MŁODZIESZYN: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla zadania pn. âPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Młodzieszynâ zaprojektowanie i wykonanie sieci światłowodowejâ Projektu pn. âPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Młodzieszynâ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 â Społeczeństwo informacyjne â zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. â Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu â eInclusion.
Numer ogłoszenia UG-ZP-271/1/14 , data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, Województwo Mazowieckie, Powiat Sochaczewski, tel. 0-46 864-17-50, faks 0-46 864-17-65.
¡ Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmlodzieszyn.bip.org.pl
¡ Osoby upoważnione do kontaktu:
Robert Gonta ( przewodniczący komisji)
Email: robertgonta@o2.pl
Tel. 46 864 17 61
Grzegorz Krauzowicz (Kierownik projektu),
email: g.krauzowicz@finanseunijne.com,
tel. 22 818 24 42 wew. 307
tel. kom. 500 254 273
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanegoâ dla zadania pn. âPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Młodzieszynâ zaprojektowanie i wykonanie sieci światłowodowejâ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 â Społeczeństwo informacyjne â zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. â Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu â eInclusion.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zapewnienia wsparcia technicznego oraz na âPełnienie funkcji Inspektora nadzoru budowlanegoâ dla zadania pn. âPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Młodzieszynâ zaprojektowanie i wykonanie sieci światłowodowejâ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 â Społeczeństwo informacyjne â zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. â Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu â eInclusion (dalej: Projekt).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. doradztwo eksperckie dla Zamawiającego związane z postępowaniami przetargowymi o udzielenie zamówienia publicznego w formule âzaprojektuj i wykonajâ na roboty budowlane w zakresie infrastruktury sieci szerokopasmowej z wykorzystaniem łączy kablowych i radiowych w Gminie Młodzieszyn, w szczególności pełnienie obowiązków biegłego w Komisji przetargowej.
2. doradztwo eksperckie dotyczące wszystkich aspektów prowadzonego postępowania i udzielanego zamówienia publicznego w zakresie zagadnień technicznych, ekonomicznych, organizacyjnych, architektonicznych, materiałowych, funkcjonalnych, projektowania i wykonania robót budowlanych, a także dostaw, warunków gwarancji i rękojmi, licencji, wykorzystania istniejącej infrastruktury, sprawdzania i odbioru infrastruktury,
3. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz Normami UE i zasadami wiedzy technicznej,
4. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
5. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
6. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
7. w uzasadnionych przypadkach wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące:
i. usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń,
ii. wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych,
iii. przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
8. w uzasadnionych przypadkach żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
9. reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z Instytucją Wdrażającą Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 â Społeczeństwo informacyjne â zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. â Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu â eInclusion w zakresie dotyczącym przedmiotu pełnionego nadzoru.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9 Usługi nadzoru budowlanego
71.54.00.00-5 Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu
71.62.10.00-7 Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
71.31.00.00-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71.31.13.00-4 Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych
71.31.34.10-2 Ocena ryzyka i zagrożeń dla projektu budowlanego
71.31.60.00-6 Telekomunikacyjne usługi doradcze
71.24.10.00-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
72.22.10.00-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
72.22.22.00-9 Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w zakresie planowania technologii
72.24.60.00-1 Usługi doradcze w zakresie systemów
79.13.10.00-1 Usługi w zakresie dokumentów
79.34.14.00-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79.34.22.00-5 Usługi w zakresie promocji
79.41.20.00-5 Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
79.12.11.00-9 Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich do oprogramowania
79.31.14.10-4 Ocena wpływu ekonomicznego
79.31.40.00-8 Analiza możliwości wykonawczych
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: w terminie do 31.12.2014 .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
III.1) WADIUM: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZABEZPIECZENIE: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.3) ZALICZKI:
¡ Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.4) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, nadzorowania i projektowania w specjalności telekomunikacyjnej.
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
o Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się wykształceniem wyższym technicznym, specjalność: telekomunikacja ( łączność )
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się nie mniej niż 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie projektowania, nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi objętymi uprawnieniami budowlanymi (specjalność: telekomunikacja),
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: udokumentowanym doświadczeniem polegającym na zaprojektowaniu i kierowaniu budową linii światłowodowej w jednego odcinka o długości co najmniej 10 km trasy;
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą się udokumentowanym doświadczeniem w nadzorowaniu co najmniej jednej budowy sieci światłowodowej o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł ;
III.3.3) Potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
o Wykonawca wykaże, że posiada urządzenia umożliwiające wykonanie kompletnych pomiarów kabli optotelekomunikacyjnych. Pomiary powinny być wykonane na długości fali 1310/1490/1550/1625 nm. Urządzenia powinny dawać możliwość wykonania pomiarów reflektometryczych i transmisyjnych metodą wtrąceniowa (IL,ORL) jak też powinny umożliwiać wykonanie pomiarów dyspersji chromatycznej (CD), dyspersji polaryzacyjne (PMD) oraz analizy widma (OSA).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
1. Inspektor nadzoru budownictwa telekomunikacyjnego posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, nadzorowania i projektowania w specjalności telekomunikacyjnej.
2. Inspektor nadzoru budownictwa elektrycznego posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Inspektor nadzoru budownictwa drogowego posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym w szczególności wykażą, że posiadają ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 200 000, 00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
2. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
3. informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia.
5. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wskazany w pkt. III.4.3.1).
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA:
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY:
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1.1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót
1.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe;
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
1.2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:
a) niewypały i niewybuchy;
b) wykopaliska archeologiczne;
c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne;
d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, wystąpienie wód gruntowych o ile nie przewidywała ich wystąpienia dokumentacja techniczna itp.
1.3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na teren budowy w umownym terminie
b)wstrzymanie robót przez Zamawiającego;
c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót;
1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma â typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;
1.5 inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem;
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 â 1.5 termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia
Zmiany osobowe
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy
b) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę.
3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy.
d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami.
W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji.
f) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 ďż˝1 Kodeksu cywilnego.
g) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3 a,d,e,f,g możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.
W przypadku pkt. 3.b zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów.
W przypadku pkt. 3.c zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie.
W przypadku pkt. 3.d zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których Zamawiający rezygnuje.
Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, 2 i 3 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego)
b) zmiany danych teleadresowych,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Młodzieszyn -, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, Województwo Mazowieckie, Powiat Sochaczewski, tel. 0-46 864-17-50, faks 0-46 864-17-65.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godz. 1000 Sekretariat Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, Województwo Mazowieckie, Powiat Sochaczewski, tel. 0-46 864-17-50, faks 0-46 864-17-65.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania Projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie o wartości niższej niż określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Zamówienie jest współfinansowane w ramach Projektu âPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w GminieMłodzieszynâ współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 â Społeczeństwo informacyjne â zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. â Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu â eInclusion.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
siwz-inspektor_07.01.2014.doc
zalacznik_1-inspektor.doc
zalacznik_2-inspektor.doc
zalacznik_3-inspektor.doc
zalacznik_4-umowa_inspektor.doc
zalacznik_5-inspektor.doc
zalacznik_6-inspektor.doc
zalacznik_7-inspektor.doc