Gmina
Młodzieszyn ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na
„Specjalista
ds. Rozliczeń i sprawozdawczości”
w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 30000
euro.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
pełnienie funkcji Specjalisty ds. Rozliczeń i sprawozdawczości w ramach
działania: „Personel zatrudniony wyłącznie do realizacji projektu/rozliczanie”
w Projekcie pn. „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn”
do dnia 31.07.2015 r. lub do dnia zakończenia
okresu realizacji projektu, w tym: weryfikacja dokumentacji
sprawozdawczej (finansowej, prawnej) sporządzonej do maja 2015 r., weryfikacja
opisów dokumentów księgowych dostarczonych w ramach projektu do maja 2015 r.,
okresowa weryfikacja i aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych,
przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami, dostarczanie wyjaśnień i
bieżąca korespondencja z WWPE/CPPC w zakresie przedmiotu umowy, prowadzenie i
aktualizacja zapisów na kontach księgowych projektu, przygotowanie wszelkiej
dokumentacji związanej z aktualizacją WPF Gminy Młodzieszyn o ile zmiany
wynikają z realizacji projektu, weryfikacja i nadzór nad dokumentacją finansową
projektu do dnia jego zakończenia, wypełnianie i aktualizacja tabeli przesunięć
środków finansowych, reprezentowanie Beneficjenta przed WWPE/CPPC w zakresie
rozliczeń finansowych projektu, udział w kontrolach doraźnych i planowych,
udział w Radach budowy i spotkaniach organizacyjnych realizowanych nie rzadziej
niż 1 raz na tydzień.
2.Termin realizacji zamówienia: 30
lipca 2015 roku lub do zakończenia realizacji projektu
3.
Warunki udziału
O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującą
osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
1)
Wykształcenie
wyższe magisterskie lub równoważne.
2)
Doświadczenie
zawodowe w zakresie rozliczania i sprawozdawczości w wyodrębnionym Projekcie
współfinansowanym ze środków zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 4 000
000,00 zł (cztery miliony złotych.), a w przypadku Projektów trwających poniżej
12 miesięcy rozliczenie minimum 6 wniosków o płatność.
4.
Kryteria oceny ofert: cena - 100%
5. Oferty należy składać w
sekretariacie Urzędu Gminy Młodzieszyn do dnia 3.06.2015 r. do godz. 15.00
7. W ofercie należy podać wartość
zamówienia netto i brutto wyrażoną liczbowo i słownie na załączonym formularzu
ofertowym.( załącznik nr 1)
8. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę można umieścić w zabezpieczonej kopercie i
opisać nazwą i adresem wykonawcy oraz nazwą i adresem zamawiającego, a także
napisem „Specjalista ds. Rozliczeń i sprawozdawczości”
9. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów
z wykonawcami jest: Damian Bednarek tel. 46 864 17 61.
10. Złożenie oferty jest
równoznaczne z przyjęciem zapisów projektu umowy
11. Zamawiający dopuszcza/nie
dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający dopuszcza/nie
dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Informacje
dodatkowe:
1) W
przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w
terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do
wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
2) Zamawiający zastrzega możliwość
odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po
złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
W szczególności:
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania
o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty
nie będą podlegały ocenie.
b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania
o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę,
którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3) O odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie
zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców którzy złożyli oferty.
4) O wyborze najkorzystniejszej oferty
zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem poczty email.
Młodzieszyn, dnia 27.05.2015.r.
umowa_zlecenierozliczanie.doczal._nr_1_do_zapytania_ofertowego_wzor_oferty_poprawiony_r.doc