OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zakup wraz z dostawą pomocy dydaktyczno-terapeutycznych w ramach projektu
pn. ,,Akademia Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie’’
Nr ogłoszenia na BZP 591297-N-2017 z dnia 2017-09-21 r.
Zamieszczanie
ogłoszenia:
Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt ,,Akademia Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie’’ współfinansowany
przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata
2014-2020 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
Oś Priorytetowa X. „Edukacja dla Rozwoju Regionu” Działanie 10.1 „Kształcenie i
rozwój dzieci i młodzieży” Poddziałanie 10.1.1 „Edukacja Ogólna (w tym w
szkołach zawodowych)”
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Młodzieszyn, krajowy numer identyfikacyjny 75014835400000, ul. ul.
Wyszogrodzka 25 , 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, państwo
Polska, tel. 46 8641750, 8641760, e-mail sekretariat@mlodzieszyn.pl, faks 468 641 765.
Adres strony internetowej (URL): ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Tak
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożenie w formie papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy Młodzieszyn,
Adres:
ul. Wyszogrodzka 25,96-512 Młodzieszyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą
pomocy dydaktyczno-terapeutycznych w ramach projektu pn. ,,Akademia Kluczowych
Kompetencji w Młodzieszynie’’
Numer referencyjny: IZPPP.271.6.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup wraz z dostawą pomocy
dydaktyczno-terapeutycznych w ramach projektu pn. ,,Akademia Kluczowych
Kompetencji w Młodzieszynie’’ 2. Informacje o projekcie: Projekt pn. ,,Akademia
Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie” jest realizowany w ramach RPO WM
2014-2020 – Poddziałanie 10.1.1.Edukacja ogólna ( w tym w szkołach zawodowych).
,współfinansowany ze środków UE w ramach EFS . Realizatorem projektu pod nazwą
,, Akademia Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie” jest Gmina Młodzieszyn,
miejscem realizacji projektu jest: Szkoła Podstawowa im. gen. Stanisława
Grzmota Skotnickiego w Młodzieszynie Szkoła Podstawowa im. płk Ludwika
Głowackiego w Janowie Szkoła Podstawowa im. gen. bryg. Franciszka Włada w
Kamionie Liczba uczestników (grupa docelowa): 252 uczniów /121 kobiet oraz 12
nauczycieli. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy
dydaktyczno- terapeutycznych w projekcie pn. ,, Akademia Kluczowych Kompetencji
w Młodzieszynie” w ramach następujących zadań : • Szkolenie kadry nauczycielskiej
• Doposażenie pracowni chemicznej • Doposażenie 3 pracowni matematycznych •
Stworzenie międzyszkolnej pracowni przyrodniczej • Kształtowanie kompetencji
kluczowych • Zajęcia informatyczno-technologiczne • Zajęcia dla uczniów o
specjalnych potrzebach 3. Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą posiadać
wymagane dokumenty, certyfikaty, licencje dopuszczające je do użytku w
placówkach oświatowych, jeśli przepisy tego wymagają. Dokumenty te Wykonawca ma
obowiązek dostarczyć wraz z pomocami dydaktycznymi Zamawiającemu. 4.
Zaoferowane pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, nieużywane. 5.
Zamówienie obejmuje również: • zakup oraz dostarczenie zamówienia do miejsca
wskazanego przez Zamawiającego • udzielenie gwarancji na minimum 12 miesięcy od
dnia odbioru zamówienia oraz zagwarantowanie na ten czas serwisu gwarancyjnego
6. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 39162100-6 –Pomoce dydaktyczne
37524100-8- Gry edukacyjne 22111000-1 – podręczniki szkolne 39162000-5 – pomoce
naukowe 22000000-0 – druki i produkty podobne 48900000 -7 Różne pakiety
oprogramowania i systemy komputerowe 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły
biurowe 7. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 do
SIWZ na podstawie którego Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu
ofertowego. 8. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu
zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu normy, czy
też aprobaty techniczne, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w
dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub
jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź
produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i
parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy
rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od
wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 9. W przypadku opisania
przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub
pochodzenia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na sprzęt o parametrach
równoważnych jakościowo. Za równoważny Zamawiający uzna sprzęt o parametrach
takich samych lub lepszych od pierwowzoru, posiadający minimum funkcji,
zastosowanie i przeznaczenie jakie posiada pierwowzór. Udowodnienie
równoważności będzie należało do Wykonawcy. 10. Jeżeli Zamawiający dopuszcza
rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych
parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - Wykonawca obowiązany jest
zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do
zapotrzebowanego zastosowania. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub
roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 12. Podane
w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.
29 ustawy Pzp, a mają jedynie zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i
technologicznych Zamawiającego. 13. Zaoferowany przedmiot zamówienia powinien
posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez cały
okres gwarancji. 14. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od
wad i nie może być obciążony prawami osób trzecich oraz należnościami na rzecz
Skarbu Państwa z tytułu ich sprowadzenia na polski obszar celny, gotowy do
użytkowania, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych,
organizacyjnych i technicznych oraz jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
15. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i
ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Jako dostawę należy rozumieć
zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych
pomieszczeń w budynku, montaż, usunięcie i wywóz opakowań, uprzątniecie
pomieszczeń i inne wyżej nie wymienione, a konieczne do przekazania zamówionej
rzeczy Zmawiającemu jako funkcjonalnej i sprawnej. 16. Instalację wymaganych
oprogramowani zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w
zakresie sprzętu komputerowego. 17. Przeszkolenie osób wyznaczonych przez
Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia. 18. Do
poszczególnych elementów wyposażenia Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kartę
gwarancyjną oraz określić warunki gwarancji. 19. W przypadku, gdy dostarczone
przedmioty zamówienia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych, Wykonawca
wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również
bezpłatną wymianę oraz zamontowanie elementów eksploatacyjnych. 20. Wykonawca
zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, wykonany zgodnie z obowiązującymi
przepisami, wymaganiami i normami mającymi zastosowanie do danego wyrobu. Wykonawca
oświadcza, że przedmiot umowy posiada deklarację zgodności producenta
stwierdzającą, że oferowane wyroby są zgodne z wymaganymi normami PN-EN, lub
posiadać aktualne certyfikaty upoważniające do oznaczenia wyrobu znakiem
bezpieczeństwa, atesty wystawione przez laboratorium, jednostkę certyfikującą
lub inny podmiot prowadzący ocenę zgodności, akredytowany przez Polskie centrum
Akredytacji, potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania i warunki
określone w odpowiednich polskich Normach. 21. Zaoferowany przedmiot zamówienia
powinien posiadać wymagane opinie oraz posiadać certyfikaty jakości ważne przez
cały okres gwarancji. 22. Oferty częściowe Zamawiający dopuszcza składanie
ofert częściowych gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: Opis: 1
Temat: Materiały biurowe szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
załącznik nr 6 do SIWZ rozdział I 2 Temat: Materiały dydaktyczne z przyrody do
Szkoły Podstawowej w Młodzieszynie szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 6 do SIWZ rozdział II 3 Temat: Podręczniki, przewodniki
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ rozdział
III 4 Temat: Programy, oprogramowania szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
zawiera załącznik nr 6 do SIWZ rozdział IV 5 Temat: Materiały dydaktyczne z
chemii dla uczniów Szkoły Podstawowej w Młodzieszynie szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ rozdział V 6 Temat:
Materiały dydaktyczne z matematyki dla szkół podstawowych szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ rozdział VI 7 Temat: Materiały
dydaktyczno-terapeutyczne do Szkoły Podstawowej w Młodzieszynie szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ rozdział VII
II.5) Główny kod CPV: 39162100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
37524100-8
|
22111000-1
|
39162000-5
|
22000000-0
|
48900000-7
|
30190000-7
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających,
o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o
łącznej wartości do 40% wartości zamówienia podstawowego – dostawa pomocy
dydaktycznych do prowadzenia zajęć edukacyjnych. Zamówienie zostanie
zrealizowane w przypadku oszczędności budżetowych projektu i wydaniu zgody
przez Instytucję Zarządzającą
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w
miesiącach
|
Okres w
dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
14
|
|
|
|
35
|
|
|
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny
spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku
udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny
spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku
udziału w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie
dokonywana zgodnie z formułą: spełnia/nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla części I, III, IV, V i VIII Zamawiający odstępuje od
opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie. Zamawiający
dokona oceny spełnienia warunku udziału w tym zakresie na podstawie
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dla części II i VI
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową: jeżeli
wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dwie
dostawy związane z przedmiotem zamówienia o wartości minimum: 10.000,00 PLN
BRUTTO
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1
ustawy.
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dostarczenia
następujących dokumentów (dotyczy części II i VI): a) Wykaz dostaw wykonanych w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch
dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości min.: 10,000,00 PLN
BRUTTO z podaniem ich rodzaju i wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów
określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. -
wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 5 SIWZ. Dowodami, o których mowa
powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –
inne dokumenty (oryginały lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez
osobę uprawnioną)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
a)
wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego
Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego
przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące
terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności,
oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich
postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część
zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy; b) oświadczenia
wymienione w rozdziale VI pkt 2) niniejszej SIWZ; c) dowód wniesienia wadium;
d) wypełniony kosztorys ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ,
stanowiący integralną część formularza oferty.
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
wykonania
|
40,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
9) W związku z art. 144 ustawy Prawo zamówień Publicznych Zamawiający
informuje, ze zmiana postanowień w zawartej umowie nastąpić może w
następujących przypadkach: 1) zmiany danych teleadresowych, osób wykonujących
zamówienie, 2) zmian ewentualnego Podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca
realizuje przedmiot umowy – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody
Zamawiającego, 3) rozszerzenie zakresu Podwykonawstwa w porównaniu do
wskazanego w ofercie Wykonawcy – na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody
Zamawiającego, 4) zmiany terminu wykonywania umowy o czas opóźnienia jeżeli
takie opóźnienie nastąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu
zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 5) zmiany ceny brutto – w
przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT, 6) zmiany zasad dokonywania odbioru,
7) nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP zmiana danych
osobowych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną umowy (np.
zmiana konta bankowego
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-09-29, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
Materiały
biurowe
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów biurowych. Dokładny opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30190000-7, 22000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
wykonania
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
Materiały
dydaktyczne z przyrody do Szkoły Podstawowej w Młodzieszynie
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych z przyrody do Szkoły
Podstawowej w Młodzieszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje
się w załączniku nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
wykonania
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
3
|
Nazwa:
|
Podręczniki,
przewodniki
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest dostawa podręczników i przewodników. Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 22111000-1, 39162000-5
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
wykonania
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
4
|
Nazwa:
|
Programy,
oprogramowania
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest dostawa programów i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 48900000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
wykonania
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
5
|
Nazwa:
|
Materiały
dydaktyczne z chemii dla uczniów Szkoły Podstawowej w Młodzieszynie
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych z chemii dla uczniów Szkoły
Podstawowej w Młodzieszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje
się w załączniku nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162000-5, 39162100-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
wykonania
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
6
|
Nazwa:
|
Materiały
dydaktyczne z matematyki dla szkół podstawowych
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów dydaktycznych z matematyki dla szkół
podstawowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku
nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 39162000-5, 37524100-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
wykonania
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
7
|
Nazwa:
|
Materiały
dydaktyczno-terapeutyczne do Szkoły Podstawowej w Młodzieszynie
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem
zamówienia jest dostawa materiałów dydaktyczno-terapeutycznych do Szkoły
Podstawowej w Młodzieszynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje
się w załączniku nr 6 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39162100-6, 22000000-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 35
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
Termin
wykonania
|
40,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Wójt
Gminy Młodzieszyn
Monika Pietrzyk
siwzzalacznik_nr_6zalacznik_nr_7zalacznik_nr_8