Młodzieszyn,dnia 19 kwietnia 2011r.
OŚ 602.1.5. 2011
GMINA Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25 96-512 Młodzieszyn
tel. fax (046) 864-17-50
e-mail: ugmlodzieszyn @ o2.pl
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Z A P R A S Z A
do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.„Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Młodzieszyn w 2011 roku” o wartości nie przekraczającej 14.000 EURO
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm) - ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000 euro.
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa usunięcia azbestu – demontaż, transport i unieszkodliwienie materiałów zawierających azbest z terenu gminy Młodzieszynw następującym zakresie tj.
1) Demontaż , transport, unieszkodliwienie płyt azbestowo - cementowych z
dachów budynków mieszkalnych jednorodzinnych, budynków inwentarskich, gospodarczych,
garażów, wiat magazynowych.
2) Usługa odebrania, transportu i unieszkodliwienia płyt azbestowo
-cementowych już zdemontowanych.
3) Dokładna ilość odebranych materiałów zawierających azbest zostanie wskazana po
obmiarze robót w protokole odbioru robót.
4) Potwierdzeniem faktycznie wykonanych prac polegających na demontażu i odbiorze będzie
protokół odbioru robót podpisany przez przedstawiciela Zamawiającego, właściciela budynku
oraz Wykonawcę – po zakończeniu prac na danej posesji, potwierdzający jednocześnie ilość zdemontowanych i odebranych odpadów zawierających azbest
5) Unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych. Potwierdzeniem
unieszkodliwienia odpadów niebezpiecznych zawierających azbest pochodzących z
danej posesji będzie dostarczenie Zamawiającemu oryginału Karty przekazania odpadów.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, m. in.:
1) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243,
z późn. zm.),
2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 25
poz.150, z późn. zm.),
3) Ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest
(t.j. Dz. U. z 2004 r. Nr 3, poz. 20, z późn zm)
4) Ustawą z dnia 28 października 2002 r. o przewozie drogowym towarów niebezpiecznych
(Dz. U. z 2002 r. Nr 199, poz. 1671 późn. zm),
5) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie
zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów
zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich
wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824),
6) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia
2004r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów
zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649),
7) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r. zmieniające
rozporządzenie w sprawie sposobu i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania
wyrobów zawierających azbest.( Dz. U. z 2010 r. Nr 162 poz. 1089 )
8) Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 13 grudnia 2010 w sprawie wymagań w
zakresie wykorzystywania wyrobów zawierających azbest oraz wykorzystywania
i oczyszczania instalacji lub urządzeń, w których były lub są wykorzystywane wyroby
zawierające azbest. (Dz. U. z 2011r. Nr 8, poz.31)
Nomenklatura wg Słownika Zamówień Publicznych CPV:
90.65.00.00-8 Usługi usuwania azbestu
Niniejsze zamówienie jest objęte klauzulą zawieszającą, dotyczącą zapewnienia finansowania przedsięwzięcia objętego ofertą , poprzez zawarcie umowy o dotację z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. W przypadku, gdy po rozstrzygnięciu postępowania warunek objęty niniejszą klauzulą nie zostanie spełniony ( tj. nie zostanie zakończona procedura decyzyjna w Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie i nie zostanie podpisana Umowa o finansowaniu inwestycji będącej przedmiotem zamówienia, pomiędzy Gminą Młodzieszyn, a Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, niniejsze zamówienie zostanie obligatoryjnie unieważnione , a podpisana Umowa z wyłonionym w trakcie postępowania Wykonawcą nie wejdzie w życie.
2. Wymagany termin realizacji umowy: do dnia 30.11.2011r.
3. Przy wyborze oferty zamawiający będzie się kierował kryterium : Cena – 100 %
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Wykonawca składając ofertę , składa następujące dokumenty:
1) Formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego zał. nr 1, wraz z wypełnionym i podpisanym
zestawieniem ofertowo - cenowym przedmiotu zamówienia. zał. nr 2
2) Oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zgodnie
z art. 44 Ustawy PZP w związku z art.22 ust.1 ustawy PZP o treści zgodnej z załącznikiem
nr.3.
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert , a w stosunku
do osób fizycznych oświadczenie w w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy, o treści zgodnej
z zał. nr 4.
4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy – w tym okresie
minimum 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot
zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc
wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego - wg wzoru stanowiącego
zał. nr 5
5) Wykaz pojazdów i niezbędnego wyposażenia technicznego i socjalnego zapewniającego prowadzenie prac oraz zabezpieczeń pracowników i środowiska przed narażeniem na działanie azbestu – wg wzoru stanowiącego zał. nr 6,
6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi pracowników bezpośrednio zatrudnionych do prac przy usuwaniu
i zabezpieczaniu wyrobów azbestowych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także z zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego zał. 7,
7) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- wg wzoru stanowiącego zał. nr 8
8) Decyzję zatwierdzającą „Program Gospodarki Odpadami wytwarzanymi w wyniku
prowadzonej działalności usługowej w zakresie demontażu wyrobów zawierających azbest.”
9) Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. „ o odpadach” (t.j. Dz.U. z 2010., Nr 185 poz.1243 późn. zm.) lub umowę z firmą transportową posiadająca zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych ( kopia zezwolenia ) - w przypadku korzystania przez Wykonawcę z usług transportowych.
10) Umowę z prowadzącymi składowiska odpadów niebezpiecznych, na których będą unieszkodliwiane odpady azbestowe odebrane z terenu gminy Młodzieszyn
11) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – wg wzoru stanowiącego zał. nr 9
8. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innego podmiotu lub podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie innych podmiotów po oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wykonawca zobowiązany jest wykazać w/w okoliczności przez załączenie do oferty zobowiązania do współpracy.
9. Ceny jednostkowe wymienione w ofercie określone przez Wykonawcę zawierającą wszystkie koszty i składniki określone w opisie przedmiotu zamówienia oraz inne składniki skalkulowane przez Wykonawcę, konieczne do należytego i zgodnego z obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. Ceny jednostkowe oferty uwzględniają wszystkie wymagania niniejszego zamówienia. .Będą one podstawa do określenia przez zamawiający określi dokładnie zakres przedmiotu zamówienia
10 WYBÓR OFERTY DOKONANY ZOSTANIE NA PODSTAWIE niżej przedstawionych kryteriów
(nazwa kryterium, waga, sposób punktowania):
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena Transportu i unieszkodliwienia 1 m2 wyrobów zawierających azbest |
100 % |
Oferta spełniająca w najwyższym stopniu wymagania otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym ofertom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) liczba punktów. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty.
Zastosowane wzory do obliczenia punktowego
Minimalna cena oferowana brutto
Cena = ------------------------------------------------ * 100 pkt
Cena oferty badanej brutto
Wartość zamówienia łącznie brutto nie może przekroczyć 50.000,00-zł brutto
10. Upoważnioną do kontaktu z wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia jest:
Danuta Borecka , tel. 46 864-17-59
11. Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę.
12. Forma złożenia oferty:
1. Ofertę należy złożyć na Formularzu ofertowym wraz z załącznikami w siedzibie
Zamawiającego w terminie do dnia 27 .04.2011r do godz. 10.00
2. Opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzyć napisem :
Gmina Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn oferta na „Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Młodzieszyn w 2011 roku”
Nazwa i adres Wykonawcy
Nie otwierać przed dniem 27. 04. 2011 r. godz. 10.15
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.04.2011 r. o godz. 10.15 w siedzibie Zamawiającego.
13. Do niniejszego zaproszenia załączono następujące dokumenty:
Załącznik Nr 1- Formularz ofertowy
Załącznik Nr 2- Zestawienie ofertowo - cenowe przedmiotu zamówienia
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z
dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r.
Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
Załącznik Nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy (dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność
gospodarczą)
Załącznik Nr 5- Wykaz robót - doświadczenie w zakresie wykonawstwa
Załącznik Nr 6 - Oświadczenie i wykaz pojazdu/ów i wyposażenia technicznego
Załącznik Nr 7 - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Załącznik Nr 8 - Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień przez osoby, które będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
Załącznik Nr 9 - Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art.
24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
Załącznik Nr 10 - Projekt umowy
Załącznik Nr 1
…………………………………… FORMULARZ OFERTOWY
miejscowość, data
OFERTA
WYKONAWCA
Pieczęć firmowa wykonawcy
|
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Młodzieszyn
reprezentowana przez:
Wójta Gminy Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25
96-512 Młodzieszyn
tel. (46) 864-17-50
fax. (46) 864-17-65
e-mail: ugmlodzieszyn @ o2.pl
NIP: 837-169-20-19
Regon: 750148354
|
Nawiązując do zaproszenia składam/y ofertę na wykonanie zadania:
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Młodzieszyn w 2011 r.
Podstawowe informacje o firmie. Podstawa prawna do występowania w obrocie prawnym.
…………….……………………………………………………………………………………
….………………………………………………………………………………………………
( pełna nazwa firmy wykonawcy)
posiadając/ego/a siedzibę
…………………………………………………………………………………………………
ulica nr domu kod pocztowy miejscowość
…………………………………………………………………………………………………
województwo powiat
…………………………………………………………………………………………………
telefon telefax
………………………………….. .pl. ……………….@...........................
Internet: http:/ e-mail
Nr identyfikacyjny NIP ………………………………………………………….….…………
REGON …………………………………………………………………..…….…………….….
reprezentowana przez:
……………………………………………………………………………………………………
(imiona, nazwiska i stanowiska osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy)
……………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………
będący płatnikiem podatku VAT,
1. Po zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oferujemy: wykonanie usługi objętej przedmiotem zamówienia za stawkę za poszczególne usługi stanowiącej przedmiot zamówienia, tj:
- Demontaż, transport i unieszkodliwienie 1 m² wyrobów zawierających azbest
za kwotę brutto ……………….………………………zł
- Transport i unieszkodliwienie 1 m2 wraz z wyrobów zawierających azbest
za kwotę brutto ……………….………………………zł
2. Usługi objęte zamówieniem zobowiązujemy się wykonać z udziałem podwykonawców/bez udziału podwykonawców* ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z zaproszeniem do złożenia oferty i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz, że przyjmujemy wszystkie warunki Zamawiającego bez zastrzeżeń, a także, że uzyskaliśmy wszelkie niezbędne informacje do przygotowania oferty i wykonania zamówienia w terminie
4. Wymagany termin (okres) wykonania przedmiotu zamówienia,:
Rozpoczęcie usługi - po podpisaniu umowy
Zakończenie - zamówienie wykonamy do dnia: 30.11.2011r.
5. W przypadku przyznania nam zamówienia zobowiązujemy się do zawarcia umowy
– w brzmieniu określonym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik do zaproszenia
do którego nie wnosimy zastrzeżeń – w terminie i miejscu wskazanym przez Zamawiającego
oraz dopełnienia innych formalności określonych w zaproszeniu.
6. Oświadczamy, że osobą uprawnioną do reprezentowania firmy w niniejszym postępowaniu jest/ są * Pan(i) ………..……………………………………………………...
7. Oferta została złożona na ………. zapisanych i kolejno ponumerowanych stronach od strony
nr 1 do strony nr ………….
8. W przypadku gdy moja oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązuję się przed podpisaniem umowy przedłożyć opłaconą polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jestem ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
9. Inne informacje: ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….………………………
10. Do niniejszej oferty dołączono jako załączniki: ……………..…………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………
Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wszystkie dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków i gwarantujące właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia objętego zamówieniem.
......................................... .......................................................................
(miejscowość, data) (pieczęć firmowa wykonawcy Wykonawcy)
......................................................................................
Podpis(y) i imienna(e) pieczątka(i) uprawnionej(ych)
osób(y) do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik Nr 2