19._ele._pld.pdf
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Młodzieszyn: Termomodernizcja budynku Urzędu Gminy oraz
Termomodernizacja i Remont Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Młodzieszynie
, gmina Młodzieszyn
Numer ogłoszenia: 248398 - 2012; data zamieszczenia:
12.07.2012
OGŁOSZENIE O
ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka
25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8641750, 8641760, faks 046
8641765.
Adres strony internetowej zamawiającego:
ugmlodzieszyn.bip.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizcja budynku Urzędu Gminy oraz Termomodernizacja i Remont Gminnego
Ośrodka Sportu i Rekreacji w Młodzieszynie , gmina Młodzieszyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia: Celem opracowania jest poprawienie parametrów
cieplno-wilgotnościowych kompleksu budynków składających się ze Urzedu Gminy
Młodzieszyn oraz Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji - ścian zewnętrznych przez
docieplenie metodą lekką-mokrą oraz docieplenie styropapą dachu, wykonanie
opaski wokół budynku oraz wymiana instalacji C.O i Wod- Kan Planowany zakres
robót przewiduje min : 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2. Wymiana C.O.
i Wod-kan 3. ocieplenie ścian zewnętrznych i poddasza 4. wymiana oświetlenia
wewnętrznego 5. roboty remontowe wewnątrz GOKSiR Młodzieszyn.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9,
45.32.10.00-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być
zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00- PLN (słownie złotych: dwadzieściatysięcy
złotych). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w
następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: nr 18 9283 0006 0028
0011 2000 0020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem
pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2
ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 3 Kopie w/w form
wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Oryginał powinien być złożony u Zamawiającego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem
-wadium do przetargu-, należy podać nazwę i numer postępowania. 4. Wykonawca,
którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w
tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na
przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z
postępowania 5. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert do
godziny 09:00, przy czym w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data
i godzina wpływu wskazanej w pkt 7.1. kwoty na rachunek Zamawiającego 6.
Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy,
którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.7.11
7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli
jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek
wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 9.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
zwrócono wadium na podstawie pkt. 7.6, jeżeli w wyniku ostatecznego
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli
wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew
pieniędzy na rachunek Oferenta. 11 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z
odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.
25 ust 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Oferent, którego oferta zostanie wybrana
utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania
umowy na warunkach określonych w ofercie, b) odmówi wniesienia zabezpieczenia
należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn
leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności
lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3. Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych,
wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności, oraz informacją o podstawą do dysponowania tymi osobami
wraz z pisemnym oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i doświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2. Wykazu wykonanych robót ( min 2) w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że
usługi te zostały wykonane nale
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że
posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie co najmniej 1.000.000
PLN na całość projektu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE
MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę
warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o
spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania
spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich
pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech
lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców,
oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane
lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę
jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień
informację banku lub spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,
potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia
warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów,
przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art.
26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków
finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu
na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w
stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania
ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania
warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały
udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące
tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o
zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników
stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie
warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień
publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w
przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
13.1. Zmiana Czasu na Ukończenie Robót 13.1.1. zmiany spowodowane warunkami
atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne
odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych,
przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 13.1.2. zmiany
spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi, archeologicznymi
lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy; b) wykopaliska
archeologiczne; c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
geologiczne; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki
terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie
zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, wystąpienie wód gruntowych o ile nie
przewidywała ich wystąpienia dokumentacja techniczna itp. 13.1.3. zmiany będące
następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a)
wstrzymanie robót przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub
wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót; 13.1.4 zmiany będące następstwem działania organów
administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów
administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli
gruntów pod inwestycję, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez
prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych
okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty
decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji
lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn
niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia przez właścicieli
nieruchomości do celów realizacji inwestycji; 13.1.5 inne przyczyny zewnętrzne
niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością
prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Kontraktem; W
przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt I.1 - I.5
termin Czasu Ukończenia Robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas
niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie
dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 13.2. Zmiana sposobu
spełnienia świadczenia 13.2.1 zmiany technologiczne spowodowane w szczególności
następującymi okolicznościami: a) niedostępność na rynku materiałów lub
urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z
rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku materiałów lub
urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji
przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub
umożliwiające uzyskanie lepszej jakości Robót. c) pojawienie się nowszej
technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie
czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy; d) konieczność zrealizowania projektu
przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w
dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru
robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, e) odmienne od
przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i
odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania
przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych; f) odmienne
od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania
i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie zinwentaryzowanych
lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; g) konieczność
zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, lub okoliczności
gospodarczych, h) konieczność usunięcia sprzeczności w dokumentacji w przypadku
niemożności usunięcia sprzeczności przy pomocy wykładni, w szczególności gdy
sprzeczne zapisy mają równy stopień pierwszeństwa W przypadku wystąpienia
którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 13.2.1 możliwa jest w
szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, jak
również zmiany lokalizacji budowanych urządzeń. Zamawiający przewiduje w takiej
sytuacji zmianę wynagrodzenia odpowiednio do zmian zaistniałych w trakcie
realizacji zamówienia. Rozliczenie robót nastąpi wtedy metodą powykonawczą z
zastosowaniem stawek przyjętych do wyceny robót w ofercie wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna
specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod
adresem: Urząd Gminy Młodzieszyn , ul.Wyszogrodzka 25, pokój 15 , 96-512
Młodzieszyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy
Młodzieszyn , ul.Wyszogrodzka 25,96-512 Młodzieszyn -sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu
Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej
przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz-termomodernizacja-urzad.doc
goksir-__przedmiar_rob._elektr.pdf
urzad_gminy_co-wod-kan-przedmiar.pdf
urzad_gminy-docieplenie_-_przedmiar_07.07.2012.pdf
goksir-__przedmiar_co_wod-kan.pdf
goksir-budowlanka_przedmiar_07.07.2012.pdf
goksir-przedmiar_docieplenie_07.07.2012.pdf
projekt docieplenie Urząd i GOKSiR
0.termomodernizacja_u.g._mlodzieszyn_projekt_2011.pdf
1._piwnica__inwent.pdf
2._rzut_parteru_inwent.pdf
3._rzut_i_pietro_inwent.pdf
4._ele._pln._inwent.pdf
5._elew.pld._inwent.pdf
6._ele.wsch._inwent.pdf
7._ele._zach._inwent.pdf
9._ele.wsch.pdf
13._rzut_piwnicy_projekt.pdf
14._rzut_parteru_projekt.pdf
15._rzut_i_pietro_projekt.pdf
16._uklad_siatki_przy_otworach.pdf
17._docieplenie_elewacji_i_cokolu.pdf
18._dociepl._osciezy_okiennych.pdf
19._ele._pld.pdf