Młodzieszyn, dnia
21.03.2018 r.
GKOŚ.7021.9.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
W sprawie „okresowej
kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z wymogami
określonymi w ustawie „Prawo budowlane” z dnia 7.07.1994 r. w których znajdują się lokale wchodzące w
skład zasobu mieszkaniowego Gminy Młodzieszyn”
I.
Postanowienia ogólne:
1.
Postępowanie
jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego zgodnie z Zarządzeniem Nr 18.2018 Wójta Gminy
Młodzieszyn z dn. 09 marca 2018 r. w
sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o
wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30000 euro, oraz
art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (T.j.
Dz. U. 2017, poz. 1579, z późn. zm.).
II.
Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
III. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
1.
Przedmiotem
zamówienia jest okresowa (roczna i pięcioletnia) kontrola budynków komunalnych
wchodzący w skład mieszkaniowego zasobu gminy określonymi w ustawie prawo budowlane (t. j.
Dz. U. z 2017 r. poz. 1332.) obejmującego wykonanie przeglądów stanu
technicznego elementów budynków, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe
wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania
obiektów oraz okresową kontrolę urządzeń służących ochronie środowiska,
polegającą na sprawdzeniu ich stanu technicznego.
2.
Z
przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków wykonawca sporządzi
protokół w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną i dokumentacją
fotograficzną na płycie CD oraz dokona wpisów w książkach obiektów.
3.
Wykonawca
poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony zamawiającego o wszelkich
zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowości, które mogłyby spowodować ich
awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji – wstępne oszacowanie kosztów
napraw.
4.
Wykaz
budynków będących objętych przedmiotem zamówienia określono poniżej:
a.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 12,
b.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 14,
c.
Młodzieszyn
ul. Sochaczewska 20,
d.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 7
e.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 64,
f.
Młodzieszyn
ul. Krucza 16,
g.
Kamion
Poduchowny 4,
h.
Nowy
Kamion 50,
i.
Stare
Budy Szkoła Podstawowa,
j.
Nowa
Wieś 4,
k.
Młodzieszyn,
ul. Wyszogrodzka 25
l.
Młodzieszyn,
ul. Wspólna 13 A, budynek Szkoły Podstawowej
m.
Kamion
Poduchowny 9, budynek Szkoły Podstawowej
n.
Janów
71 A, budynek Szkoły Podstawowej
o.
Młodzieszyn,
ul. Wyszogrodzka 23 A, budynek Biblioteki i GOPS
5.
Rocznej
i pięcioletnie kontroli podlegają między innymi:
a.
Elementy
budynków, budowli i instalacji narażone na szkodliwe wpływy warunków
atmosferycznych i niszczące działania czynników atmosferycznych występujących
podczas procesu użytkowania obiektu, których uszkodzenia mogą powodować
zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska oraz konstrukcji i budowli.
b.
Stan
konstrukcji budynków i budowli:
-
zewnętrznych
warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), oraz elementów ścian
zewnętrznych,
-
urządzeń
zamontowanych do ścian i dachu budynków,
-
elementów
odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich,
-
pokryć
dachowych,
-
instalacji
centralnego ogrzewania ciepłej wody użytkowej,
-
urządzeń
stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynków,
-
elementów
instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynków
c.
Stan
elewacji budynków i budowli
d.
Instalacje
i urządzenia służące ochronie środowiska
e.
Stan
techniczny przewodów kominowych i wentylacyjnych
f.
Badanie
instalacji elektrycznej i piorunochronowej w zakresie stanu sprawności
połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i ochrony od porażeń, odporności izolacji
przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów,
g.
Instalacje
wewnątrz budynków i budowli,
h.
Przeprowadzenie
kontroli estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
6.
Wykonawca
zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością
wymaganą od profesjonalisty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej.
Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie
obszaru wykonywanych prac, zaspokojenie roszczeń wynikających z
nieprzestrzegania obowiązujących przepisów prawa w szczególności dotyczących
BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, a także do zastosowania nieuciążliwego dla
otoczenia sposobu prowadzenia prac.
7.
Wykonawca
użyje do wykonania usługi własnego sprzętu, urządzeń i materiałów.
8.
Wszystkie
stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa
wzorcowania/legalizacji. Przed przystąpieniem do prac, Wykonawca przekaże
Zamawiającemu kopię stosownego świadectwa.
9.
Dokumentację
z przeglądów technicznych należy wykonać w dwóch egzemplarzach wraz z wersją
elektroniczną i dokumentacją fotograficzną na płycie CD. Wykonawca jest
zobowiązany założyć brakujące książki obiektów budowlanych oraz dokonać stosownych
wpisów w tej książce o przeprowadzonych przeglądach oraz załączyć oświadczenie
o kompletności wykonanej dokumentacji.
10. Wykonawca zobowiązuje
się do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu prac w celu
dokonania odbioru przez Zamawiającego opracowanej dokumentacji z wykonanych
przeglądów.
11. Podczas wykonania
prac będących przedmiotem zamówienia w przypadku zaistniałego zagrożenia
zdrowia i życia użytkowników budynków oraz konieczności natychmiastowej
interwencji Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym do
natychmiastowego zabezpieczenia określonej instalacji i zawiadomienia
właściwych służb.
12. Wykonawca
zawiadomi pisemnie Powiatowego
Inspektora Nadzoru Budowlanego w Sochaczewie o przeprowadzonej kontroli w
budynkach wielkopowierzchniowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo
Budowlane.
13. Protokoły sporządzone
w wyniku kontroli okresowych powinny zawierać określenie:
a.
Stanu
technicznego elementów obiektu budowlanego objętego kontrolą
b.
Rozmiarów
zużycia lub uszkodzenia elementów
c.
Metod
i środków użytkowania elementów,
d.
Metod
i środków użytkowania elementów obiektu budowlanego narażonych na szkodliwe
działanie czynników.
e.
Zaleceń
pokontrolnych, mających na celu eliminacje wskazanych w uwagach niepożądanych
zjawisk natury fizycznej i eksploatacyjnej. Zlecenia powinny być sformułowane w
układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich
wykonania. Zalecenia te powinny obejmować
zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw,
zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazywać na
konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowszych, potrzebnych do
dla rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres przeglądu technicznego.
14. Wykonawca dołączy do
oferty wstępny harmonogram prac, który w terminie do trzech dni od daty
zawarcia umowy zostanie uszczegółowiony i przedstawiony Zamawiającemu do
akceptacji.
15. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed złożeniem oferty
dokonał wizji lokalnej budynków oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być
konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia.
16. Wykonawca wyznaczy
osobę kompetentną do załatwiania kwestii formalnych związanych ze sprawami
dotyczącymi założeń zapytania ofertowego i realizacji umowy (należy podać imię
i nazwisko oraz dane kontaktowe).
IV. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot
zamówienia obejmuje okres 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1.
Oferty
mogą składać Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
a.
Posiadają
uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
b.
Posiadają
wiedzę i doświadczenie
c.
Dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia
d.
Znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2.
Potwierdzeniem
spełnienia przez Wykonawcę wyżej wymienionych warunków będą załączone do oferty
oświadczenia na zasadzie „spełnia”/”nie spełnia” (Załącznik 2).
3.
Oświadczenia,
o których mowa składa się pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie
fałszywych zeznań.
VI. Dokumenty wymagane od wykonawców:
1.
W
celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Zapytaniu, Wykonawcy złożą
następujące dokumenty i oświadczenia:
a.
Aktualny
odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
b.
Oświadczenia
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wypełnionego według wzoru
stanowiącego Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego
2.
Dokumenty
jakie Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty:
a.
Formularz
ofertowy – stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
b.
Stosowne
pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru albo wpisu do Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarcze albo, gdy wykonawca jest osobą fizyczną
niebędącą przedsiębiorcą, a ofertę w jego imieniu podpisuje pełnomocnik. Do
oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego
pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego
upoważnione
VII.
Cena ofertowa:
1.
Cena
ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia
określonego w niniejszym zapytaniu.
2.
Kwotę
należy podać w PLN wraz z podatkiem VAT, z dokładnością do drugiego miejsca po
przecinku.
3.
Prawidłowe
ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z
przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r o podatku od towarów i usług (T.j.
Dz.U. z 2011 r nr 177 poz 1054 )
4.
Najniższa,
wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej
oferty.
VIII.
Miejsce, sposób i termin
składania ofert:
1. Zawartość oferty:
wypełniony załącznik nr 1 - Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście lub przesłać pocztą
do Urzędu Gminy w Młodzieszynie, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn w
zamkniętej kopercie z dopiskiem „Kontrola
obiektów budowlanych znajdujących się w mieszkaniowym zasobie
Gminy zgodnie z wymogami określonymi w ustawie prawo budowlane ” w terminie do 09 kwietnia 2018
r do godz. 12:00.
2. Otwarcie ofert
nastąpi w dniu 09 kwietnia 2018 r o godz. 12:30.
3.
Oferty złożone po
upływie terminu wyznaczonego na ich składanie nie będą rozpatrywane i zostaną
zwrócone wykonawcom
4.
Wykonawca związany
jest ofertą przez 30 dni
IX. Dodatkowe informacje:
1.
Wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy
przekazują w formie pisemnej.
2.
Ze
strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień
odnośnie postępowania jest Anna Jasińska, tel. 46 864 17 59 adres mail ajasinska@mlodzieszyn.pl
godzinach pracy tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00,
wtorek - piątek 08:00-16:00.
3.
Zamawiający
nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4.
Zamawiający
nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia
podwykonawcom.
5.
W
toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
6.
W
przypadku jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w
terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do
wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7.
Zamawiający
zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w
tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne
roszczenia w szczególności:
a)
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli
nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie.
b)
Zamawiający
zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli
cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8.
Odwołaniu
lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje
wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Załączniki:
1
Formularz ofertowy
2.
Oświadczenie
3.
Istotne postanowienia umowy
GKOŚ.7021.9.2018 ZAŁĄCZNIK
NR 1
………………………………….
(pieczęć Wykonawcy)
FORMULARZ
OFERTOWY
I.
Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
II.
*Nazwa i adres wykonawcy
NAZWA:
......................................................................................................................................
ADRES:
.......................................................................................................................................
Telefon: ..................................................................
fax ...............................................................
NIP:
..............................................................................................................................................
1.
Oferuję
wykonanie przedmiotu zamówienia za cenę netto :
….............................................zł plus podatek VAT (
.........%).............................zł RAZEM ( cena brutto
):.............................................zł.
Słownie
brutto:.........................................................................................................................................zł
Obiekty objęte umową
cena brutto
a.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 12,
……………………………..
b.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 14,
…………………………….
c.
Młodzieszyn
ul. Sochaczewska 20,
…………………………….
d.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 7
……………………………
e.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 64, …………………………….
f.
Młodzieszyn
ul. Krucza 16,
…………………………….
g.
Kamion
Poduchowny 4,
…………………………….
h.
Nowy
Kamion 50,
…………………………….
i.
Stare
Budy Szkoła Podstawowa,
…………………………….
j.
Nowa
Wieś 4,
…………………………….
k.
Młodzieszyn,
ul. Wyszogrodzka 25 ……………………………..
l.
Młodzieszyn,
ul. Wspólna 13 A, budynek Szkoły Podstawowe im. gen. Stanisława Grzmota –
Skotnickiego w Młodzieszynie, ……………………………..
m.
Kamion
Poduchowny 9, budynek Szkoły Podstawowej im. gen. bryg. Franciszka Włada w
Kamionie
……………………………..
n.
Janów
71 A, budynek Szkoły Podstawowej im. plk. Ludwika Głowackiego w Janowie
…………………………….
o.
Młodzieszyn,
ul. Wyszogrodzka 23 A, budynek Biblioteki i GOPS ………………………….
2.
Oświadczam,
że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia przyjmuję warunki w nim
zawarte i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz uzyskałem wszelkie informacje do
prawidłowego skalkulowania ceny oferty.
3.
Oświadczam,
że zapoznałem się ze wzorem umowy w niniejszym postępowaniu, akceptujemy ją i
nie wnosimy do niej zastrzeżeń i przyjmujemy warunki w niej zawarte.
3. Załącznikami
do niniejszego formularza oferty są:
a).........................................................................................................................................
b).........................................................................................................................................
dnia ...............................
...........................................
..........................................
pieczęć wykonawcy podpis osoby uprawnionej
*- Część 2 wypełnia Wykonawca i po podpisaniu oraz
opieczętowaniu odsyła do Zamawiającego w sposób wskazany w części VIII
zapytania ofertowego.
GKOŚ.7021.9.2018 ZAŁĄCZNIK
NR 2
Oświadczenie
Przystępując do udziału w zapytaniu ofertowym,
którego przedmiotem jest:
„ okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie z wymogami
określonymi w ustawie prawo
budowlane Dz. U. z 2017 r. poz. 1332), stanu
technicznego budynków, w których znajdują się lokale wchodzące w skład zasobu
mieszkaniowego Gminy Młodzieszyn”
Ja
niżej podpisany………………………………………………………………….. świadom odpowiedzialności
karnej za podanie w niniejszym oświadczeniu nieprawdy zgodnie z art. 233
Kodeksu Karnego, działając w imieniu i na rzecz
:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
(nazwa i siedziba
firmy)
Oświadczam, że jako wykonawca spełniam warunki
określone w punkcie V zapytania ofertowego tj:
a.
Posiadają uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania.
b.
Posiadają
wiedzę i doświadczenie
c.
Dysponują
odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia
d.
Znajdują
się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
……………………………………
…………………………………….
(miejscowość,
data) (podpis
ew. pieczęć imienna, osoby
upoważnionej do reprezentowania
Wykonawcy)
GKOŚ.7021.9.2018 ZAŁĄCZNIK NR 3
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
§ 1
1. Przedmiotem
zamówienia jest okresowa kontrola obiektów budowlanych zgodnie z wymogami
określonymi w ustawie prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r., poz. 1332), budynków, w których znajdują się lokale
wchodzące w skład zasobu mieszkaniowego Gminy Młodzieszyn obejmującego
wykonanie przeglądów stanu technicznego elementów budynków, budowli i
instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania
czynników występujących podczas użytkowania obiektów oraz okresową kontrolę
urządzeń służących ochronie środowiska, polegającą na sprawdzeniu ich stanu
technicznego.
2.
Wykaz
budynków będących objętych przedmiotem umowy określono poniżej:
a.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 12,
b.
Młodzieszyn
ul. Walk nad Bzurą 14,
c.
Młodzieszyn
ul. Sochaczewska 20,
d.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 7
e.
Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 64,
f.
Młodzieszyn
ul. Krucza 16,
g.
Kamion
Poduchowny 4,
h.
Nowy
Kamion 50,
i.
Stare
Budy Szkoła Podstawowa,
j.
Nowa
Wieś 4,
k.
Młodzieszyn,
ul. Wyszogrodzka 25
l.
Młodzieszyn,
ul. Wspólna 13 A, budynek Szkoły Podstawowe im. gen. Stanisława Grzmota –
Skotnickiego w Młodzieszynie,
m.
Kamion
Poduchowny 9, budynek Szkoły Podstawowej im. gen. bryg. Franciszka Włada w
Kamionie
n.
Janów
71 A, budynek Szkoły Podstawowej im. plk. Ludwika Głowackiego w Janowie
o.
Młodzieszyn,
ul. Wyszogrodzka 23 A, budynek Biblioteki i GOPS
3.
Okresowej
kontroli podlegają między innymi:
a.
Elementy
budynków, budowli i instalacji narażone na szkodliwe wpływy warunków
atmosferycznych i niszczące działania czynników atmosferycznych występujących
podczas procesu użytkowania obiektu, których uszkodzenia mogą powodować
zagrożenie dla bezpieczeństwa osób, środowiska oraz konstrukcji i budowli.
b.
Stan
konstrukcji budynków i budowli:
-
zewnętrznych
warstw przegród zewnętrznych (warstwa fakturowa), oraz elementów ścian
zewnętrznych,
-
urządzeń
zamontowanych do ścian i dachu budynków,
-
elementów
odwodnienia budynku oraz obróbek blacharskich,
-
pokryć
dachowych,
-
instalacji
centralnego ogrzewania ciepłej wody użytkowej,
-
urządzeń
stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe budynków,
-
elementów
instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z budynków
c.
Stan
elewacji budynków i budowli
d.
Instalacje
i urządzenia służące ochronie środowiska
e.
Stan
techniczny przewodów kominowych i wentylacyjnych
f.
Badanie
instalacji elektrycznej i piorunochronowej w zakresie stanu sprawności
połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i ochrony od porażeń, odporności izolacji przewodów
oraz uziemień instalacji i aparatów,
g.
Instalacje
wewnątrz budynków i budowli,
h.
Przeprowadzenie
kontroli estetyki obiektu budowlanego oraz jego otoczenia.
4.
Z
przeprowadzonych przeglądów poszczególnych budynków wykonawca sporządzi
protokół w wersji papierowej wraz z wersją elektroniczną i dokumentacją
fotograficzną na płycie CD oraz dokona wpisów w książkach obiektów.
5.
Przeglądy
obiektów budowlanych powinny być wykonane zgodnie z wymogami określonymi ustawie z 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (t.j.
Dz.U. z 2017 r. poz. 1332), Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i
Administracji z dnia 16 sierpnia 1999 r w sprawie warunków technicznych
użytkowania budynków mieszkalnych (Dz.U. nr 74 poz. 836 z późn. zm.) oraz
Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r w sprawie książki
obiektu budowlanego (Dz. U. z 2003 r. nr 120, poz. 1134), oraz Polskimi Normami
oraz sztuką budowlaną.
6.
Wykonawca
zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością
wymaganą od profesjonalisty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy
technicznej. Wykonawca ponosi pełną i wyłączną odpowiedzialność za należyte
zabezpieczenie obszaru wykonywanych prac, zaspokojenie roszczeń wynikających z
nieprzestrzegania obowiązujących przepisów prawa w szczególności dotyczących
BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, a także do zastosowania nieuciążliwego dla
otoczenia sposobu prowadzenia prac.
7.
Wykonawca
użyje do wykonania usługi własnego sprzętu, urządzeń i materiałów.
8.
Wszystkie
stosowane przyrządy pomiarowe muszą posiadać aktualne świadectwa
wzorcowania/legalizacji. Przed przystąpieniem do prac, Wykonawca przekaże
Zamawiającemu kopię stosownego świadectwa.
9.
Dokumentację
z przeglądów technicznych należy wykonać w dwóch egzemplarzach wraz z wersją
elektroniczną i dokumentacją fotograficzną na płycie CD. Wykonawca jest
zobowiązany dokonać założyć książki obiektów budowlanych oraz dokonać
stosownych wpisów w tej książce o przeprowadzonych przeglądach oraz załączyć
oświadczenie o kompletności wykonanej dokumentacji.
10. Wykonawca zobowiązuje
się do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu prac w celu
dokonania odbioru przez Zamawiającego opracowanej dokumentacji z wykonanych
przeglądów.
11. Podczas wykonania
prac będących przedmiotem zamówienia w przypadku zaistniałego zagrożenia
zdrowia i życia użytkowników budynków oraz konieczności natychmiastowej
interwencji Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym do natychmiastowego
zabezpieczenia określonej instalacji i zawiadomienia właściwych służb.
12. Wykonawca pisemnie zawiadomi Powiatowego Inspektora
Nadzoru Budowlanego w Sochaczewie o przeprowadzonej kontroli w budynkach
wielkopowierzchniowych zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 3 ustawy Prawo Budowlane.
13. Protokoły sporządzone
w wyniku kontroli okresowych powinny zawierać określenie:
a.
Stanu
technicznego elementów obiektu budowlanego objętego kontrolą,
b.
Rozmiarów
zużycia lub uszkodzenia elementów,
c.
Metod
i środków użytkowania elementów,
d.
Metod
i środków użytkowania elementów obiektu budowlanego narażonych na szkodliwe
działanie czynników,
e.
Zaleceń
pokontrolnych, mających na celu eliminacje wskazanych w uwagach niepożądanych
zjawisk natury fizycznej i eksploatacyjnej. Zlecenia powinny być sformułowane w
układzie zhierarchizowanym określającym stopień pilności i rygor czasowy ich
wykonania. Zalecenia te powinny obejmować
zasady postępowania zmierzające do wykonania niezbędnych napraw,
zakładających utrzymanie budynku w dobrym stanie technicznym lub wskazywać na
konieczność wykonania opracowań dodatkowych, szczegółowszych, potrzebnych do rozpoznania zjawisk wykraczających poza zakres
przeglądu technicznego.
§ 2
1.
Wykonawca
poinformuje osobę odpowiedzialną ze strony zamawiającego o wszelkich
zauważonych podczas przeglądów nieprawidłowości, które mogłyby spowodować ich
awarię, a w przypadku zauważenia dysfunkcji – wstępne oszacowanie kosztów
napraw.
2.
Podczas
wykonania prac będących przedmiotem zamówienia w przypadku zaistniałego zagrożenia
zdrowia i życia użytkowników budynków oraz konieczności natychmiastowej
interwencji Wykonawca zobowiązany jest, w porozumieniu z Zamawiającym do
natychmiastowego zabezpieczenia określonej instalacji i zawiadomienia
właściwych służb.
3.
Wykonawca
dołączy do oferty wstępny harmonogram prac, który w terminie do trzech dni od
daty zawarcia umowy zostanie uszczegółowiony i przedstawiony Zamawiającemu do
akceptacji.
4.
Wykonawca
wyznaczy osobę kompetentną do załatwiania kwestii formalnych związanych ze
sprawami dotyczącymi założeń zapytania ofertowego i realizacji umowy (należy
podać imię i nazwisko oraz dane kontaktowe).
§ 3
Wynagrodzenie
Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w § 1, zgodnie z
ofertą Wykonawcy ustala się w wysokości ………… zł netto, powiększone o podatek
VAT w wysokości ……………zł, co stanowi kwotę …………… zł brutto (słownie: ………………………………. złotych).
§ 4
1.
Rozliczanie
i wypłacanie wynagrodzenia za wykonane usługi nastąpi, w terminie 30 dni od
daty dostarczenia rachunku (faktury) przez Wykonawcę do Urzędu Gminy w
Młodzieszynie, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
2.
Zamawiający
upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu.
3. Na
fakturze należy wskazać dane Zleceniodawcy jako nabywcy, tj. co najmniej Gmina
Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, NIP : 837-169-20-19 oraz
nazwę i adres jednostki organizacyjnej jako odbiorcy usługi.
4. Płatności
z tytułu wystawionych faktur regulują jednostki organizacyjne, będące
odbiorcami usług, z wyjątkiem Urzędu Gminy Młodzieszyn, w przypadku którego
płatności reguluje Zleceniodawca.
5. Faktura
powinna być przesłana na adres jednostki organizacyjnej,
§ 5
Strony zawierają
umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany umowy dokonane
w innej formie niż pisemnej są nieważne.
§ 6
Spory wynikające z
realizacji niniejszej umowy rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 7
Umowa
została sporządzona w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden
otrzymuje Wykonawca a dwa – Zamawiający.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA