Młodzieszyn, dnia 19.09.2019 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
NA
KOORDYNATORA PROJEKTU
Zamawiający:
Gmina Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25
96-512 Młodzieszyn
zaprasza do złożenia
oferty dot. pełnienia funkcji Koordynatora projektu pt. „Wzrost dostępności do
wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Młodzieszyn” rekomendowanego do dofinansowania współfinansowanego ze
środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X .
Edukacja dla rozwoju regionu, Działanie 10.1 Kształcenie i rozwój dzieci i młodzieży, Poddziałanie 10.01.04 Edukacja przedszkolna Regionalnego
Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020 realizowanego
przez Gminę Młodzieszyn do 31.07.2020 r.
- Opis przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia
jest pełnienie funkcji Koordynatora projektu (umowa zlecenie) dla projektu
pt. „Wzrost dostępności do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej w
Gminie Młodzieszyn” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu
Społecznego w ramach Osi Priorytetowej X. Edukacja dla rozwoju regionu.
2. Zakres
obowiązków:
1.
Planowanie, koordynacja oraz nadzorowanie pracy osób
zaangażowanych we wdrażanie projektu; w szczególności nadzorowanie formalnej i
organizacyjnej obsługi uczestników projektu oraz zleceniobiorców i dostawców.
2.
Przygotowanie propozycji umów zawartych w trakcie
realizacji projektu pod względem ich zgodności z wnioskiem o dofinansowanie.
3.
Współpraca z wykonawcami wszystkich zadań w
projekcie, w tym przede wszystkim z obsługą księgową, specjalistą ds.
rozliczeń, asystentem koordynatora projektu.
4.
Promocja projektu.
5.
Wprowadzanie danych Uczestników projektu do systemu
SL2014, wprowadzanie danych personelu do bazy w systemie SL2014.
6.
Weryfikacja rezultatów poszczególnych etapów prac.
7.
Zapewnienie zgodności prowadzonych działań z
dokumentami strategicznymi oraz budżetem i harmonogramem projektu; w
szczególności nadzór nad prawidłową realizacją zamówień.
8.
Bieżący monitoring postępu realizacji projektu i
osiąganych rezultatów.
9.
Dokonywanie podziału zadań merytorycznych między poszczególne
osoby.
10. Weryfikowanie
pod względem merytorycznym realizowanych i zrealizowanych prac.
11. Organizowanie
spotkań zespołu projektowego w celu weryfikacji postępu w projekcie.
12. Wsparcie
merytoryczne Wnioskodawcy w trakcie kontroli.
13. Zapewnienie
zgodności realizacji projektu z zasadami polityk wspólnotowych,
z wytycznymi oraz innymi dokumentami obowiązującymi w ramach RPOWM,
a w szczególności zgodnie z wytycznymi w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2014-2020.
14. Wprowadzanie
zmian do wniosku o dofinansowanie po uprzednim uzgodnieniu ich z opiekunem
projektu oraz podmiotem zlecającym zarządzanie.
15. Przygotowanie
opisu postępu merytorycznego do wniosku o płatność.
3.
Termin realizacji zamówienia: wrzesień 2019 – 31.07.2020 r.
4. Kod
CPV:
75112100-5 Usługi administracyjne w zakresie
rozwoju projektu
72224000-1 Usługi doradcze w zakresie
zarządzania projektem
5.
Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału w postępowaniu
jest spełnienie wymagań kwalifikacyjnych:
- wykształcenie
wyższe
- znajomość
pakietu MS Office (Word, Excel);
- wysoka samodzielność i bardzo dobra
organizacja pracy
- wiedza o funduszach unijnych,
- doświadczanie w pełnieniu funkcji członka
zespołu projektowego w ramach EFS
Dla potwierdzenia spełnienia
wymienionych kryteriów Oferent:
a) składa ofertę na formularzach załączonym do
niniejszego zapytania ( zał. nr 1)
b) przedstawi dokumenty
potwierdzające wykształcenie wyższe (kserokopie potwierdzone za zgodność z
oryginałem),
c) przedstawi
oświadczenie (zał. nr 2),
d) przedstawi
dokumenty (CV oraz oryginały lub dokumenty poświadczone za zgodność z
oryginałem) poświadczające posiadane wiedzę na temat funduszy
np. świadectw pracy/umowę
o pracę z których wynika o sprawowaniu stanowiska związanego z funduszami
unijnymi, referencje.
Zamawiający dokona sprawdzenia
spełnienia przez Oferentów wymogów określonych w zapytaniu ofertowym w zakresie
kompletności i jakości oferty, a mianowicie pod uwagę będą brane oferty w
rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierające komplet ważnych oświadczeń i
dokumentów wymaganych w niniejszym zapytaniu ofertowym. Zamawiający zastrzega
sobie prawo szczegółowego sprawdzenia stanu faktycznego z przedłożonymi
dokumentami i oświadczeniami, w tym również poprzez wezwanie Oferenta do
wyjaśnienia treści dokumentów lub przedłożenia dodatkowych dokumentów. Ocena
spełnienia warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia – nie spełnia, na
podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów
Kryteria
wyboru ofert
Pierwszym kryterium o wadze 80%
jest najniższa cena brutto za jeden miesiąc wykonywania usługi. Cena powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją
zamówienia.
Oferty
oceniane będą punktowo, w następujący sposób:
Cena najniższa
Cena =
-------------------- x waga 80% x100
Cena badana
Drugim kryterium o wadze 20%
jest doświadczenie oceniane w sposób:
Wymagane doświadczenie to:
-pełnienie funkcji Koordynatora
Projektu dla 0-2 projektów EFS-0 pkt.
-pełnienie funkcji Koordynatora Projektu dla 3-4 projektów EFS –
10 pkt.
-pełnienie
funkcji Koordynatora Projektu dla 5 lub więcej projektów EFS – 20 pkt.
Oferty
oceniane będą punktowo, w następujący sposób:
Pd = (Do : Dn) x
20% x100
Pd – ilość
punktów za doświadczenie (max. 20 punktów)
Do – ilość
punktów oferty badanej
Dn – największa
ilość punktów.
6.
Informacja
dotycząca zawarcia umowy z Wykonawcą.
- Z Wykonawcą, który złoży
najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa na realizację usługi. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu umowy zawartej z podmiotem wybranym w
wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
- O wyborze oferty
Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie
zamówienia
- Zamawiający zawrze umowę
w terminie do 30 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty
- Zamawiający przewiduje
możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego,
pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony
-Zamawiający podpisze
umowę dopiero wtedy, gdy zostanie podpisana umowa o dofinansowanie między Gminą
Młodzieszyn a Mazowiecką Jednostką Wdrażania Programów Unijnych.
7.
Wymagania dotyczące
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia
(jeżeli jest wymagany)
– nie dotyczy
8.
Warunki gwarancji – nie dotyczy
9.
Sposób przygotowania oferty:
W ofercie Oferent zobowiązany
jest wskazać cenę oferty rozumianą jako cena brutto za jeden miesiąc. W przypadku
Zleceniobiorcy, będącego osobą fizyczną, nie prowadzącą działalności
gospodarczej, podana w ofercie cena jest wartością ostateczną, zawierającą
wszelkie koszty Zleceniodawcy oraz Zleceniobiorcy związane z realizacją
przedmiotowego zamówienia z uwzględnieniem danin publicznoprawnych (w tym
między innymi składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, które zobowiązany
jest opłacić Zleceniodawca).
Opis
sposobu przygotowania oferty:
1. Oferta powinna być złożona na
druku „Formularz oferty” (załącznik nr 1)
2. Wraz z ofertą należy dostarczyć
podpisane oświadczenie ( załącznik 2 )
3. Należy dostarczyć dokument
potwierdzający posiadane wykształcenie wyższe
4. Należy dostarczyć CV wraz z
dokumentacją potwierdzające doświadczanie w pełnieniu funkcji Koordynatora
Projektu
Oferty można składać w wersji
papierowej lub elektronicznej:
a.
W
przypadku składania oferty w wersji papierowej: ofertę należy sporządzić
w języku polskim w formie pisemnej (na maszynie, komputerze),
umieścić w zabezpieczonej kopercie i opisanej w następujący sposób:
nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres Oferenta, z adnotacją „Zapytanie
ofertowe na Koordynatora Projektu” do postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na pełnienie funkcji Koordynatora projektu
b.
W
przypadku przesyłania oferty w wersji elektronicznej ofertę należy sporządzić w
języku polskim w formie pisemnej (na maszynie, komputerze) będącej scanem z
podpisami Oferenta. W tytule maila należy wpisać: „Zapytanie ofertowe na
Koordynatora Projektu”. Najpóźniej w dniu podpisania umowy należy przedłożyć
Zamawiającemu podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy
oryginał oferty (pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).
- Miejsce i termin składania ofert: ofertę należy złożyć do dnia
27.09.2019 roku, do godziny 9.30 w sekretariacie Urzędu Gminy Młodzieszyn
ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, lub przesłać na adres email:
sekretariat@mlodzieszyn.pl Wiążąca
jest data wpływu do Zamawiającego.
11.
Termin otwarcia ofert: 27.09.2019 roku, godzina 11.00
na Sali konferencyjnej Urzędu Gminy.
12.
Pozostałe
informacje
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lub odwołania niniejszego
ogłoszenia, w tym unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, w
szczególności w przypadku niepodpisania umowy z Mazowiecką Jednostką
Wdrażania Programów Unijnych, a także gdy środki finansowe z danego
projektu nie będą wystarczające na pokrycie wynagrodzenia dla koordynatora
projektu w oparciu o ofertę, która otrzymała największą ilość punktów.
Umowa z wybraną osobą zostanie podpisana nie wcześniej niż podpisana umowa o
dofinansowanie projektu.
13.
Wykluczenia
Zamówienie
nie może zostać udzielone podmiotowi/podmiotom, powiązanym z zamawiającym
(beneficjentem) kapitałowo lub osobowo. Przez powiązanie kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem (zamawiającym) lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta (zamawiającego)
lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta (zamawiającego) czynności
związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a
wykonawcą, polegające w szczególności na:
a)
uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b)
posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c)
pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d)
pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w
linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
14.
Odrzucenie oferty.
Zamawiający odrzuci ofertę, która:
a) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w
rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
d) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego
(zaproszenia do złożenia oferty),
e) wpłynie po terminie.
W toku postępowania Zamawiający może wezwać wykonawcę do
uzupełnienia
lub wyjaśnienia treści oferty.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
§ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina
Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn
§ z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Młodzieszyn
można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iodo@spotcase.pl*;
§ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie
zapytania ofertowego;
§ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
§ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
§ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych
bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
§ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
§ posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana
danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
§ nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.
20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest
wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje
obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz
jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania
nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
zal.nr_1-formularz_ofertowy.doc
zal.nr_2-oswiadczenie_wykonawcy.docx