Ogłoszenie o zamówieniu UG-ZP-341/4/2012
Wójt Gminy Młodzieszyn ogłasza przetarg nieograniczony na
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej im. płk. Ludwika Głowackiego w Janowie
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 456582 - 2012; data zamieszczenia: 17.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8641750 begin_of_the_skype_highlighting 046 8641750 end_of_the_skype_highlighting, 8641760, faks 046 8641765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach programu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej im. płk. Ludwika Głowackiego w Janowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja pomocy dydaktycznych w ramach programu Cyfrowa szkoła dla Szkoły Podstawowej im. płk. Ludwika Głowackiego w Janowie tj. przenośnych komputerów dla ucznia - 18 szt., przenośnych komputerów dla nauczyciela - 4 szt., szafki do przechowywania i bezpiecznego przemieszczania komputerów uczniów 1 szt., sieciowe urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. , tablice interaktywne - 1 szt. , projektory krótkoogniskowe - 1szt., serwer i oprogramowanie do platformy - 1 szt., głośniki - 1szt., bezprzewodowy punkt dostępowy - 3 szt., router - 1 szt., ekran 180x180 - 2 szt., wizualizer - 1 szt. Szczegółowy wykaz sprzętu i oprogramowania stanowi załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja minimalnych wymogów technicznych dla oferowanego sprzętu. W ramach ceny zamówienia powyżej opisanych urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, instalacji (wraz z okablowaniem w listwach), konfiguracji, uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz przeprowadzenia instruktażu stanowiskowego. Wszystkie urządzenia mają być kompatybilne i skonfigurowane do pracy w szkolnej sieci bezprzewodowej powstałej na dostarczonych urządzeniach. Dostarczone urządzenia spełniają następujące warunki: 1) posiadają deklarację CE; 2) posiadają certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3) są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 4) posiadają dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim; 5) posiadają dokumentację potwierdzającą spełnienie wymagań zawartych w SIWZ; 6) posiadają okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, a w przypadku tablic interaktywnych - nie krótszy niż 5 lat. Dostawca zapewnia w okresie gwarancyjnym (w cenie oferty): 1) Opiekę serwisową w ramach zakupionego sprzętu oraz utrzymanie ciągłości i prawidłowego funkcjonowania zakupionych urządzeń; 2) Czas reakcji serwisu do 1 dnia roboczego (kontakt telefoniczny, mailowy) w celu rozpoznania problemu; 3) W sytuacji uszkodzenia urządzenia gdy czas naprawy wyniesie powyżej 2 dni roboczych, urządzenie zastępcze umożliwiające ciągłość funkcjonowania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 48.70.00.00-5, 32.51.00.00-1, 31.21.33.00-5, 32.34.00.00-8, 30.23.21.00-5, 30.21.61.10-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- . Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie realizację co najmniej dwóch dostaw, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego o podobnym charakterze i wartości. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. oświadczenie o posiadaniu przez dostarczane urządzenia certyfikatów zgodność CE, certyfikatu ISO 9001 dla producentów sprzętu, spełnianiu wymogów normy ENERGY STAR 5.0 (komputery przenośne), że są wyprodukowane w 2012 r., fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich - format dowolny. 2. wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ złożony w formie oryginału; 3. dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie do reprezentowania wykonawcy np.: aktualny dokument rejestrowy lub ewidencyjny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę; 4. w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy dodatkowo dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę. 5. w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego do oferty należy dodatkowo dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych - upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/lidera wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców. Pełnomocnictwo musi zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez wykonawcę
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Oferty sporządzone ściśle według określonych wymagań należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy w Młodzieszynie, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Joanna Szymańska
Wójt Gminy Młodzieszyn
siwz_cyfrowa_szkola_mlodzieszyn.docx
zalacznik_nr_1_do_siwz_cyfrowa_szkola_mlodzieszyn.doc
zalacznik_nr_2_do_siwz_cyfrowa_szkola_mlodzieszyn.docx
zalacznik_nr_3_do_siwz_cyfrowa_szkola_mlodzieszyn.docx
zalacznik_nr_4_do_siwz_cyfrowa_szkola_mlodzieszyn.docx
zalacznik_nr_5_do_siwz_cyfrowa_szkola_mlodzieszyn.docx
zalacznik_nr_6_do_siwz_cyfrowa_szkola_mlodzieszyn.docx