu, urządzeń i materiałów.
8. Wszystkie stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa wzorcowania/legalizacji. Przed przystąpieniem do prac, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię stosownego świadectwa.
9. Dokumentację z przeglądów technicznych należy wykonać w dwóch egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną i dokumentacją fotograficzną na płycie CD. Wykonawca jest zobowiązany założyć brakujące książki obiektów budowlanych oraz dokonać stosownych wpisów w tej książce o przeprowadzonych przeglądach oraz załączyć oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji.
10. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu prac w celu dokonania odbioru przez Zamawiającego opracowanej dokumentacji z wykonanych przeglądów.
11. Podczas wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w przypadku zaistniałego zagrożenia zdrowia i życia użytkowników budynków oraz konieczności natychmiastowej interwencji Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym do natychmiastowego zabezpieczenia określonej instalacji i zawiadomienia właściwych służb.
12. Wykonawca zawiadomi pisemnie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sochaczewie o przeprowadzonej kontroli w budynkach wielkopowierzchniowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo Budowlane.
13. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowych powinny zawierać określenie:
a. Stanu technicznego elementów obiektu budowlanego objętego kontrolą
b. Rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów
c. Metod i środków użytkowania elementów,
d. Metod i środków użytkowania elementów obiektu budowlanego narażonych na szkodliwe działanie czynników.
e. Zaleceń pokontrolnych, mających na celu eliminacje wskazanych w uwagach niepożądanych zjawisk natury fizycznej i eksploatacyjnej. Zlecenia powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazywać na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowszych, potrzebnych do dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.
14. Wykonawca dołączy do oferty wstępny harmonogram prac, który w terminie do trzech dni od daty zawarcia umowy zostanie uszczegółowiony i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji.
15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej budynków oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia.
16. Wykonawca wyznaczy osobę kompetentną do załatwiania kwestii formalnych związanych ze sprawami dotyczącymi założeń zapytania ofertowego i realizacji umowy (należy podać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe).
IV. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje okres 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie
c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. Potwierdzeniem spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków będą załączone do oferty oświadczenia na zasadzie âspełniaâ/ânie spełniaâ (Załącznik 2).
3. Oświadczenia, o których mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań.
VI. Dokumenty wymagane od wykonawców:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Zapytaniu, Wykonawcy złożą następujące dokumenty i oświadczenia:
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b. Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnionego według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
2. Dokumenty jakie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:
a. Formularz ofertowy â stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
b. Stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarcze albo, gdy wykonawca jest osobą fizyczną niebędącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione
VII. Cena ofertowa:
1. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu.
2. Kwotę należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (T.j. Dz.U. z 2011 r nr 177 poz 1054 )
4. Najniższa, wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty.
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Zawartość oferty: wypełniony załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście lub przesłać pocztą do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem âKontrola obiektów budowlanych znajdujących się w mieszkaniowym zasobie Gminy zgodnie z wymogami określonymi w ustawie prawo budowlane â w terminie do 09 kwietnia 2018 r do godz. 12:00.
2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09 kwietnia 2018 r o godz. 12:30.
3. Oferty złożone po upływie terminu wyznaczonego na ich składanie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone wykonawcom
4. Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni
IX. Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Anna Jasińska, tel. 46 864 17 59 adres mail ajasinska@mlodzieszyn.pl godzinach pracy tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 08:00-16:00.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Załączniki:
1 Formularz ofertowy
2. Oświadczenie
3. Istotne postanowienia umowy
GKOŚ.7021.9.2018 ZAŁĄCZNIK NR 1
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
(pieczęć Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
I. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
II. *Nazwa i adres wykonawcy
NAZWA: ......................................................................................................................................
ADRES: .......................................................................................................................................
Telefon: .................................................................. fax ...............................................................
NIP: ..............................................................................................................................................
1. Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę netto : âŚ.............................................zł plus podatek VAT ( .........%).............................zł RAZEM ( cena brutto ):.............................................zł.
Słownie brutto:.........................................................................................................................................zł
Obiekty objęte umową cena brutto
a. Młodzieszyn ul. Walk nad Bzurą 12, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ..
b. Młodzieszyn ul. Walk nad Bzurą 14, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
c. Młodzieszyn ul. Sochaczewska 20, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
d. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 7 âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ
e. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 64, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
f. Młodzieszyn ul. Krucza 16, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
g. Kamion Poduchowny 4, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
h. Nowy Kamion 50, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
i. Stare Budy Szkoła Podstawowa, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
j. Nowa Wieś 4, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
k. Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25 âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ..
l. Młodzieszyn, ul. Wspólna 13 A, budynek Szkoły Podstawowe im. gen. Stanisława Grzmota â Skotnickiego w Młodzieszynie, âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ..
m. Kamion Poduchowny 9, budynek Szkoły Podstawowej im. gen. bryg. Franciszka Włada w Kamionie âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ..
n. Janów 71 A, budynek Szkoły Podstawowej im. plk. Ludwika Głowackiego w Janowie
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
o. Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 23 A, budynek Biblioteki i GOPS âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
2. Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia przyjmuję warunki w nim zawarte i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz uzyskałem wszelkie informacje do prawidłowego skalkulowania ceny oferty.
3. Oświadczam, że zapoznałem się ze wzorem umowy w niniejszym postępowaniu, akceptujemy ją i nie wnosimy do niej zastrzeżeń i przyjmujemy warunki w niej zawarte.
3. Załącznikami do niniejszego formularza oferty są:
a).........................................................................................................................................
b).........................................................................................................................................
dnia ............................... ........................................... ..........................................
pieczęć wykonawcy podpis osoby uprawnionej
*- Część 2 wypełnia Wykonawca i po podpisaniu oraz opieczętowaniu odsyła do Zamawiającego w sposób wskazany w części VIII zapytania ofertowego.
GKOŚ.7021.9.2018 ZAŁĄCZNIK NR 2
Oświadczenie
Przystępując do udziału w zapytaniu ofertowym, którego przedmiotem jest:
â okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie prawo budowlane Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), stanu technicznego budynków, w których znajdują się lokale wchodzące w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Młodzieszynâ
Ja niżej podpisanyâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.. świadom odpowiedzialności karnej za podanie w niniejszym oświadczeniu nieprawdy zgodnie z art. 233 Kodeksu Karnego, działając w imieniu i na rzecz :âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
(nazwa i siedziba firmy)
Oświadczam, że jako wykonawca spełniam warunki określone w punkcie V zapytania ofertowego tj:
a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b. Posiadają wiedzę i doświadczenie
c. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
(miejscowość, data) (podpis ew. pieczęć imienna, osoby
upoważnionej do reprezentowania
Wykonawcy)
GKOŚ.7021.9.2018 ZAŁĄCZNIK NR 3
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
ďż˝ 1
1. Przedmiotem zamówienia jest okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie z wymogami określonymi w ustawie prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332), budynków, w których znajdują się lokale wchodzące w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Młodzieszyn obejmującego wykonanie przeglądów stanu technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz okresową kontrolę urządzeń służących ochronie środowiska, polegającą na sprawdzeniu ich stanu technicznego.
2. Wykaz budynków będących objętych przedmiotem umowy określono poniżej:
a. Młodzieszyn ul. Walk nad Bzurą 12,
b. Młodzieszyn ul. Walk nad Bzurą 14,
c. Młodzieszyn ul. Sochaczewska 20,
d. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 7
e. Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 64,
f. Młodzieszyn ul. Krucza 16,
g. Kamion Poduchowny 4,
h. Nowy Kamion 50,
i. Stare Budy Szkoła Podstawowa,
j. Nowa Wieś 4,
k. Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25
l. Młodzieszyn, ul. Wspólna 13 A, budynek Szkoły Podstawowe im. gen. Stanisława Grzmota â Skotnickiego w Młodzieszynie,
m. Kamion Poduchowny 9, budynek Szkoły Podstawowej im. gen. bryg. Franciszka Włada w Kamionie
n. Janów 71 A, budynek Szkoły Podstawowej im. plk. Ludwika Głowackiego w Janowie
o. Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 23 A, budynek Biblioteki i GOPS
3. Okresowej kontroli podlegają między innymi:
a. Elementy budynków, budowli i instalacji narażone na szkodliwe wpływy warunków atmosferycznych i niszczące działania czynników atmosferycznych występujących podczas procesu użytkowania obiektu, których uszkodzenia mogą powodować zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska oraz konstrukcji i budowli.
b. Stan konstrukcji budynków i budowli:
- zewnętrznych warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), oraz elementów ścian zewnętrznych,
- urządzeń zamontowanych do ścian i dachu budynków,
- elementów odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich,
- pokryć dachowych,
- instalacji centralnego ogrzewania ciepłej wody użytkowej,
- urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynków,
- elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynków
c. Stan elewacji budynków i budowli
d. Instalacje i urządzenia służące ochronie środowiska
e. Stan techniczny przewodów kominowych i wentylacyjnych
f. Badanie instalacji elektrycznej i piorunochronowej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i ochrony od porażeń, odporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów,
g. Instalacje wewnątrz budynków i budowli,
h. Przeprowadzenie kontroli estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
4. Z przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków wykonawca sporządzi protokół w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną i dokumentacją fotograficzną na płycie CD oraz dokona wpisów w książkach obiektów.
5. Przeglądy obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi ustawie z 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. nr 74 poz. 836 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie książki obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1134), oraz Polskimi Normami oraz sztuką budowlaną.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością wymaganą od profesjonalisty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie obszaru wykonywanych prac, zaspokojenie roszczeń wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących przepisów prawa w szczególności dotyczących BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, a także do zastosowania nieuciążliwego dla otoczenia sposobu prowadzenia prac.
7. Wykonawca użyje do wykonania usługi własnego sprzętu, urządzeń i materiałów.
8. Wszystkie stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa wzorcowania/legalizacji. Przed przystąpieniem do prac, Wykonawca przekaże Zamawiającemu kopię stosownego świadectwa.
9. Dokumentację z przeglądów technicznych należy wykonać w dwóch egzemplarzach wraz z wersją elektroniczną i dokumentacją fotograficzną na płycie CD. Wykonawca jest zobowiązany dokonać założyć książki obiektów budowlanych oraz dokonać stosownych wpisów w tej książce o przeprowadzonych przeglądach oraz załączyć oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji.
10. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu prac w celu dokonania odbioru przez Zamawiającego opracowanej dokumentacji z wykonanych przeglądów.
11. Podczas wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w przypadku zaistniałego zagrożenia zdrowia i życia użytkowników budynków oraz konieczności natychmiastowej interwencji Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym do natychmiastowego zabezpieczenia określonej instalacji i zawiadomienia właściwych służb.
12. Wykonawca pisemnie zawiadomi Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sochaczewie o przeprowadzonej kontroli w budynkach wielkopowierzchniowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo Budowlane.
13. Protokoły sporządzone w wyniku kontroli okresowych powinny zawierać określenie:
a. Stanu technicznego elementów obiektu budowlanego objętego kontrolą,
b. Rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów,
c. Metod i środków użytkowania elementów,
d. Metod i środków użytkowania elementów obiektu budowlanego narażonych na szkodliwe działanie czynników,
e. Zaleceń pokontrolnych, mających na celu eliminacje wskazanych w uwagach niepożądanych zjawisk natury fizycznej i eksploatacyjnej. Zlecenia powinny być sformułowane w układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich wykonania. Zalecenia te powinny obejmować zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw, zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazywać na konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowszych, potrzebnych do rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.
ďż˝ 2
1. Wykonawca poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony zamawiającego o wszelkich zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowości, które mogłyby spowodować ich awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji â wstępne oszacowanie kosztów napraw.
2. Podczas wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w przypadku zaistniałego zagrożenia zdrowia i życia użytkowników budynków oraz konieczności natychmiastowej interwencji Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym do natychmiastowego zabezpieczenia określonej instalacji i zawiadomienia właściwych służb.
3. Wykonawca dołączy do oferty wstępny harmonogram prac, który w terminie do trzech dni od daty zawarcia umowy zostanie uszczegółowiony i przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji.
4. Wykonawca wyznaczy osobę kompetentną do załatwiania kwestii formalnych związanych ze sprawami dotyczącymi założeń zapytania ofertowego i realizacji umowy (należy podać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe).
ďż˝ 3
Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w ďż˝ 1, zgodnie z ofertą Wykonawcy ustala się w wysokości âŚâŚâŚâŚ zł netto, powiększone o podatek VAT w wysokości âŚâŚâŚâŚâŚzł, co stanowi kwotę âŚâŚâŚâŚâŚ zł brutto (słownie: âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ. złotych).
ďż˝ 4
1. Rozliczanie i wypłacanie wynagrodzenia za wykonane usługi nastąpi, w terminie 30 dni od daty dostarczenia rachunku (faktury) przez Wykonawcę do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
2. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu.
3. Na fakturze należy wskazać dane Zleceniodawcy jako nabywcy, tj. co najmniej Gmina Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, NIP : 837-169-20-19 oraz nazwę i adres jednostki organizacyjnej jako odbiorcy usługi.
4. Płatności z tytułu wystawionych faktur regulują jednostki organizacyjne, będące odbiorcami usług, z wyjątkiem Urzędu Gminy Młodzieszyn, w przypadku którego płatności reguluje Zleceniodawca.
5. Faktura powinna być przesłana na adres jednostki organizacyjnej,
ďż˝ 5
Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany umowy dokonane w innej formie niż pisemnej są nieważne.
ďż˝ 6
Spory wynikające z realizacji niniejszej umowy rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
ďż˝ 7
Umowa została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Wykonawca a dwa â Zamawiający.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA