Młodzieszyn 29.12.2016 r.
GKOŚ.6812.16.2016.AJ.
Zapytanie cenowe
w sprawie wykonania usług rzeczoznawcy majątkowego na potrzeby gospodarki nieruchomościami w Gminie Młodzieszyn w 2017 roku
I. Postanowienia ogólne:
1. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z Zarządzeniem Nr 67.2015 Wójta Gminy Młodzieszyn z dn. 2 listopada 2015 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30000 euro, oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (T.j. Dz. U. 2015, poz.2164, z późn. zm.).
2. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zmianami ) ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000.00 euro.
3. Do niniejszego zamówienia maja zastosowanie przepisy ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomości Dz.U. z 2015 r. poz. 1774 i 1777 z późn. zmianami).
II. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
III. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
1. Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie zamawiającego do wykonania operatów szacunkowych nieruchomości stanowiących własność Gminy w celu:
- sprzedaży niezabudowanej nieruchomości w przetargu,
- wycena budynku po byłej szkole w obrębie geodezyjnym Stare Budy,
- sprzedaży nieruchomości zabudowanej w przetargu,
- aktualizacji opłat użytkowania wieczystego,
- przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności,
- nabycia nieruchomości na własność Gminy ( w tym pod drogi gminne).
2. Operat szacunkowy, określający wartość nieruchomości powinien być zgodny z przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2015 r. poz. 1774 i 1777 ze zm.) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004 r. poz. 2109 ze zm. ) oraz Standardów Zawodowych Rzeczoznawców Majątkowych.
3. Nieruchomością dla Zamawiającego jest zarówno nieruchomość składająca się z jednej działki zapisanej w księdze wieczystej jak i wielu działek zapisanych w różnych księgach wieczystych.
Decyduje o tym przede wszystkim przeznaczenie nieruchomości, jej gospodarcze wykorzystanie, sposób użytkowania oraz forma zbycia.
4. Miejsce wykonywania usługi: teren Gminy Młodzieszyn
5. Obowiązek pozyskania wszelkich niezbędnych danych i materiałów koniecznych do wykonania zamówienia obciąża Wykonawcę.
6. Wykonawca wybrany do realizacji przedmiotu umowy sporządzi operaty szacunkowe dla każdej nieruchomości po otrzymaniu pisemnego zlecenia od zamawiającego.
7. W przypadku gdy Zamawiający nie zleci do wykonania wszystkich dokumentów będących przedmiotem zamówienia, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zleceń do pełnego zakresu. Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
IV. Termin realizacji zamówienia:
od daty podpisania umowy do 31.12.2017 r.
V. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Wykonawca jest zobowiązany do zaproponowania ceny świadczenia przedmiotowej usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. Oferta cenowa brutto musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania zamówienia i powinna być podana na poziomie cen z okresu złożenia oferty.
2. Niniejsze zamówienie pozyska Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę wykonania zamówienia.
3. Wykonawca musi spełniać następujące warunki:
a. Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania- prawa wykonywania zawodu;
b. Posiadać wiedzę i doświadczenie;
c. Dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
VI. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
1. Oferty należy składać w terminie do dnia 23.01.2017 r. do godz. 1000 do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-51 Młodzieszyn (pokój nr 13).
2. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej. âOferta na wykonywanie usług rzeczoznawcy majątkowego w Gminie Młodzieszyn w 2017 roku.â
3. Formularz ofertowy â załącznik nr 1 winien być podpisany przez osobę upoważnionej do reprezentowania zgodnie z Formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie właściwym dla jego formy organizacyjnej wraz z pieczęcią imienną, We wszystkich przypadkach gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci np. nazwa firmy, adres lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej.
4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2017 r. o godz. 1030
5. W razie wykonania czynności związanych z postępowaniem przez Pełnomocnika.
6. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia łącznie z ofertą pełnomocnictwa określającego jego zakres i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
7. wszystkie oświadczenia i dokumenty tworzące ofertę należy złożyć w formie
oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
8. Do oferty należy dołączyć kopię posiadanych uprawnień
VII. Informacje dodatkowe
1. W przypadku jeżeli wykonawca którego oferta zostanie wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
2. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
3. W szczególności:
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie.
b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
4. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Anna Jasińska, tel. 46 864-17-59 adres mail: ajasinska@mlodzieszyn.pl w godz. pracy Urzędu: poniedziałek 900 â 1700, wtorek â piątek 800 - 1600
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Załączniki:
1. załącznik nr 1 â Wzór formularza ofertowego.
2. załącznik nr 2 â Wzór umowy.
GKOŚ. 6812.16.2016 ZAŁĄCZNIK NR 1
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
(pieczęć Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
I. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
II. Nazwa i adres wykonawcy
NAZWA: ...............................................................................................................................................
ADRES: ...............................................................................................................................................
Telefon: .................................................................. fax ......................................................................
NIP: .....................................................................................................................................................
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu usług rzeczoznawcy majątkowego na potrzeby gospodarki nieruchomościami w Gminie Młodzieszyn w 2017 roku
w szczególności zgodnie z zapisami Działu V, Rozdziału 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2016 r., poz. 1774, 1777 ze zm.) oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 207 poz. 2109 ze zm.).
Cenowa ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia:
L.p.
|
Usługa
|
Szacunkowa ilość w okresie umowy
|
Cena jednostkowa brutto
|
Wartość brutto
|
1.
|
Wycena działki niezabudowanej
|
10
|
|
|
2.
|
Wycena budynku po byłej szkole w obrębie geodezyjnym Stare Budy.
|
1
|
|
|
3.
|
Wycena nieruchomości dla celów ustalenia opłaty z tytułu aktualizacji opłaty rocznej prawa użytkowania wieczystego.
|
3
|
|
|
4.
|
Wycena nieruchomości zabudowanych w przetargu
|
1
|
|
|
5.
|
Wycena w celu przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności
|
5
|
|
|
6.
|
Wycena nieruchomości z tytułu nabycia przez Gminę (w tym pod drogi)
|
5
|
|
|
OGÓŁEM (Łączna wartość brutto)
|
|
1. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią zapytania ofertowego i nie wnosimy do niego zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w nim zawarte.
2. Oświadczamy, że zdobyliśmy wszelkie informacje, które były konieczne do przygotowania oferty cenowej oraz, że wyceniliśmy wszystkie elementy niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia opisanego przez Zamawiającego w zapytaniu ofertowym oraz, że akceptujemy bez zastrzeżeń projekt umowy, który był załącznikiem do zapytania ofertowego.
3. Załącznikami do niniejszego formularza stanowiącego integralną część oferty są:
a) Wypełniony i parafowany projekt umowy;
b) Kopie posiadanych uprawnień;
c) Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu;
d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu usługi.
................................. dn. .................... r.
...............................................................
czytelny podpis lub pieczęć imienna
i podpis osoby umocowanej do
dokonywania czynności
w imieniu Wykonawcy
GKOŚ. âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ. ZAŁĄCZNIK 2
UMOWA NR âŚâŚâŚ..
zawarta w dniu .................... w Młodzieszynie pomiędzy:
Gminą Młodzieszyn z siedzibą przy ul. Wyszogrodzkiej 25, 96-512 Młodzieszyn,
zwanym dalej "Zamawiającymâ, reprezentowanym przez:
Wójta Gminy â Monikę Pietrzyk
przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy â Małgorzaty Zawadzkiej
a
...................................................................................................................................................................
zwaną dalej "Wykonawcą" i reprezentowaną przez:
...........................................................âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ
została zawarta umowa następującej treści.
ďż˝ 1
Zgodnie ze złożoną ofertą w dniu ................., Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do
wykonania na każde zlecenie:
1. Wyceny nieruchomości.
2. Wykonania operatu szacunkowego nieruchomości gruntowej, w celu naliczania jednorazowej opłaty planistycznej z tytułu wzrostu wartości nieruchomości gruntowych spowodowanych budową infrastruktury technicznej (art. 145 ustawy o gospodarce nieruchomościami)
3. Wykonania dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu.
ďż˝ 2
W wyniku realizacji przedmiotu umowy Wykonawca powinien przedłożyć Zamawiającemu:
1. Operat szacunkowy zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2015 r., poz. 1774, 1777 ze zm.) i Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzenia operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207 poz. 2109 ze zm.)
2. Operaty szacunkowe sporządzone dla określenia wartości nieruchomości gruntowych przeznaczonych do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności muszą zawierać dodatkową klauzurę o możliwości wykorzystania ich do aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego, w przypadku gdy użytkownik wieczysty zrezygnuje z przekształcenia,
ďż˝ 3
Wykonawca wykonuje przedmiot umowy na podstawie:
1. Zlecenia przez Gminę, zawierającego wykaz nieruchomości przeznaczonych do wyceny, które będą sukcesywnie przekazywane Wykonawcy do realizacji.
2. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w zleceniu, w uzasadnionych przypadkach (niezależnych od Wykonawcy) wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. Wystąpienie o przedłużenie terminu wykonania zlecenia winno nastąpić przed upływem terminu jego wykonania.
ďż˝ 4
1. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 14 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, w ramach otrzymanego wynagrodzenia ustalonego w ďż˝ 9 ust. 1 Umowy, do sporządzenia nowego operatu szacunkowego w przypadku gdy stan lub wartość nieruchomości przedstawione w operacie szacunkowym uległy zmianie (art. 156 ust. 3 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 14 dni od daty otrzymania pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego, w ramach otrzymanego wynagrodzenia ustalonego w ďż˝ 9 ust. 1 Umowy, do umieszczenia stosownej klauzuli w operacie szacunkowym, potwierdzającą jego aktualność, w przypadku stwierdzenia przez rzeczoznawcę majątkowego, który sporządził operat, że po okresie 12 miesięcy od daty jego sporządzenia, wartości przedstawione w operacie szacunkowym nie uległy zmianie (art. 156 ust. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami).
3. Zamawiający może skorzystać z uprawnienia określonego w ust.2 w okresie 2 lat od daty podpisania Umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia pisemnych wyjaśnień na żądanie Zamawiającego w zakresie sporządzonego przedmiotu umowy, w terminie 10 dni od daty doręczenia pisemnego żądania.
5. Wykonawca zobowiązany jest stawiać się na wyznaczone terminy posiedzeń w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Warszawie oraz w sądach powszechnych jak również narad, rozpraw administracyjnych z udziałem stron postępowania, w sprawach których dotyczy operat szacunkowy, przy czym Zamawiający zobowiązany jest do poinformowania Wykonawcy o wyznaczonych terminach.
ďż˝ 5
Zamawiający wyraża zgodę na wykonywanie zlecenia przez Podwykonawców posiadających uprawnienia, ale za działania tych osób Wykonawca ponosi odpowiedzialność, jak za działania własne.
ďż˝ 6
Wykonawca dostarczy do Referatu Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, wraz z protokołem przekazania 2 egzemplarze operatów szacunkowych.
ďż˝ 7
Strony ustalają, że usługi objęte przedmiotem zamówienia będą zlecane przez Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2017 r., lub do wcześniejszego wykorzystania środków przeznaczonych przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia.
ďż˝ 8
1. Termin wykonania pojedynczych zleceń, o których mowa w ďż˝ 3 ust. 1 Umowy określa się:
a) do 30 dni kalendarzowych od daty otrzymania zlecenia, za wyjątkiem pkt.2 i 3;
b) do 40 dni kalendarzowych â na wykonanie operatu szacunkowego budynków;
2. Do odbioru przedmiotu umowy Zamawiający upoważnia Kierownika Referatu gospodarki komunalnej i ochrony środowiska lub osobę ją zastępującą.
3. Za wykonanie przedmiotu umowy strony uważają odbiór dokumentów bez wad i błędów.
ďż˝ 9
1. Strony ustalają, że za wykonanie pojedynczego zlecenia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wynikające z niżej wymienionych stawek jednostkowych.
L.p.
|
Usługa
|
Szacunkowa ilość w okresie umowy
|
Cena jednostkowa brutto
|
Wartość brutto
|
1.
|
Wycena działki niezabudowanej
|
10
|
|
|
2.
|
Wycena budynku po byłej szkole w obrębie geodezyjnym Stare Budy
|
1
|
|
|
3.
|
Wycena nieruchomości dla celów ustalenia opłaty z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego we własność
|
3
|
|
|
4.
|
Wycena nieruchomości zabudowanych
|
1
|
|
|
5.
|
Wycena nieruchomości w celu ustalenia opłaty z tytułu aktualizacji opłaty rocznej prawa użytkowania wieczystego
|
5
|
|
|
6.
|
Wycena nieruchomości z tytułu nabycia przez Gminę (w tym pod drogi)
|
5
|
|
|
OGÓŁEM (Łączna wartość brutto)
|
|
2. Stawki wymienione w ust. 1 są niezmienne do zakończenia realizacji wszystkich prac objętych niniejszą umową.
3. Ostateczne wynagrodzenie zależne będzie od ilości wykonanych i odebranych dokumentów będących przedmiotem umowy, w okresie trwania Umowy i ustalone zostanie na podstawie cen jednostkowych określonych w Ofercie Wykonawcy.
4. Strony zastrzegają sobie możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości rodzajów czynności, będących przedmiotem umowy, w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
5. Zlecenie przez Zamawiającego dokumentów będących przedmiotem umowy, w liczbie nie powodującej osiągnięcia w całości wartości wynagrodzenia określonego w ust. 2, nie upoważnia Wykonawcy do żądania zamówień uzupełniających lub wypłacenia całości wynagrodzenia określonego w ust.2.
6. Rozliczenie każdorazowego zlecenia dokonywane będzie fakturami VAT wystawionymi na Gminę Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn i przedłożonymi w siedzibie Zamawiającego.
7. Faktury VAT Wykonawcy będą regulowane przelewem, w terminie do 30 dni od daty ich złożenia w siedzibie Zamawiającego.
8. Zamawiający oświadcza, ze jest podatnikiem VAT o numerze NIP 837 â 169 â 20 - 19 oraz upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez swojego podpisu.
9. Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku VAT o nr NIP .........................................................
ďż˝ 10
1. Zamawiający dokona odbioru pojedynczego zlecenia w formie pisemnego opracowania, po dostarczeniu przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego.
2. Dokumentami potwierdzającymi przyjęcie opracowania będą protokoły zdawczo â odbiorcze.
3. W przypadku gdy opracowanie będzie wymagało poprawy lub uzupełnienia, Wykonawca zobowiązuje się do jego uzupełnienia i poprawy na własny koszt w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
ďż˝ 11
Ustala się kary umowne w następujących wypadkach i wysokościach:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kar umownych:
a) za opóźnienie w wykonaniu zleconych prac â w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego âbruttoâ za pojedyncze zlecenie, za każdy dzień opóźnienia, licząc od umownego terminu ich dostarczenia,
b) za opóźnienie w usunięciu wad wykonanych prac â w wysokości 0,5% wynagrodzenia umownego âbruttoâ za pojedyncze zlecenie, za każdy dzień opóźnienia, licząc od ustalonego terminu usunięcia wad,
c) za odstąpienie Zamawiającego od umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca â w wysokości 10% wynagrodzenia umownego âbruttoâ, o którym mowa w ďż˝ 9 ust 2.
2. Pod pojęciem wynagrodzenie umowne âbruttoâ, o którym mowa w ust.1 pkt a) i b) niniejszego paragrafu rozumie się wynagrodzenie wynikające z danego zlecenia, o którym mowa w ďż˝ 3 ust. 1 niniejszej umowy.
3. Naliczone kary umowne, wymienione w ust. 1 pkt. a) i b), mogą być potrącone z faktury VAT/rachunku Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę.
4. Wykonawca zobowiązuje się pokryć koszty:
a) poprawionej wyceny lub jej zmian wynikłych z niezachowania należytej staranności lub zaistniałych błędów,
b) zmian w aktach notarialnych wynikłych z nieprawidłowości wykonanej dokumentacji.
5. Koszty, o których mowa w ust. 4 zostaną zapłacone przez Wykonawcę w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. W przypadku opóźnienia w zapłacie kosztów, o których mowa w ust. 5 w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu odsetki ustawowe za każdy dzień opóźnienia, licząc od ustalonego terminu.
7. Z tytułu odstąpienia od umowy przez Zamawiającego wskutek okoliczności wyszczególnionych w artykule 145 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. roku Prawo zamówień publicznych, Wykonawca może zażądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy, bez stosowania kar umownych.
8. Zamawiającemu przysługuje prawo dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych, jeżeli poniesiona szkoda przewyższa karę umowną.
9. Do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją niniejszej umowy strony wyznaczają:
Zamawiający - ......................................... tel. ............, mail: ..............................................
Wykonawca - ......................................... tel. ............, mail: ..............................................
ďż˝ 12
Umowa może ulec rozwiązaniu z zachowaniem 30-dniowego okresu wypowiedzenia, liczonego od dnia doręczenia Wykonawcy wypowiedzenia, jeżeli Wykonawca naruszać będzie ciążące na nim obowiązki wynikających z aktów prawnych lub niniejszej umowy, lub w trybie natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia, jeżeli:
a) Wykonawca opóźni wykonanie zlecenia o więcej niż 14 dni,
b) Wykonawca dwukrotnie odmówi przyjęcia realizacji zlecenia.
c) Zamawiający wykorzysta środki przeznaczone na sfinansowanie przedmiotu zamówienia.
ďż˝ 13
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
ďż˝ 14
Wszelkie spory wynikłe na tle wykonania niniejszej umowy, będzie rozstrzygał Sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
ďż˝ 15
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową, stosuje się przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami i ustawy o zamówieniach publicznych.
ďż˝ 16
Umowę sporządzono w 3-ch jednobrzmiących egzemplarzach, w tym 2 egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA: