Adres strony
internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków
Zamówienia:
www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Młodzieszyn , ul. Wyszogrodzka 25, 96-512
Młodzieszyn, woj. mazowieckie, tel. 046 8641750, 8641760, faks 046 8641765.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizcja
Zespołu Szkół w Młodzieszynie , gmina Młodzieszyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Celem opracowania jest poprawienie parametrów cieplno-wilgotnościowych
kompleksu budynków składających się ze Szkoły Podstawowej , Gimnazjum i
Oddziału Przedszkolnego ścian zewnętrznych przez docieplenie metodą lekką-mokrą
oraz docieplenie styropapą dachu, wykonanie opaski wokół budynku oraz wymiana
instalacji C.O i Wod- Kan Planowany zakres robót przewiduje min : 1. Wymiana
stolarki okiennej i drzwiowej 2. Wymiana C.O. i Wod-kan 3. ocieplenie ścian
zewnętrznych i poddasza.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.00.00-9, 45.32.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie:
30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w
wysokości 30 000,00- PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy złotych). 1.
Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Oferenta) w następujących
formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: nr 18 9283 0006 0028 0011 2000 0020
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)
gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(
Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn.zm.). 2. Kopie w/w form wadium powinny być
załączone w ofercie i potwierdzone za zgodność z oryginałem. Oryginał powinien
być złożony u Zamawiającego w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem -wadium do
przetargu- należy podać nazwę i numer postępowania. 3 Wykonawca, którego oferta
nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na
przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu
związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania 4.
Termin wnoszenia wadium upływa w dniu składania ofert do godziny 09:00, przy
czym w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu
wskazanej w pkt 7.1. kwoty na rachunek Zamawiającego 5. Zamawiający zwróci
wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej
lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.7.11 6. Wykonawcy, którego
oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium
niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu
zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7.
Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt.
7.6, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym
przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci
je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono
przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową
za przelew pieniędzy na rachunek Oferenta. 10 Zamawiający zatrzyma wadium wraz
z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26
ust 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.
25 ust 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z
przyczyn nieleżących po jego stronie. 11 Oferent, którego oferta zostanie
wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi
podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) odmówi wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zawarcie umowy stanie się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się
udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich
posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku
należy przedłożyć oświadczenie o możliwości pełnienia samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie kierowania w branży
instalacyjno-sanitarnej ( minimum 24 m-ce czynnej działalności).
·
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże,
że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub
wykonuje co najmniej po 2 zadania inwestycyjne o zakresie i złożoności
porównywalnym z przedmiotem zamówienia i na potwierdzenie tego przedstawi
dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane
należycie.
·
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego
warunku
o
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca
wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w kwocie co
najmniej 1.400.000 PLN na całość projektu
III.4) INFORMACJA O
OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU
POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
·
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez
wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do
wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie
ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i
wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń
okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie
niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich
wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub
są wykonywane należycie
- oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego
zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności
personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami
na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia
·
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia
warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów,
przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art.
26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot
środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
·
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w
zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których
ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa
cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona
będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne
zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony
internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków
zamówienia: www.ugmlodzieszyn.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Młodzieszyn , 96-512 Młodzieszyn ul.Wyszogrodzka 25 pokój nr 15.
IV.4.4) Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012
godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Młodzieszyn , 96-512 Młodzieszyn
ul.Wyszogrodzka 25 sekretarait.
IV.4.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania
środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego
Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
siwz-termomodernizacja-szkola.doc
przedmiar_elewacja_mlodz.szkola._07.07.2012.pdf
szkola-co_-przedmiar.pdf
Projekt wod-kan:
wod-kan-aks_inst.jpg
wod-kan-piwnica_1.3.1.jpgwod-kan-pietro_2_1.3.1.jpg
wod-kan-parter_1.3.1.jpg
wod-kan-pietro_1_1.3.1.jpg
wod-kan-pietro_2_1.3.1.jpg
wod-kan-piwnica._4.1.1.jpg
wod-kan-parter_4.1.1.jpg
wod-kan-pietro_1._4.1.1.jpg
wod-kan-parter_i_piwnica._2.2.1.jpg
wod-kan-pietra._2.2.1.jpg
wod-kan-lacznik_l1_piwnica.jpg
projekt CO
co-piwnica_1.3.1.jpg
co-parter_1.3.1.jpg
co-pietro_1._1.3.1.jpg
co-pietro_2._1.3.1.jpg
co-piwnica._4.1.1.jpg
co-parter._4.1.1.jpg
co-pietro_1._4.1.1.jpg
co-parter_i_piwnica_2.2.1.jpg
co-pietra._2.2.1.jpg
co-parter_1.jpg
co-pietro_1._1.jpg
co-pietro_2._1.jpg
co-piwnica_1.jpg
co-piwnica._4.jpg
co-parter._4.jpg
co-pietro_1._4.jpg
co-parter_i_piwnica_2.jpg
co-pietra._2.jpg
co-lacznik_l1_piwnica.jpg
co-lacznik_l1_parter.jpg
co-lacznik_l1_1_pietro.jpg
co-lacznik_l1_2_pietro.jpg
co-sala_gimnastyczna.jpg
projekt docieplenia
1.rzut_dachu.pdf
2.bud._1_ele._pln._pld.pdf
3.bud._1_ele._wsch._zach.pdf
4.bud._2_ele._pln._i_pld.pdf
5.bud._3.ele._pln.pdf
6.bud._3_ele._wsch.pdf
7.bud._3_ele._pld.pdf
8.bud._4__ele._pld.pdf
9.bud._4_i_5_ele._pln.pdf
10.bud._6_ele._wsch.pdf
11.bud._6_ele._pld.pdf
12.bud._6_ele._zach.pdf
13.bud._7_ele._wsch._i_zach.pdf
14.bud._7_eie._pln.pdf
15.bud._7_eie._pld.pdf
16.bud._8_ele._wsch_i_zach.pdf
17.bud._9_ele._pld.pdf
18.bud._9_ele._zach.pdf
19._bud._9_ele._pln.pdf
20._bud._9_ele._wsch.pdf
26.docieplenie_sciana_cokol.pdf
27.docieplenie_sciana_styropian.pdf
28.dociepl._oscieze.pdf
29.docieplenie_elewacji_siatka.pdf
30.docieplenie_dachu_okap-rynna.pdf
31.docieplenie_dachu_komin.pdf
32.docieplenie_dachu_krawedz.pdf
21.rzut_dachu_projekt.pdf
22.elewacja_polnocna.pdf
23.elewacja_poludniowa.pdf
24.elewacja_wschodnia.pdf
25.elewacja_zachodnia.pdf
0.projekt_term._szkola._mlodzieszyn.pdf
50._sst_docieplenie_bud._szkoly_mlodzieszyn.pdf