Ogłoszenie o zamówieniu IZZPPP.271.5.2015
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Młodzieszyn
Numer ogłoszenia BZP: 173940 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel.
46 8641750, 8641760, faks 46 8641765.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
- Adres strony internetowej, pod
którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z
nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy Gminy Młodzieszyn.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
odbieranie i zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwienie), wskazanych w
opisie zamówienia, odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych położonych
na terenie Gminy Młodzieszyn, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich
poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi
metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji
przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września
1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz.
1399 z późn. zm. ), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla
Mazowsza, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 211/12 z dnia
22.10.2012 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami
dla Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami z
późn. zm. oraz uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego nr 212/12 z dnia
22.10.2012 roku w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla
Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018-2023 z załącznikami z
późn. zm., a także przepisami prawa miejscowego. Urządzenia do gromadzenia
odpadów: pojemniki i worki, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia
odpadów wskazanych przez Zamawiającego, zapewnia Wykonawca..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00-7, 90.51.10.00-2, 90.53.30.00-2,
90.51.40.00-3.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja
na temat wadium: 1.Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe w wysokości: 10 000,00 zł słownie:
Dziesięć tysięcy złotych najpóźniej przed upływem terminu składania ofert:
2.Wadium może być wniesione : 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych 3)
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5)
gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.
1158, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy przelać na rachunek
bankowy : Vistula Bank Spółdzielczy 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie z art 22 ust.1
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje usługę lub usługi odbioru
odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w
sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie łącznej 500 Mg.
Powyższe Wykonawca winien udokumentować załączając dowody potwierdzające,
że te usługi zostały wykonane z należytą starannością ze wskazaniem
wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi
zostały wykonane lub są wykonywane.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1) 1
pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych 2)
1 pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów
komunalnych 3) 1 pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej
Wyżej wymieniona ilość sprzętu jest ilością minimalną. Faktyczna ilość
sprzętu , jaką wykonawca będzie musiał zastosować będzie wynikała z
rzeczywistych potrzeb tak, aby odpady komunalne z Gminy Brochów były na
bieżąco odbierane i zagospodarowane Wszystkie pojazdy muszą spełniać
warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia
2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów
komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
Wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady należy dostosować do
parametrów dróg tj. ich szerokości oraz gęstości zabudowy.
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie z art 22 ust.1
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- o Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę
ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia lub w przypadku jej braku
inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do
wysokości sumy ubezpieczenia nie niższej niż 500 000,00 PLN,
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów
przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie
dysponował wykonawca:
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny
podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Częstotliwość mycia i
dezynfakcji pojemników na odpady - 5
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający
zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość
dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) Zmian w przepisach
prawa lub wykładni jego przepisów. 2) Zajścia okoliczności, na które strony nie
miały wpływu a, dotyczące zaniechaniem działania a) osób trzecich b) organów w
stosunku do okoliczności towarzyszących zawarciu umowy, a wpływających
obiektywnie bezpośrednio lub pośrednio w sposób dalece utrudniający lub
czyniący niemożliwym spełnienie świadczeń stron umowy w sposób określony
pierwotnie w niniejszej umowie 3) Zmiany stawki podatku od towarów i usług 4)
Wprowadzenie w umowie zmian, o których mowa w p pkt 1 i 2 wymaga zgody obydwu
stron wyrażonej w postaci aneksu do umowy 2.Nie stanowi zmiany umowy w
rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych
związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr
rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, c) udzielenie zamówień
dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2015 godzina 09:00, miejsce:
ul.Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz_odpady_10.07.2015.docxoferta10.07.2015.docx zal_1_oswiadczenie10.07.2015.docxzal_2_oswiadczenie10.07.2015.docxzal_3_wykaz_uslug_10.07.2015.docxzal_4_wykaz_narzedzi_10.07.2015.docxodpady_umowa10.07.2015.doc