Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512 Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8641750, 8641760, faks 046 8641765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizcja Zespołu Szkół w Młodzieszynie , gmina Młodzieszyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Celem opracowania jest poprawienie parametrów cieplno-wilgotnościowych kompleksu budynków składających się ze Szkoły Podstawowej , Gimnazjum i Oddziału Przedszkolnego ścian zewnętrznych przez docieplenie metodą lekką-mokrą oraz docieplenie styropapą dachu, wykonanie opaski wokół budynku oraz wymiana instalacji C.O i Wod- Kan Planowany zakres robót przewiduje min : 1. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 2. Wymiana C.O. i Wod-kan 3. ocieplenie ścian zewnętrznych i poddasza.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00- PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych). 1. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: nr 18 9283 0006 0028 0011 2000 0020 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 2. Kopie w/w form wadium powinny być załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oryginał powinien być złożony u Zamawiającego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem -wadium do przetargu- należy podać nazwę i numer postępowania. 3 Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania 4. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert do godziny 09:00, przy czym w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu wskazanej w pkt 7.1. kwoty na rachunek Zamawiającego 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.7.11 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia
ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11 Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
¡ III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku należy przedłożyć oświadczenie o możliwości pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w branży instalacyjno-sanitarnej ( minimum 24 m-ce czynnej działalności).
¡ III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej po 2 zadania inwestycyjne o zakresie i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
¡ III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie co najmniej 1.400.000 PLN na całość projektu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
¡ III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
¡ Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
¡ III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Młodzieszyn , 96-512 Młodzieszyn ul.Wyszogrodzka 25 pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Młodzieszyn , 96-512 Młodzieszyn ul.Wyszogrodzka 25 sekretarait.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz-termomodernizacja-szkola.doc
przedmiar_elewacja_mlodz.szkola._07.07.2012.pdf
szkola-co_-przedmiar.pdf
Projekt wod-kan:
wod-kan-aks_inst.jpg
wod-kan-piwnica_1.3.1.jpgwod-kan-pietro_2_1.3.1.jpg
wod-kan-parter_1.3.1.jpg
wod-kan-pietro_1_1.3.1.jpg
wod-kan-pietro_2_1.3.1.jpg
wod-kan-piwnica._4.1.1.jpg
wod-kan-parter_4.1.1.jpg
wod-kan-pietro_1._4.1.1.jpg
wod-kan-parter_i_piwnica._2.2.1.jpg
wod-kan-pietra._2.2.1.jpg
wod-kan-lacznik_l1_piwnica.jpg
projekt CO
co-piwnica_1.3.1.jpg
co-parter_1.3.1.jpg
co-pietro_1._1.3.1.jpg
co-pietro_2._1.3.1.jpg
co-piwnica._4.1.1.jpg
co-parter._4.1.1.jpg
co-pietro_1._4.1.1.jpg
co-parter_i_piwnica_2.2.1.jpg
co-pietra._2.2.1.jpg
co-parter_1.jpg
co-pietro_1._1.jpg
co-pietro_2._1.jpg
co-piwnica_1.jpg
co-piwnica._4.jpg
co-parter._4.jpg
co-pietro_1._4.jpg
co-parter_i_piwnica_2.jpg
co-pietra._2.jpg
co-lacznik_l1_piwnica.jpg
co-lacznik_l1_parter.jpg
co-lacznik_l1_1_pietro.jpg
co-lacznik_l1_2_pietro.jpg
co-sala_gimnastyczna.jpg
projekt docieplenia
1.rzut_dachu.pdf
2.bud._1_ele._pln._pld.pdf
3.bud._1_ele._wsch._zach.pdf
4.bud._2_ele._pln._i_pld.pdf
5.bud._3.ele._pln.pdf
6.bud._3_ele._wsch.pdf
7.bud._3_ele._pld.pdf
8.bud._4__ele._pld.pdf
9.bud._4_i_5_ele._pln.pdf
10.bud._6_ele._wsch.pdf
11.bud._6_ele._pld.pdf
12.bud._6_ele._zach.pdf
13.bud._7_ele._wsch._i_zach.pdf
14.bud._7_eie._pln.pdf
15.bud._7_eie._pld.pdf
16.bud._8_ele._wsch_i_zach.pdf
17.bud._9_ele._pld.pdf
18.bud._9_ele._zach.pdf
19._bud._9_ele._pln.pdf
20._bud._9_ele._wsch.pdf
26.docieplenie_sciana_cokol.pdf
27.docieplenie_sciana_styropian.pdf
28.dociepl._oscieze.pdf
29.docieplenie_elewacji_siatka.pdf
30.docieplenie_dachu_okap-rynna.pdf
31.docieplenie_dachu_komin.pdf
32.docieplenie_dachu_krawedz.pdf
21.rzut_dachu_projekt.pdf
22.elewacja_polnocna.pdf
23.elewacja_poludniowa.pdf
24.elewacja_wschodnia.pdf
25.elewacja_zachodnia.pdf
0.projekt_term._szkola._mlodzieszyn.pdf
50._sst_docieplenie_bud._szkoly_mlodzieszyn.pdf