Młodzieszyn, dnia 20.09.2017 r.
Gmina Młodzieszyn, ul
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn ogłasza rozpoczęcie postępowania o
udzielenie zamówienia na
pełnienia funkcji kierownika
biura projektu w projekcie „Akademia
Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie” realizowanego ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X . Edukacja dla rozwoju
regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie
10.01.01 Edukacja ogólna ( w tym szkołach zawodowych) Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 realizowanego
w Młodzieszynie w terminie od 02.10.2017
do 30.06.2019 r. w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 30000 euro.
1.
Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest
pełnienie funkcji kierownika biura projektu (umowa zlecenie) dla jednego projektu,
który obejmuje realizację działań w czterech szkołach (trzy szkoły podstawowe i
jedno gimnazjum), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X . Edukacja dla rozwoju regionu.
2.
Zakres obowiązków:
1)
Współpraca
z zespołami projektowymi w zakresie realizacji procesów projektowych
2)
Koordynacja
procesów związanych z zarządzaniem Projektem
3)
Prowadzenie
dokumentacji Projektu
4)
Raportowanie
statusu prac Projektu na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
5)
Uzyskiwanie
decyzji administracyjnych
6)
Prowadzenie
postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
7)
Przygotowywanie
dokumentacji w zakresie zamówień publicznych
8)
Kontakt
z instytucją wdrażającą w zakresie udzielania wyjaśnień i odpowiedzi.
9)
Bieżący monitoring postępu realizacji projektu,
w szczególności realizacji umów będących wynikiem udzielonych zamówień
10) Nadzór nad prawidłowością
realizacji projektu pod względem prawa zamówień publicznych
11) Przygotowywanie ewentualnych
aneksów z wykonawcami.
12) Dokonywanie zamówień polegającego
na powtórzeniu podobnych zamówień w przypadku oszczędności budżetowych projektu
i wydaniu zgody przez Instytucję Zarządzającą
13) Kontrola
przepływu dokumentów pomiędzy Koordynatorem, Asystentem, Księgowym a Gminą
Młodzieszyn.
3.
Nie dopuszcza
się możliwość składania ofert częściowych – zamówienie dotyczy wyłonienie
jednego kierownika biura porojektu w projekcie dla jednego projektu.
4.
Termin realizacji zamówienia: październik 2017 – 30.06.2019
r.
5. Kod
CPV:
75112100-5 Usługi administracyjne w zakresie
rozwoju projektu
72224000-1 Usługi doradcze w zakresie
zarządzania projektem
6.
Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu
jest spełnienie wymagań kwalifikacyjnych:
- wykształcenie
wyższe
- znajomość
pakietu MS Office (Word, Excel);
- znajomość stosowania wytycznych
dotyczących realizacji projektów w ramach RPO WM 2014-2020,
- znajomość Przepisów Ustawy z dnia
29.01.2004 r. Prawo Zamówień
Publicznych oraz aktów wykonawczych.
- wysoka samodzielność i bardzo dobra
organizacja pracy
- wiedza o funduszach unijnych i ich
rozliczaniu,
Dla potwierdzenia spełnienia
wymienionych kryteriów Oferent:
a) składa ofertę na formularzach załączonym do
niniejszego zapytania ( zał. nr 1)
b) przedstawi
oświadczenie (zał. nr 2),
c) przedstawi
dokumenty (CV oraz oryginały lub dokumenty poświadczone za zgodność z
oryginałem)
Zamawiający dokona sprawdzenia
spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w zapytaniu ofertowym w zakresie
kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty w
rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierające komplet ważnych oświadczeń i
dokumentów wymaganych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamawiający zastrzega
sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi
dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do
wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów.
Kryteria
wyboru ofert
Kryterium wyboru jest najniższa
zaoferowana cena.
7.
Informacja
dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
- Z Wykonawcą, który złoży
najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zlecenie na realizację
usługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z
podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
- O wyborze oferty
Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie
zamówienia
- Zamawiający zawrze umowę
w terminie do 30 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty
- Zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony
8.
Sposób przygotowania oferty:
W ofercie Oferent zobowiązany
jest wskazać cenę oferty rozumianą jako cena brutto za jeden miesiąc. W
przypadku Zleceniobiorcy, będącego osobą fizyczną, nie prowadzącą działalności
gospodarczej, podana w ofercie cena jest wartością ostateczną, zawierającą
wszelkie koszty Zleceniodawcy oraz Zleceniobiorcy związane z realizacją
przedmiotowego zamówienia z uwzględnieniem danin publicznoprawnych (w tym
między innymi składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, które zobowiązany
jest opłacić Zleceniodawca).
Opis
sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna być złożona na
druku „Formularz oferty” (załącznik nr 1)
2. Wraz z ofertą należy dostarczyć
podpisane oświadczenie ( załącznik 2 )
3. Należy dostarczyć dokument
potwierdzający posiadane wykształcenie wyższe
4. Należy dostarczyć CV
Oferty należy składać w wersji
papierowej:
ofertę
należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej (na maszynie,
komputerze), umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej
w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres Oferenta,
z adnotacją „Zapytanie ofertowe na pełnienia funkcji kierownika biura projektu
w projekcie „Akademia Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie”
9.
Miejsce i termin składania
ofert: ofertę należy
złożyć do dnia 2.10.2017 roku, do godziny 12.00 w sekretariacie zamawiającego w
Młodzieszynie ul. Wyszogrodzka 25, Wiążąca jest data wpływu do Zamawiającego.
10.
Pozostałe
informacje
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszego
ogłoszenia, w tym unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
11.
Wykluczenia
Zamówienie
nie może zostać udzielone podmiotowi/podmiotom, powiązanym z zamawiającym
(beneficjentem) kapitałowo lub osobowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (zamawiającym) lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta (zamawiającego)
lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta (zamawiającego) czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a
wykonawcą, polegające w szczególności na:
a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c)
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
12.
Odrzucenie oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę, która:
a) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
(zaproszenia do złożenia oferty),
e) wpłynie po terminie.
W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do
uzupełnienia
lub wyjaśnienia treści oferty.
Wójt
Gminy Młodzieszyn
Monika Pietrzyk
zal. nr 1_kierownik_biurazal.nr_2-oswiadczenie_kierownik_biura