Ogłoszenie o zamówieniu UG-ZP-271.7.2014
Wójt Gminy Młodzieszyn ogłasza
przetarg nieograniczony na
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie
Młodzieszyn - szkolenia stacjonarne, dostawa materiałów szkoleniowych i
e-learning
Numer ogłoszenia w BZP: 327514 - 2014; data zamieszczenia: 02.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 46 8641750, 8641760, faks 46 8641765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn - szkolenia
stacjonarne, dostawa materiałów szkoleniowych i e-learning.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Kurs podstawowej obsługi komputera i Internetu dla 366 Uczestników
b) Materiały szkoleniowe dla 366 uczestników
c) e-Learning dla 366 uczestników
d) Catering dla 366 uczestników szkolenia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający
przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których
mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp, polegających na wykonaniu zamówień o
zakresie tożsamym z zakresem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.30.00-9, 80.42.00.00-4, 39.16.21.00-6, 39.16.20.00-5, 39.16.22.00-7, 55.12.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w
wysokości: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy złotych złotych).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania.
3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą
4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b
ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158
z późn. zm.)
5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto: 94 9283
0006 0028 0011 2000 0010 Urzędu Gminy
w Młodzieszynie. Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem
określonym w Rozdziale XI ust. 1 pkt 2 (odnosi się to do daty godziny
wpływu na rachunek UG).
6. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty wniesienia
wadium w pozostałych formach (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy
wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały
dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez
trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty.
7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać
żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz
przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Z treści gwarancji
(poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji
Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego
(upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być
sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z
imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z
treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie
Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach
określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych bez
potwierdzenia tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji, który
nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin
zwrotu gwarancji.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo
zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń,
o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że
udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca
którego oferta została wybrana :
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie
b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy
c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy .
10. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na
warunkach określonych w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
11. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu winien podać nr rachunku
bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I. Wykonawca wykaże, że wykonał nie mniej
niż 2 usługi szkolenia stacjonarnego, w zakresie informatyki dla nie
mniej niż 250 osób w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to
w tym okresie.
II. Wykonawca wykaże, że wykonał 2 usługi szkolenia
e-learning, w zakresie informatyki dla nie mniej niż 250 osób w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
I. Wykonawca winien dysponować właściwym
potencjałem kadrowym do realizacji zadania, w tym nie mniej niż: dwiema
osobami posiadającymi wiedzę w zakresie konfiguracji i administrowania
platformą e-learning potwierdzoną certyfikatem producenta oferowanej
platformy e-learning lub akredytowanej przez niego jednostki
szkoleniowej oraz potwierdzony udział w realizacji przynajmniej 2
projektów e-learningowych w ciągu ostatnich 3 lat.
II. Kierownik Projektu (odpowiedzialny po stronie Wykonawcy za całość
realizacji - co najmniej jedna osoba posiadająca:
- minimum 3 letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie realizacji
projektów szkoleniowych w zakresie informatyki i dziedzin pokrewnych
- imienny certyfikat z zakresu zarządzania projektami PRINCE 2 lub
równoważny.
e-learning, w zakresie informatyki dla nie mniej niż 250 osób w okresie
ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że posiada
ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności, na kwotę, co najmniej 200.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1
USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków,
o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw
lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem
dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie
usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do
dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej
braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru
lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego
oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,
wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego
Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11
ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy
wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych
podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia,
przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym
dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków,
opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu
ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu
sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania
osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o
ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy
do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY,
USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów,
które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać
poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie
wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi
(np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do
reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych)
należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi
dokumentami oferty.
b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym
przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w
ramach dostaw przedmioty spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego.
c) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej
lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania
zamówienia) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, udzielone przez
Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez
osoby umocowane do reprezentowania poszczególnych Wykonawców (podmiotów
występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane
będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Płatności będą wnoszone na specjalnie
założone w tym celu przez konsorcjum konto bankowe, którego dysponentem z
upoważnienia uczestników będzie podmiot wiodący - lider konsorcjum.
Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum) ponoszą solidarną
odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
Uczestnik konsorcjum nie może złożyć oferty odrębnej. Jeżeli oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie
wybrana, Wykonawcy, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ugmlodzieszyn.bip.org.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2014 godzina 09:00, miejsce: adres: Gmina Modzieszyn, Ulica: Wyszogrodzka 25, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Niniejsze zamówienie dokonywane jest w związku z realizacją Projektu
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn,
finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 8.3.
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- elnclusion, osi priorytetowej 8.
Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: tak
siwzzalacznik_nr_1zalacznik nr 2zalacznik nr 3zalacznik nr 4zalacznik nr 5zalacznik nr 6zalacznik nr7