Młodzieszyn, 02 styczeń 2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 4/2018
na wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
I. Postanowienia ogólne
1. Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania o cenę zgodnie z Zarządzeniem Nr 67.2015 Wójta Gminy Młodzieszyn z dn. 2 listopada 2015 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30000 euro, oraz art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2017, poz.1579, z późn. zm.).
2. Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zmianami ) ze względu na fakt, że wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 30.000.00 euro.
II. Zamawiający
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
III. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia
Usługa polegałaby na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z pojemników o pojemności 120 l, 240 l i 1100 l z budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym lub mailowym o zapełnieniu.
IV. Termin realizacji zamówienia
Od dnia 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
V. Warunki udziału w postępowaniu
Warunkiem udziału przedsiębiorstwa w postępowaniu jest posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru działalności regulowanej Gminy Młodzieszyn w zakresie odbierania odpadów komunalnych.
VI. Cena ofertowa
1. Cenę ofertową należy wyliczyć według kalkulacji własnej.
2. Cena ofertowa powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszym zapytaniu.
3. Kwotę należy podać w PLN z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
4. Najniższa, wskazana kwota zostanie uwzględniona jako najważniejszy czynnik wyboru danej oferty.
VII. Miejsce, sposób i termin składania ofert
1. Formularz ofertowy wraz ze wszystkimi załączonymi do oferty oświadczeniami i dokumentami sporządzonymi przez Wykonawcę muszą być podpisane. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis osoby upoważnionej do reprezentowania zgodnie z Formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie właściwym dla jego formy organizacyjnej wraz z pieczęcią imienną. We wszystkich przypadkach gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczęci np. nazwa firmy, adres lub czytelny podpis w przypadku pieczęci imiennej.
2. W razie wykonania czynności związanych z postępowaniem przez Pełnomocnika, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia łącznie z ofertą pełnomocnictwa określającego jego zakres i podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3. Wszystkie oświadczenia i dokumenty tworzące ofertę należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.
4. Zawartość oferty: wypełniony załącznik nr 1 Formularz ofertowy, wraz z wymaganymi załącznikami należy składać osobiście lub przesłać pocztą do Urzędu Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn w zamkniętej kopercie z dopiskiem âZapytanie ofertowe na wykonanie usługi w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszynâ w terminie do 15 stycznia 2018 r. do godz. 12:00.
5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 stycznia 2018 r. o godz. 12:15.
VIII.Dodatkowe informacje
1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują w formie pisemnej.
2. Ze strony Zamawiającego osobą uprawnioną do udzielania informacji i wyjaśnień odnośnie postępowania jest Karol Jarka, tel. 46 864 17 59 adres e-mail karoljarka@mlodzieszyn.pl w godzinach pracy tut. Urzędu: poniedziałek 9:00-17:00, wtorek - piątek 08:00-16:00.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6. W przypadku jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana nie podpisze umowy w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert.
7. Zamawiający zastrzega możliwość odwołania lub unieważnienia postępowania w każdym czasie, w tym również po złożeniu ofert. Z tego tytułu Oferentom nie przysługują żadne roszczenia w szczególności:
a. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie.
b. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
8. Odwołaniu lub unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający poinformuje wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wójt Gminy
Monika Pietrzyk
Załączniki:
1. załącznik nr 1 â Wzór formularza ofertowego
2. załącznik nr 2 â Istotne postanowienia umowy
ZAŁĄCZNIK NR 1
âŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚâŚ.
(pieczęć Wykonawcy)
FORMULARZ OFERTOWY
I. Zamawiający:
Nazwa zamawiającego: Gmina Młodzieszyn
Adres zamawiającego: ul. Wyszogrodzka 25
Kod Miejscowość: 96-512 Młodzieszyn
Telefon: 46 864-17-50
Faks: 46 864-17-65
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mlodzieszyn.pl
II. *Nazwa i adres wykonawcy
NAZWA: ......................................................................................................................................
ADRES: .......................................................................................................................................
Telefon: .................................................................. fax ...............................................................
NIP: ..............................................................................................................................................
Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia polegającego na wykonaniu usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
Przedmiot zamówienia
|
Pojemność pojemnika na śmieci
|
Cena netto za odbiór jednego pojemnika
|
Wartość podatku VAT
|
Cena brutto za odbiór jednego pojemnika
|
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
|
120 litrów
|
|
|
|
240 litrów
|
|
|
|
1100 litrów
|
|
|
|
Razem
|
|
|
|
dnia ............................... ........................................... ..........................................
pieczęć wykonawcy podpis osoby uprawnionej
*- Część II wypełnia Wykonawca i po podpisaniu oraz opieczętowaniu odsyła do Zamawiającego w sposób wskazany w części VII.
ZAŁĄCZNIK NR 2
ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
ďż˝ 1
1. Wykonawca zobowiązuje się na zlecenie Zamawiającego do odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z budynków użyteczności publicznej z terenu Gminy Młodzieszyn od 1 stycznia 2018 r. do 31 grudnia 2018 r.
2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów zawartych w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisów Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza oraz przepisów prawa miejscowego.
3. Wykonawca podczas wykonywania usługi musi posiadać:
a. Wpis do rejestru działalności regulowanej Gminy Młodzieszyn w zakresie odbioru odpadów komunalnych;
b. Odpowiedni pojazd (samochód przystosowany do transportu odpadów);
4. Przedstawianie Zamawiającemu, wraz z fakturą VAT dokumentacji dotyczącej ilości i rodzaju odebranych odpadów.
ďż˝ 2
1. Opróżnianie pojemnika odbywać się będzie na telefoniczne lub mailowe zgłoszenie o zapełnieniu w terminie do 3 dni roboczych od przyjęcia zgłoszenia.
2. W przypadku gdy 3 dzień od momentu wysłania zgłoszenia o zapełnieniu pojemnika/pojemników przypada na dzień świąteczny (wolny od pracy), zgłoszenie powinno być zrealizowane dzień wcześniej.
3. Rozliczenie z Wykonawcą następować będzie na podstawie faktur oraz załączonych odpowiednio dokumentów określonych w ďż˝ 1 ust. 4. niniejszej umowy.
3. Należność będzie płatna przelewem na rachunek Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.
4. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu.
ďż˝ 3
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli działalności Wykonawcy w okresie realizacji postanowień niniejszej umowy.
2. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający może wstrzymać wypłatę wynagrodzenia do chwili usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych nieprawidłowości, a w przypadku powtarzających się takich sytuacji od umowy odstąpić bez wyznaczania dodatkowego terminu.
3. Z tytułu nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości:
a. 10% wartości brutto, za usługę oferowanej przez Wykonawcę, gdy Zamawiający odstąpi od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca.
b. W przypadku nie dotrzymania terminu, o którym mowa w ďż˝ 2 ust. 1 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5 % wynagrodzenia określonego w ďż˝ 2 ust. 3 za każdy dzień opóźnienia.
c. Za każdy przypadek nie przekazania informacji, o których mowa w ďż˝ 1 ust. 5 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w ďż˝ 2 ust. 3.
ďż˝ 4
1. Umowa została zawarta na czas określony od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r.
2. W przypadku niewywiązania się Wykonawcy ze zobowiązań niniejszej umowy Zamawiający może wypowiedzieć umowę z zachowaniem jednomiesięcznego terminu wypowiedzenia.
ďż˝ 5
Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany umowy dokonane w innej formie niż pisemnej są nieważne.
ďż˝ 6
Spory wynikające z realizacji niniejszej umowy rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
ďż˝ 7
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA