Ogłoszenie o zamówieniu UG-ZP-271.1.2015
Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy Gminy Młodzieszyn
Numer ogłoszenia w BZP: 136590 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj.
mazowieckie, tel. 46 8641750, 8641760, faks 46 8641765.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i
zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują
mieszkańcy Gminy Młodzieszyn.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub
unieszkodliwienie), wskazanych w opisie zamówienia, odpadów komunalnych z
nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Młodzieszyn, w sposób
zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego
użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych
ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami
ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm. ), zapisami Wojewódzkiego Planu
Gospodarki Odpadami dla Mazowsza, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa
Mazowieckiego nr 211/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia
Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z
uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami z późn. zm. oraz uchwałą Sejmiku
Województwa Mazowieckiego nr 212/12 z dnia 22.10.2012 roku w sprawie wykonania
Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017 z
uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami z późn. zm., a także przepisami
prawa miejscowego. Urządzenia do gromadzenia odpadów: pojemniki i worki, które
zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez
Zamawiającego, zapewnia Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2,
90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium
przetargowe w wysokości: 20 000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
najpóźniej przed upływem terminu składania ofert: 2.Wadium może być wniesione :
1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych 3) poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione
w pieniądzu, należy przelać na rachunek bankowy : Vistula Bank Spółdzielczy 34
9011 0005 0390 3274 2000 0020
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie z art 22 ust.1
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,
w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi odbioru odpadów
komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sposób ciągły
przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej 600 Mg. Powyższe Wykonawca
winien udokumentować załączając dowody potwierdzające, że te usługi zostały
wykonane z należytą starannością ze wskazaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane.
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1) 1 pojazdem
przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 2) 1 pojazdem
przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych 3) 1
pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej Wyżej wymieniona ilość
sprzętu jest ilością minimalną. Faktyczna ilość sprzętu , jaką wykonawca będzie
musiał zastosować będzie wynikała z rzeczywistych potrzeb tak, aby odpady
komunalne z Gminy Brochów były na bieżąco odbierane i zagospodarowane Wszystkie
pojazdy muszą spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z
dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania
odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do
parametrów dróg tj. ich szerokości oraz gęstości zabudowy.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie z art 22 ust.1
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 500
000,00 PLN,
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy
lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały
wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń
technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu
wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi
zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się
przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w
art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące
dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny
dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy
kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 95
·
2 - Częstotliwość mycia i dezynfekcji pojemników na odpady - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający zgodnie z
art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania
następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zmian w przepisach prawa lub
wykładni jego przepisów. 2) Zajścia okoliczności, na które strony nie miały
wpływu a, dotyczące zaniechaniem działania a) osób trzecich b) organów w
stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających
obiektywnie bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub
czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony
pierwotnie w niniejszej umowie 3) Zmiany stawki podatku od towarów i usług 4)
Wprowadzenie w umowie zmian, o których mowa w p pkt 1 i 2 wymaga zgody obydwu
stron wyrażonej w postaci aneksu do umowy 2.Nie stanowi zmiany umowy w
rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych
związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr
rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień
dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.06.2015 godzina 09:00, miejsce: ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn,
sekretariat.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz_odpady.docx
zal_1_oswiadczenie.docx
zal_2_oswiadczenie.docx
zal_3_wykaz_uslug.docx
zal_4_wykaz_narzedzi.docx
odpady_umowa.doc