Gmina Młodzieszyn ogłasza rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na
âSpecjalista ds. Rozliczeń i sprawozdawczościâ
w trybie zapytania ofertowego o wartości poniżej 30000 euro.
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Specjalisty ds. Rozliczeń i sprawozdawczości w ramach działania: âPersonel zatrudniony wyłącznie do realizacji projektu/rozliczanieâ w Projekcie pn. âPrzeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszynâ do dnia 31.07.2015 r. lub do dnia zakończenia okresu realizacji projektu, w tym: weryfikacja dokumentacji sprawozdawczej (finansowej, prawnej) sporządzonej do maja 2015 r., weryfikacja opisów dokumentów księgowych dostarczonych w ramach projektu do maja 2015 r., okresowa weryfikacja i aktualizacja harmonogramów rzeczowo-finansowych, przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami, dostarczanie wyjaśnień i bieżąca korespondencja z WWPE/CPPC w zakresie przedmiotu umowy, prowadzenie i aktualizacja zapisów na kontach księgowych projektu, przygotowanie wszelkiej dokumentacji związanej z aktualizacją WPF Gminy Młodzieszyn o ile zmiany wynikają z realizacji projektu, weryfikacja i nadzór nad dokumentacją finansową projektu do dnia jego zakończenia, wypełnianie i aktualizacja tabeli przesunięć środków finansowych, reprezentowanie Beneficjenta przed WWPE/CPPC w zakresie rozliczeń finansowych projektu, udział w kontrolach doraźnych i planowych, udział w Radach budowy i spotkaniach organizacyjnych realizowanych nie rzadziej niż 1 raz na tydzień.
2.Termin realizacji zamówienia: 30 lipca 2015 roku lub do zakończenia realizacji projektu
3. Warunki udziału
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującą osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
1) Wykształcenie wyższe magisterskie lub równoważne.
2) Doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania i sprawozdawczości w wyodrębnionym Projekcie współfinansowanym ze środków zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł (cztery miliony złotych.), a w przypadku Projektów trwających poniżej 12 miesięcy rozliczenie minimum 6 wniosków o płatność.
4. Kryteria oceny ofert: cena - 100%
5. Oferty należy składać w sekretariacie Urzędu Gminy Młodzieszyn do dnia 3.06.2015 r. do godz. 15.00
7. W ofercie należy podać wartość zamówienia netto i brutto wyrażoną liczbowo i słownie na załączonym formularzu ofertowym.( załącznik nr 1)
8. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę można umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisać nazwą i adresem wykonawcy oraz nazwą i adresem zamawiającego, a także napisem âSpecjalista ds. Rozliczeń i sprawozdawczościâ
9. Pracownikiem upoważnionym do kontaktów z wykonawcami jest: Damian Bednarek tel. 46 864 17 61.
10. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem zapisów projektu umowy
11. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
12. Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
Informacje dodatkowe:
1) W przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
2) Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia.
W szczególności:
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie.
b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3) O odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców którzy złożyli oferty.
4) O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wykonawców za pośrednictwem poczty email.
Młodzieszyn, dnia 27.05.2015.r.
umowa_zlecenierozliczanie.doc
zal._nr_1_do_zapytania_ofertowego_wzor_oferty_poprawiony_r.doc