Ogłoszenie o zamówieniu
IZPPP.271.4.2016
Przebudowa drogi gminnej we wsi
Janów
Numer ogłoszenia na BZP: 85933 - 2016;
data zamieszczenia na BZP:
14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie
ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie
dotyczy:
V
|
zamówienia
publicznego
|
|
zawarcia
umowy ramowej
|
|
ustanowienia
dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
|
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA
I ADRES: Gmina
Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel.
46 8641750, 8641760, faks 46 8641765.
- Adres strony internetowej
zamawiającego:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ
ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.
SEKCJA II:
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1)
OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej we wsi Janów.
II.1.2) Rodzaj
zamówienia: roboty
budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub
zakresu zamówienia: Zakres
przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy drogi gminnej w w Janowie
na dz. nr ew. 36; 48 o długości 1150 mb zawierającej następujące elementy
robót: 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych 2) Zdjęcie warstwy
humusu gr. 30cm, transport urobku samochodami samowyładowczymi 3) Mechaniczne
profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w
gruncie kat. I - IV 4) Warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie 5)
Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na
całej szerokości drogi 6) Podbudowa z kruszywa Łamanego 7) Ścinanie drzew piłą
mechaniczną 8) Mechaniczne karczowanie pni 9) Ręczne ścinanie i karczowanie
zagajników rzadkich 10) Wywożenie dłużyc na odległość 11) Wywożenie karpiny na
odległość 12) Wywożenie gałęzi oraz krzaków na odległość Szczegółowy opis
przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (załącznik Nr 9 do niniejszej
SIWZ) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
(załącznik nr 10 do SIWZ)..
II.1.5)
V
|
przewiduje
się udzielenie zamówień uzupełniających:
|
- Określenie przedmiotu oraz
wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zakres zamówień uzupełniających
zgodny z zakresem zamówienia podstawowego. Wielkość zamówień uzupełniających
określa się na 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy
dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy
dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS
TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.
SEKCJA III:
INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1)
WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda by Wykonawca
wniósł wadium w wysokości 3 000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych, zero
groszy). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 ze zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek
Gminy Młodzieszyn w Vistula Bank Spółdzielczy: numer rachunku: 34 9011 0005
0390 3274 2000 0020 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie
gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i
winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy),
beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji
ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2)
określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) kwotę
gwarancji; 4) termin ważności gwarancji; 5) zobowiązanie gwaranta do
nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne
żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) jeżeli Wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn
leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa
w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej
grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy, lub informacji
o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy, co powodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. b)
jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy na
warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia
należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy. Powyższe wymagania, co do treści gwarancji
stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w ust. 2 pkt 2) i ust.
2 pkt 5). 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w
pieniądzu, zobowiązany jest załączyć do oferty oryginał gwarancji lub
poręczenia stanowiącego wadium. Dokument gwarancji lub poręczenia nie powinien
być w sposób trwały zespolony z ofertą - Zamawiający zaleca, aby Wykonawca
umieścił go w opakowaniu oferty w wewnętrznej kopercie odpowiednio opisanej,
np. napisem: WADIUM. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 7.
Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert,
przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego
Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący
rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem
terminu składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości
określonej w ust. 1, w formie lub formach określonych w ust. 2, zostanie
wykluczony z postępowania. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający
przechowuje na rachunku bankowym. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim
Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 15. 11. Wykonawcy, którego oferta
została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie
po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego zabezpieczenia umowy. 12. Zamawiający zwraca
niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 11, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi
na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1
ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy
kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy, lub informacji o
tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie
omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy, co powodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego
oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie lub 2) nie wniósł wymaganego
zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub 3) zawarcie umowy w sprawie
zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy.
III.2)
ZALICZKI
III.3)
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA
TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do
wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia wymagań
w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie
warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru na Załączniku Nr 2 do
SIWZ)
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek
ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób
należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył
co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie bądź
remoncie drogi o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto.
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia wymagań
w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie
warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru na Załączniku Nr 2 do
SIWZ).
- III.3.4) Osoby zdolne do
wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Warunek
ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą,
która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która będzie pełnić
funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, zgodnie z obecnie
obowiązującymi przepisami (ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane
/tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290/ oraz Rozporządzenie Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. z 2014 r., poz.
1278/) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i
finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający
nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca
potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru na
Załączniku Nr 2 do SIWZ).
III.4)
INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W
CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ
NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W
zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz
robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót,
określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz
wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- wykaz
osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie,
że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich
uprawnień;
III.4.2) W
zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1
ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu
na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części
zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie
wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3)
Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1)
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
- nie
otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert;
III.4.4)
Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista
podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo
informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV:
PROCEDURA
IV.1) TRYB
UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb
udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2)
KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1)
Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - okres gwarancji - 5
IV.2.2)
|
przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
|
IV.3) ZMIANA
UMOWY
przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne
zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się możliwość dokonania zmian postanowień
zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano
wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności
wymienionych poniżej, w zakresie: 2.1 Zmiany terminu realizacji przedmiotu
umowy w przypadku: a) Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających
prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie
odbiorów lub innych czynników zewnętrznych i niemożliwych do przewidzenia
wydarzeń, które będą miały wpływ na termin realizacji umowy; b) konieczności
zlecenia zamówień dodatkowych w trybie zgodnym z przepisami ustawy - Prawo
zamówień publicznych; c) konieczności wykonania robót dodatkowych lub
zamiennych; d) wystąpienia zmian będących następstwem działania organów
administracji , w szczególności: d.1) przekroczenie zakreślonych przez prawo
terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień
itp.., d.2) odmowy wydania przez organy administracji wymaganych decyzji,
zezwoleń d.3) zmiany przepisów powodujących uzyskanie dokumentów, które te
przepisy narzucają lub powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano
w opisie przedmiotu zamówienia ; e) natrafienia przez Wykonawcę na urządzenia
podziemne uprzednio niezinwentaryzowane lub niewypały, niewybuchy, wykopaliska
archeologiczne; f)klęski żywiołowych; g)odmiennych od przyjętych w dokumentacji
projektowej warunków geologicznych ( kategorie gruntu, kurzawka głazy narzutowe
itp.) skutkujących niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy
dotychczasowych założeniach technologicznych; h) odmiennych od przyjętych w
dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnieniem
podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, nie zinwentaryzowanych obiektów
budowlanych (fundamenty, ściany szczelne itp.) skutkującymi niemożliwością
zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach
technologicznych lub materiałowych. i) odmiennego, od przyjętego w dokumentacji
projektowej, stanu istniejącego remontowanej/przebudowanej
konstrukcji-możliwego do stwierdzenia dopiero po odkopaniu/odsłonięciu, a
skutkującego korektami w projekcie 2.2 Zmian osobowych w przypadku: a) zmiany
podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, a na
którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust.
2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa
w art.. 22 ust. 1 - zmiana jest możliwa tylko w przypadku , gdy nowy
podwykonawca posiada tożsamą wiedzę i doświadczenie zawodowe, potencjał
techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia a także jest w sytuacji
ekonomicznej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca. b) powierzchnia
wykonania części zamówienia podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, jeżeli
Wykonawca nie zakładał wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawcy(ców) na
etapie złożenia oferty lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do
wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególności, gdy posłużenie się
podwykonawcą doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia
należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu
umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do
wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z SIWZ
muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście. c) zmiany osób wyznaczonych do
nadzorowania robót; d) zmiany osób realizujących zamówienie pod warunkiem, że
osoby te będą spełniały wymagania określone w SIWZ; 2.3. Pozostałych zmian: a)
zmiana obowiązującej stawki VAT; b)zmiana sposobu rozliczania umowy lub
dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; c) rezygnacja przez Zamawiającego z
realizacji części przedmiotu umowy. Wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy
zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione
świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z
wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; d) zmiana kwoty umownej
związana z rozliczeniem różnic obmiarowych oraz z wprowadzeniem robót
dodatkowych i zamiennych; e) zmiana przepisów powodujących konieczność innych
rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia; f) przypadki losowe
(np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub
inne czynniki zewnętrzne , zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia),
które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji; g) zmiana
procentowej wysokości płatności faktury częściowej w przypadku przedłużenia
terminu realizacji nie wynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy;
h)zmiana wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację umowy w
kolejnych latach budżetowych; i) konieczność zrealizowania projektu przy
zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych lub materiałowych
niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdy zastosowanie
przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem
projektu; j)w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego
(np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia).
IV.4)
INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej,
na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Młodzieszyn, ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn.
IV.4.4)
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.06.2016 godzina 10:00, miejsce:
ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, sekretariat.
IV.4.5)
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy
przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających
zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Wójt Gminy Młodzieszyn
Monika Pietrzyk - Połubińska
siwz_droga_janow.pdfzal_umowa_janow.doc przedmiar_-_przebudowa_drogi_gminnej_w_janowie.pdfsst_droga_janow.pdfmapa_pogladowa_-_przebudowa_drogi_gminnej_w_janowie.pdf