Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512
Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8641750, 8641760, faks 046 8641765.
- Adres strony
internetowej zamawiającego: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT
ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Rewitalizacja terenu przy świetlicy wiejskiej w
Kamionie oraz roboty budowlane przy świetlicy wiejskiej w Kamionie oraz roboty
remontowe strażnicy , gmina Młodzieszyn, etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu
oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany zakres robót przewiduje
min : 1. Remont garaży 2. Roboty budowlane na zapleczu strażnicy 3. Ogrodzenie
4. Utwardzenie terenu 5. Wyposażenie.
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV): 45.23.32.00-1, 45.45.30.00-7, 45.34.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się
złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się
złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA
LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE
O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 8000,00- PLN (słownie
złotych: osiem tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od
wyboru Oferenta) w następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: nr
18 9283 0006 0028 0011 2000 0020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest
zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w
art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3.
Kopie w.w form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za
zgodność z oryginałem. Oryginał powinien być złożony u Zamawiającego w
oddzielnej kopercie z zaznaczeniem (wadium do przetargu), należy podać nazwę i
numer postępowania. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona
wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres
związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą
zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania 5. Termin wnoszenia
wadium upływa w dniu składania ofert do godziny 10:10, przy czym w przypadku
wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu wskazanej w pkt
7.1. kwoty na rachunek Zamawiającego 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim
wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.7.11 7. Wykonawcy, którego oferta
zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie
po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.
Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.
7.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci
je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową
za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz
z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.
25 ust 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Oferent, którego oferta zostanie
wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a .odmówi
podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. odmówi wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku
należy przedłożyć oświadczenie o możliwości pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w branży budowlanej ( minimum
24 m-ce czynnej działalności). - w przypadku ubiegania się o udzielenie
niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty
mogą być dołączone do oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca
wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub
wykonuje co najmniej po 2 zadania inwestycyjne o zakresie i złożoności
porównywalnym z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi
dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane
należycie. - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia
przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe dokumenty mogą być dołączone do
oferty w imieniu wszystkich konsorcjantów (wspólnie).
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca
wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie co
najmniej 460 000 PLN na całość projektu
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego
zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności
personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność
kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
·
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia
warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów,
przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art.
26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot
środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej
niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
-
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty
niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wykazu przedstawicieli lub
pełnomocników (wraz z wzorami podpisów), uprawnionych do podpisywania
dokumentów w firmie. 2) Formularz ofertowy 3) Zaparafowany projekt umowy. 4)
Kosztorysy ofertowe szczegółowe 5) Wykaz stawek i narzutów- według załącznika
nr 6 6) dowód wniesienia wadium 7) OŚWIADCZENIE zgodnie z art. 24 ust1 lub ust.
2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Podwykonawcy wskazanego w ofercie ( jeśli
dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień
umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z
okoliczności wymienionych poniżej: 13.1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót
13.1.1. zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski
żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie
odbiorów; 13.1.2. zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami
geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i
niewybuchy; b) wykopaliska archeologiczne; c) odmienne od przyjętych w
dokumentacji projektowej warunki geologiczne; d) odmienne od przyjętych w
dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie
niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych,
wystąpienie wód gruntowych o ile nie przewidywała ich wystąpienia dokumentacja
techniczna itp. 13.1.3. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez
Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót; 13.1.4 zmiany będące następstwem działania organów administracji i
innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w
szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod
inwestycję, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub
regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych
okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne
podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy
administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z
przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez
właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 13.1.5 inne przyczyny
zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością
prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem; W
przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt I.1 - I.5
termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas
niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie
dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 13.2. Zmiana sposobu
spełnienia świadczenia 13.2.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególności
następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub
urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z
rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub
urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji
przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub
umożliwiające uzyskanie lepszej jakości Robót. c) pojawienie się nowszej
technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie
czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu
przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w
dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania
przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne
od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych
lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; g) konieczność
zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, lub okoliczności
gospodarczych, h) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku
niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy
sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa W przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 13.2.1 możliwa jest w
szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak
również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. Zamawiający przewiduje w takiej
sytuacji zmianę wynagrodzenia odpowiednio do zmian zaistniałych w trakcie
realizacji zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi wtedy metodą powykonawczą z
zastosowaniem stawek przyjętych do wyceny robót w ofercie wykonawcy. 13.2.2
Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje
przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych
warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy Zmiana osób podanych w
ofercie wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie
wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ ,
a dla dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na
zaproponowaną osobę. 13.3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi
okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy
zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiana sposobu
rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy. d) rezygnacja
przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. e) kolizja z
planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W
takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych
powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji. f) zmiany uzasadnione
okolicznościami o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego. g) gdy
zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca
niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. W
przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 13.3
a,d,e,f,g możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i
technologii robót, jak również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. W
przypadku pkt. 13.3.b zmiana stawki VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części,
jakiej dotyczą te zmiany przepisów. W przypadku pkt. 13.3.c zmiany dostosują
sposób rozliczeń lub płatności do wymogów zmienionych w umowie. W przypadku
pkt. 13.3.d zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac, zmian dokumentacji
i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie Robót, z których
Zamawiający rezygnuje. Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 13.1, 13.2 i
13.3 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie
stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą
żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. . Nie stanowi zmiany umowy w
rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych
związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr
rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień
dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych d) udzielenie
zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Młodzieszyn 96-512 Młodzieszyn ul.Wyszogrodzka 25 pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2012
godzina 10:10, miejsce: Urząd Gminy Młodzieszyn 96-512 Młodzieszyn
ul.Wyszogrodzka 25 pokój nr 15.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz-remiza_osp_kamion-ii_etap.doc
projekt_budowlany_osp_kamion.pdf
przedmiar-osp_kamion.pdf
stopwior_osp_kamion.pdf
karta_gwarancji-osp_kamion.doc