Ogłoszenie o zamówieniu IZZPPP.271.7.2015
Wójt Gminy Młodzieszyn ogłasza przetarg nieograniczony na: Zakup
średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 z funkcją ograniczenia stref skażeń
chemiczno-ekologicznych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodzieszynie
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 195980 - 2015; data zamieszczenia
31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul.
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 46 8641750,
8641760, faks 46 8641765.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU
ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu
przez zamawiającego: Zakup
średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 z funkcją ograniczenia stref
skażeń chemiczno-ekologicznych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodzieszynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup średniego
samochodu ratowniczo-gaśniczego 4x4 z funkcją ograniczenia stref skażeń
chemiczno-ekologicznych dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Młodzieszynie 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym opis techniczny znajduje się w
formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ Wymagania techniczne dla
średniego samochodu ratowniczo- gaśniczego z napędem 4x4. 3. Wykonawca na
własny koszt zobowiązany jest przeszkolić załogę OSP Młodzieszyn (8 godz.
minimum 2 osoby) w zakresie prawidłowej obsługi i eksploatacji dostarczonego
samochodu wraz z jego wyposażeniem. 4. Wymagany okres gwarancji: a) gwarancja
podstawowa na samochód: minimum 24 miesiące; b) gwarancja na zabudowę
pożarniczą: minimum 24 miesiące; c) gwarancja na podzespoły: zgodnie z
gwarancją ich producenta. 5. Oferty zawierające krótsze okresy gwarancji niż
wskazane wyżej zostaną odrzucone; 6. Maksymalny - realny okres gwarancji 60
miesięcy..
II.1.5)
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających
|
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień
(CPV):
34.14.42.10-3, 44.11.40.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie
oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB
TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia
wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający
uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się posiadaniem wiedzy i
doświadczenia w zakresie należytego zrealizowania dostawy, co najmniej 2
fabrycznie nowych pojazdów ratowniczo- gaśniczych wozów strażackich o wartości
minimum 500 000 złotych brutto każdy w okresie ostatnich trzech lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie - w formie załącznika nr 5 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tego warunku
Zamawiający
uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu
warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo
zamówień publicznych - w formie załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA
SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA
PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy,
oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy
przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- aktualne
zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub
potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto
jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie
zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH
POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ
OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że
oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym
wymaganiom należy przedłożyć:
Świadectwo
dopuszczenia pojazdu do stosowania w jednostkach ochrony przeciwpożarowej
wydane przez jednostkę uprawnioną do jego wydania aktualne na dzień składania
ofert. Aktualne świadectwo homologacji bądź decyzję zwalniającą z homologacji
na podwozie samochodu będącego przedmiotem dostawy zgodnie z Ustawą Prawo o
ruchu drogowym. Wypełniony druk załącznik nr 8 - potwierdzenie przez wykonawcę
wymagań technicznych samochodu ratowniczo- gaśniczego.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt
III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 Formularz ofertowy -
wypełniony i podpisany przez wykonawcę Załącznik nr 6 Zakres powierzonych
podwykonawcom części zamówienia Załącznik nr 7 Wykaz osób do kontaktów z
zamawiającym Załącznik nr 9 Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z
przedmiotem zamówienia:
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna,
adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Gmina Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, pok. 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2015 godzina 12:00, miejsce:
Gmina Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Młodzieszyn, dnia 31.08.2015r.
Wójt Gminy Młodzieszyn
Monika
Pietrzyk-Połubińska
siwz_zakup_sredniego_samochodu_ratowniczo-gasniczego_4x4_z_funkcja_ograniczenia_stref_skazen_chemiczno-ekologicznych_dla_ochotniczej_strazy_pozarnej_w__mlodzieszynie.docx
zalacznik_nr_1_do_siwz.doc
zalacznik_nr_2_do_siwz.docx
zalacznik_nr_3_do_siwz.docx
zalacznik_nr_4_do_siwz.docx
zalacznik_nr_5_do_siwz.docx
zalacznik_nr_6_do_siwz.docx
zalacznik_nr_7_do_siwz.docx
zalacznik_nr_8_do_siwz.doc
zalacznik_nr_9_projekt_umowy.docx