Wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego
pn.: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. gen. Franciszka Włada w
Kamionie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Nr ogłoszenia w BZP: 12806 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny WM 2014 -20120
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich
Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Młodzieszyn, krajowy numer identyfikacyjny 75014835400000, ul. ul.
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, państwo
Polska, tel. 46 8641750, 8641760, e-mail sekretariat@mlodzieszyn.pl, faks
468 641 765.
Adres strony internetowej (URL): ugmlodzieszy.bip.org.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z
innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest
odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie
zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
tak
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
dostarczyć w formie pisemnej do Urzędu Gminy Młodzieszyn, sekretariat
Adres:
ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w formule
„zaprojektuj i wybuduj" zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja
budynku Szkoły Podstawowej im. gen. Franciszka Włada w Kamionie”
Numer referencyjny: IZPPP.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie
I: W ramach zadania do wykonania jest modernizacja instalacji grzewczej c.o.,
instalacji c.w.u. oraz wymiana i montaż punktów świetlnych. Szczegółowy opis
znajduje się w pkt. 2.5.6., 2.5.7, 2.5.8 Programu Funkcjonalno Użytkowego
Zadanie II: W ramach zadania do wykonania jest wykonanie termomodernizacji
ścian oraz dachu, a także wykonanie obróbek blacharskich oraz stolarki
drzwiowej i okiennej. Szczegółowy opis znajduje się w pkt. 2.5.1., 2.5.2.,
2.5.3, 2.5.4., 2.5.5 Programu Funkcjonalno Użytkowego Obydwa zadania musza
zostać wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz Audytem
energetycznym.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:71320000-7, 45100000-8, 45220000-5, 45111200-0,
45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45321000-3, 45331100-7, 45410000-4,
45421000-4, 45442100-8, 45450000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp: Przedmiotem zamówień powtarzających się mogą być:
modernizacja instalacji grzewczej c.o., instalacji c.w.u., wymiana i montaż
punktów świetlnych, termomodernizacji ścian oraz dachu, wykonanie obróbek
blacharskich, stolarki drzwiowej i okiennej w budynku Szkoły Podstawowej im.
gen. Franciszka Włada w Kamionie. Wielkość zamówień nie może przekroczyć
łącznie 50 % wartości robót podstawowych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
data
zakończenia: 31/10/2017
data
zakończenia: 31/05/2018
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 8.2.1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada
środki finansowe lub zdolność kredytową, w okresie nie wcześniejszym niż 1
miesiąc przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż: Dla
zadnia I: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł );
Dla zadania II: 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje
osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: Dla zadania I: a)
co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: - Projektanta w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych bez ograniczeń, - Projektanta w specjalności
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; b) co
najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót elektrycznych stosownie
do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów, c) co najmniej
jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika robót instalacji sanitarnej stosownie
do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i
uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie
Izby Inżynierów. Dla zadania II: a) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: -
projektanta w specjalności architektonicznej bez ograniczeń, - Projektanta w
specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń, b) co najmniej jedną osobą pełniącą
funkcję Kierownika Budowy stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane,
posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania
robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz będącą członkiem właściwej
terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca spełni warunek jeżeli
wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, przed upływem terminu składania ofert: Dla
zadania I: - wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na
wykonaniu prac związanych z modernizacją instalacji grzewczej w obiekcie
użyteczności publicznej o wartości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwieście
tysięcy 00/100 zł ), - wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie
polegające na wykonaniu prac związanych z modernizacją instalacji ciepłej wody
użytkowej w obiekcie użyteczności publicznej o wartości co najmniej 50 000,00
zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł) Dla zadania II: - - wykonał należycie
co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu prac związanych z
ocieplaniem budynków, a zakresem zadania objęte były ocieplenia ścian
zewnętrznych oraz ocieplenie dachu o wartości co najmniej 200 000,00 zł
(słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł ),
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
9.1.5. odpis
z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt
1 Ustawy.
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu
składania ofert na kwotę nie mniejszą niż: Dla zadnia I: 250 000,00 zł
(słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 zł ); Dla zadania II: 200 000,00
zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł) 2. dokumenty potwierdzające, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 zł) 3. wykaz
osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z treścią
załącznika nr 2 SIWZ, 4. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w
okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty
te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy
roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo
ukończone - zgodnie z treścią załącznika nr 3 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Dla zadania
I: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy 00/100 zł). Dla zadania II : 6 000,00 zł
(słownie sześć tysięcy 00/100 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja
wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60
|
okres
gwarancji
|
20
|
doświadczenie
|
20
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja
wieloetapowa
etap nr
|
czas
trwania etapu
|
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin
otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian do umowy pisane są w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 07/02/2017, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa:
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:W ramach
zadania do wykonania jest modernizacja instalacji grzewczej c.o., instalacji
c.w.u. oraz wymiana i montaż punktów świetlnych. Szczegółowy opis znajduje się
w pkt. 2.5.6., 2.5.7, 2.5.8 Programu Funkcjonalno Użytkowego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45100000-8,
45220000-5, 45111200-0, 45262120-8, 45262520-2, 45322000-3, 45331100-7,
45410000-4, 45442100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/10/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
|
Znaczenie
|
cena
|
60
|
okres
gwarancji
|
20
|
doświadczenie
|
20
|
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa:
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:W ramach
zadania do wykonania jest wykonanie termomodernizacji ścian oraz dachu, a także
wykonanie obróbek blacharskich oraz stolarki drzwiowej i okiennej. Szczegółowy
opis znajduje się w pkt. 2.5.1., 2.5.2., 2.5.3, 2.5.4., 2.5.5 Programu
Funkcjonalno Użytkowego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7, 71320000-7, 45100000-8,
45220000-5, 45111200-0, 45261000-4, 45262120-8, 45262520-2, 45321000-3,
45331100-7, 45410000-4, 45421000-4, 45442100-8, 45450000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/05/2018
5) Kryteria oceny ofert:
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
audyt_energetyczny.pdf
pfu__-_wersja_ostateczna.pdf
istotne_postanowienia_umowy_termomodernizacja_170119-1.docx
specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_sprawdzone.docx