Zapytanie cenowe dla zamówienia publicznego
o wartości nie przekraczającej 30 000 euro
W związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o wartości
nie przekraczającej równowartości 30 000 euro, zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej wykonania zamówienia obejmującego:
âWybór licencjonowanego rzeczoznawcy majątkowego nieruchomości
stanowiących własność Gminy Młodzieszyn w 2019 r.â
I. Zakres zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność Gminy Młodzieszyn w celu:
1/ sprzedaży niezabudowanych nieruchomości w przetargu
2/ sprzedaży zabudowanych nieruchomości w przetargu
3/ aktualizacji opłat użytkowania wieczystego
4/ przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności
5/ nabycia nieruchomości na własność Gminy (w tym również pod drogi gminne)
Wymagania stawiane wykonawcy
1/ Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz
wykonanie zamówienia w terminie 30 dni od dnia przyjęcia zlecenia.
2/ Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość świadczonej usługi, zgodnej z warunkami
technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3/ Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako
staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
4/ Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez
Zamawiającego z przedstawicielem Wykonawcy.
5/ Inne wymagania określone w istotnych postanowieniach umowy oraz wynikające
z przepisów prawa.
Oferta powinna zawierać:
- cenę brutto wykonania usług określonych w zamówieniu
II. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie Zamawiającego â Urząd Gminy w Młodzieszynie ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn
Pracownikiem upoważnionym do kontaktu jest: Karol Jarka 46 864-17-67, 864-17-50
III. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 02 stycznia 2019 r. do godz. 1300
Otwarcie ofert w dniu 02.01.2019 r. o godz. 1400
Dopuszcza się złożenie ofert:
- w formie pisemnej na adres:
Urząd Gminy w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn
- za pośrednictwem faksu 46 864-17-65
W przypadku złożenia oferty za pośrednictwem poczty, liczy się data wpływu oferty do sekretariatu Urzędu.
Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę.
IV. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
1. Udzielenia zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także
dysponują zasobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
Zamówienia
2. Wykonawca w celu spełnienia wyżej wymienionych warunków, do oferty załączy:
1/ dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
i w tym względzie przedsiębiorcami w rozumieniu art. 2 i art. 4 ust. 1 i 2, prowadzącymi
działalność gospodarczą zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r.
o swobodzie działalności gospodarczej (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 1829)
V. Termin wykonania zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r.
VI. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Kryterium wyboru oferty będzie cena ofertowa (100%)
VII. Termin związania z ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni i rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert
VIII. Informacja:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie zamieszczona w siedzibie Zamawiającego oraz
zostanie opublikowana na stronie internetowej Urzędu Gminy Młodzieszyn.
IX. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana pisemnie lub telefonicznie wykonawcy, którego ofertę wybrano.
X. Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert
Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Załącznik nr 1
do zapytania ofertowego
............................................................................
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ........................................
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ............................................
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ............................................
(nazwa, adres, nr telefonu, fax-u Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do zapytania ofertowego â numer sprawy âŚâŚâŚâŚ składamy ofertę cenową na wykonanie zamówienia, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. â Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.), którego przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
Usług w zakresie rzeczoznawstwa majątkowego na potrzeby gospodarki nieruchomościami Gminy Młodzieszyn â w szczególności zgodnie z zapisami Działu V, Rozdziału 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2018 r., poz. 121.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207 poz. 2109 ze zm.).
1. Cena brutto:
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ..âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ...âŚâŚâŚâŚ..
Słownie:
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ..âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ
Wartość Vat (%) âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ..
2. Prace będą wykonywane sukcesywnie według potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego na podstawie pisemnych zleceń Zamawiającego.
3. Zaoferowane ceny jednostkowe nie podlegają zwiększeniu w trakcie realizacji umowy.
4. Termin wykonania zamówienia:
a) od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wykorzystania środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
5. Termin płatności: 30 dni.
6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nim zawarte.
7. Oświadczamy, że zdobyliśmy wszelkie informacje, które były konieczne do przygotowania oferty cenowej oraz, że wyceniliśmy wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia opisanego przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym oraz, że akceptujemy bez zastrzeżeń projekt umowy, który był załącznikiem do zapytania ofertowego.
8. Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącego integralną część oferty są:
a) Wypełniony i parafowany projekt umowy;
b) Kopie posiadanych uprawnień;
c) Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu;
d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi.
9. Tajemnica przedsiębiorstwa:
Niniejszym zastrzegamy, iż informacje składające się na niniejszą ofertę, zawarte na stronach od âŚâŚ..âŚâŚ.âŚ. do âŚâŚ.âŚâŚâŚ.. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503) i jako takie nie mogą być udostępniane osobom trzecim.
Uwaga: zgodnie z art. 8 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz. U.
z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy, tj. ânazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertachâ.
................................. dn. .................... r.
...............................................................
czytelny podpis lub pieczęć imienna
i podpis osoby umocowanej do
dokonywania czynności
w imieniu Wykonawcy
.......................................................
pieczątka firmy
Załącznik nr 2
do zapytania ofertowego
............................................................................
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ........................................
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ............................................
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ............................................
(nazwa, adres, nr telefonu, fax-u Wykonawcy)
FORMULARZ CENOWY
Cenowa ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia:
L.p.
|
Usługa
|
Szacunkowa ilość w okresie umowy
|
Cena jednostkowa brutto
|
Wartość brutto
|
1.
|
Wycena działki niezabudowanej
|
3
|
|
|
2.
|
Wycena nieruchomości dla celów ustalenia opłaty z tytułu aktualizacji opłaty rocznej prawa użytkowania wieczystego.
|
3
|
|
|
3.
|
Wycena nieruchomości zabudowanych w przetargu
|
1
|
|
|
4.
|
Wycena nieruchomości z tytułu nabycia przez Gminę (w tym pod drogi)
|
5
|
|
|
5.
|
Wycena nieruchomości rolnych
|
4
|
|
|
6.
|
Aktualizacja operatu szacunkowego
|
4
|
|
|
OGÓŁEM (Łączna wartość brutto)
|
|
#717
Wartość z pozycji OGÓŁEM należy przenieść do formularza ofertowego.
................................. dn. ..................... âŚ. r.
...............................................................
czytelny podpis lub pieczęć imienna
i podpis osoby umocowanej do
dokonywania czynności
w imieniu Wykonawcy
.......................................................
pieczątka firmy
Młodzieszyn 11.12.2018 r.