OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ MAJĄTKU, NASTĘPSTW
NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA GMINY MŁODZIESZYN I
JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH SAMODZIELNIE FUNKCJONUJĄCYCH NA LATA 2018 – 2020
Nr ogłoszenia w BZP 610170-N-2017 z dnia 2017-10-31 r
Zamieszczanie
ogłoszenia:
Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie
dotyczy: Zamówienia
publicznego
Zamówienie
dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie
mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób
będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie
przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie
przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie
postępowania
Nie
Informacje
na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku
przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień
publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Młodzieszyn, krajowy numer identyfikacyjny 75014835400000, ul. ul.
Wyszogrodzka 25 , 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, państwo
Polska, tel. 46 8641750, 8641760, e-mail sekretariat@mlodzieszyn.pl, faks
468 641 765.
Adres strony internetowej (URL): ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa
I.3) WSPÓLNE
UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział
obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z
zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4)
KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone
jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
złożenie w formie papierowej w sekretariacie Urzędu Gminy Młodzieszyn,
Adres:
ul. Wyszogrodzka 25,96-512 Młodzieszyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROGRAM KOMPLEKSOWEJ
OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ MAJĄTKU, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I
ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA GMINY MŁODZIESZYN I JEJ JEDNOSTEK
ORGANIZACYJNYCH SAMODZIELNIE FUNKCJONUJĄCYCH NA LATA 2018 – 2020
Numer referencyjny: IZPPP.271.9.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego ubezpieczenia mienia,
następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej Zamawiającego,
obejmująca następujące ryzyka dla Części 01 i/lub Części 02: 1. Ubezpieczenie
mienia od wszystkich ryzyk z rozszerzeniem o kradzież z włamaniem i rabunek w
ramach ustalonego limitu 2. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich
ryzyk, 3. Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia,
pęknięcia lub porysowania 4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
5. Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym 6. Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej, 7. Ubezpieczenia komunikacyjne/ OC, AC, NNW, ASS/.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 9. Przedmiot
zamówienia został podzielony na 2 części: A. CZĘŚĆ 01: UBEZPIECZENIE MIENIA,
NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w skład, której
wchodzą ryzyka: a.1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z rozszerzeniem o
kradzież z włamaniem i rabunek w ramach ustalonego limitu a.2. Ubezpieczenie
sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, a.3. Ubezpieczenie szyb i innych
przedmiotów szklanych od stłuczenia, pęknięcia lub porysowania, a.4.
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków a.5. Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i użytkowanym
mieniem. a.6. Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym B. CZĘŚĆ 02:
UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNE w skład, której wchodzą ryzyka: b.1. obowiązkowe
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych /OC/
b.2. ubezpieczenie autocasco /AC/ b.3. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych
wypadków kierowcy i pasażerów /NNW/ b.4. ubezpieczenie assistance pojazdów
/ASS/ 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1
do SIWZ pn. PROGRAM KOMPLEKSOWEJ OCHRONY UBEZPIECZENIOWEJ MAJĄTKU, NASTĘPSTW
NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA GMINY MŁODZIESZYN I
JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH SAMODZIELNIE FUNKCJONUJĄCYCH NA LATA 2018 – 2020,
którego integralną część stanowią ankiety nr 1-11 3. W procedurze zawarcia i
wykonania umowy na usługę ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej i
następstw nieszczęśliwych wypadków uczestniczy pełnomocnik Zamawiającego –
Kancelaria Brokerska Modus Sp. z o. o. z siedzibą w Skierniewicach ul.
Gałeckiego 14 posiadająca zezwolenie na prowadzenie działalności brokerskiej
KNUiFE nr 1419/06 wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego XIII Wydział
Gospodarczy w Warszawie nr 0000254810. 4. Kancelaria Brokerska Modus Sp. z
o.o., za wykonane czynności brokerskie dotyczące usługi ubezpieczeniowej
otrzyma prowizję od Wykonawcy wybranego przez Zamawiającego. 5. W przypadku udzielenia
zamówienia Wykonawcy, który działa w formie Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych,
Zamawiający nie będzie zobowiązany do dopłaty ewentualnej składki w celu
zrównoważenia ujemnego ryzyka Towarzystwa Ubezpieczeń Wzajemnych, zgodnie z
art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności
ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1170). 6.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie Towarzystwa Ubezpieczeń
Wzajemnych posiadał stosowne zapisy w swoim statucie, z których wynika, iż
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych będzie mogło ubezpieczać także osoby
niebędące Członkami Towarzystwa. 7. Wykonawca dla realizacji niniejszego
zamówienia musi posiadać ogólne lub szczególne warunki ubezpieczenia dla
wszystkich ryzyk określonych w przedmiocie zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza
składanie ofert częściowych na wybraną część 01 i/lub część 02 9. Zamawiający
nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie
przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11. Wykonawca i jego
ewentualny podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na umowę o pracę
pracowników, w wymiarze dowolnym etatu w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26
czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138, 2255, z
2017 r. poz. 60. 962. ze zm.), którzy wykonywać będą czynności związane z
realizacją zamówienia, takie jak: wystawianie i administrowanie dokumentów
ubezpieczenia w tym polis, certyfikatów, umów ubezpieczenia i aneksów oraz
sporządzanie raportów szkodowych.
II.5) Główny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
|
66515000-3
|
66516000-0
|
66516100-1
|
66512100-3
|
66514110-0
|
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w
miesiącach
|
Okres w
dniach
|
Data
rozpoczęcia
|
Data
zakończenia
|
|
|
2018-01-01
|
2020-12-31
|
|
|
2018-01-01
|
2020-12-31
|
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1)
Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o
ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada
Zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej i lub działalności
ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz.
U. z 2017 r. poz. 1170) w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem
niniejszego zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym
zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym
zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2)
PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1)
Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE
PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA
KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA
WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART.
25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z
właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
III.5) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W
ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
zezwolenia Ministra Finansów lub właściwego Organu Nadzoru na prowadzenie
działalności ubezpieczeniowej lub działalności ubezpieczeniowej i
reasekuracyjnej w zakresie ubezpieczeń objętych zamówieniem lub potwierdzenie
wydane przez właściwy Organ Nadzoru o posiadaniu uprawnień do prowadzenia
działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej tożsamym z przedmiotem
niniejszego zamówienia lub innego dokumentu jak zezwolenia właściwego organu na
wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii
Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzającego posiadanie
uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich
grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ
OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE
DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba
wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa
będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
klauzule
fakultatywne
|
20,00
|
klauzule
serwisu posprzedażowego
|
20,00
|
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w
tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób
postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas
trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i
warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy zgodnie z art. 144
ust.1 pkt. od 2 do 6 Pzp, a także w następujących przypadkach: 1. Zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa powodującej konieczność dostosowania
do nich warunków umowy i sposobu wykonania zamówienia, 2. zmian wartości i
rozmiarów ubezpieczonego mienia związanych z dokonanymi zakupami bądź
likwidacjami mienia w okresie trwania umowy, 3. obowiązku ubezpieczenia
wynikającego z zawartych przez Zamawiającego umów najmu, dzierżawy, leasingu i
innych umów o podobnym charakterze, 4. zmian przewidzianych w klauzulach wskazanych
w SIWZ 5. zmian korzystnych dla Zamawiającego dokonanych w treści ogólnych
warunków ubezpieczenia w zakresie w jakim mają one zastosowanie do niniejszej
umowy, 6. zmiany w terminach płatności składek ubezpieczeniowych, 7. ujawnienia
się bądź zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie trwania umowy na nowe ryzyka
ubezpieczeniowe nie ujęte w specyfikacji, Zamawiający i Wykonawca mogą dokonać
zmian za obopólnym porozumieniem w przedmiotowej kwestii. 8. Zmiany wysokości
wynagrodzenia Wykonawcy w trybie i na zasadach art.142 ust.5 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2017-11-15, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr:
|
1
|
Nazwa:
|
UBEZPIECZENIE
MIENIA, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:UBEZPIECZENIE
MIENIA, NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ w
skład, której wchodzą ryzyka: a.1. Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk z
rozszerzeniem o kradzież z włamaniem i rabunek w ramach ustalonego limitu a.2.
Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, a.3. Ubezpieczenie
szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczenia, pęknięcia lub porysowania,
a.4. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków a.5. Ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i użytkowanym
mieniem. a.6. Ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516000-0,
66512100-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
klauzule
fakultatywne
|
20,00
|
klauzule
serwisu posprzedażowego
|
20,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr:
|
2
|
Nazwa:
|
UBEZPIECZENIA
KOMUNIKACYJNE
|
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:UBEZPIECZENIA
KOMUNIKACYJNE w skład, której wchodzą ryzyka: b.1. obowiązkowe ubezpieczenie
odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych /OC/ b.2.
ubezpieczenie autocasco /AC/ b.3. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych
wypadków kierowcy i pasażerów /NNW/ b.4. ubezpieczenie assistance pojazdów
/ASS/
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66510000-8, 66516100-1, 66512100-3,
66514110-0
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2018-01-01
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium
|
Znaczenie
|
Cena
|
60,00
|
klauzule
fakultatywne
|
20,00
|
klauzule
serwisu posprzedażowego
|
20,00
|
6) INFORMACJE DODATKOWE:
siwz