Młodzieszyn, dnia 06.12.2016r.
GKOŚ.6140.14.2016
ZAPYTANIE OFERTOWE
âŚwiadczenia usług weterynaryjnych w Gminie Młodzieszyn w 2017 rokuâ
I. Postanowienia ogólne:
1. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z Zarządzeniem Nr 67.2015 Wójta Gminy Młodzieszyn z dn. 2 listopada 2015 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30000 euro, oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. 2015, poz.2164, z późn. zm.).
2. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami ) ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000.00 euro.
II. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
III. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
1. Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do dokonywanie zabiegów usypiania ślepych miotów, kastracji, sterylizacji dla zwierząt domowych bezdomnych oraz wolno żyjących kotów oraz zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla zwierząt rannych w przypadkach zdarzeń drogowych.
2. Wykonywanie usługi weterynaryjnej może odbywać się wyłącznie: w zakładzie, klinice, lecznicy lub gabinecie weterynaryjnym posiadającym przystosowane do wykonywania usługi, spełniające wymogi określone w ustawie z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładzie leczniczym dla zwierząt ( Dz.U. z 2015 r. poz. 1047, 1893) - czynnym codziennie w dni powszednie.
3. Usługa powinna być wykonana w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze, od dnia pozytywnego zakwalifikowania zwierzęcia do zabiegu.
4. Szczegółowy zakres zabiegu obejmuje:
a. badanie ogólne stanu zdrowia zwierzęcia które stanowi czynnik dopuszczający do wykonania właściwego zabiegu,
b. szczepienie przeciwko wściekliźnie,
c. szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym,
d. czipowanie,
e. odpchlenie,
f. sterylizacja chirurgiczna lub kastracja chirurgiczna,
g. zabieg usypiania ślepych miotów,
h. znakowanie zwierzęcia bezdomnego po zabiegu sterylizacji lub kastracji poprzez obcięcie koniuszka lewego ucha na głębokość ok. 2 mm oraz zaopatrzenie antyseptyczne,
i. udzielenie opiekunowi zwierzęcia informacji o koniecznej opiece po zabiegu,
j. całodobowa opieka weterynaryjna dla zwierząt domowych rannych w przypadkach zdarzeń drogowych ( w tym przyjazd na miejsce zdarzenia),
k. całodobowa opieka weterynaryjna dla zwierząt dziko żyjących rannych w przypadkach zdarzeń drogowych ( w tym przyjazd na miejsce zdarzenia)
5. Wykonanie usługi następować będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez Zamawiającego.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Od dnia 01.01.2017r. do dnia 31.12.2017r.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. W postępowaniu mogą brać udział oferenci spełniający warunki:
a. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, wymagane przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 1990 r o zawodzie lekarza weterynarii i izbach lekarsko â weterynaryjnych (T.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1509, z późn. zm.),
b. Dysponujący co najmniej jednym lekarzem weterynarii posiadającym doświadczenie w wykonywaniu zabiegów chirurgicznych w tym sterylizacji/kastracji.
c. Spełniają warunki określone w ustawie dnia 18 grudnia 2003 roku o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1047, 1893.)
2. Do oferty Wykonawcy dołączają następujące dokumenty, pod rygorem wykluczenia z postępowania:
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada zakresowi rzeczowemu zadania wraz z umową spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a) Dokument potwierdzający, że usługi weterynaryjne będą świadczone przez lekarza weterynarii posiadającego prawo wykonywania tego zawodu, przyznane przez okręgową radę lekarsko-weterynaryjną (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem),
b) Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
VI. Wymagania stawiane wykonawcy:
a. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
b. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość świadczonej usługi, zgodnej z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
c. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
d. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez
e. Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy.
f. Inne wymagania określone w istotnych postanowieniach umowy oraz wynikające z przepisów prawa.
VII. Cena ofertowa:
1. Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej.
2. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu.
3. Kwotę należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
4. Najniższa, wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty.
VIII. Miejsce, sposób i termin składania ofert:
1. Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załączonymi do oferty oświadczeniami i dokumentami sporządzonymi przez Wykonawcę muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis osoby upoważnionej do reprezentowania zgodnie z Formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie właściwym dla jego formy organizacyjnej wraz z pieczęcią imienną. We wszystkich przypadkach gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci np. nazwa firmy, adres lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej.
2. W razie wykonania czynności związanych z postępowaniem przez Pełnomocnika. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia łącznie z ofertą pełnomocnictwa określającego jego zakres i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3. Wszystkie oświadczenia i dokumenty tworzące ofertę należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
4. Zawartość oferty: wypełniony załącznik nr 1 Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście lub przesłać pocztą do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem âZapytanie ofertowe na wykonanie usługi w zakresie odławiania i transportu bezdomnych zwierząt z terenu gminy Młodzieszyn w 2017 rokuâ w terminie do 29 grudnia 2016 r. do godz. 12:00.
IX. Dodatkowe informacje:
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Anna Jasińska, tel. 46 864 17 59 adres mail ajasinska@mlodzieszyn.pl godzinach pracy tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 08:00-16:00.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności:
a) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
X. Załączniki:
1. załącznik nr 1 â Wzór formularza ofertowego
2. załącznik nr 2 â Istotne postanowienia umowy
GKOŚ.6140.14.2016 ZAŁĄCZNIK NR 1
FORMULARZ OFERTOWY
na wykonanie w zakresie:
âŚwiadczenia usług weterynaryjnych w Gminie Młodzieszyn w 2017 rokuâ
I. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi w zakresie do dokonywanie zabiegów usypiania ślepych miotów, kastracji, sterylizacji dla zwierząt domowych bezdomnych oraz wolno żyjących kotów oraz zapewnienia całodobowej opieki weterynaryjnej dla zwierząt rannych w przypadkach zdarzeń drogowych.
2. Wykonywanie usługi weterynaryjnej może odbywać się wyłącznie: w zakładzie, klinice, lecznicy lub gabinecie weterynaryjnym posiadającym przystosowane do wykonywania usługi, spełniające wymogi określone w ustawie z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładzie leczniczym dla zwierząt ( Dz.U. z 2015 r. poz. 1047, 1893) - czynnym codziennie w dni powszednie.
6. Usługa powinna być wykonana w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze, od dnia pozytywnego zakwalifikowania zwierzęcia do zabiegu.
7. Szczegółowy zakres zabiegu obejmuje:
a. badanie ogólne stanu zdrowia zwierzęcia które stanowi czynnik dopuszczający do wykonania właściwego zabiegu,
b. szczepienie przeciwko wściekliźnie,
c. szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym,
d. czipowanie,
e. odpchlenie,
f. sterylizacja chirurgiczna lub kastracja chirurgiczna,
g. zabieg usypiania ślepych miotów,
h. znakowanie zwierzęcia bezdomnego po zabiegu sterylizacji lub kastracji poprzez obcięcie koniuszka lewego ucha na głębokość ok. 2 mm oraz zaopatrzenie antyseptyczne,
i. udzielenie opiekunowi zwierzęcia informacji o koniecznej opiece po zabiegu,
j. całodobowa opieka weterynaryjna dla zwierząt domowych rannych w przypadkach zdarzeń drogowych ( w tym przyjazd na miejsce zdarzenia),
k. całodobowa opieka weterynaryjna dla zwierząt dziko żyjących rannych w przypadkach zdarzeń drogowych ( w tym przyjazd na miejsce zdarzenia)
8. Wykonanie usługi następować będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez Zamawiającego.
II. Forma złożenia oferty
Zawartość oferty: wypełniony załącznik nr 1 Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście, kurierem lub przesłać pocztą do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem âZapytanie ofertowe na wykonanie usługi w zakresie Odławianie i transportu bezdomnych zwierząt z terenu gminy Młodzieszyn w 2017 rokuâ w terminie do 29 grudnia 2016r. do godz. 12:00.
III.* Nazwa i adres wykonawcy
NAZWA: ...................................................................................................................................................
ADRES: ....................................................................................................................................................
Telefon: .................................................................. fax ...........................................................................
NIP: ..........................................................................................................................................................
1.Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia według następujących cen:
L.p.
|
Usługa
|
j.m.
|
Cena netto
|
Vat %
|
Cena brutto
|
1.
|
Badanie ogólnego stanu zdrowia (w tym udzielenie pierwszej pomocy)
|
badanie
|
|
|
|
2.
|
szczepienie przeciwko wściekliźnie
|
sztuka
|
|
|
|
3.
|
szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym
|
sztuka
|
|
|
|
4.
|
czipowanie
|
sztuka
|
|
|
|
5.
|
odpchlenie
|
sztuka
|
|
|
|
6.
|
Sterylizacja zwierzęcia
|
sztuka
|
|
|
|
7.
|
Eutanazja zwierzęcia
|
sztuka
|
|
|
|
8.
|
Usypianie ślepych miotów psów i kotów bez względu na ilość sztuk w miocie
|
sztuka
|
|
|
|
9.
|
Pobyt zwierzęcia w lecznicy
(koszt jednej doby)
|
doba
|
|
|
|
10.
|
Wyjazd do zwierząt poszkodowanych w wypadku
Lub oględzin w terenie, cena
za przejechany 1 km
|
km
|
|
|
|
11.
|
Przewidywane ilość sztuk
|
10
|
-----------------
|
----------
|
-----------------------
|
12.
|
Całkowita cena w zł
|
-------------
|
|
|
|
Pozostałe usługi, nieujęte w ww. ofercie będą wyceniane indywidualnie przez zleceniobiorcę z uwagi na niemożność objęcia tych usług kalkulacją ze względu na ich szerokie zróżnicowanie.
dnia ............................... ........................................... ..........................................
pieczęć wykonawcy podpis osoby uprawnionej
*- Część III wypełnia Wykonawca i po podpisaniu oraz opieczętowaniu odsyła do Zamawiającego w sposób wskazany w części II.
ZAŁĄCZNIK NR 2
GKOŚ.6140.14.2016
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
ďż˝ 1
1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Zleceniobiorcę usług weterynaryjnych na rzecz zwierząt bezdomnych z terenu gminy Młodzieszyn, w tym zapewnienie całodobowej opieki w przypadkach zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt, mających miejsce na terenie gminy Szudziałowo.
ďż˝ 2
1. Usługa wykonana będzie w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze, od dnia pozytywnego zakwalifikowania zwierzęcia do zabiegu.
2. Szczegółowy zakres zabiegu obejmuje:
a. badanie ogólne stanu zdrowia zwierzęcia które stanowi czynnik dopuszczający do wykonania właściwego zabiegu,
b. szczepienie przeciwko wściekliźnie,
c. szczepienie przeciwko chorobom zakaźnym,
d. czipowanie,
e. odpchlenie,
f. sterylizacja chirurgiczna lub kastracja chirurgiczna,
g. zabieg usypiania ślepych miotów,
h. znakowanie zwierzęcia bezdomnego po zabiegu sterylizacji lub kastracji poprzez obcięcie koniuszka lewego ucha na głębokość ok. 2 mm oraz zaopatrzenie antyseptyczne,
i. udzielenie opiekunowi zwierzęcia informacji o koniecznej opiece po zabiegu,
j. całodobowa opieka weterynaryjna dla zwierząt domowych rannych w przypadkach zdarzeń drogowych ( w tym przyjazd na miejsce zdarzenia),
k. całodobowa opieka weterynaryjna dla zwierząt dziko żyjących rannych w przypadkach zdarzeń drogowych ( w tym przyjazd na miejsce zdarzenia)
3. Wykonanie usługi następować będzie na podstawie zgłoszenia telefonicznego lub pisemnego przez Zamawiającego. lub przez funkcjonariuszy policji i straży pożarnej w przypadku zdarzeń drogowych z udziałem zwierząt.
4. Eutanazja może być przeprowadzana wyłącznie po uzgodnieniu ze Zleceniodawcą i tylko w przypadkach uzasadnionych stanem zdrowia zwierzęcia.
ďż˝ 3
Strony ustalają odpłatność za czynności wymienione w ďż˝ 2 zgodnie z cenami przedstawionymi w
załączniku nr 1 do umowy.
ďż˝ 4
Umowa zostaje zawarta na okres od dnia 01.01. 2017 roku do dnia 31.12.2017 roku.
ďż˝ 5
Wyposażenie w sprzęt, leki i materiały niezbędne do wykonywania zleconych usług, zabezpieczy
Zleceniobiorca w ilości niezbędnej do ich prawidłowego wykonania w trybie całodobowym.
ďż˝ 6
Strony ustalają zasady regulowania należności za wykonaną usługę:
1. Rozliczenie będzie następowało za faktycznie wykonaną usługę, na podstawie faktur wystawionych przez Zleceniobiorcę i dołączonych zestawień faktycznie wykonanych usług weterynaryjnych zamówienia.
2. Należność za wykonanie usługi regulowana będzie na podstawie faktur wystawianych przez Zleceniobiorcę w terminie 14 dni od daty ich złożenia w Urzędzie Gminy Młodzieszyn.
3. Za usługi wykonane na zwierzętach zgłoszone niezgodnie ďż˝ 2 pkt. 3 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności finansowej.
�7
Zleceniodawca ma prawo uzyskiwania od Zleceniobiorcy bieżących informacji na temat realizacji usług, a także obserwowania i kontroli Zleceniobiorcy w trakcie wykonywania usług zleconych przez Zleceniodawcę oraz wglądu do prowadzonego zestawienia wykonywanych usług.
ďż˝ 8
Zmiana warunków umowy lub jej zakresu winny być dokonywane na piśmie w formie aneksu.
ďż˝ 9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową będą miały zastosowanie przepisy Kodeksy Cywilnego.
ďż˝ 10
Zleceniobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe przy realizacji przedmiotu umowy wyrządzone Zleceniodawcy i osobom trzecim.
ďż˝ 11
Wszelkie spory jakie mogą wyniknąć z wykonania niniejszej umowy rozstrzygać będzie właściwy miejscowy Sąd dla siedziby Zleceniodawcy.
ďż˝ 12
Integralną częścią umowy jest:
1. załącznik nr 1â Oferta cenowa.
ďż˝ 13
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje Zleceniobiorca.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA