Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512
Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8641750, 8641760, faks 046 8641765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi
gminnej relacji Wężyki - Skutki - Młodzieszyn o nawierzchni asfaltowej na ul. Długiej
(2+890 km do 5+729 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont drogi na odc. Od 2+890 km do 5+729 km polegać będzie na cząstkowej
naprawie nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 6 cm na łącznej powierzchni 920
m kw .betonem asfaltowym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
12.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent pozostaje związany ofertą przez
okres 15 dni od daty upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert. 7.
Wymagania dotyczące wadium 7.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w
wysokości 2000,00- PLN (słownie złotych: dwa tysiące złotych). 7.2. Wadium może
być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach: a)
pieniądzu, wpłaconym na konto: nr 18 9283 0006 0028 0011 2000 0020 b) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z
tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach
bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000
r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109,
poz. 1158, z późn.zm.).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
2. posiadają wiedzę i doświadczenie, 3. dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4. pozostają w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże,
że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub
wykonuje co najmniej po 2 zadania inwestycyjne o zakresie i złożoności porównywalnym
z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty
potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku
należy przedłożyć oświadczenie o możliwości pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w branży drogowej ( minimum
24 m-ce czynnej działalności).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ
WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i
miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty
zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia
co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 13.1. Zmiana Czasu na
Ukończenie Robót 13.1.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie
odbiorów; 13.1.2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami
geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i
niewybuchy; b) wykopaliska archeologiczne; c) odmienne od przyjętych w
dokumentacji projektowej warunki geologiczne; d) odmienne od przyjętych w
dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych
lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, wystąpienie wód gruntowych
o ile nie przewidywała ich wystąpienia dokumentacja techniczna itp. 13.1.3.
zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót; 13.1.4 zmiany będące następstwem działania organów
administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów
administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli
gruntów pod inwestycję, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez
prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych
okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne
podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy
administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn
niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli
nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 13.1.5 inne przyczyny zewnętrzne
niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością
prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem; W
przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt I.1 - I.5
termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas
niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej
jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Młodzieszyn 96-512 Młodzieszyn ul.Wyszogrodzka 25 pokój 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
lub ofert: 11.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Młodzieszyn
96-512 Młodzieszyn ul.Wyszogrodzka 25 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 15 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 358214-2011 z dnia 2011-10-28 r. Ogłoszenie o
zamówieniu - Młodzieszyn
Remont drogi na odc. Od 2+890 km do 5+729 km polegać będzie na cząstkowej
naprawie nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 6 cm na łącznej powierzchni 920
m kw .betonem asfaltowym
Termin składania ofert: 2011-11-11
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 358214 - 2011 data 28.10.2011 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie,
tel. 046 8641750, 8641760, fax. 046 8641765.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym
znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
- W ogłoszeniu jest:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 11.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Młodzieszyn 96-512 Młodzieszyn
ul.Wyszogrodzka 25 sekretariat..
- W ogłoszeniu powinno być:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub
ofert: 14.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Młodzieszyn 96-512 Młodzieszyn
ul.Wyszogrodzka 25 sekretariat
Załączniki :
siwz-mlodzieszyn_ul._dluga.docprzedmiar-mlodzieszyn_ul-dluga-1.doc