Młodzieszyn, dnia 18.07.2017 r.
Gmina Młodzieszyn, ul
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn ogłasza rozpoczęcie postępowania o
udzielenie zamówienia na
pełnienia funkcji Koordynatora
projektu w ramach projektu „Akademia Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie” realizowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X .
Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i
młodzieży, Poddziałanie 10.01.01 Edukacja ogólna ( w tym szkołach
zawodowych) Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na
lata 2014-2020 realizowanego w
Młodzieszynie w terminie od 01.08.2017 do 30.06.2019 r. w trybie
zapytania ofertowego o wartości poniżej 30000 euro.
1.
Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest
pełnienie funkcji Koordynatora projektu (umowa zlecenie) dla jednego projektu,
który obejmuje realizację działań w czterech szkołach (trzy szkoły podstawowe i
jedno gimnazjum), współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X . Edukacja dla rozwoju regionu.
2.
Zakres obowiązków:
1.
Planowanie, koordynacja oraz nadzorowanie pracy osób
zaangażowanych we wdrażanie projektu; w szczególności nadzorowanie formalnej i
organizacyjnej obsługi uczestników projektu oraz zleceniobiorców i dostawców.
2.
Przygotowanie propozycji umów zawartych w trakcie
realizacji projektu pod względem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie.
3.
Współpraca z wykonawcami wszystkich zadań w projekcie,
w tym przede wszystkim z obsługą księgową, specjalistą ds. rozliczeń,
szkolnym koordynatorem projektu.
4.
Promocja projektu.
5.
Wprowadzanie danych Uczestników projektu do systemu
SL2014, wprowadzanie danych personelu do bazy w systemie SL2014.
6.
Weryfikacja rezultatów poszczególnych etapów prac.
7.
Zapewnienie zgodności prowadzonych działań z
dokumentami strategicznymi oraz budżetem i harmonogramem projektu; w
szczególności nadzór nad prawidłową realizacją zamówień.
8.
Bieżący monitoring postępu realizacji projektu i
osiąganych rezultatów.
9.
Dokonywanie podziału zadań merytorycznych między
poszczególne osoby.
10. Weryfikowanie
pod względem merytorycznym realizowanych i zrealizowanych prac.
11. Organizowanie
spotkań zespołu projektowego w celu weryfikacji postępu w projekcie.
12. Wsparcie
merytoryczne Wnioskodawcy w trakcie kontroli.
13. Zapewnienie
zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych,
z wytycznymi oraz innymi dokumentami obowiązującymi w ramach RPOWM,
a w szczególności zgodnie z wytycznymi w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2014-2020.
14. Wprowadzanie
zmian do wniosku o dofinansowanie po uprzednim uzgodnieniu ich z opiekunem
projektu oraz podmiotem zlecającym zarządzanie.
15. Przygotowanie
opisu postępu merytorycznego do wniosku o płatność.
16. Przygotowanie
dokumentacji do zakończenia projektu.
Zakres projektu
dotyczy czterech szkół ( trzy szkoły podstawowe i jedno gimnazjum), w których
zaplanowana jest :
realizacja zajęć dodatkowych dla uczniów, realizacja kursów i szkoleń dla
nauczycieli, zakup sprzętu (m.in.
komputery, drukarki, projektory multimedialne) oraz wyposażania sal (m.in.
materiały i pomoce dydaktyczne).
Zamówienie dotyczy projektu”
Akademia Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie„ wartość projektu: 488 706,85zł
3.
Nie dopuszcza
się możliwość składania ofert częściowych – zamówienie dotyczy wyłonienie
jednego Koordynatora projektu dla jednego projektu, który obejmuje realizację
zadań dla czterech szkół.
4.
Termin realizacji zamówienia: sierpień 2017 – 30.06.2019 r.
5. Kod
CPV:
75112100-5 Usługi administracyjne w zakresie
rozwoju projektu
72224000-1 Usługi doradcze w zakresie
zarządzania projektem
6.
Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu
jest spełnienie wymagań kwalifikacyjnych:
- wykształcenie
wyższe
- znajomość
pakietu MS Office (Word, Excel);
- bardzo dobra znajomość stosowania
wytycznych dotyczących realizacji projektów w ramach RPO WM 2014-2020,
- wysoka samodzielność i bardzo dobra
organizacja pracy
- znajomość programu SL 2014
- wiedza o funduszach unijnych i ich
rozliczaniu,
- co najmniej jedno ukończone szkolenie bądź
kurs od 2014 związany z tematyką funduszy unijnych
- minimum roczny staż pracy w jednostce
zajmującej się funduszami unijnymi bądź minimum roczne doświadczanie w pełnieniu
funkcji członka zespołu projektowego
Dla potwierdzenia spełnienia
wymienionych kryteriów Oferent:
a) składa ofertę na formularzach załączonym do
niniejszego zapytania ( zał. nr 1)
b) przedstawi dokumenty
potwierdzające wykształcenie wyższe (kserokopie potwierdzone za zgodność z
oryginałem),
c) przedstawi
oświadczenie (zał. nr 2),
d) przedstawi
dokumenty (CV oraz oryginały lub dokumenty poświadczone za zgodność z
oryginałem) poświadczające posiadane wiedzę na temat funduszy UE np. świadectw pracy, zaświadczenia/certyfikaty o ukończonych
kursach, szkoleniach związanych z tematyką funduszy unijnych.
e) przedstawi podpisany wzór
umowy ( zał. nr 3)
Zamawiający dokona sprawdzenia
spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w zapytaniu ofertowym w zakresie
kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty w
rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierające komplet ważnych oświadczeń i
dokumentów wymaganych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamawiający zastrzega
sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi
dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do
wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów.
Kryteria
wyboru ofert
Pierwszym kryterium o wadze 80%
jest najniższa cena brutto za jeden miesiąc wykonywania usługi. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia.
Oferty
oceniane będą punktowo, w następujący sposób:
Cena najniższa
Cena =
-------------------- x waga 80% x100
Cena badana
Drugim kryterium o wadze 20%
jest doświadczenie oceniane w sposób:
Wymagane doświadczenie to:
- jedno ukończone szkolenie bądź
kurs od roku 2014 związany z tematyką funduszy unijnych – 10 pkt.
-
dwa lub więcej ukończonych
szkoleń bądź kursów (od roku 2014) związanych z tematyką funduszy unijnych – 20 pkt.
Oferty
oceniane będą punktowo, w następujący sposób:
Pd = (Do : Dn) x
20% x100
Pd – ilość
punktów za doświadczenie (max. 20 punktów) Do – ilość punktów oferty badanej
Dn – największa
ilość punktów.
7.
Informacja
dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
- Z Wykonawcą, który złoży
najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa zlecenie na realizację
usługi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z
podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego.
- O wyborze oferty
Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie
zamówienia
- Zamawiający zawrze umowę
w terminie do 30 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty
- Zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony
8.
Sposób przygotowania oferty:
W ofercie Oferent zobowiązany
jest wskazać cenę oferty rozumianą jako cena brutto za jeden miesiąc. W
przypadku Zleceniobiorcy, będącego osobą fizyczną, nie prowadzącą działalności
gospodarczej, podana w ofercie cena jest wartością ostateczną, zawierającą
wszelkie koszty Zleceniodawcy oraz Zleceniobiorcy związane z realizacją
przedmiotowego zamówienia z uwzględnieniem danin publicznoprawnych (w tym
między innymi składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, które zobowiązany
jest opłacić Zleceniodawca).
Opis
sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna być złożona na
druku „Formularz oferty” (załącznik nr 1)
2. Wraz z ofertą należy dostarczyć
podpisane oświadczenie ( załącznik 2 )
3. Należy dostarczyć dokument
potwierdzający posiadane wykształcenie wyższe
4. Należy dostarczyć CV wraz z
dokumentacją potwierdzające :
posiadane szkolenia/kursy oraz min roczny staż roczny staż pracy w
jednostce zajmującej się funduszami unijnymi bądź minimum roczne doświadczanie
w pełnieniu funkcji członka zespołu projektowego
Oferty należy składać w wersji
papierowej:
ofertę
należy sporządzić w języku polskim w formie pisemnej (na maszynie,
komputerze), umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej
w następujący sposób: nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres Oferenta,
z adnotacją „Zapytanie ofertowe na pełnienia funkcji Koordynatora projektu w
ramach projektu „Akademia Kluczowych Kompetencji w Młodzieszynie”
9.
Miejsce i termin składania
ofert: ofertę należy
złożyć do dnia 27.07.2017 roku, do godziny 12.00 w sekretariacie zamawiającego
w Młodzieszynie ul. Wyszogrodzka 25, Wiążąca jest data wpływu do Zamawiającego.
10.
Osoba
upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Damian Bednarek, Wykonawcy mogą się
porozumiewać mailowo z osobą wskazaną do kontaktu.
11.
Pozostałe
informacje
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszego
ogłoszenia, w tym unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.
12.
Wykluczenia
Zamówienie
nie może zostać udzielone podmiotowi/podmiotom, powiązanym z zamawiającym
(beneficjentem) kapitałowo lub osobowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (zamawiającym) lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta (zamawiającego)
lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta (zamawiającego) czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a
wykonawcą, polegające w szczególności na:
a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c)
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
13.
Odrzucenie oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę, która:
a) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
(zaproszenia do złożenia oferty),
e) wpłynie po terminie.
W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do
uzupełnienia
lub wyjaśnienia treści oferty.
Załączniki:
zal._nr_1
zal.nr_3-wzor_umowyWójt Gminy Młodzieszyn
Monika Pietrzyk