IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
13.1.
Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości:
4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł).
13.2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących form:
13.2.1. Pieniądzu,
13.2.2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym,
13.2.3. Gwarancjach bankowych,
13.2.4. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
13.2.5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6
b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze
zmianami).
13.3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o
którym mowa w pkt 16.1.1. SIWZ Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą
przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas,
gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki
przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty
kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc
wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia
wadium przez Wykonawcę.
13.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto
Zamawiającego nr 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020 w Vistula Bank
Spółdzielczy.
13.5. Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć łącznie z
ofertą, tj. w tym samym opakowaniu.
13.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w
pkt 12.2.2. do 12.2.5., wadium powinno być sporządzone adekwatnie do
formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy:
13.6.1. Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta
gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz
wskazanie ich siedzib,
13.6.2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją
lub poręczeniem,
13.6.3. Kwotę gwarancji lub poręczenia,
13.6.4. Termin ważności wadium,
13.6.5. Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „zapłacenia kwoty wadium
na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i
3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń
lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25
ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy,
pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której w
art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
b) Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy".
13.7. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania
uregulowana jest w art. 46 Ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
na
podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z
poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:
a) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją:
- wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących
zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających
prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią , przeprowadzanie
prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
- konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury
podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie;
- istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów
dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem;
- braku możliwości udostępnienia obiektu w celu prowadzenia robót,
wynikająca z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy
okoliczności;
- zmiany osób wykonujących umowę po stronie Wykonawcy, przy czym zmiany w
tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania
wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej
wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje i doświadczenie
wymagane przez Zamawiającego w pkt 9.3.1. SIWZ;
- wstrzymania robót przez Zamawiającego;
b) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt a) termin
wykonania umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny
do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o
okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usunięcie
skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym
kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy;
c) jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności
wymienionych w ppkt a) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień
umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w
sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa;
24.1.2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art.
144 ust. 1 pkt 2) do 6) Ustawy.
24.2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w
zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie
zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
24.3. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą
być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-11-21, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: