INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO MŁODSZY REFERENT
DS. OCHRONY PRZYRODY, ŚRODOWISKA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

_______________________________________________________________________

INFORMACJA

O KANDYDATACH KTÓRZY ZGŁOSILI SIĘ DO NABORU NA STANOWISKO : młodszy referent ds. ochrony przyrody, środowiska i zarządzania kryzysowego

_________________________________________________________________________

OGŁOSZENIE

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze

 

Wójt Gminy   Młodzieszyn

ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: młodszy referent ds. ochrony przyrody, środowiska i zarządzania kryzysowego w pełnym wymiarze czasu   pracy

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn

Określenie stanowiska:   stanowisko urzędnicze:   młodszy referent ds. ochrony przyrody, środowiska i zarządzania kryzysowego

WYMAGANIA ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM

Wymagania niezbędne:  

1)      obywatelstwo polskie,

2)      zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,

3)      stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku,

4)      niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,

5)      wykształcenie: wyższe pierwszego lub drugiego stopnia   w rozumieniu przepisów o   szkolnictwie   wyższym,

6)      nieposzlakowana opinia,

 

Wymagania dodatkowe:

1)      znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów z zakresu administracji samorządowej i procedury administracyjnej,

2)      znajomość przepisów następujących ustaw:   prawo ochrony środowiska, ochrony przyrody, ochrony gruntów rolnych i leśnych, prawo łowieckie, ustawy o zarządzaniu kryzysowym,    ustawy o utrzymaniu porządku i czystości w gmin, znajomość zasad Kodeksu Postępowania Administracyjnego,

3)      umiejętność organizacji pracy,

4)      dobra znajomość obsługi komputera MS Office, WORD oraz innych programów i aplikacji dotyczących ochrony środowiska,

5)      preferowane wykształcenie wyższe   techniczne ( z zakresu ochrony środowiska ),

6)      umiejętność pozyskiwania funduszy europejskich i dotacji krajowych na   ochronę środowiska,

7)      komunikatywność, dokładność, rzetelność, dyspozycyjność,

8)      umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawnych,

9)      wysoka kultura osobista, samodzielność i operatywność,

10)   prawo jazdy kat. B,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1. W zakresie realizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach :

1)      opracowywania wniosków o udzielenie zezwolenia na świadczenie usług w zakresie     opróżniania zbiorników bezodpływowych i ich publikacja w BIP,

2)      wydawanie zezwoleń na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych   i ich publikacja w BIP,

3)      prowadzenie ewidencji udzielonych i cofniętych zezwoleń na świadczenie usług w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i ich publikacja w BIP,

4)      współpraca w zakresie ochrony środowiska oraz utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy, udział w kontrolach, oględzinach i czynnościach sprawdzających w związku z zaistniałymi interwencjami mieszkańców.

 

2. Realizacja zadań wynikających z ustawy – Prawo łowieckie :

1)      wydawanie opinii w sprawie rocznych planów łowieckich sporządzanych przez dzierżawców obwodów łowieckich,

2)      wydawanie opinii w sprawie dzierżawy obwodów łowieckich,

3)      prowadzenie mediacji pomiędzy właścicielem gruntu, a dzierżawcą lub zarządcą obwodu łowieckiego dla polubownego rozstrzygnięcia sporu o wysokość wynagrodzenia za szkody wyrządzone przy wykonywaniu polowania lub w uprawach i płodach rolnych przez dziki, jelenie, daniele i sarny,

4)      współdziałanie z dzierżawcami i zarządcami obwodów łowieckich oraz nadleśniczymi w sprawach związanych z zagospodarowaniem obwodów łowieckich, a w szczególności w zakresie ochrony zwierzyny leśnej.

 

3. Realizacja zadań wynikających z ustawy – Prawo wodne:

1)      Sprawy związane z przywróceniem stosunków wodnych na gruncie zakończone decyzją nakazującą właścicielowi gruntu przywrócenie stanu poprzedniego lub wykonanie urządzeń zapobiegającym szkodom,

2)      Zatwierdzanie ugody w sprawie zmiany stanu wody na gruntach, jeżeli zmiany te nie wpłyną szkodliwie na inne nieruchomości lub na gospodarkę wodną,

3)      Współdziałanie ze Spółkami Wodnymi – udział w przeglądach urządzeń wodnych   przy określaniu potrzeb konserwacyjnych na urządzeniach melioracyjnych,

4)      Udział w odbiorach robót konserwacyjnych na urządzeniach melioracyjnych,

5)      Aktualizacja właścicieli gruntów rolnych, na których terenie działa Gminna Spółka Wodna,

6)      Współpraca z WZM i UW – udział w odbiorach robót konserwacyjnych urządzeń melioracji wodnych podstawowych i wód istotnych dla regulacji stosunków wodnych na potrzeby rolnictwa,

7)      Udział w przeglądach dotyczących odcinkowych zabezpieczeń wałów przeciwpowodziowych rzeki Wisły przed penetracją bobrów,

 

4. Zadania wynikające z ustawy – o ochronie przyrody:

1)      Przygotowywanie projektów decyzji zezwalającej na usuwanie drzew i krzewów z terenów nieruchomości   i   gospodarstw rolnych; pasa drogowego dróg powiatowych , wojewódzkich i drogi krajowej,

2)      Udział w przeglądach dróg: gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowej, dotyczących typowania drzew przeznaczonych do usunięcia bądź pielęgnacji,

3)      Występowanie do Starostwa Powiatowego z wnioskiem o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew rosnących w pasie drogi gminnej, zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego oraz na działkach stanowiących własność gminy,

4)      Występowanie do Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków o wydanie decyzji zezwalającej na usunięcie drzew rosnących na terenie parku,

5)      Przygotowywanie projektu uchwały dotyczącej ustanowienia pomnika przyrody oraz zniesienia formy ochrony przyrody,

6)      Wymierzanie kar pieniężnych za usuwanie drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia.

 

5. Realizacja zadań wynikających z ustawy – o zarządzaniu kryzysowym.

6. Ochrona przed powodzią.

7. Prowadzenie spraw z zakresu realizacji ustawy o stanie klęski żywiołowej.

8. Inne zadania z zakresu ogólnych spraw rolnictwa między innymi:

   1) Współpraca w zakresie spisów rolnych.

 

Wymagane dokumenty:

 

1)      List motywacyjny,

2)      CV -   życiorys,

3)      Kserokopie dokumentów stwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,

4)      Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,

5)      Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania   w siedzibie urzędu oraz na stronie internetowej),

6)      Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku pracy,

7)      Oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe   (w przypadku wyboru kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenia zaświadczenie   o niekaralności z KRK),

8)      Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,

9)      Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji poza wymóg ustawowy, a zawarty w dokumentach składanych   w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji i dokumentacji .

Wzór oświadczenia: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Urząd Gminy Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 , 96-512 Młodzieszyn,   moich danych osobowych wyk raczających poza wymóg ustawowy , a zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem na stanowisko : młodszy referent ds. ochrony przyrody, środowiska i zarządzania kryzysowego ”.

10)   Kserokopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność (dotyczy osób     zamierzających skorzystać z uprawnienia o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy   o pracownikach samorządowych   ( t. j. Dz. U. z 2018r., poz.1260 z późn. zm.),

 

  Informacja   o wskaźniku zatrudnienia   osób niepełnosprawnych.

W miesiącu maju 2019 roku (miesiącu poprzedzającym   datę upublicznienia ogłoszenia o naborze) wskaźnik zatrudnienia   osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji   zawodowej i społecznej   oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych   był niższy niż 6%.

 

  Miejsce i termin złożenia dokumentów:

1)      Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w siedzibie Urzędu Gminy Młodzieszyn przy ul. Wyszogrodzkiej 25 w sekretariacie pok. nr 1   lub przesłać pocztą   na adres: Urząd Gminy Młodzieszyn,   ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, z dopiskiem: „ Dotyczy naboru na stanowisko -   młodszy referent ds. ochrony przyrody, środowiska i zarządzania kryzysowego” w terminie   do dnia 24 czerwca   2019 roku   w godzinach pracy urzędu.

2)      Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane (informacja o wyniku naboru umieszczona będzie na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Młodzieszyn). Przy przesyłkach pocztowych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Młodzieszyn.

3)      Z regulaminem naboru można się zapoznać w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn ul. Wyszogrodzka 25 lub na stronie BIP: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl w zakładce „Nabór pracowników”.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 046 864 17 52 – Anna Sobieraj Sekretarz Gminy

 

Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z   Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady   (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego   przepływu takich danych oraz uchylenia   dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie   o ochronie   danych „ RODO”), ( Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1) oraz ustawą z dnia 21   listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1260 ze zm.)”.

 

Inne informacje:

·     Komisja powołana dokonująca wyboru na stanowisko młodszy referent ds. ochrony przyrody, środowiska i zarządzania kryzysowego   w Urzędzie Gminy   Młodzieszyn po dokonanej analizie formalnej dokumentów dopuszcza kandydatów do dalszego etapu umieszczając w BIP Urzędu Gminy Młodzieszyn   informację   o kandydatach, którzy spełniają wymogi formalne.

·     O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie.

·     Urząd Gminy Młodzieszyn zapewnia, iż wszelkie informacje oraz dane osobowe zostaną wykorzystane wyłącznie do celów związanych z rekrutacją.

·      Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Młodzieszyn.

·      Wójt Gminy Młodzieszyn zastrzega sobie prawo do unieważnienia przeprowadzanego naboru na stanowisko urzędnicze   na każdym etapie postępowania.

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:

1.       Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – dalej RODO − informujemy, że:

1)      Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Młodzieszyn, 96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.

2)      Może Pani/Pan kontaktować się z wyznaczonym przez nas Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, za pośrednictwem poczty elektronicznej adres e-mail: iodo@spotcase.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 2.

3)      Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane w celu realizacji

4)      i dokumentacji procesu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze, na podstawie art. 6 ust 1 lit. a, b, c oraz art. 9 ust.2 lit. g ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., Kodeksu pracy.

5)      W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych wykraczających poza wymóg ustawowy w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

6)      W każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do Pani/Pana danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Pani/Pana interesów, praw i wolności lub Pani/Pana dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

7)      Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 6 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata wyłonionego w naborze (nabór rozstrzygnięty), a w przypadku niewyłonienia kandydata - przez okres 6 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru (nabór nierozstrzygnięty) oraz do czasu określonego w przepisach o narodowym zasobie archiwalnym i archiwum.

8)      Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom danych w rozumieniu przepisów o ochronie danych.

9)      Zgodnie z RODO, przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; prawo do przenoszenia danych; prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.

10)   Podanie danych jest wymogiem ustawowym, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie odrzucenie oferty aplikacyjnej z powodu braków formalnych.

11)   Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania .

 

                                                                                   Wójt Gminy Młodzieszyn

 

                                                                                /-/  Monika Pietrzyk

 

Młodzieszyn, dnia   13 czerwca 2019 r.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

OŚWIADCZENIE

 

Oświadczam, że zostałem poinformowany o tym kto jest Administratorem Danych, przekazano mi dane kontaktowe Inspektora ochrony danych osobowych, wskazano cele i podstawy przetwarzania danych,   podano informacje o odbiorcach danych, wskazano okres przechowywania danych, pouczono mnie o przysługujących mi prawach, w tym prawie do cofnięcia zgody i prawie sprzeciwu, poinformowano mnie o możliwości złożenia skargi do organu nadrzędnego, jak również wskazano czy podanie danych jest obowiązkiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy jestem zobowiązany do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych, udzielono mi także informacji o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji.

 

 

 

 

 

 

…..……………………………………….

                                   (data i podpis)

 




 drukuj
Podmiot udostępniający informację:Urząd Gminy Młodzieszyn
Informację wprowadził(a) do BIP:Katarzyna Jasińska
Data udostępnienia w BIP:2019-06-13
Informacja zaktualizowana przez:Katarzyna Jasińska
Data ostatniej aktualizacji:2019-07-02