Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25,
96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8641750, 8641760, faks 046
8641765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi gminnej Bieliny-Kamion Duży dł. 4630 mb , 2+240 km do 4+240 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont gruntowej drogi gminnej na odcinku 2 km w
tym: - wymiana 5 szt. przepustów -profilowanie i zagęszczenie podłoża -
wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego na odcinku 1 km - wykonanie
nawierzchni z leszu na odcinku 1 km.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV):
45.23.13.00-8, 45.23.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej:
nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej:
nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat
wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000-
PLN (słownie złotych: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione
(w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach: a) pieniądzu,
wpłaconym na konto: Bank Spółdzielczy w Młodzieszynie nr 18 9283 0006 0028
0011 2000 0020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z
późn.zm.). 3 Kopie w/w form wadium powinny być załączone w ofercie i
potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oryginał powinien być złożony u
Zamawiającego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem -wadium do przetargu-,
należy podać nazwę postępowania 4 Wykonawca, którego oferta nie będzie
zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na
przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie
okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z
postępowania 5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu 22.05.2013 r. do
godz. 09.00, przy czym w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje
data i godzina wpływu wskazanej w pkt 1. kwoty na rachunek Zamawiającego.
6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem
wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem ust.8.10 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu
umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia
należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8 Zamawiający
zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę
przed upływem terminu składnia ofert. 9 Zamawiający zażąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.
7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w
terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy
rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o
koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na
rachunek Oferenta. 11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli
wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy
Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1
ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn
nieleżących po jego stronie. 12. Oferent, którego oferta zostanie wybrana
utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi
podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) odmówi wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III.
3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten
zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży Oświadczenie z art. 22 ust.1- Paro
Zamówień Publicznych
·
III.3.2)
Wiedza i doświadczenie
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten
zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane o zakresie
minimum: Remontu dróg gruntowych o długości 2 km polegającej na utwardzeniu jej
nawierzchni
·
III.3.3)
Potencjał techniczny
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten
zostanie spełniony jeżeli Oferent wykaże (oświadczenie), iż dysponuje osobami
legitymującymi się następującymi uprawnieniami: - przynajmniej jedną osobę
posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności drogowej , zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów;
·
III.3.5)
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o
Warunek ten
zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub
zdolność kredytową, w kwocie co najmniej 150 000 PLN oraz posiada opłaconą
polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości sumy ubezpieczenia
nie niższej niż 150 000 PLN
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1)
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca
wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości
lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności,
oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument
potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia;
III.4.2)
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie -
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 -
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11
ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.3)
ZMIANA UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający
zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej
jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 16.1. Zmiana Czasu na Ukończenie
Robót 16.1.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a)
klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych,
uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i
sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 16.1.2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w
SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:
a) niewypały i niewybuchy; b) wykopaliska archeologiczne; c) odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne , d) odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności
istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów
budowlanych, wystąpienie wód gruntowych w większej ilości niż przewidywała ich
wystąpienie dokumentacja techniczna , zmiana zagospodarowania terenu jaka miała
miejsce od czasu opracowania map syt.-wysokościowych do ogłoszenia przetargu ,
itp. 16.1.3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie
Zamawiającego, w szczególności: a) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku
nie wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w umownym terminie b)wstrzymania
robót przez Zamawiającego; 16.1.4 zmiany będące następstwem działania organów
administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów
administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli
gruntów pod inwestycję, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez
prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych
okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne
podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy
administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z
przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez
właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 16.1.5 inne przyczyny
zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością
prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem; W
przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 16.1.1 -
16.1.5 termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o
czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie
dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 16.2. Zmiana sposobu
spełnienia świadczenia 16.2.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególności
następującymi okolicznościami:; a) pojawienie się na rynku materiałów lub
urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji
przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub
umożliwiające uzyskanie lepszej jakości Robót. b) pojawienie się nowszej
technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie
czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; c) konieczność zrealizowania projektu
przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w
dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, d) zlecenie robót
dodatkowych oraz koniecznych do wykonania a wynikłych po odkryciu i ocenie
stanu technicznego urządzeń infrastruktury technicznej e) odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót warunki geologiczne, gruntowo-wodne, skutkujące niemożliwością
zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach
technologicznych; f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w
szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych
obiektów budowlanych lub urządzeń; g) konieczność zrealizowania przedmiotu
umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze
względu na zmiany obowiązującego prawa, lub okoliczności gospodarczych, h)
konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku niemożności
usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy sprzeczne
zapisy mają równy stopień pierwszeństwa W przypadku wystąpienia którejkolwiek z
okoliczności wymienionych w pkt 16.2.1 możliwa jest w szczególności zmiana
sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany
lokalizacji budowanych urządzeń. Zamawiający przewiduje w takiej sytuacji
zmianę wynagrodzenia odpowiednio do zmian zaistniałych w trakcie realizacji
zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi wtedy metodą powykonawczą z zastosowaniem
stawek przyjętych do wyceny robót w ofercie wykonawcy. 16.2 Zmiany osobowe a)
zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne
spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
według polityki kadrowej Wykonawcy b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy
przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do
umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla dokonania
zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.
16.3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła
wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana
obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania
płatności na rzecz wykonawcy. d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji
części przedmiotu umowy. e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi
przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną
ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.
f) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu
cywilnego. g) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub
techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy
zgodnie z SIWZ. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności
wymienionych w pkt 16.3 a,d,e,f,g Wszystkie powyższe postanowienia w punktach
16.1, 16.2 i 16.3 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić
zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie
rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Nie stanowi zmiany umowy
w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych
związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr
rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień dodatkowych
określonych w przepisach o zamówieniach publicznych d) udzielenie zamówień
uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na
której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 96-512 Młodzieszyn pokój nr.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd
Gminy Młodzieszyn 96-512 Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz-_droga_bieliny_-kamion__duzy.doc
przedmiar_robot_droga_bieliny_-_kamion_duzy.pdf