MŁODZIESZYN: Pełnienie
funkcji Inspektora nadzoru budowlanego dla
zadania pn. „Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Młodzieszyn– zaprojektowanie i wykonanie sieci
światłowodowej” Projektu pn. „Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Młodzieszyn” współfinansowanego
ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet
8 – Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu
cyfrowemu – eInclusion.
Numer
ogłoszenia UG-ZP-271/1/14 , data
zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512
Młodzieszyn, Województwo Mazowieckie, Powiat Sochaczewski, tel. 0-46 864-17-50, faks 0-46 864-17-65.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugmlodzieszyn.bip.org.pl
·
Osoby upoważnione do kontaktu:
Robert
Gonta ( przewodniczący komisji)
Email: robertgonta@o2.pl
Tel.
46 864 17 61
Grzegorz
Krauzowicz (Kierownik projektu),
email: g.krauzowicz@finanseunijne.com,
tel.
22 818 24 42 wew. 307
tel. kom.
500 254 273
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA:
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie
funkcji Inspektora nadzoru budowlanego” dla zadania pn. „Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Młodzieszyn– zaprojektowanie i wykonanie sieci
światłowodowej” współfinansowanego ze
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu
Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 – Społeczeństwo
informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. –
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia
jest usługa zapewnienia wsparcia technicznego oraz na „Pełnienie
funkcji Inspektora nadzoru budowlanego” dla zadania pn. „Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Młodzieszyn– zaprojektowanie i wykonanie sieci
światłowodowej”
współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 – Społeczeństwo informacyjne –
zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. – Przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu – eInclusion (dalej: Projekt).
Przedmiot zamówienia
obejmuje:
1.
doradztwo eksperckie dla Zamawiającego związane z postępowaniami
przetargowymi o udzielenie
zamówienia publicznego w formule „zaprojektuj i wykonaj” na roboty budowlane w zakresie infrastruktury sieci
szerokopasmowej z wykorzystaniem łączy kablowych i radiowych w Gminie Młodzieszyn, w szczególności pełnienie
obowiązków biegłego w Komisji
przetargowej.
2.
doradztwo eksperckie dotyczące wszystkich aspektów prowadzonego
postępowania i udzielanego
zamówienia publicznego w zakresie zagadnień technicznych, ekonomicznych, organizacyjnych, architektonicznych,
materiałowych, funkcjonalnych, projektowania i wykonania
robót budowlanych, a także dostaw, warunków gwarancji i rękojmi, licencji, wykorzystania istniejącej infrastruktury,
sprawdzania i odbioru infrastruktury,
3.
reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli
zgodności jej realizacji z projektem
i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz
Normami UE i zasadami wiedzy technicznej,
4.
sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów
budowlanych, a w szczególności
zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w
budownictwie,
5.
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub
zanikających, uczestniczenie w
próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i
udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów
budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
6.
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a
także, na żądanie inwestora,
kontrolowanie rozliczeń budowy.
7.
w uzasadnionych przypadkach wydawanie kierownikowi budowy lub
kierownikowi robót polecenia
potwierdzone wpisem do dziennika budowy dotyczące:
i. usunięcia nieprawidłowości lub
zagrożeń,
ii. wykonania prób lub badań, także
wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych,
iii. przedstawienia
ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów
dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych
oraz urządzeń technicznych,
8.
w uzasadnionych przypadkach żądanie od kierownika budowy lub
kierownika robót dokonania poprawek
bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w
przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać
zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę.
9.
reprezentowanie
Zamawiającego w kontaktach z Instytucją Wdrażającą Program Operacyjny Innowacyjna
Gospodarka 2007-2013, Priorytet 8 – Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności gospodarki,
Działanie 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu
– eInclusion w zakresie dotyczącym przedmiotu pełnionego nadzoru.
II.1.4) Czy przewiduje się
udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71.52.00.00-9 Usługi nadzoru
budowlanego
71.54.00.00-5 Pełnienie funkcji
inżyniera kontraktu
71.62.10.00-7 Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
71.31.00.00-4 Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71.31.13.00-4 Usługi doradcze w zakresie robót infrastrukturalnych
71.31.34.10-2 Ocena ryzyka i zagrożeń dla projektu budowlanego
71.31.60.00-6 Telekomunikacyjne usługi doradcze
71.24.10.00-9 Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71.24.20.00-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie
kosztów
72.22.10.00-0 Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
72.22.22.00-9 Usługi w zakresie systemów informacji lub usługi w
zakresie planowania technologii
72.24.60.00-1 Usługi doradcze w zakresie systemów
79.13.10.00-1 Usługi w zakresie dokumentów
79.34.14.00-0 Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79.34.22.00-5 Usługi w zakresie promocji
79.41.20.00-5 Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
79.12.11.00-9 Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich do
oprogramowania
79.31.14.10-4 Ocena wpływu ekonomicznego
79.31.40.00-8 Analiza możliwości wykonawczych
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA: w terminie do 31.12.2014 .
SEKCJA III: INFORMACJE O
CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM:
III.1)
WADIUM: Zamawiający
nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZABEZPIECZENIE: Zamawiający nie wymaga wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
III.3) ZALICZKI:
·
Czy przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie.
III.4) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW:
III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku:
o
Działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania uprawnień
budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, nadzorowania i
projektowania w specjalności telekomunikacyjnej.
o
Działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania
uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi i nadzorowania w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
o
Działalność
prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania
uprawnień budowlanych bez ograniczeń w specjalności drogowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku:
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
wykażą się wykształceniem wyższym technicznym, specjalność: telekomunikacja (
łączność )
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
wykażą się nie mniej niż 5-letnim doświadczeniem zawodowym w zakresie
projektowania, nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi objętymi
uprawnieniami budowlanymi (specjalność: telekomunikacja),
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
wykażą się w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
udokumentowanym doświadczeniem polegającym na zaprojektowaniu i kierowaniu
budową linii światłowodowej w jednego odcinka o długości co najmniej 10 km
trasy;
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
wykażą się udokumentowanym doświadczeniem w nadzorowaniu co najmniej jednej
budowy sieci światłowodowej o wartości co najmniej 2 000 000,00 zł ;
III.3.3) Potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku:
o
Wykonawca
wykaże, że posiada urządzenia umożliwiające wykonanie kompletnych pomiarów
kabli optotelekomunikacyjnych. Pomiary powinny być wykonane na długości fali 1310/1490/1550/1625
nm. Urządzenia powinny dawać możliwość wykonania pomiarów reflektometryczych i
transmisyjnych metodą wtrąceniowa (IL,ORL) jak też powinny umożliwiać wykonanie
pomiarów dyspersji chromatycznej (CD), dyspersji polaryzacyjne (PMD) oraz analizy
widma (OSA).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania
zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku:
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
dysponują następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
1.
Inspektor nadzoru budownictwa telekomunikacyjnego posiadający uprawnienia
budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, nadzorowania i
projektowania w specjalności telekomunikacyjnej.
2.
Inspektor
nadzoru budownictwa elektrycznego posiadający uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi i nadzorowania w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Inspektor nadzoru budownictwa drogowego posiadający
uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku:
o
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia, w tym w szczególności wykażą, że posiadają ważne ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum
200 000, 00 zł. (słownie: dwieście tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy
przedłożyć:
1. wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy
i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania
ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.
2. wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych
za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania
tymi osobami.
3. informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca
posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub
zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
4. opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej
z przedmiotem zamówienia.
5. Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na
zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego
zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy,
potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub
jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
1.
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
2.
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru,
w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert,
a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych:
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wskazany w pkt. III.4.3.1).
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne
tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby
niepełnosprawne: nie.
SEKCJA IV: PROCEDURA:
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT:
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie
aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY:
Czy przewiduje się istotne zmiany
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy: tak
Zamawiający zgodnie z art. 144
ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian
postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano
wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej:
1.1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót
1.1. zmiany spowodowane warunkami
atmosferycznymi w szczególności:
a) klęski żywiołowe;
b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie
odbiorów;
1.2. zmiany spowodowane
nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub
terenowymi, w szczególności:
a) niewypały i niewybuchy;
b) wykopaliska archeologiczne;
c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne;
d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w
szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych
obiektów budowlanych, wystąpienie wód gruntowych o ile nie przewidywała ich
wystąpienia dokumentacja techniczna itp.
1.3. zmiany będące
następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku nie wprowadzenia Wykonawcy na
teren budowy w umownym terminie
b)wstrzymanie robót przez
Zamawiającego;
c) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót;
1.4 zmiany
będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o
kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności
eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, w
szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich
regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez
organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;
b) odmowa wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych
decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym
odmowa udostępnienia przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji
inwestycji;
1.5 inne
przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy
skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności
przewidzianych Kontraktem;
W przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 – 1.5 termin Czasu
Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do
zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż
o okres trwania tych okoliczności.
2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia
Zmiany osobowe
a) zmiana osób, przy pomocy
których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki
określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki
kadrowej Wykonawcy
b) Zmiana osób podanych w ofercie
wykonawcy przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga
aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ , a dla
dokonania zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną
osobę.
3. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ;
b) zmiana obowiązującej stawki VAT;
c) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz
wykonawcy.
d) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy.
e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty
inwestycjami.
W takim przypadku zmiany w umowie
zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie
kolizji.
f) zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu
cywilnego.
g) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna,
skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z
SIWZ.
W przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 3 a,d,e,f,g możliwa jest w
szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak
również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń.
W przypadku pkt. 3.b zmiana stawki
VAT dotyczyć będzie ceny oferty, w części, jakiej dotyczą te zmiany przepisów.
W przypadku pkt. 3.c zmiany dostosują sposób rozliczeń lub płatności do wymogów
zmienionych w umowie.
W przypadku pkt. 3.d zmiany mogą dotyczyć zakresu wykonywanych prac,
zmian dokumentacji i zmniejszenia wynagrodzenia o kwoty odpowiadające cenie
Robót, z których Zamawiający rezygnuje.
Wszystkie powyższe postanowienia w punktach 1, 2 i 3 stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę.
Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą
żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego)
b) zmiany danych teleadresowych,
c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach
publicznych
d) udzielenie zamówień uzupełniających w zakresie wskazanym w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest
dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków
zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Młodzieszyn -, ul.
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, Województwo Mazowieckie, Powiat
Sochaczewski, tel. 0-46 864-17-50, faks 0-46 864-17-65.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godz. 1000 Sekretariat Gminy
Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, Województwo Mazowieckie,
Powiat Sochaczewski, tel. 0-46 864-17-50, faks 0-46 864-17-65.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu
składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania Projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamówienie o wartości niższej niż
określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29
stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). Zamówienie jest współfinansowane w
ramach Projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie
Młodzieszyn” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013,
Priorytet 8 – Społeczeństwo informacyjne – zwiększanie innowacyjności
gospodarki, Działanie 8.3. – Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu –
eInclusion.
IV.4.17)
Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
siwz-inspektor_07.01.2014.doczalacznik_1-inspektor.doczalacznik_2-inspektor.doczalacznik_3-inspektor.doczalacznik_4-umowa_inspektor.doczalacznik_5-inspektor.doczalacznik_6-inspektor.doczalacznik_7-inspektor.doc