Ogłoszenie o zamówieniu UG-ZP-271.1.2015
Wyposażenie i
rewitalizacja terenu świetlicy wiejskiej Stare Budy w miejscowości Rokicina
Numer ogłoszenia w BZP: 680 - 2015; data
zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia
publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn
, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 46 8641750,
8641760, faks 46 8641765.
·
Adres strony internetowej zamawiającego: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana
zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie i rewitalizacja terenu
świetlicy wiejskiej Stare Budy w miejscowości Rokicina.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie
przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem
zamówienia jest rewitalizacja terenu świetlicy wiejskiej obejmująca swym
zakresem wycinkę zakrzaczeń, wyrównanie terenu, budowę utwardzonego kostką
brukowa placu, budowę utwardzonych nawierzchnia z tłucznia 10 miejsc
postojowych na samochody osobowe oraz ogrodzenie części działki i wydzielenie w
obrębie wygrodzenia placu zabaw dla dzieci z nawierzchnia bezpieczną z piasku,
urządzeniami zabawowymi, ławkami i koszem na śmieci oraz części rekreacyjnej z
kostki brukowej i grillem.
II.1.6) Wspólny Słownik
Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5, 45.34.20.00-6, 45.23.32.00-1, 45.11.27.23-9,
45.11.27.00-2, 45.45.10.00-3, 45.11.12.91-4.
II.1.7) Czy dopuszcza
się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza
się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA
ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.03.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE
PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat
wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł.
(słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub
kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie
kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4)
gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,
poz. 275) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy
Zamawiającego: Vistula Bank Spółdzielczy 34 9011 0005 0390 3274 2000 0020 z
dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię
dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.
4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej,
gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję
Rozwoju Przedsiębiorczości, - w formie oryginału Wykonawca składa razem z
ofertą. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w
art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 6. Wadium musi być
wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w
pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku
bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie
wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający
dokonuje zwrotu i zatrzymania wadium zgodnie z art.46 u.1,1a,2. 10. W zakresie
wadium obowiązują uregulowania ustawy zawarte w art. 45 i 46.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Ocena spełnienia tego
warunku dokonana będzie na podstawie analizy załączonych do oferty oświadczeń i
dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu metodą
warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca winien
wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co
najmniej dwie inwestycje w zakresie dróg, chodników parkingów kształtowania
terenu o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. netto każda. Ocena
spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie analizy załączonych do
oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
·
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie
spełniania warunku posiadania potencjału technicznego zapewniającego wykonanie
zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie - załącznik nr 2 do
SIWZ
·
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o wykaz osób, które będą
uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności personelu kierowniczego
wraz z oświadczeniem potwierdzającym ich kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i
wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, z podaniem zakresu
wykonywanych przez nie czynności - zał. nr 4; w przypadku gdy wykonawca wskazał
osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania
zamówienia, jak również wykaz tych podmiotów - zał. nr 5. Wykonawca, którego
oferta zostanie wybrana do realizacji zamówienia, będzie zobowiązany, przed
podpisaniem umowy, do dostarczenia dokumentów potwierdzających kwalifikacje
zawodowe oraz przynależność do właściwej izby inżynierów i techników
budownictwa osób biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia Ocena
spełnienia tego warunku dokonana będzie na podstawie analizy załączonych do
oferty oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie
spełniania warunku posiadania potencjału technicznego zapewniającego wykonanie
zamówienia wykonawca winien załączyć do oferty oświadczenie - załącznik nr 2 do
SIWZ
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie
wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1
ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy
przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania
określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają
obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub
licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących
najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w
sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami
sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie
potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy,
należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z
centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2
ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu
spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów,
które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także
dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,
określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty
podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
przedkłada:
III.4.3.1) dokument
wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty
dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA
ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY
OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
·
1 - Cena - 90
·
2 - gwarancja na roboty budowlane - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany
postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany postanowień umowy dotyczących terminu wykonania prac będących
przedmiotem zamówienia w sytuacji działania niekorzystnych czynników
atmosferycznych. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany umowy w
przypadku wystąpienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy, które sa korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE
ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul.
Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2015 godzina
09:00, miejsce: ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania
ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje
dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii
Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane z Funduszy Europejskich w ramach
Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje
się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienias_-stare_budy_rewitalizacja_14_12_29.doc
zal-1-formularz-stare_budy_rewitalizacja.doc
zal-2-oswiadczenie-stare_budy_rewitalizacja.doc
zal-3-wykaz_wykonanych_robot-stare_budy_rewitalizacja.doc
zal-4-wykaz_osob__stare_budy_rewitalizacja.doc
zal-5-wykaz_podmiotow-stare_budy_rewitalizacja.doc
zal-6-oswiadczenie_o_przynaleznosci_lub_braku_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej.doc
zagospodarowanie
stwior
Opis techniczny do projektu
poo.jpg
poo_001.jpg
poo_002.jpg