OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Nr
ogłoszenia w BZP 540144438-N-2019 z dnia 12-07-2019 r.
OGŁOSZENIE
DOTYCZY:
Ogłoszenia o
zamówieniu
INFORMACJE O
ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 567168-N-2019
Data: 01/07/2019
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
Gmina
Młodzieszyn, Krajowy numer identyfikacyjny 75014835400000, ul. ul.
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, państwo
Polska, tel. 46 8641750, 8641760, e-mail sekretariat@mlodzieszyn.pl, faks
468 641 765.
Adres strony internetowej (url): ugmlodzieszyn.bip.org.pl
SEKCJA II:
ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst,
który należy zmienić:
Miejsce, w
którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kompleksu
lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w Młodzieszynie.
Szczegółowy zakres inwestycji został określony w projekcie budowlano
wykonawczym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. W ramach zadania
Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia obiektu w sprzęt wskazany w
załączniku do SIWZ Zatrudnienie na umowę o pracę Zamawiający wymaga
zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób
wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1)
prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe, 2) roboty budowlano-montażowe
przy układaniu nawierzchni 3) roboty budowlano-montażowe przy wykonywaniu
obiektów małej architektury. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę obejmować
ma okres realizacji umowy o zamówienie publiczne , których przedmiotem jest
„Przebudowa kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w
Młodzieszynie – wariant 400 m – treningowy”
W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa
kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum w
Młodzieszynie. Szczegółowy zakres inwestycji został określony w projekcie
budowlano wykonawczym oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót będącymi załącznikami do niniejszej specyfikacji. Zamawiający
zaznacza, że w ramach prac przygotowawczych będzie istniała konieczność
wyrwania karp, usunięcia prefabrykatów betonowych oraz usunięcia prostych
konstrukcji wraz z fundamentami. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany jest do
wyposażenia obiektu w sprzęt wskazany w załączniku do SIWZ Zatrudnienie na
umowę o pracę Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez
Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w
trakcie realizacji zamówienia: 1) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i
porządkowe, 2) roboty budowlano-montażowe 3) roboty montażowe instalacji
sanitarnych, 4) roboty montażowe instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych
5) roboty związane z wykonywaniem nawierzchni.” 6) roboty budowlano-montażowe
przy wykonywaniu obiektów małej architektury. Zatrudnienie na podstawie umowy o
pracę obejmować ma okres realizacji umowy o zamówienie publiczne , których przedmiotem
jest „Przebudowa kompleksu lekkoatletycznego przy Szkole Podstawowej i
Gimnazjum w Młodzieszynie – wariant 400 m – treningowy”
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 5
W ogłoszeniu jest: Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki
wprowadzenia zmian: na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 Ustawy zachodzi co
najmniej jedna z poniższych okoliczności z uwzględnieniem warunków ich
wprowadzenia: a) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją: -
wystąpienia warunków pogodowych, klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia
wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych
zgodnie z technologią , przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;
- konieczności usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej nie
zinwentaryzowanej geodezyjnie; - istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych
przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem; -
braku możliwości udostępnienia obiektu w celu prowadzenia robót, wynikająca z
obiektywnych, nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy okoliczności; -
zmiany osób wykonujących umowę po stronie Wykonawcy, przy czym zmiany w tym
zakresie mogą być dokonane wyłącznie pod warunkiem zagwarantowania wykonania przedmiotu
umowy przez osoby zapewniające należyte jej wykonanie, w szczególności
posiadające kwalifikacje i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego w pkt
9.3.1. SIWZ; - wstrzymania robót przez Zamawiającego; b) w przypadku
wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt a) termin wykonania umowy, może
ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania
przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności lub o
czas niezbędny na usunięcie skutków oddziaływania tych okoliczności w zakresie
umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu
umowy; c) jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności
wymienionych w ppkt a) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy,
odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób
zapewniający zgodność z obowiązującymi przepisami prawa;
W ogłoszeniu powinno być: 1. Zamawiający przewiduje możliwość
wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmiany wynikającej ze zmniejszenia
wynagrodzenia w związku ze zmianą sposobu przeprowadzenia robót, ograniczenia
zakresu robót lub wprowadzenia robót zamiennych o niższej wartości niż
przewidziana w dokumentacji i ofercie cenowej. Zamawiający dopuszcza możliwość
wprowadzenia robót zamiennych, których wartość nie zwiększa wynagrodzenia
umownego. Podstawą wprowadzenia robót zamiennych jest protokół konieczności
robót zamiennych sporządzony przez Zamawiającego przy udziale inspektora
nadzoru inwestorskiego oraz wykonawcy robót. W przypadku, gdy nie będzie
możliwe wykonanie wyceny robót zamiennych, na podstawie kosztorysu, Wykonawca
wykona wycenę robót zamiennych w formie kosztorysu sporządzonego metodą
szczegółową, przy zastosowaniu następujących nośników cenotwórczych: - stawka roboczogodziny
„R" - minimalna dla województwa mazowieckiego wg publikacji Sekocenbud
aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu - koszty pośrednie „Kp" (R+S)
- minimalne wg publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia
kosztorysu - zysk Kalkulacyjny „Z" (R+S+Kp) - minimalny wg publikacji
Sekocenbud aktualnego na dzień sporządzenia kosztorysu. - ceny jednostkowe
sprzętu i materiałów (łącznie z kosztami zakupu) będą przyjmowane według
średnich cen rynkowych zawartych w publikacji Sekocenbud aktualnego na dzień
sporządzenia kosztorysu, a w przypadku ich braku ceny materiałów i sprzętu
zostaną przyjęte na podstawie ogólnie dostępnych katalogów, w tym również cen
dostawców na stronach internetowych, ofert handlowych itp. - nakłady rzeczowe -
w oparciu o Katalogi Nakładów Rzeczowych KNR. 2) konieczności zmiany terminu
realizacji (w tym poszczególnych etapów wskazanych w harmonogramie
rzeczowo-finansowym) związku z: - brakiem możliwości prowadzenia robót na
skutek obiektywnych warunków klimatycznych/atmosferycznych lub - działaniem
siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub - nieterminowym, z
przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu
budowy Wykonawcy lub - koniecznością przerwania robót z uwagi na wystąpienie obiektywnych
przyczyn technicznych lub - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ
z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-16, godzina: 09:00
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-07-26, godzina: 09:00