GKOŚ.7021.15.2016
Młodzieszyn
28.12.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Usługi kominiarskie
w budynkach stanowiących własność Gminy Młodzieszyn”
I. Postanowienia ogólne:
1.
Postępowanie
jest prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z Zarządzeniem Nr 67.2015
Wójta Gminy Młodzieszyn z dn. 2 listopada 2015 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania
zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości
kwoty 30000 euro, oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29
stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. 2015, poz.2164, z późn.
zm.).
2.
Do
niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004
r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r.
poz. 2164 ze zmianami ) ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie
przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000.00 euro.
II. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
III. Określenie przedmiotu oraz zakresu
zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest wykonanie usług kominiarskich polegających na:
a.
Sprawdzeniu
stanu technicznego sprawności przewodów kominowych 1 raz w roku w terminie do
31 sierpnia 2017 roku, które powinny zawierać:
-
Dokonanie
kontroli i oględzin przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i
wentylacyjnych;
-
Badanie
drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych;
-
Badanie
prawidłowości połączeń kominowych;
-
Pomiar
ciągu kominowego;
-
Sporządzenie
odpowiedniej opinii kominiarskiej.
b.
Czyszczenie
przewodów kominowych:
-
Dymowych
4 razy w roku (1 raz na kwartał) w terminach do; 31.03.2017 r, 30.06.2017 r,
30.09.2017 r, 15.11.2017 r;
-
Spalinowych
2 razy w roku (1 raz na pół roku) w terminach do 30.06.2017 r, 15.11.2017 r;
-
Wentylacyjnych
1 raz w roku w terminie do 15.11.2017.
2.
Wykaz
budynków będących objętych przedmiotem zamówienia określono poniżej:
a.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 3 - 5 lokali;
b.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 12 - 23 lokale;
c.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 14 – 12 lokali;
d.
Młodzieszyn
ul. Sochaczewska 20 – 4 lokale;
e.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 7 – 3 lokale;
f.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 23 A – 2 lokale
g.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 62 – 2 lokale;
h.
Młodzieszyn
ul. Krucza 16 – 15
lokali;
i.
Młodzieszyn
ul. Krucza 16 A – 1 lokal
j.
Kamion
Poduchowny 4 – 4 lokale;
k.
Stare
Mistrzewice 36 –
świetlica + 1 lokal
l.
Nowy
Kamion 50 – -
1 budynek
m.
Nowa
Wieś 4 –
1 budynek
3.
Wykonawca
po przeprowadzonych kontrolach dokonanych 1 raz w roku sporządzi protokół
kontroli wraz z wykazem nieprawidłowości
in usterek jeżeli takie występują, w którym zawarte będą propozycje usunięcia nieprawidłowości z
zaznaczeniem pilności ich wykonania.
IV. Termin realizacji zamówienia:
Od
01.01.2017 do 31.12.2017 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1.
Oferty
mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
a.
Posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b.
Posiadają
wiedzę i doświadczenie
c.
Dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia
d.
Znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.
Potwierdzeniem
spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków będą załączone do oferty
oświadczenia na zasadzie „spełnia”/”nie spełnia”.
3.
Oświadczenia,
o których mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie
fałszywych zeznań.
VI.
Dokumenty wymagane od wykonawców:
1.
Dokumenty
jakie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:
a.
Formularz
ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
b.
Oświadczenie - stanowiące załącznik nr 2 do zapytania
ofertowego.
c.
Wypis
z CEIDG lub KRS.
d.
Stosowne
pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarcze albo, gdy wykonawca jest osobą fizyczną
niebędącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do
oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego
pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego
upoważnione
VII. Cena ofertowa:
1.
Cena
ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia
określonego w niniejszym zapytaniu.
2.
Kwotę
należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po
przecinku.
3.
Prawidłowe
ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (T.j. Dz.U.
z 2011 r nr 177 poz 1054 )
4.
Najniższa,
wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej
oferty.
VIII. Miejsce, sposób i termin
składania ofert:
1. Zawartość oferty:
wypełniony załącznik nr 1 Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście lub przesłać
pocztą do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512
Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Usługi kominiarskie w budynkach
stanowiących własność Gminy Młodzieszyn” w terminie do 23.01.2017 r. do godz. 1300
2. Otwarcie ofert
nastąpi w dniu do
23.01.2017 r. o godz. 1330
3.
Oferty złożone po
upływie terminu wyznaczonego na ich składanie nie będą rozpatrywane i zostaną
zwrócone wykonawcom
4.
Wykonawca związany
jest ofertą przez 30 dni
IX. Dodatkowe informacje:
1.
Wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy
przekazują w formie pisemnej.
2.
Ze
strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień
odnośnie postępowania jest Anna Jasińska, tel. 46 864 17 59 adres mail ajasinska@mlodzieszyn.pl
godzinach pracy tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00,
wtorek - piątek 08:00-16:00.
3.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.
Zamawiający
nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
5.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
6.
W
przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w
terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do
wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7.
Zamawiający
zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w
tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne
roszczenia w szczególności:
a)
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli
nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie.
b)
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli
cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8.
Odwołaniu
lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje
wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Załączniki:
1. Załącznik nr 1 – Wzór
formularza ofertowego.
2. Załącznik nr 2 –
Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w punkcie V oferty.
3. Załącznik nr 3 –
Istotne postanowienia umowy.
GKOŚ.7021.15.2016 r. ZAŁĄCZNIK NR 1
………………………………….
(pieczęć Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
I. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
II. *Nazwa i adres wykonawcy
NAZWA:
......................................................................................................................................
ADRES:
.......................................................................................................................................
Telefon:
.................................................................. fax
...............................................................
NIP:
..............................................................................................................................................
1.
Oferuję
wykonanie przedmiotu zamówienia:
Przedmiot
zamówienia
|
częstotliwość
|
Łączna
cena brutto za przedmiot zamówienia
|
Okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z
art. 62 ust.1 ustawy Prawo Budowlane
|
1 raz
w roku
|
|
Czyszczenie i udrażnianie przewodów kominowych w oparciu o
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca
2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów
budowlanych i terenów (Dz.U. Nr 109 poz.719 z 2010 r.)
|
dymowych
|
4
razy w roku
|
|
spalinowych
|
2
razy w roku
|
|
wentylacyjnych
|
1 raz
w roku
|
|
Razem
|
|
dnia ............................... ...........................................
..........................................
pieczęć wykonawcy
podpis osoby uprawnionej
*- Część II wypełnia Wykonawca i po podpisaniu oraz
opieczętowaniu odsyła do Zamawiającego w sposób wskazany w części VIII.
GKOŚ.7021.15.2016 ZAŁĄCZNIK NR 2
Oświadczenie
Przystępując do udziału w zapytaniu ofertowym,
którego przedmiotem jest:
„Usługi kominiarskie
w budynkach stanowiących własność Gminy Młodzieszyn”
Ja
niżej podpisany………………………………………………………………….. świadom odpowiedzialności
karnej za podanie w niniejszym oświadczeniu nieprawdy zgodnie z art. 233
Kodeksu Karnego, działając w imieniu i na rzecz
………………………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………………………
(nazwa i siedziba
firmy)
Oświadczam, że jako wykonawca spełniam warunki
określone w punkcie V zapytania ofertowego tj:
a.
Posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
b.
Posiadają
wiedzę i doświadczenie
c.
Dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia
d.
Znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
……………………………………
…………………………………….
(miejscowość,
data) (podpis
ew. pieczęć imienna, osoby
upoważnionej
do reprezentowania
Wykonawcy)
GKOŚ.7021.15.2016 ZAŁĄCZNIK NR 3
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
§ 1
Zleceniodawca
powierza, a Zleceniobiorca przyjmuje do wykonania zgodnie przepisami:
1.
Ustawa
Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2013 r, poz. 1409);
2.
Rozporządzenia
Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. nr 109
poz. 719),
następujące
zadania:
1.
Obowiązkowe
okresowe kontrole stanu technicznego przewodów kominowych 1 raz w roku, które
powinny zawierać:
a.
Dokonanie
kontroli stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych.
b.
Badanie
drożności przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych
c.
Badanie
prawidłowości połączeń kominowych
d.
Pomiar
ciągu kominowego
e.
Sporządzenie
odpowiednich protokołów i opinii.
2.
Obowiązkowa
całoroczna obsługa w zakresie czyszczenia przewodów kominowych z usunięciem
sadzy i innych zanieczyszczeń:
a.
Przewodów
dymowych – czterokrotne czyszczenie przewodów z częstotliwością raz na kwartał
– czyszczenia należy wykonać do ostatniego dnia danego kwartału;
b.
Przewodów
spalinowych – dwukrotnie czyszczenie przewodów spalinowych przed i po
zakończeniu sezonu grzewczego w terminach do 30.06.2017 r, 15.11.2017 r;
c.
Przewodów
wentylacyjnych – jednokrotnie w ciągu roku w terminie 15.11.2017 r.
§ 2
Za czynności
wymienione w § 1 Zleceniodawca otrzyma wynagrodzenie kwartalne na podstawie
przedłożonych i zatwierdzonych przez Zleceniodawcę faktur.
§ 3
Zleceniobiorca
oświadcza, że posiada uprawnienia do dokonywania powierzonych mu czynności.
§ 4
Kwota
brutto za wykonanie przedmiotu umowy nie przekroczy wartości ………………………zł
§ 5
W razie niewykonania lub nienależytego
wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany każdorazowo, do
naprawienia wyrządzonej Zamawiającemu szkody, poprzez zapłatę 2 % wartości
zamówienia brutto określonej w § 7 tytułem kary umownej.
§ 6
Zamawiający jest uprawniony do żądania na
zasadach ogólnych odszkodowania uzupełniającego w przypadku, gdy wysokość
szkody wyrządzonej Zamawiającemu niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem
zobowiązania przez Wykonawcę przewyższa wysokość kary umownej określonej § 5.
§ 7
Faktura powinna być złożona w ciągu 3 dni po
upływie każdego kwartału i realizowane będą w okresie 30 dni licząc od chwili
otrzymania
§ 8
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści
niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy, pod
rygorem nieważności.
§
9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową
będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.
§ 10
Umowę
sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.