Załącznik Nr 2
……………………………….
(pieczęć wykonawcy)
ZESTAWIENIE OFERTOWO - CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Lp.
|
Demontaż, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest
|
Cena
jednostkowa
brutto zł
|
Słownie cena jednostkowa brutto
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
|
|
|
|
1. |
Demontaż, transport i unieszkodliwienie 1 m² wyrobów zawierających
azbest |
|
|
|
|
|
|
2. |
Transport i unieszkodliwienie 1 m2 wyrobów zawierających azbest |
|
|
|
|
|
|
Kwota powyższa będzie brana pod uwagę przez Zamawiającego w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty.
............................................... …………………....................................................
miejscowość, dnia podpisy i imienne pieczątki osób(y)
uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
...............................................
Załącznik Nr 3
.....................................................
( pieczęć wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
w trybie art. 44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
Dotyczy: „Usuwania i unieszkodliwiania azbestu na terenie Gminy Młodzieszyn w 2011 r.”
działając w imieniu ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(nazwa firmy dokładny adres Wykonawcy/Wykonawców)
oświadczam, że spełniam warunki dotyczące:
1. Posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia.
3. Dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
........................., dnia ........................
..................................................................
Podpis(y) i imienna pieczątka uprawnionej osób(y)
reprezentującej(ych) Wykonawcę
Załącznik Nr 4
.....................................................
( pieczęć wykonawcy)
OŚWIADCZENIE WYKONAWCY
(dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą)
Dotyczy:
Usuwania i unieszkodliwiania azbestu z terenu gminy Młodzieszyn w 2011r
działając w imieniu ................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(nazwa firmy dokładny adres Wykonawcy/Wykonawców)
oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm ) tzn.:
........................., dnia ........................
..................................................................
Podpis(y) i imienna pieczątka uprawnionej osób(y)
reprezentującej(ych) Wykonawcę
Załącznik Nr 5
.................................................
(pieczęć wykonawcy)
Wykaz robót -doświadczenie zakresie wykonawstwa
Dotyczy:
Usuwania i unieszkodliwiania azbestu z terenu gminy Młodzieszyn w 2011 r
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postepowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc
wykonania oraz telefonu kontaktowego do zamawiającego.
Lp
|
Nazwa i adres
Zamawiającego
wraz z numerem
telefonu
|
Rodzaj
(nazwa)
zamówienia i miejsce
|
Całkowita
wartość
zamówienia
|
Rozpoczęcie
realizacji zadania
(dzień, miesiąc,
rok)
|
Ukończenie
realizacji
zadania
(dzień,
miesiąc, rok)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
...................................... …………………………...................................................
data , miejscowość Podpis(y) i imienna pieczątki osób(y) uprawnionych
do reprezentowania Wykonawcy
Załącznik Nr 6
..........................................................
(pieczęć firmowa wykonawcy)
Oświadczenie i wykaz pojazdu/ów i wyposażenia technicznego
Oświadczamy, że dysponujemy pojazdem/ pojazdami przystosowanymi do transportu wyrobów zawierających azbest* oraz wyposażeniem technicznym
Lp.
|
Wykaz pojazdów , nr rejestracyjny
|
Wyposażenie techniczne
|
1.
|
|
|
2.
|
|
|
3.
|
|
|
4.
|
|
|
5.
|
|
|
6.
|
|
|
............................................... …………………....................................................
miejscowość, dnia podpisy i imienne pieczątki osób(y)
uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
* należy wypełnić również, gdy wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
Załącznik Nr 7
.................................................
(pieczęć wykonawcy)
KWALIFIKACJE TECHNICZNE – WYKAZ OSÓB
Dotyczy:
Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Młodzieszyn w 2011 r.
A. Proponowany personel do realizacji przedsięwzięcia
Nazwisko i imię |
Doświadczenie
( lata pracy)
|
Rodzaj wykonywanych czynności
przy realizacji zadania
|
|
|
|
............................................... …………………....................................................
miejscowość, dnia podpisy i imienne pieczątki osób(y)
uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy
* należy wypełnić również, gdy wykonawca przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
Załącznik Nr 8
.....................................................
( pieczęć wykonawcy)
Dotyczy:
Usuwania unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Młodzieszyn w 2011r.
OŚWIADCZENIE
W imieniu ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
( nazwa i siedziba Wykonawcy)
Oświadczamy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
........................., dnia ........................
..................................................................
Podpis(y) i imienna pieczątka uprawnionej osób(y)
reprezentującej(ych) Wykonawcę
Załącznik Nr 9
.....................................................
( pieczęć wykonawcy)
Dotyczy:
Usuwania i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Młodzieszyn w 2011r.
OŚWIADCZENIE
W imieniu ..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
( nazwa i siedziba Wykonawcy)
Oświadczam(y), że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)
........................., dnia ........................
..................................................................
Podpis(y) i imienna pieczątka uprawnionej osób(y)
reprezentującej(ych) Wykonawcę
Załącznik Nr 10
(PROJEKT UMOWY)
Umowa nr ...................................
zawarta w dniu ................. 2011 r. w Młodzieszynie
pomiędzy
Gminą Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, reprezentowaną przez Wójta Gminy - Joannę Szymańską
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy Młodzieszyn – Małgorzaty Zawadzkiej
zwaną dalej „Zamawiającym”
a
............................................................ z siedzibą w ............................................................... przy
ulicy...................................................................................................................
reprezentowanym przez:
1) ........................................................................................
zwanym dalej „Wykonawcą”.
na podstawie art. 4 pkt.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.),w rezultacie dokonania przez Zamawiającego wyboru oferty wykonawcy w zaproszeniu do składania ofert została zawarta umowa następującej treści:
§ 1
1. Zamawiający zamawia, a Wykonawca zobowiązuje się wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w zaproszeniu , zadanie polegające na: Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie Gminy Młodzieszyn w 2011 r. zwane dalej również Usługami.
2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na zasadach określonych w „Programie usuwania wyrobów zawierających azbest dla terenu Gminy Młodzieszyn na lata 2010-2016 z perspektywą do roku 2032 ” (Uchwała Nr XLVIII/223/2010 Rady Gminy Młodzieszynie z dnia 22 lipca 2010 r. )
3. Wykonawca oświadcza, że:
1) zapoznał się z terenem prowadzenia usług (dokonał wizji lokalnej), oraz że warunki
prowadzenia usług są mu znane,
2) w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie będzie ponosił koszty organizacji,
zabezpieczenia i utrzymania miejsca usług oraz wszelkie inne koszty niezbędne
dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
3) będzie przestrzegał przepisów w jakikolwiek sposób związanych z realizacją przedmiotu
umowy i poleceń osób sprawujących nadzór ze strony Zamawiającego.
4) Przedmiot niniejszej umowy w całości zostanie wykonany od dnia jej obowiązywania
do dnia 30 listopada 2011 roku.
§ 2
1. Wykonawca oświadcza, iż Usługi objęte niniejszą umową wykona z/bez udziałem/u
podwykonawców.***
2. Niezależnie od oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 Wykonawca może zawrzeć umowę
o wykonanie części Usług z innymi podmiotami, jeśli nie spowoduje to wydłużenia czasu
wykonania Usług stanowiących przedmiot niniejszej umowy, ani nie zwiększy kosztów
wykonania tych Usług.
3. Wykonawca ma prawo korzystać z usług dalszych podwykonawców lub innych osób trzecich
wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego w zakresie treści umowy
z podwykonawcą, którą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu
do akceptacji.
4. W przypadku powierzenia wykonania części lub całości Usług innym podmiotom,
Wykonawca zobowiązany jest do koordynacji Usług w wykonywanych przez te wykonywanych przez te podmioty i ponosi przed Zamawiającym odpowiedzialność za ich należyte wykonanie, jak za działania przed Zamawiającym odpowiedzialność za ich należyte wykonanie, jak za działania własne.
5. W przypadku przejęcia zobowiązań wobec Podwykonawcy przez Zamawiającego należność
przysługująca Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy zostanie zmniejszona o kwotę
wynagrodzenia należnego Podwykonawcy.
6. Strony postanawiają, że w przypadku, gdy jakakolwiek osoba trzecia wystąpi w stosunku
do Zamawiającego z jakimikolwiek roszczeniami związanymi z realizacją Usług, w zakresie
obejmującym całość lub cześć Robót, Wykonawca po uzyskaniu stosownej informacji
od Zamawiającego o zgłoszonych roszczeniach, zobowiązuje się zwolnić Zamawiającego
z obowiązku świadczenia na rzecz tej osoby trzeciej i przejąć jej roszczenia do zaspokojenia.
7. W przypadku, gdy w okolicznościach, o których mowa w ustępie poprzednim, w stosunku
do Zamawiającego zapadnie prawomocne orzeczenie, na mocy, którego Zamawiający
zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz osoby trzeciej lub do spełnienia jakiegokolwiek
świadczenia, Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu na rzecz Zamawiającego sumy
zapłaconej przez Zamawiającego osobie trzeciej na podstawie takiego orzeczenia albo zwrotu
kosztów o wartości świadczenia wynikającego z takiego orzeczenia, a ponadto do zwrotu
kosztów postępowania sądowego lub administracyjnego poniesionych przez Zamawiającego,
w terminie 5 dni od daty otrzymania wezwania do zapłaty od Zamawiającego.
§ 3
1. Zamawiający ustanawia do nadzoru, kontaktu z Wykonawcą przedstawiciela
Zamawiającego w osobie: …………………………………………………………………..
2. Wykonawca ustanawia do kontaktu przedstawiciela w osobie:……………………………
§ 4
Wykonawca zobowiązuje się:
1) wykonywać Usługi z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami niniejszej umowy,
2) przestrzegać poleceń osób sprawujących nadzór ze strony Zamawiającego,
3) prowadzić Usługi w sposób niepowodujący szkód, w tym zagrożenia bezpieczeństwa ludzi i mienia oraz ponosić odpowiedzialność za szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim,
4) ubezpieczyć Usługi z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej, a koszty ubezpieczenia uwzględnić w cenie oferty,
5) przestrzegać przepisów BHP a wszelkie koszty związane z wypełnieniem w/w przepisów uwzględnić w cenie oferty,- każdorazowe rozpoczęcie Usług poprzedzić wykonaniem należytego oznakowania i zabezpieczenia terenu, na którym Usługi będą wykonywane oraz terenu wokół miejsca prowadzenia Usług, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) Ponosić pełną odpowiedzialność za utrzymanie oznakowania i zabezpieczenia Usług w trakcie ich wykonywania,
7) w czasie realizacji Usług do utrzymywania terenu wykonywania Usług w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, do usuwania wszelkich urządzeń pomocniczych oraz zbędnych materiałów, odpadów, śmieci raz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych,
8) po zakończeniu Usług uporządkowania miejsca wykonywania Usług oraz okolic terenu, na którym wykonywane były Usługi.
§ 5
1.Wynagrodzenie, za wykonanie przedmiotu umowy ustala się w następujący sposób:
- Demontaż, transport i unieszkodliwienie 1 m² wyrobów zawierających azbest
za kwotę brutto ……………….………………………zł
- Transport i unieszkodliwienie 1 m2 wraz wyrobów zawierających azbest
za kwotę brutto ……………….………………………zł
2. Całkowite wynagrodzenie wykonawcy nie może przekroczyć kwoty 50.000,00- zł brutto.
3. Ostateczne wynagrodzenie wykonawcy określone zostanie na podstawie faktycznie
wykonanych prac i ich odbiorze protokołami zdawczo - odbiorczymi, przy uwzględnieniu
wynagrodzenia określonego w ust. 1 .
Zakres rzeczowo – finansowy został ustalony przez Zamawiającego na podstawie stawek podanych przez oferenta . Zakres rzeczowo-finanowy jest załącznikiem do niniejszej umowy.
4. Kwota obejmuje podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.(Dz. U. z 2004 r. Nr 54 poz. 535 z późn. zm.)
5. Wynagrodzenie określone w ust. 1 obejmuje całość kosztów usług oraz wydatków
niezbędnych do zrealizowania przedmiotu umowy,
6.Faktura ta płatna będzie przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania – na
konto Wykonawcy wskazane w fakturze.
§ 6
1. Strony ustalają, że Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania postanowień umownych w przypadku:
1) za opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0,2% wartości całości
wynagrodzenia ofertowego, o którym mowa w § 8 ust.1, za każdy dzień opóźnienia
w wykonaniu całości lub części Usług,
2) za odstąpienie od umowy lub jej rozwiązanie z przyczyn niezależnych
od Zamawiającego, stanowiącej 5% wartości całości wynagrodzenia ofertowego,
o którym mowa w § 8 ust.1
9) Kary umowne płatne są w terminie 14 dni od daty skierowania do Wykonawcy wezwania do zapłaty określonych kar umownych.
10) Zamawiający ma prawo potrącania kar umownych z wierzytelnościami Wykonawcy z tytułu wynagrodzenia za realizację Usług objętych niniejszą umową, na co Wykonawca wyraża zgodę .
11) Zamawiający może dochodzić odszkodowania przewyższającego wartość kar umownych, na zasadach ogólnych.
§ 7
1.Przedmiotem odbioru końcowego będzie całość wykonanych usług objętych przedmiotem
zamówienia na podstawie pisemnego zgłoszenia Wykonawcy do Zamawiającego.
2. Jeżeli Zamawiający uzna, że usługi zostały wykonane zgodnie z opisem przedmiotu
zamówienia, w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy termin odbioru końcowego
przedmiotu zamówienia, w innym wypadku Zamawiający wezwie Wykonawcę do usunięcia
stwierdzonych wad lub usterek, które Wykonawca musi usunąć w terminie 7 dni od daty
otrzymania stosownego wezwania.
3. Z czynności odbioru końcowego zostanie sporządzony protokół odbioru końcowego,
uwzględniający stwierdzone wady i usterki oraz terminy ich usunięcia, podpisany
przez upoważnionych przedstawicieli stron umowy.
4. O usunięciu wad lub usterek stwierdzonych w protokóle odbioru końcowego Wykonawca
niezwłocznie zawiadomi pisemnie Zamawiającego, a Zamawiający niezwłocznie przystąpi
do ich odbioru.
5. Zamawiający będzie upoważniony do natychmiastowego usunięcia wad lub usterek na koszt
Wykonawcy w przypadku opieszałości Wykonawcy w ich usunięciu, gdy będą one stanowiły
zagrożenie życia, lub zagrożenie w ruchu drogowym.
§ 8
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
2. Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty jej zawarcia w przypadku, gdy Wykonawca nie rozpoczął realizacji przedmiotu niniejszej umowy w terminie 14 (czternastu) dni od jej zawarcia.
3. Zamawiający ma prawo rozwiązać niniejszą umowę w trybie natychmiastowym bez zachowania wypowiedzenia w przypadku, gdy:
1) w stosunku do Wykonawcy zostanie wydane prawomocne orzeczenie zakazujące
przedsiębiorcy wykonywania działalności gospodarczej,
2) wobec Wykonawcy zostanie wszczęte postępowanie upadłościowe lub likwidacyjne,
3) wobec Wykonawcy zostanie wszczęte postępowanie egzekucyjne,
4) zaprzestania przez Wykonawcę realizacji Robót przez okres 2 kolejnych dni,
5) pomimo wezwania Wykonawca będzie realizował Roboty niezgodnie z postanowieniami
niniejszej umowy.
§ 9
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie
pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy dopuszczalna jest w następujących przypadkach:
1) jeśli wartość robót uzupełniających, których konieczności wykonania nie można było
przewidzieć w momencie zawarcia umowy nie przekracza wartości robót, których
wykonanie stało się zbędne lub niecelowe (roboty zamienne),
2) jeśli zmiana przedmiotu umowy lub terminu jej wykonania jest spowodowana
przyczynami niezależnymi od stron umowy i niezawinionymi przez Wykonawcę,
w szczególności siły wyższej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych
uniemożliwiających wykonanie usługi,
3) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujące
niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych
umowa w szczególności na skutek zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych, zgodnie
z przepisami odrębnymi,
4) jeśli zmiana będzie dotyczyć elementów, które nie były integralną częścią oferty.
§ 10
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Umowę sporządzono w dwóch egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron
3. Wszelkie spory wynikłe na podstawie niniejszej umowy będą rozpatrywane przez Sąd
właściwy dla siedziby Zamawiającego.
4. Strony zgodnie oświadczają, że zobowiązują się do pisemnego powiadamiania drugiej
strony o każdorazowej zmianie adresu wskazanego w umowie pod rygorem uznania
za doręczoną korespondencji skierowanej na adres wskazany w umowie z datą upływu
terminu do odbioru awizowanej przesyłki.
5. Przesyłki uznaje się za doręczone również w dacie odmowy ich odbioru przez adresata
§ 11
Integralną częścią niniejszej umowy są jej załączniki, a w szczególności:
I. Oferta Wykonawcy wraz z załącznikami,
II. Zestawienie rzeczowo-finansowe.
Zamawiający Wykonawca
Kontrasygnata Skarbnika