|
Ogłoszenie o zamówieniu UG-ZP-271.2.2014
Wójt Gminy Młodzieszyn ogłasza
przetarg nieograniczony na
Przeciwdziałanie wykluczeniu
cyfrowemu w gminie Młodzieszyn - zaprojektowanie i wykonanie sieci
światłowodowej
Numer ogłoszenia: 62598 - 2014; data zamieszczenia: 21.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul.
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 46 8641750,
8641760, faks 46 8641765.
Adres strony internetowej zamawiającego: ugmlodzieszyn.bip.org.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego:
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn - zaprojektowanie i
wykonanie sieci światłowodowej. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie,
wykonanie i uruchomienie sieci szerokopasmowej na terenie gminy Młodzieszyn, w
oparciu o którą zrealizowany zostanie dostęp do sieci Internet i szkolenia
informatyczne dla określonej przez Zamawiającego grupy 366 indywidualnych
gospodarstw domowych z terenu Gminy Młodzieszyn i 8 jednostek podległych -
beneficjentów, projektu współfinansowanego w 85% ze środków wspólnotowych w
ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8. Oś
Priorytetowa Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności
gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
pod nazwą: Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn. Sieć
powinna zostać zaprojektowana w strukturze hierarchicznej, składającej się z 2
podstawowych poziomów: sieci światłowodowej oraz sieci radiowej dostępowej. W
projekcie zakłada się przyłączenie do sieci Internet komputerów PC, poprzez
wybudowanie szkieletu światłowodowego łączącego strategiczne punkty sieci oraz
18 punktów dostępu radiowego na terenie Gminy Młodzieszyn. a. Sieć
Światłowodowa: Zadaniem sieci Światłowodowej będzie tranzyt ruchu pomiędzy
urządzeniami sieci dostępowej a punktem dostępu do Internetu - stykiem z siecią
operatora telekomunikacyjnego. Sieć szkieletowa musi być zrealizowana z
wykorzystaniem technologii światłowodowej oraz umożliwiać transmisję w sposób
niezawodny z możliwie małymi opóźnieniami. Wykonawca zaprojektuje i wykona
przyłącze do punktu styku z operatorem zewnętrznym w dowolnym punkcie węzłowym
sieci przy zastrzeżeniu obowiązkowej akceptacji zamawiającego. W przypadku
braku akceptacji zamawiającego wykonawca zaprojektuje i wykona punkt styku w
innym punkcie węzłowym, którym będzie to możliwe technologicznie, dopuszczone
prawnie i uzasadnione ekonomicznie. b. Sieć dostępowa: Zadaniem sieci
dostępowej jest zapewnienie dostępu szerokopasmowego dla odbiorców projektu.
Sieć dostępowa powinna być zbudowana z co najmniej 18 stacji bazowych plus
jeden dodatkowy zestaw bazowy zlokalizowany w głównym węźle sieci. Cały system
powinien cechować się minimalnymi parametrami określonymi w dalszej części
dokumentu. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o parametrach nie
gorszych niż określone w niniejszym dokumencie. Na każdej stacji bazowej należy
wybudować co najmniej 3 sektory systemu dostępowego 5GHz o całkowitym pokryciu
zasięgiem sygnału 360° w płaszczyźnie poziomej, urządzeniami
nadawczo/odbiorczymi o minimalnych parametrach określonych w dalszej części
dokumentu. Dodatkowo w 9 węzłach sieci należy zaprojektować i wykonać sieć
wewnętrznych punktów dostępu radiowego umożliwiającą instalację i podłączenie
do Internetu sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach określonych w
dalszej części opracowania. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym
i opracować projekt sieci szkieletowej i dostępowej. c. Zakres robót związanych
z zaprojektowaniem, wybudowaniem i uruchomieniem infrastruktury sieciowej i
dostępowej w ramach projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w
gminie Młodzieszyn współfinansowanego ze środków wspólnotowych w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8 Oś priorytetowa -
zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 - przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu - einclusion obejmuje: i. Sporządzenie koncepcji budowy
sieci wraz z planowaniem radiowym, ii. Pozyskanie map sytuacyjno-wysokościowych
w skali 1:500, wraz z ich aktualizacją, do celów projektowych zgodnie z
obowiązującymi przepisami, iii. Wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej,
która będzie podstawą do realizacji inwestycji w zakresie IT obejmującej: iv.
budowę sieci szkieletowej, v. budowę sieci GEPON, vi. budowę punktów
dostępowych, vii. budowę sieci bezprzewodowej, viii. budowę przyłączy radiowych
dla 366 gospodarstw domowych, ix. budowę przyłączy kablowych dla nie mniej niż
8 jednostek podległych, x. budowę infrastruktury serwerowej Centrum
Przetwarzania Danych, xi. wdrożenie mechanizmów monitorowania i zarządzania
zasobami IT. xii. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru
robót budowlanych, xiii. Sporządzenie kosztorysów inwestorskich, xiv. Wykonanie
przedmiarów robót oraz kosztorysów inwestorskich niezbędnych prac adaptacyjnych
i remontowo-budowlanych w obiektach gminnych. xv. Całościowa pod klucz realizacja
infrastruktury teleinformatycznej zgodnie z dokumentacją projektowo-wykonawczą.
Dodatkowo Wykonawca przeprowadzi specjalistyczne szkolenie informatyczne dla
nie mniej niż 3 osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi
oferowanej sieci i systemów potwierdzone imiennym certyfikatem. Szczegółowy
zakres robót do wykonania określa Załącznik nr 8 do SIWZ Program
funkcjonalno-użytkowy (PFU), który stanowił załącznik do złożonego w 2012 r.
wniosku aplikacyjnego dla projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w
gminie Młodzieszyn współfinansowanego ze środków wspólnotowych w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8 Oś priorytetowa -
zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 - przeciwdziałanie
wykluczeniu cyfrowemu - einclusion.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
32.41.21.10-8, 32.34.42.10-1, 32.41.21.00-5, 32.56.21.00-1, 32.56.22.00-2,
32.56.23.00-3, 38.62.10.00-4, 32.41.50.00-5, 32.41.70.00-9, 32.41.80.00-6,
32.42.00.00-3, 32.42.40.00-1, 32.42.10.00-0, 44.21.22.61-6, 45.31.23.30-9,
48.00.00.00-8, 45.31.43.20-0, 80.53.31.00-0, 45.23.23.32-8, 45.31.10.00-0,
45.31.40.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.06.2015. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w
wysokości: 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) 2. Wadium
wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres
związania ofertą 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: a) Pieniądzu, b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej
kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, c) Gwarancjach bankowych, d) Gwarancjach
ubezpieczeniowych, e) Poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa
w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Gminy
Młodzieszyn, nr konta: 94 9283 0006 0028 0011 2000 0010 Musi ono znaleźć się na
w/w rachunku przed terminem określonym w Rozdziale XI pkt 1 ppkt 2 (odnosi się
to nie tylko do daty, ale i godziny wpływu na rachunek). 6. Wadium wnoszone w
pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty; dokument ten nie
powinien być spięty na trwałe z ofertą (z uwagi na wymóg art. 46 ust.1 ustawy -
zwrot wadium). 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może
zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz
przewidzianych ustawą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp,
nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy
lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po
jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli
Wykonawca którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy na
warunkach określonych w ofercie b) nie wniósł zabezpieczenia należytego
wykonania umowy c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po
stronie Wykonawcy. 10. Wykonawcy, biorący udział w przetargu otrzymują zwrot
wadium na warunkach, określonych w art.46 ustawy. 11. Wykonawcę, który wniesie
wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy
zwrócić wniesione wadium. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tego warunku Wykonawca
wykaże się prawidłowym wykonaniem następujących zleceń: i. Minimum 1 realizacje
infrastruktury światłowodowej, polegające na opracowaniu kompletnej
dokumentacji projektowej (projekt techniczny i projekt budowlany) dotyczącej
wykonania pasywnej infrastruktury światłowodowej i wartości każdego zamówienia,
co najmniej 300.000,00 złotych brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie. ii. Minimum 2 realizacje polegające na opracowaniu kompletnej
dokumentacji projektowej (projekt techniczy i projekt budowlany) dotyczącej
wykonania radiowej infrastruktury składającej się z minimum 7 masztów/wież i
wartości co najmniej 300.000,00 złotych brutto w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie. iii. Minimum 1 zamówieniem obejmującym wykonanie i
uruchomienie szerokopasmowego abonenckiego dostępu do Internetu w technologii
hybrydowej łączącej przesył światłowodowy z bezprzewodowym (o długości min. 23
km, obejmującym minimum 7 stacji bazowych sieci radiowej wraz z
wieżami/masztami i konstrukcjami wsporczymi o wartości co najmniej 3.000.000 zł
brutto w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. iv. Minimum
1 zamówieniem polegającym na dostawie, instalacji i konfiguracji urządzeń
aktywnych oraz okablowania strukturalnego i zasilania dedykowanego do minimum 7
lokalizacji o różnych danych adresowych za kwotę minimum 250.000,00 zł brutto w
okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. v. Minimum 2
zamówieniami polegającymi na budowie sieci światłowodowej szkieletowej, której
jakość została zweryfikowana na podstawie pomiarów dyspersji chromatycznej i
polaryzacyjnej za kwotę, co najmniej 1.000.000,00 PLN brutto w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. vi. Minimum 1 zamówienie
polegające na budowie sieci szerokopasmowej radiowej składającej się z minimum
7 nadajników radiowych (3 sektorowych), kontrolera sieci radiowej wraz z
przyłączeniem do niej minimum 250 beneficjentów (urządzeń CPE) w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku i. Wykonawcy
wykażą, że dysponują lub będą dysponowali potencjałem technicznym w postaci
sprzętu optotelekomunikacyjnego umożliwiającego potwierdzenie jakości wykonanej
sieci światłowodowej poprzez wykonanie nie mniej niż następujących typów
pomiarów: - reflektometrycznych w pełnym zakresie okien pomiarowych, -
tłumienności w pełnym zakresie okien pomiarowych, - pomiarów dyspersji
chromatycznej i polaryzacyjnej. Planowane do użycia urządzenia Wykonawca wskaże
w Załączniku nr 6 do SIWZ (Potencjał techniczny) z podaniem nazwy, modelu i
roku produkcji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku 1. Kierownik
budowy (odpowiedzialny po stronie Wykonawcy za całość realizacji) - co najmniej
1 osoba, posiadająca: - minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie realizacji
projektów teleinformatycznych - imienny certyfikat z zakresu zarządzania
projektami - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń. 2. Inżynier sieciowy - co
najmniej 1 osoba, posiadająca: - minimum 3-letnie doświadczenie w zakresie
realizacji projektów informatycznych polegających na budowie i wdrażaniu
architektury sieciowej, - kwalifikacje potwierdzone stosownymi certyfikatami
producenta oferowanych urządzeń (załączyć do oferty), w tym: a) certyfikat
potwierdzający podstawowe umiejętności w zakresie obsługi systemów sieciowych,
b) certyfikat potwierdzający podstawowe umiejętności w zakresie bezpieczeństwa
systemów sieciowych c) certyfikat potwierdzający zaawansowane umiejętności w
zakresie obsługi systemów sieciowych, d) certyfikat potwierdzający podstawowe
umiejętności w zakresie projektowania systemów sieciowych. 3. Architekt sieciowy
- min. 1 osoba, posiadająca: - znajomość metodyki TOGAF lub równoważnej,
potwierdzoną aktualnym na dzień składania ofert certyfikatem TOGAF 9 Certified
lub równoważnym, - nie mniej niż 6 miesięczne doświadczenie w zakresie
projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych zgromadzone w
ciągu ostatnich 5 lat, - nie mniej niż 6 miesięczne doświadczenie w zakresie
posługiwania się językiem UML oraz BPML/BPMN zgromadzone w ciągu ostatnich 5
lat, - nie mniej niż 6 miesięczne doświadczenie w zakresie projektowania
architektury - Enterprise Architecture (EA) w tym: systemów zorientowanych na
usługi (SOA) oraz systemów w architekturze wielowarstwowej, o wysokiej
wydajności, niezawodności i wykorzystujących bazy danych, zgromadzone w ciągu
ostatnich 5 lat, - w ciągu ostatnich 5 lat był odpowiedzialny w co najmniej 2
projektach za zaprojektowanie architektury IT systemu obejmującego swym
zakresem budowę architektury systemów informatycznych; wartość co najmniej
jednego z tych projektów była nie mniejsza niż 5.000.000 PLN brutto (słownie:
pięć milionów złotych) 4. Projektant telekomunikacyjny - min. 1 osoba,
posiadająca: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, linii i urządzeń dla telekomunikacji
przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz posiadającą wiedzę i
doświadczenie w projektowaniu sieci telekomunikacyjnych światłowodowych,
potwierdzone sporządzeniem w ostatnich 5 latach co najmniej trzech (3)
dokumentacji projektowych; o długości minimum 25 km każda 5. Kierownik
telekomunikacyjny - min. 1 osoba, posiadająca: uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, linii i urządzeń dla telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą
towarzyszącą oraz posiadającą wiedzę i doświadczenie potwierdzone kierowaniem
co najmniej trzema (3) robotami budowlanymi; o długości minimum 25 km każda 6.
Projektant radiowy - min. 1 osoba, posiadająca: uprawnienia budowlane do
projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach
instalacyjnych w telekomunikacji radiowej bez ograniczeń oraz posiadającą
wiedzę i doświadczenie w projektowaniu sieci telekomunikacyjnych radiowych,
potwierdzone sporządzeniem w ostatnich 5 latach co najmniej trzech (3)
dokumentacji projektowych; posiada certyfikat potwierdzający ukończenie kursu w
zakresie planowania radiowego sieci szerokopasmowych, potwierdzone
sporządzeniem w ostatnich 5 latach co najmniej jednej (1) dokumentacji
planowania radiowego 7. Specjalista ds. systemów radiowych - min. 2 osoby,
posiadające: minimum trzyletnie doświadczenie w projektowaniu systemów
radiowych i ich implementowaniu, tj. instalacji, konfiguracji oraz usuwania
problemów dla sprzętu radiowego typu jednostki nadawczo odbiorcze, IDU, ODU,
uzyskane w zadaniu / zadaniach polegających na budowie radiowych systemów
szerokopasmowych; posiadającymi ważne certyfikaty producenta oferowanych
urządzeń lub certyfikaty potwierdzające zdanie, w autoryzowanej przez
producenta oferowanych szerokopasmowych systemów radiowych jednostce
certyfikującej, egzaminów z zakresu konfiguracji tych urządzeń 8. Instalator
systemów radiowych - min. 4 osoby, posiadające: minimum trzyletnie
doświadczenie w budowie radiowych systemów szerokopasmowych, certyfikat
ukończenia szkolenia pracy na wysokości oraz w polu mikrofalowym 9. Specjalista
ds. pomiarów - min. 2 osoby, posiadające: minimum trzyletnie doświadczenie w
wykonywania spawów i pomiarów światłowodowych, certyfikat producenta, albo jego
przedstawiciela, certyfikat wiodącego centrum szkoleniowego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku i. Wykonawca
wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę łączną nie
mniejszą niż 5.000.000,00 zł. ii. Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę, co
najmniej 5.000.000,00 zł. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- potwierdzenie
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności
koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
- wykaz
narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy
usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
- informację
banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia;
- opłaconą
polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną
informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo
zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.
24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
1. Oferta według wzoru załącznika nr
1 2. Zaparafowany projekt umowy 3. Dokument stwierdzający dokonanie wpłaty
wadium. Potwierdzenie wpłaty w pieniądzu oraz inne dokumenty podlegające
zwrotowi (np. gwarancje ubezpieczeniowe) należy wpiąć w formie kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do
reprezentowania firmy. Oryginały dokumentów (oprócz przelewów bankowych) należy
załączyć do oferty bez trwałego ich spięcia z pozostałymi dokumentami oferty.
4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia do oferty musi być dołączone dla podmiotu wiodącego -lidera -
pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby
umocowane do reprezentowania wszystkich Wykonawców (podmiotów występujących
wspólnie) - złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4.
Wypełniony załącznik numer 9 wraz z kartami katalogowymi
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 96-512 Młodzieszyn pok. nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 12:00, miejsce:
Gmina Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 96-512 Młodzieszyn sekretariat Urzędu
Gminy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym
dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię
Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Joanna Szymańska Wójt Gminy Młodzieszyn Załączniki
drukuj
Podmiot udostępniający informację: | Urząd Gminy Młodzieszyn | Informację wprowadził(a) do BIP: | Damian Bednarek | Data udostępnienia w BIP: | 2014-02-21 | Data ostatniej aktualizacji: | 2014-02-21 |
|
|
|