|
Ogłoszenie o zamówieniu UG-ZP-271.2.2014
Wójt Gminy Młodzieszyn ogłasza przetarg nieograniczony na
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn - zaprojektowanie i wykonanie sieci światłowodowej
Numer ogłoszenia: 62598 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 46 8641750, 8641760, faks 46 8641765.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn - zaprojektowanie i wykonanie sieci światłowodowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie, wykonanie i uruchomienie sieci szerokopasmowej na terenie gminy Młodzieszyn, w oparciu o którą zrealizowany zostanie dostęp do sieci Internet i szkolenia informatyczne dla określonej przez Zamawiającego grupy 366 indywidualnych gospodarstw domowych z terenu Gminy Młodzieszyn i 8 jednostek podległych - beneficjentów, projektu współfinansowanego w 85% ze środków wspólnotowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8. Oś Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion pod nazwą: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn. Sieć powinna zostać zaprojektowana w strukturze hierarchicznej, składającej się z 2 podstawowych poziomów: sieci światłowodowej oraz sieci radiowej dostępowej. W projekcie zakłada się przyłączenie do sieci Internet komputerów PC, poprzez wybudowanie szkieletu światłowodowego łączącego strategiczne punkty sieci oraz 18 punktów dostępu radiowego na terenie Gminy Młodzieszyn. a. Sieć Światłowodowa: Zadaniem sieci Światłowodowej będzie tranzyt ruchu pomiędzy urządzeniami sieci dostępowej a punktem dostępu do Internetu - stykiem z siecią operatora telekomunikacyjnego. Sieć szkieletowa musi być zrealizowana z wykorzystaniem technologii światłowodowej oraz umożliwiać transmisję w sposób niezawodny z możliwie małymi opóźnieniami. Wykonawca zaprojektuje i wykona przyłącze do punktu styku z operatorem zewnętrznym w dowolnym punkcie węzłowym sieci przy zastrzeżeniu obowiązkowej akceptacji zamawiającego. W przypadku braku akceptacji zamawiającego wykonawca zaprojektuje i wykona punkt styku w innym punkcie węzłowym, którym będzie to możliwe technologicznie, dopuszczone prawnie i uzasadnione ekonomicznie. b. Sieć dostępowa: Zadaniem sieci dostępowej jest zapewnienie dostępu szerokopasmowego dla odbiorców
projektu. Sieć dostępowa powinna być zbudowana z co najmniej 18 stacji bazowych plus jeden dodatkowy zestaw bazowy zlokalizowany w głównym węźle sieci. Cały system powinien cechować się minimalnymi parametrami określonymi w dalszej części dokumentu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych niż określone w niniejszym dokumencie. Na każdej stacji bazowej należy wybudować co najmniej 3 sektory systemu dostępowego 5GHz o całkowitym pokryciu zasięgiem sygnału 360ďż˝ w płaszczyźnie poziomej, urządzeniami nadawczo/odbiorczymi o minimalnych parametrach określonych w dalszej części dokumentu. Dodatkowo w 9 węzłach sieci należy zaprojektować i wykonać sieć wewnętrznych punktów dostępu radiowego umożliwiającą instalację i podłączenie do Internetu sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach określonych w dalszej części opracowania. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym i opracować projekt sieci szkieletowej i dostępowej. c. Zakres robót związanych z zaprojektowaniem, wybudowaniem i uruchomieniem infrastruktury sieciowej i dostępowej w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn współfinansowanego ze środków wspólnotowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8 Oś priorytetowa - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - einclusion obejmuje: i. Sporządzenie koncepcji budowy sieci wraz z planowaniem radiowym, ii. Pozyskanie map sytuacyjno-wysokościowych w skali 1:500, wraz z ich aktualizacją, do celów projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, iii. Wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej, która będzie podstawą do realizacji inwestycji w zakresie IT obejmującej: iv. budowę sieci szkieletowej, v. budowę sieci GEPON, vi. budowę punktów dostępowych, vii. budowę sieci bezprzewodowej, viii. budowę przyłączy radiowych dla 366 gospodarstw domowych, ix. budowę przyłączy kablowych dla nie mniej niż 8 jednostek podległych, x. budowę infrastruktury serwerowej
Centrum Przetwarzania Danych, xi. wdrożenie mechanizmów monitorowania i zarządzania zasobami IT. xii. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, xiii. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich, xiv. Wykonanie przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich niezbędnych prac adaptacyjnych i remontowo-budowlanych w obiektach gminnych. xv. Całościowa pod klucz realizacja infrastruktury teleinformatycznej zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą. Dodatkowo Wykonawca przeprowadzi specjalistyczne szkolenie informatyczne dla nie mniej niż 3 osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi oferowanej sieci i systemów potwierdzone imiennym certyfikatem. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa Załącznik nr 8 do SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), który stanowił załącznik do złożonego w 2012 r. wniosku aplikacyjnego dla projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn współfinansowanego ze środków wspólnotowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8 Oś priorytetowa - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - einclusion..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):32.41.21.10-8, 32.34.42.10-1, 32.41.21.00-5, 32.56.21.00-1, 32.56.22.00-2, 32.56.23.00-3, 38.62.10.00-4, 32.41.50.00-5, 32.41.70.00-9, 32.41.80.00-6, 32.42.00.00-3, 32.42.40.00-1, 32.42.10.00-0, 44.21.22.61-6, 45.31.23.30-9, 48.00.00.00-8, 45.31.43.20-0, 80.53.31.00-0, 45.23.23.32-8, 45.31.10.00-0, 45.31.40.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Gminy Młodzieszyn, nr konta: 94 9283 0006 0028 0011 2000 0010 Musi ono znaleźć się na w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI pkt 1 ppkt 2 (odnosi się to nie tylko do daty, ale i godziny wpływu na rachunek). 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty; dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą (z uwagi na wymóg art. 46 ust.1 ustawy - zwrot wadium). 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawcy, biorący
udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach, określonych w art.46 ustawy. 11. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca wykaże się prawidłowym wykonaniem następujących zleceń: i. Minimum 1 realizacje infrastruktury światłowodowej, polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej (projekt techniczny i projekt budowlany) dotyczącej wykonania pasywnej infrastruktury światłowodowej i wartości każdego zamówienia, co najmniej 300.000,00 złotych brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. ii. Minimum 2 realizacje polegające na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej (projekt techniczy i projekt budowlany) dotyczącej wykonania radiowej infrastruktury składającej się z minimum 7 masztów/wież i wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. iii. Minimum 1 zamówieniem obejmującym wykonanie i uruchomienie szerokopasmowego abonenckiego dostępu do Internetu w technologii hybrydowej łączącej przesył światłowodowy z bezprzewodowym (o długości min. 23 km, obejmującym minimum 7 stacji bazowych sieci radiowej wraz z wieżami/masztami i konstrukcjami wsporczymi o wartości co najmniej 3.000.000 zł brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. iv. Minimum 1 zamówieniem polegającym na dostawie, instalacji i konfiguracji urządzeń aktywnych oraz okablowania strukturalnego i zasilania dedykowanego do minimum 7 lokalizacji o różnych danych adresowych za kwotę minimum 250.000,00 zł brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. v. Minimum 2 zamówieniami polegającymi na budowie sieci światłowodowej szkieletowej, której jakość została zweryfikowana na podstawie pomiarów dyspersji chromatycznej i polaryzacyjnej za kwotę, co najmniej 1.000.000,00 PLN brutto w okresie ostatnich 5 lat
przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. vi. Minimum 1 zamówienie polegające na budowie sieci szerokopasmowej radiowej składającej się z minimum 7 nadajników radiowych (3 sektorowych), kontrolera sieci radiowej wraz z przyłączeniem do niej minimum 250 beneficjentów (urządzeń CPE) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
i. Wykonawcy wykażą, że dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym w postaci sprzętu optotelekomunikacyjnego umożliwiającego potwierdzenie jakości wykonanej sieci światłowodowej poprzez wykonanie nie mniej niż następujących typów pomiarów: - reflektometrycznych w pełnym zakresie okien pomiarowych, - tłumienności w pełnym zakresie okien pomiarowych, - pomiarów dyspersji chromatycznej i polaryzacyjnej. Planowane do użycia urządzenia Wykonawca wskaże w Załączniku nr 6 do SIWZ (Potencjał techniczny) z podaniem nazwy, modelu i roku produkcji.
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
1. Kierownik budowy (odpowiedzialny po stronie Wykonawcy za całość realizacji) - co najmniej 1 osoba, posiadająca: - minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów teleinformatycznych - imienny certyfikat z zakresu zarządzania projektami - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń. 2. Inżynier sieciowy - co najmniej 1 osoba, posiadająca: - minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie realizacji projektów informatycznych polegających na budowie i wdrażaniu architektury sieciowej, - kwalifikacje potwierdzone stosownymi certyfikatami producenta oferowanych urządzeń (załączyć do oferty), w tym: a) certyfikat potwierdzający podstawowe umiejętności w zakresie obsługi systemów sieciowych, b) certyfikat potwierdzający podstawowe umiejętności w zakresie bezpieczeństwa systemów sieciowych c) certyfikat potwierdzający zaawansowane umiejętności w zakresie obsługi systemów sieciowych, d) certyfikat potwierdzający podstawowe umiejętności w zakresie projektowania systemów sieciowych. 3. Architekt sieciowy - min. 1 osoba, posiadająca: - znajomość metodyki TOGAF lub równoważnej, potwierdzoną aktualnym na dzień składania ofert certyfikatem TOGAF 9 Certified lub równoważnym, - nie mniej niż 6 miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych zgromadzone w ciągu ostatnich 5 lat, - nie mniej niż 6 miesięczne doświadczenie w zakresie posługiwania się językiem UML oraz BPML/BPMN zgromadzone w ciągu ostatnich 5 lat, - nie mniej niż 6 miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania architektury - Enterprise Architecture (EA) w tym: systemów zorientowanych na usługi (SOA) oraz systemów w architekturze wielowarstwowej, o wysokiej wydajności, niezawodności i wykorzystujących bazy danych, zgromadzone w ciągu ostatnich 5 lat, - w ciągu ostatnich 5 lat był odpowiedzialny w co najmniej 2 projektach za zaprojektowanie architektury IT systemu obejmującego swym zakresem budowę architektury
systemów informatycznych; wartość co najmniej jednego z tych projektów była nie mniejsza niż 5.000.000 PLN brutto (słownie: pięć milionów złotych) 4. Projektant telekomunikacyjny - min. 1 osoba, posiadająca: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz posiadającą wiedzę i doświadczenie w projektowaniu sieci telekomunikacyjnych światłowodowych, potwierdzone sporządzeniem w ostatnich 5 latach co najmniej trzech (3) dokumentacji projektowych; o długości minimum 25 km każda 5. Kierownik telekomunikacyjny - min. 1 osoba, posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz posiadającą wiedzę i doświadczenie potwierdzone kierowaniem co najmniej trzema (3) robotami budowlanymi; o długości minimum 25 km każda 6. Projektant radiowy - min. 1 osoba, posiadająca: uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach instalacyjnych w telekomunikacji radiowej bez ograniczeń oraz posiadającą wiedzę i doświadczenie w projektowaniu sieci telekomunikacyjnych radiowych, potwierdzone sporządzeniem w ostatnich 5 latach co najmniej trzech (3) dokumentacji projektowych; posiada certyfikat potwierdzający ukończenie kursu w zakresie planowania radiowego sieci szerokopasmowych, potwierdzone sporządzeniem w ostatnich 5 latach co najmniej jednej (1) dokumentacji planowania radiowego 7. Specjalista ds. systemów radiowych - min. 2 osoby, posiadające: minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu systemów radiowych i ich implementowaniu, tj. instalacji, konfiguracji oraz usuwania problemów dla sprzętu radiowego typu jednostki nadawczo odbiorcze, IDU, ODU, uzyskane w zadaniu / zadaniach polegających na budowie radiowych systemów szerokopasmowych; posiadającymi ważne certyfikaty
producenta oferowanych urządzeń lub certyfikaty potwierdzające zdanie, w autoryzowanej przez producenta oferowanych szerokopasmowych systemów radiowych jednostce certyfikującej, egzaminów z zakresu konfiguracji tych urządzeń 8. Instalator systemów radiowych - min. 4 osoby, posiadające: minimum trzyletnie doświadczenie w budowie radiowych systemów szerokopasmowych, certyfikat ukończenia szkolenia pracy na wysokości oraz w polu mikrofalowym 9. Specjalista ds. pomiarów - min. 2 osoby, posiadające: minimum trzyletnie doświadczenie w wykonywania spawów i pomiarów światłowodowych, certyfikat producenta, albo jego przedstawiciela, certyfikat wiodącego centrum szkoleniowego
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
i. Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł. ii. Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę, co najmniej 5.000.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
-
wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
-
wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
-
informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
-
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta według wzoru załącznika nr 1 2. Zaparafowany projekt umowy 3. Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego -lidera - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Wypełniony załącznik numer 9 wraz z kartami katalogowymi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 96-512 Młodzieszyn pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Gmina Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 96-512 Młodzieszyn sekretariat Urzędu Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Joanna Szymańska
Wójt Gminy Młodzieszyn
Załączniki
siwz_siec.docx
zalacznik_1.doc
zalacznik_2.doc
zalacznik_3.doc
zalacznik_4.doc
zalacznik_5.doc
zalacznik_6.doc
zalacznik_7.doc
pfu.docx
zalacznik_9.doc
zalacznik_10.doc
drukuj
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Młodzieszyn | Informację wprowadził(a) do BIP: | Damian Bednarek | Data udostępnienia w BIP: | 2014-02-21 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-02-21 |
|
|
|