OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Nr ogłoszenia w BZP 540144438-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 567168-N-2019
Data: 01/07/2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Młodzieszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 75014835400000, ul. ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 46 8641750, 8641760, e-mail sekretariat@mlodzieszyn.pl, faks 468 641 765.
Adres strony internetowej (url): ugmlodzieszyn.bip.org.pl
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Młodzieszynie. Szczegółowy zakres inwestycji został określony w projekcie budowlano wykonawczym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia obiektu w sprzęt wskazany w załączniku do SIWZ Zatrudnienie na umowę o pracę Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe, 2) roboty budowlano-montażowe przy układaniu nawierzchni 3) roboty budowlano-montażowe przy wykonywaniu obiektów małej architektury. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę obejmować ma okres realizacji umowy o zamówienie publiczne , których przedmiotem jest âPrzebudowa kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Młodzieszynie â wariant 400 m â treningowyâ
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Młodzieszynie. Szczegółowy zakres inwestycji został określony w projekcie budowlano wykonawczym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. Zamawiający zaznacza, że w ramach prac przygotowawczych będzie istniała konieczność wyrwania karp, usunięcia prefabrykatów betonowych oraz usunięcia prostych konstrukcji wraz z fundamentami. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia obiektu w sprzęt wskazany w załączniku do SIWZ Zatrudnienie na umowę o pracę Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe, 2) roboty budowlano-montażowe 3) roboty montażowe instalacji sanitarnych, 4) roboty montażowe instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych 5) roboty związane z wykonywaniem nawierzchni.â 6) roboty budowlano-montażowe przy wykonywaniu obiektów małej architektury. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę obejmować ma okres realizacji umowy o zamówienie publiczne , których przedmiotem jest âPrzebudowa kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Młodzieszynie â wariant 400 m â treningowyâ
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: a) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją: - wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych zgodnie z technologią , przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; - konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej nie zinwentaryzowanej geodezyjnie; - istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem; - braku możliwości udostępnienia obiektu w celu prowadzenia robót, wynikająca z obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności; - zmiany osób wykonujących umowę po stronie Wykonawcy, przy czym zmiany w tym zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności posiadające kwalifikacje i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego w pkt 9.3.1. SIWZ; - wstrzymania robót przez Zamawiającego; b) w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt a) termin wykonania umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o czas niezbędny na usunięcie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy; c) jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ppkt a) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa;
W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmiany wynikającej ze zmniejszenia wynagrodzenia w związku ze zmianą sposobu przeprowadzenia robót, ograniczenia zakresu robót lub wprowadzenia robót zamiennych o niższej wartości niż przewidziana w dokumentacji i ofercie cenowej. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół konieczności robót zamiennych sporządzony przez Zamawiającego przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego oraz wykonawcy robót. W przypadku, gdy nie będzie możliwe wykonanie wyceny robót zamiennych, na podstawie kosztorysu, Wykonawca wykona wycenę robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych: - stawka roboczogodziny âR" - minimalna dla województwa mazowieckiego wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu - koszty pośrednie âKp" (R+S) - minimalne wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu - zysk Kalkulacyjny âZ" (R+S+Kp) - minimalny wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu. - ceny jednostkowe sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według średnich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp. - nakłady rzeczowe - w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR. 2) konieczności zmiany terminu realizacji (w tym poszczególnych etapów wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym) związku z: - brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych/atmosferycznych lub - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z
przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub - koniecznością przerwania robót z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-16, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-26, godzina: 09:00