Ogłoszenie o zamówieniu IZZPPP.271.6.2015
Kompleksowe wsparcie Zamawiającego w zakresie
realizacji i rozliczenia projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w
gminie Młodzieszyn
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi
Numer ogłoszenia BZP: 109851 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 46
8641750, 8641760, faks 46 8641765.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja
samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wsparcie Zamawiającego w zakresie
realizacji i rozliczenia projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w
gminie Młodzieszyn.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4)
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na
kompleksowym wsparciu Zamawiającego w zakresie realizacji i rozliczenia
projektu w ramach współfinansowanego przez Unię Europejską poprzez Europejski
Funduszu Rozwoju Regionalnego Projektu nr POIG.08.03.00-14-020/12 pn.
Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w gminie Młodzieszyn zgodnie z
wymaganiami opisanymi w SIWZ. Kompleksowe wsparcie będzie dotyczyło
następujących obszarów: Koordynacja projektu, Obsługa informatyczna, Promocja i
rekrutacja, Rozliczenie i sprawozdawczość..
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.22.40.00-1.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest
wnieść wadium przetargowe w wysokości: 8 000,00 zł słownie: osiem tysięcy
złotych najpóźniej przed upływem terminu składania ofert: 2.Wadium może
być wniesione : 1) w pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych 3) poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy
jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 4) gwarancjach bankowych; 5)
gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109,
poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu, należy przelać
na rachunek bankowy : Vistula Bank Spółdzielczy 34 9011 0005 0390 3274
2000 0020 Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność
z oryginałem przez wykonawcę..
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje
szczegółowo wymagania w tym zakresie
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek ten zostanie
spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy, w tym okresie, wykonał: 1) jedną usługę doradczą o wartości
minimum 250 000,00 PLN brutto obejmującą wsparcie przy projekcie IT, w
tym rozliczenie projektu, o budżecie projektu nie mniejszym niż 5 000
000,00 PLN, 2) jedną usługę doradczą, w ramach której świadczone były
usługi promocji projektu, przy czym budżet takiego projektu wynosił nie
mniej niż 5 000 000,00 PLN, 3) jedną usługę doradczą, w ramach której
świadczone były usługi rozliczenia projektu, przy czym budżet takiego
projektu wynosił nie mniej niż 5 000 000,00 PLN.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje
szczegółowo wymagania w tym zakresie
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wymaga się, aby Wykonawca
dysponował co najmniej czterema osobami tj. koordynatorem projektu,
specjalistą ds. obsługi informatycznej, specjalistą ds. rozliczeń i
sprawozdawczości, menadżerem ds. promocji i rekrutacji, spełniających
poniższe wymagania: 1. Koordynator projektu a) posiada wyższe
wykształcenie, b) posiada znajomość zasad zarządzania projektami zgodnie
z metodyką powszechnie stosowaną i publicznie dostępną, która stanowi
zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo podejście do
wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do
specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu, c) pełnił funkcję
koordynatora/kierownika/menadżera projektu (lub zastępcy) w co najmniej
jednym projekcie (odebranym przez zamawiającego i przekazanym do
utrzymania), o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto, 2.
Specjalista ds. obsługi informatycznej a) posiada wyższe wykształcenie,
b) brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie
projektowania (tworzenia) architektury informatycznej, c) posiada
doświadczenie w co najmniej jednej usłudze, jako osoba odpowiadająca za zaprojektowanie
lub nadzór nad wdrożeniem rozwiązań informatycznych, 3. Specjalista ds.
rozliczeń i sprawozdawczości a) posiada wyższe wykształcenie, b) posiada
doświadczenie w przygotowywaniu i utrzymywaniu dokumentacji projektowej
zgodnie z metodyką powszechnie stosowaną i publicznie dostępną, która
stanowi zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo
podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację
do specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu, c) posiada
doświadczenie w prowadzeniu biura projektu, d) brał udział w rozliczeniu
sprawozdawczości w wyodrębnionym projekcie współfinansowanych ze środków
zewnętrznych 4. Menadżer ds. promocji i rekrutacji a) posiada wyższe
wykształcenie, b) posiada doświadczenie w obszarze utworzenia i
realizacji strategii promocyjnej określonych produktów, c) posiada
doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu planu komunikacji, d) posiada
doświadczenie w zarządzaniu relacjami z mediami e) posiada doświadczenie
w przygotowaniu treści informacyjnych,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie precyzuje
szczegółowo wymagania w tym zakresie
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania
spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
należy przedłożyć:
- wykaz
wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami;
- III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów
zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
- III.4.4) Dokumenty dotyczące
przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz
inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Czas pobytu w siedzibie
Zamawiającego - 20
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje
możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)
konieczności zmiany osoby/osób wchodzących w skład zespołu projektowego, w
przypadku długotrwałej choroby lub śmierci oraz innych nieprzewidzianych
zdarzeń losowych, pod warunkiem posiadania przez nowo wyznaczoną osobę/osoby
przynajmniej takich samych kwalifikacji i doświadczenia co zastępowana
osoba/osoby i z zastrzeżeniem, iż nowe osoby spełniają wszystkie wymogi
postępowania przetargowego określone w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia; 2) konieczności wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy w
przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć; 3) zaistnienia siły
wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w
dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy; 4) zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na
realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT; 5) wystąpienia
niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie
można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ
na sposób realizacji zamówienia. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art.
144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych związanych z obsługą
administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) 2)
zmiany danych teleadresowych, 3) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w
przepisach o zamówieniach publicznych
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 08:15, miejsce:
96-512 Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, sekretariat.
IV.4.5) Termin
związania ofertą: okres w
dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16)
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków
Unii Europejskiej: Zamówienie
jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejski Funduszu
Rozwoju Regionalnego Projektu z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Wójt Gminy Młodzieszyn
Monika Pietrzyk - Połubińska
załączniki:
siwz_obsluga_rozliczenia_projektu.pdfformularz_oferty.pdf zal_2_oswiadczenie23.07.2015.pdfzal_3_oswiadczenie23.07.2015.pdfzal_4_wykaz_uslug_23.07.2015.pdfzal-5-wykaz_osob23.07.02015.pdfzal_nr_6umowa_23.07.2015.pdfW związku ze zgłaszanymi problemami z otwarciem pliku ze wzorem umowy poniżej niniejszy plik:
zal_nr_6umowa_23.07.2015.pdf